Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu inteleg de ce au pus filtrul peste motor (imi aminteste de motorul de 1.4 80cp).

Mi se pare ca l-au inghesuit si mai mult, totul acum e pe centru cu doua goluri mari pe lateral. Insa daca este mai ok asa si asta e solutia ca sa ii mai scada din greutate so be it.

Problemele cu lantul le-au rezolvat ei inlocuindu-l cu o curea :))

Sunt foarte curios daca si motorizarile de 2.0TDi sau 1.4TSI ACT in echipare HL vin fara capota vopsita. Mi s-ar parea foarte aiurea sa deschizi capota la o masina de peste 20k euro si sa constati ca pe langa capitonaj nu este vopsea. Ce te faci cand se rup clemele de la capitonaj ca o asemenea capota nu poti sa o lasi fara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca la nici un model Golf 7 compartimentul motor nu va fi vopsit. Fitrul pare ca la 1.4TSi 160. Motorul arat altfel si umple mai mult spatiu si pt ca este inclinat blocul motor este inclinat spre habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu vopsitul capotei pe interior este chiar ieftineala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu cred ca-i asa mare bai ca nu e vopsita pe interior. Atat timp cat nu iese rugina, nu vad care ar fi problema. Si eu doresc sa imi achizitionez un golf 7 si sincer nevopsitul capotei pe interior nu ma afecteaza cu nimic. Fiabilitatea e marea mea intrebare. Daca sa iau un golf 6 aflat la final de cariera sau un golf 7 cu posibile probleme ale copilariei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este ceva insurmontabil, dar nu da bine. Diavolul sta in detalii.

Fac interior cu iz premium, dar nu vopsesti compartimentul motor si capota, lucruri care sunt vopsite pana si la VW Up.

Eu sunt de acord cu taierea de costuri, dar care sa nu se vada asa flagrant. De multe ori cand aud ca VW produce o masina mai ieftina decat precedenta versiune ma gandesc la optimizari nu la faptul ca renunta la suruburi, mai pun ceva plastic, vopsesc mai putin.

La o masina neagra pe exterior eu zic ca e deranjant aspectul capotei, chiar daca nu o ridici decat la 2-3 luni. Daca era doar la masini vopsite in culorile de 0euro intelegeam.

Se vede foarte urat aici aripa nevopsita

2012_12_05_12_03_55.jpg

Noul motor de 1.2TSi nu ar trebui sa mai sufere de bolile copilariei, poate la ACT sa mai exista hibe inca nedescoperite.

L.E.: Am gasit o poza si cu compartimentul motor vopsit. Sa fie oare o reducere de cost doar pentru tarile estice? :RO flag:

2013-Volkswagen-Golf-Engine-Photo.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la 1.4 tsi 122CP au fost hibe inca de la golf 5 si nu s-au remediat la golf 6 [ lantul ].

asa ca sunt sceptic in legatura cu primele serii de golf 7... eu personal as mai astepta putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare o reducere de cost doar pentru tarile estice? :RO flag:

Mai degraba o reducere pentru masinile fara suspensie independenta spate. Ce-i drept diferenta e cam mare intre ele...

Daca tot e masina ieftina pai sa fie ieftina, nu...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nevopsitul :D. Oricum... dai 20+k pe masina si are interiorul capotei nevosit. Oare la gti sau r e tot asa?

Ne luam argintie si am rezolvat problema...

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am vazut noul golf la Midocar vitan, era un albastru. Nu am sesizat ca, capota ar avea alta culoare. Modelul expus era un HL.

Un aspect de verificat daca si HL vine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul motor de 1.2TSi nu ar trebui sa mai sufere de bolile copilariei, poate la ACT sa mai exista hibe inca nedescoperite.

L.E.: Am gasit o poza si cu compartimentul motor vopsit. Sa fie oare o reducere de cost doar pentru tarile estice? :RO flag:

2013-Volkswagen-Golf-Engine-Photo.jpg

Nu ai cum sa-ti dai seama daca e aceeasi vopsea si in exterior nu se vede nimic din tabla exterioara in poza aia. Oricum masina e vopsita dar e o culoare de baza, posibil un grund, care probabil e folosit la masinile de culori similare, la alea visinii si rosii probabil e aceeasi culoare etc. Iar la alea albe e un alb.

Rezistenta la rugina nu are treba cu vopseaua aia e decorativa, conteaza ca e galvanizata toata caroseria, sunt cativa forumisiti care au pragurile indoite si vopseaua sarita de ceva timp fara semen de rugina. Si eu am avut la a3 vopseau sarita pe prag si se vedea tabla 2 ierni in bucuresti si 25kkm fara urma de rugina. Deci protectia la rugina nu e data de vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar decorativa, dar asta nu inseamna ca trebuie sa lipseasca pe motiv de costuri de productie mai scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am configurat si eu un 2.0 TDI, aprox la fel cu golful 5 din semnatura. 23800 fata de 21.200. 11% in plus insa e adevarat ca vine cu 10 CP in plus, 17" in loc de 16", touchscreen si "doar" 8 incinte fata de 10 cate are 5-ul meu.

Ce am observat este ca la cateva luni de la aparitie, la golful V pretul de lista a scazut cu 5-6%. poate se intampla la fel si acum. poate chiar dupa sarbatori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu consider vopseaua si lacul ca au doar scop decorativ, au si scop de protectie fiind straturi protectoare in plus si implicit mai greu de ajuns la tabla.Ce daca este galvanizata?Si stratul de zinc poate fi strapuns si sa apara rugina..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stratul de zincul este mult mai subtire si mai felxibil, practic trebyue sgariat ca sa fie indepartat, decat vopseaua si de departe cel mai important. Compara Polo 6n cu Polo 6n2 si o sa vezi ca 6n2 cu rugina si tabla originala nu gasesti, (Polo 6n2 a fost primul polo cu caroserie galvanizata). Si vorbim practic de aceeasi masina cu aceeasi tabla si amandoua vopsite si lacuite.

Stiu ca doar la 1310 conta sa fie metalizata ca era vopsea mai buna si rezista mai mult la rugina... gen 2-3luni in plus. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect si in lipsa unor straturi suplimentare este mult mai usor sa ajungi la stratul de zinc si sa il zgarii, implicit ajungand la tabla.Apropo si stratul ala de zinc variaza ca grosime, ma intreb cat de gros o fi la golful 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie cum poti sa zgarii capota pe dinauntru?... Nu sar pietricele, nu cade grindina, daca se uda, se usuca repede datorita mototrului cald...

Poate din neglijenta mecanicilor... ptr care ar trebui sa fie trasi la raspundere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau matele care intra pe la motor :)

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu consider vopseaua si lacul ca au doar scop decorativ, au si scop de protectie fiind straturi protectoare in plus si implicit mai greu de ajuns la tabla.Ce daca este galvanizata?Si stratul de zinc poate fi strapuns si sa apara rugina..

sa il zgarii intentionat? pai nicio tabla nu poate scapa de rugina daca o zgarii intentionat cu scopul asta. daca te referi la agenti externi, apa, zapada etc, nu-ti fa griji, nu suntem in norvegia. rezista lejer golfurile acolo, d-apai in romania.

galvanizarea aia nu e cu ce daca, e chiar f importanta si ca dovada, nu toti producatorii o fac cum trebuie. acolo se pot face economii mari. la logan, cum o zgarii un pic, cum se exfoliaza vopseaua aia de pe langa lovituri (o tragi efectiv in fasii, daca vrei) si in 2-3 zile a si inceput sa apara rugina in locul ala. lucru care nu se intampla la multe alte masini (mai scumpe, evident). iar vw sunt renumiti ca fac tabla buna, am vazut zeci de g4 cu tabla inca impecabila, fie ele metalizate sau nu. sigur ca in final conteaza si cum ai grija de ele, dar asta conteaza la orice aspect al masinii si la orice produs de pe lumea asta.

daca iti bati joc de ea, normal ca rugineste si se strica mai repede. avand in vedere ca la 4 ani scot o noua generatie si vor sa o vanda, normal ca nu le calculeaza ca o sa tii masina vreo 20 de ani. :)

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis in sensul ca nu e bullet proof galvanizarea iar din ce am vazut la golful 6 este subtirica ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata si un 0-100 cu motorul pozat, adica 1.2 tsi 85 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 cu leduri vs Golf 6 tot cu leduri

post-27610-0-12193600-1354908570_thumb.j

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!