Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Da. La toate motoarele scrie bluemotion .

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic pe marea majoritate a VW Golf va scrie Bluemotion technology, doar pentru ca au start&stop.

E la moda sa fii eco, dar mi se pare putin aiurea sa puna pe 90% din motorizari sigla asta.

Pacat ca nu pun si la GTI :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul Golf 7 pe care-l vad, in seara asta in Bucuresti. Pacat ca doar din spate l-am vazut. Stopurile m-au ajutat putin, altfel credeam ca e 6. Culoarea era frumoasa. Blue...ceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV1 au doua modele expuse in showroom: unul e 1.6 TDI cu DSG pe negru iar celalalt e 1.2 TSI 85cp, culoare blue pacific. Pe negru mie nu-mi place, in schimb pacific blue metallic arata foarte bine. :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza acum cateva zile la Autoworld Cluj , era un golf 7 expus in showroom si am pus mana pe schimbator(DSG) si surpriza ...am ramas cu o bucata de piele rotunda in mana ...mie la g5 care are peste 150k km nu mi s-a intamplat asa ceva, si la aceasta avea 13 km la bord, posibil sa fii intrat cineva inaintea mea sa il rupa... asta va ramane un mister pt mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe forum si am decis sa ma inscriu tocmai pentru ca mi s-au parut foarte interesante impresile si discutile voastre.

Eu sunt interesat sa cumpar un golf 7 motorizare 1.2 TSI 105 cai (deocamdata ma multmesc cu atat) si as vrea sa aflu ce parere aveti despre motorul asta si daca pretul oficial se poate negocia cu consilierul de vanzari. Am auzit zvonuri ca ar avea o marja de negociere fiecare reprezentanta.

As fi recunoscator daca cineva m-ar putea ajuta.

O zi faina tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu te duci si vezi exact cat sunt dispusi sa lase la pret. Compara ofertele de la mai multe reprezentante, eventual ii "santajezi" cu ofertele altora ca sa mai scada usor din pret desi sincer pentru G7 reduceri nu ai sa prea vezi.

Nu sunt lucruri de bine despre vechiul 1.2TSi, acesta pare totusi schimbat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Otta_Sb, trimite mail tuturor reprezentantelor vw cu configuratia dorita. Cumperi de la cel care iti da cel mai mic pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca obtii prea curand reduceri la Golf7. Doar ce a aparut. Eventual la o lichidare de stoc a unui 6. Altfel ar sta treaba acolo.

Oricum, acea marja de care vorbesti poate merge pana la 5%. Eu nu am auzit/reusit sa se stoarca/sa stoarc mai mult

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru raspunsurile voastre.

5 % e deja mult. Pentru mine ar fi cam 800 de euro. Eu m-as bucura si cu o reducere de 200 de euro, sau o optiune "cadou" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce golf 7 si nu golf 6 ?

conform calculelor mele, suma de care dispui pentru masina ar fi undeva pe la 16.000€. De ce nu te orientezi catre o lichidare de stoc la golf 6, o masina aflata la final de cariera si care a scapat de bolile copilariei ? Si in mod sigur vei gasi un Golf 6 (lichidare de stoc) cu mult mai multe dotari decat un golf 7 nou, dar chel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, acea marja de care vorbesti poate merge pana la 5%. Eu nu am auzit/reusit sa se stoarca/sa stoarc mai mult

era cineva pe forum care a spus ca a obtinut 10% de la o reprezentanta din ardeal pentru un b7 highline, pbv1 dau 6%, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cand am luat-o (consilierul imi e cunostinta ma veche) mi-a zis ca 6% e maxim. Dar asta insemana 5% real, pentru ca sa ii ramana bani pt costurile de livrare si pregatirea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 200 ma costa un Golf 7 confortline cu singura dotare optionala "climatizare automata". Asta e bugetul meu maxim. Totusi nu mi-as cumpara un golf 6 pentru ca nu vreau s-o tin mai mult de 5 ani si ma gandesc ca un golf 7 o sa reusesc mai usor sa-l vand decat un 6. Peste 5 ani o sa apara deja golful 8 si eu o sa am de vanzare un golf 6.

Ok mersi. O sa incerc sa-i fortez un pic mana consilierului de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei de pe stoc ai sanse mai mari la negociere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce m-am intors de la Autoclub Timisoara unde am petrecut vreo 15 minute in jurul unui Highline de culoare rosie. Din pacate pe cat de entuziast am plecat de acasa, pe atat de plafonat va scriu aceste randuri. Nu am facut acel "click"'; nu e dragoste. Astept sa vad si Leonul iar mai apoi Octavia 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit 5% dar e a 4 a masina luata in 5 ani de la ei. La pbn si la bacau am primit tot 5% dar am zis sa o iau tot de la constanta. Deci se poate obtine 3-5% la plata cash chiar daca iti zic ca e model nou si nu au ce sa reduca.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin peste 16000euro, un pret destul de corect.

Jantele standard de pe CL sunt aproape la fel ca wellington-urile de pe G6 CL :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBN sa comand pt masina niste maruntisuri si m-am uitat la G7. Despre interir si alte ale s-a scris si sunt poze, arata bine e fresh mie imi place desi nu as da un G6 pt un 7 nu merita. Usile se deschid cam greu din cauza noului sistem fara hopuri probabil te obisnuiesti si mi-a placut f mult emblema spate care e mai mica si parca are un aer clasic.

Dar la motor m-am uitat mai mult, in special pt ca e noul 1.2tsi de 85 ponei. Care nu are nimic in comun cu motorul pe care il am eu. Ce am observat si se vede si in poze, motorul probabil are 16valve pt ca are 2 axe cu came, bobine separate pt fiecare bujie, admisia si evacuarea sunt pe dos, adica admisia e in fata si evacuarea in spate (turbina sta in spatele compartimentului motor), admisia e in continuare racita cu lichid, pompa de inalta presiune e "ascunsa" sub o teava de admisie si timoniera cutiei pare identica cu cea de pe G6, probabil motorul se poate monta pe un G6 fara probleme. Bateria e in sac dar pare a fi pe acelasi suport ca la G6 deci f probabil se poate monta cutia de plastic.

Se vede ca s-au facut reduceri de costuri mai ales ca masina nu are compartimentul motor vopsit in culoarea exterioara pare a fi doar un strat de baza gri. Ca sa fiu mai exact caroseria a fost vopsita in culoarea finala fara sa deschida capota, ca si interiorul capotei si aripile sunt gri.

2012_12_05_12_03_30.jpg 2012_12_05_12_03_39.jpg 2012_12_05_12_03_44.jpg

2012_12_05_12_03_55.jpg 2012_12_05_12_04_01.jpg 2012_12_05_12_04_06.jpg

2012_12_05_12_04_20.jpg 2012_12_05_12_04_32.jpg 2012_12_05_12_04_46.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul pus fix peste motor o sa incalzeasca aerul in draci... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda nu conteaza la turbo asa mult si probabil acum e panel, ca unul cilindric nu incape in cutia aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte era cilindric?

Parca si jgheabul este diferit,are garuelele de aerisire sub capota ,la 6 sunt la baza parbrizului..mi se pare mai bine asa, intra mai putine frunze.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!