Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

La Golf 7 1.2TSI e noul motor cu distributie pe curea EA211 sau e cel clasic pe lant EA111?

Ma refer in mod concret la ce vand in Romania.

VAG plaseaza in tari mai putin dezvoltate motorizarile vechi ramase pe stoc.

Eu cand am luat de noua Octavia, desi in Romania era interzis importul de autoturisme second-hand Euro 2

Porsche/VAG folosindu-se lacuna legislativa care pemitea importul de autoturisme noi Euro 2 (second hand NU!!!), mi-au plasat ascundandu-mi aceasta informatie o masina poluanta. In vest nu mai aveau voie sa vanda decat Euro 3, dar in Romania au "rezolvat" sa poata.

Iar acum timbrul de mediu este de 1400 Eur (dublu) din cauza asta..

Sper din suflet pentru colegii care si-au comandat 1.2TSI G7 sa nu se trezeasca cu motorul pe lant cu multe probleme.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E noul motor cu distributie pe curea. Tot compartimentul motor a fost redesenat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca pana la G8 sa treacă din nou pe lanț, așa cum au multe firme respectabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firme respectabile cum e BMW cu al sau 2.0d care echipeaza 3 sferturi din masinile pe care le vand ei, de la &16d la 123d si care are foarte mari probleme cu distributia!? mari = cca. 2000€ manopera pentru schimbarea ei.

pana la urma ce are distributia pe curea? sau de acolo s-ar trage economia in mentenanta masinii, nu?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având in vedere ca motoarelele Vw sunt de interferenta, ruperea angrenajului (curea sau lant) duce la distrugerea motorului- așa spun americanii pe site-urile de specialitate. Șansele sa se rupă o curea, chiar cu insertii metalice sunt mult mai mari decât la lanț- oricum ai pune problema dpdv tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut, iar obiectiv privind problema, majoritatea celor care au avut probleme cu distributia pe lant au facut referire la zgomotul produs si nu la ruperea acestuia (nu stiu daca e cineva pe forum la care sa i se fi rupt lantul de distributie). Iar cei care au avut probleme sunt un procent suficient de mic din totalul vanzarilor astfel incat sa nu reprezinte o majoritate. (e vb in principal de cateva loturi produse intre 2009-2010). Probleme cu distributia exista la toti marii producatori de autovehicule (inclusiv BMW si Toyota). Cureaua trebuie schimbata in general, o data la 4 ani sau la maxim 60.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartile lor tehnice scrie peste tot cam la 120.000 km sau 5-6 ani. Faza cu 60.000 km / 4 ani este mai mult pentru Romania, in special la Renault.

Am fost ieri pe la PBN sa mai vag G7-ele. Aveau in sala un Comfort Line albastru deschis (culoarea cea noua) si sincer il strica rau tare de tot setul de jante pe 15 inch. Arata atat de monoton....

In Vest jantele care sunt la nnoi standard pe HL (Dover 16 inch), vin deja standard pe CL.

OFF Topic.

Au aparut pe site la nemtzi preturile la O3.....e jale !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E "jale" si daca te uiti la preturile din .de la Golf; in Romania o sa fie categoric cu 10-15% mai mici.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie configurate mai slab pe fiecare nivel de echipare, de aici diferenta de pret pentru RO. Idem si la Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(nu stiu daca e cineva pe forum la care sa i se fi rupt lantul de distributie)

Pai nu trebuie sa se rupa, e suficient sa sara de la punct.

Golf Plus va mai apare pe noul model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(nu stiu daca e cineva pe forum la care sa i se fi rupt lantul de distributie)

Pai nu trebuie sa se rupa, e suficient sa sara de la punct.

Golf Plus va mai apare pe noul model?

Stii tu un caz concret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a sarit la ~90.000 de km pe G5 FSI ..dar de asmenea am avut si Ford cu 170.000 de km la bord cu distributia neschimbata si urmatorul propietar a mai tinut-o inca 10.000 pana sa o schimbe .

Oricum distributia pe lant este mai putin profitabila pentru producator ..dar pentru client teoretic este mai avantajoasa.Sunt foarte putine cazurile in care chiar te lasa in drum o distributie pe lant, un fel de exceptia confirma regula ,in schimb la curea daca se strica acolo ai ramas.

Personal mi se par enervante masinile cu distributie pe curea deoarece se schimba de 2 ori mai des si este o bataie de cap in plus, dar nu mi se pare un criteriu in alegerea masinii.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pe lant nu e un criteriu, lipsa suspensiei independente nu e un criteriu, designul nu e un criteriu, lipsa vopselei in anumite zone fel...atunci care ar fi criteriile? Faptul ca au pus un sistem audio cu ecran tactil care dpmdv este mult mai made in China decat RCD510? Sau ca au schimbat forma unor butoane si manete si au pus dotari de bun simt pentru anul 2013 asa cum concurentii aveau de ce putin 1 an? Nu vreau sa aud pareri de genul "nu-ti place, nu cumpara!" ca nu asa o sa ajunga G7 mai competitiv

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plusuri (fata de G6):

Greutate mai mica ==> se misca mai bine

Consum 10% mai redus ==> exploatare mai ieftina

Poluare mai mica ==> taxe mai mici, aer mai respirabil

Interior mai calitativ ==> materiale + design

Dotari mai moderne ==> aproape orice-ti doresti

Distributie pe curea ==> elimina problemele majore de fiabilitate si zgomot lant la motoarele TSI de generatie anterioara

Design modular ==> costuri de productie mici, au din ce sa mai scada preturile in timp

Minusuri:

Pretul actual prea mare

Rezistenta la impact lateral redusa

Suspensie spate semi-independenta la motorizarile mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutate mai mica - nici un avantaj real (0-100km/h pt 1.2TSI 105 - 10.2 fata de 10.5 (G6)

Consum 10% mai redus - asta pentru cine se increde in consumuri oficiale care au fost intotdeauna departe de adevar

Poluare mai mica - pai ce taxe mai mici ? - sunt tot euro5, aceeasi cilindree

Interior mai calitativ - nu as spune ca materialele de pe portiere (mai ales cele din spate ) sunt mai calitative, nici pedala de acceleratie care e mai low-cost

Dotari mai moderne - prea putine noutati, si in general cam tot ce gasesti si la concurenta

Distributie pe curea - intervale de schimbare mai dese, mai costisitoare pentru client, solutie constructiva low-cost. Nu au fost probleme majore de fiabilitate la distributia pe lant, daca e sa privim statistic si nu subiectiv.

Design modular - aici de acord, costuri de productie mai mici, profit mai mare, preturi identice sau mai mari ca la generatia anterioara.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variantele de motoare bluemotion sunt euro 6. Deci taxa de poluare zero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Edi : La mine multilinkul si optiunea de suspensie adaptiva au fost un criteriu.

@Hiro :

Cand aud chestia asta cu greutate mai mica ma bufneste rasul, ai idee cat este diferenta aia?Maxim 100 de kg,presupun ca tu ai observat mari diferente intre momentul cand mergi singur in masina si cand mai mergi cu inca o persoana si cu rezervorul plin.

Interior mai modern..chestie de gust,mi se pare ok,nu ma incanta piano black deoarece am avut la fost masina si era chinuitor.

Distributia pe curea de unde stii ca o sa fie mai fiabila ?

Design modular este plus pentru fabrica..pentru economia facuta cumparatorul fiind recompensat cu cateva optiuni soft.

Aproape tot ce iti doresti .. are parbriz incalzit,volan incalzit, plafon panoramic ?Mai bine enumerai ce optiuni aduce in plus fata de 6 ..

Ai uitat sa zici de ampatament, care mi se pare un plus mai important decat tot ce ai enumerat mai sus.

@Aurel..asa si? Si la G6 cand a aparut taxa de poluare era 0..ca nu au majoritatea euro6 este chiar un minus.

Are cineva idee de cine sunt facute noile unitati audio ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pe lant nu e un criteriu, lipsa suspensiei independente nu e un criteriu, designul nu e un criteriu, lipsa vopselei in anumite zone fel...atunci care ar fi criteriile? Faptul ca au pus un sistem audio cu ecran tactil care dpmdv este mult mai made in China decat RCD510? Sau ca au schimbat forma unor butoane si manete si au pus dotari de bun simt pentru anul 2013 asa cum concurentii aveau de ce putin 1 an? Nu vreau sa aud pareri de genul "nu-ti place, nu cumpara!" ca nu asa o sa ajunga G7 mai competitiv

Pentru că este o alegere pur subiectivă până la urmă. Și există opțiuni. Eu de exemplu am calculat diverse scenarii cu G7, e drept configurat ceva mai serios și spre suma de 30k€ mi s-a părut scump pentru o mașină nouă. Opțiunile era 1.4 TSI ACT DSG sau 2.0 TDI 4motion M6. Am ales o variantă SH sub forma unui R. Nu te obligă nimeni să cumperi o anumită mașină. Și nici una nu este perfectă. Mereu vei face un compromis. Numai pretențiile tind spre perfecțiune, dar ea nu există în realitate.

Cât privește lanțul, e mai cinstită o curea pe care știi că trebuie să o schimbi, decât un lanț la care calitatea este o problemă generalizată, nu specifică VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poluare mai mica ==> taxe mai mici, aer mai respirabil

Aer mai respirabil, serios? Dar te ineci cand trec masini euro 5 si te simti ca la munte cand trec cele euro 6? Ai idee cata poluare fac producatorii de masini? e mult, mult mai ecologic sa iti pastrezi golful 6 euro5, decat sa il schimbi cu un golf 7 euro 6.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu poluare după E4 deja a devenit poveste. Mașinile alea nu mai sunt o problemă în sine. Cel mult se poate aduce în discuție numărul lor. Dar chiar și așa, nu produc suficient de multă poluare pentru a concura industria. Sunt foarte departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste precizari:

Greutatea mai mica, desi nu se simte in mod spectaculos, la consum, poluare si dinamica are un aport de cateve procente in directia buna. E o realizare ca VAG a reusit sa inverseze trendul de a face masini din ce in ce mai grele.

Legat de poluare, nu va ganditi doar la ziua de azi ci in perspectiva Taxele de mediu vor fi inevitabil anuale si acolo vor conta emisiile de CO2 mici de la G7. Daca toate masinile ar fi Euro6, da... aerul respirat din intersectii ar fi mult mai respirabil. Trecerea de la Euro 4,5 la 6 e un pas mic,dar pozitiv.

Legat de distributie, VW chiar a fost depasit de problemele cu lantul de pe TSI. Nu ma refer ca s-ar fi rupt ci ca suna ca naiba, dupa kilometrii foarte putini. Eu unul prefer sa schimb o distributie pe curea periodic decat sa-mi sune in cap zilnic lantul.

Oricum cureaua noua de la TSI G7 parca e ranforsata cu metai si teoretic e pe viata. Intr-adevar ramane de vazut cum se comporta in timp.

E corecta observatia, am uitat de ampatamentul marit intr-adevar aduce un comfort in plus.

Am mai uitat ce cei 100 de litri in plus la volumul portbagajului la Golf 7 Combi, care il face acceptabil pentru familisti.

Si acum se vinde binisor, dar o sa vedeti ca toate minusurile vor fi uitate imediat ce VW incepe promotiile la Gof VII.

Dar ma tem ca mai avem de asteptat pana atunci, poate chiar vreo 2 ani.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă e chiar pe viață, poate ne spune cineva dacă ăia 180k km sunt de luat în seamă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!