Jump to content

Proceduri VAG COM la Golf IV si Bora


misulikkk
 Share

Postare recomandată

Salutare stimati colegi.

De curând am achiziționat un golf 4, versiunea Pacific 1.6 16v BCB

Masina nu are BC, maneta pt BC etc. iar ceasurile nu au minidot sau maxidot, e varianta cu inele cromate, fara calculator bord sau afișaj range, consum etc.

Ma interesează un maxidot sau minidot, am inteles ca recomandat este VDO cu immo 3, cu o procedura de adaptare a cheilor pin etc.

Masina e luata din România de noua, are km reali. Dacă schimb ceasurile sa pun maxidot sau minidot cum fac sa îmi rămână aceeași km pe noile ceasuri?

Ma intereseaza sa efectuez schimbarea pt a vedea consumul, range-ul, sunt niște info utile pt mine.

Cat m-ar costa o asemenea operatiune, am inteles ca trebuie trase unele cablaje, senzor temperatura, adaptare + costul ceasurilor. Masina are ac, nu clima.

Am tot citit ca pot apărea probleme ulterioare cu indicarea corecta a kilometrajului sau alte erori.

O părere, multumesc.

Îmi cer scuze dacă nu am postat la secțiunea corecta, dar topicurile special create pt acest subiect au fost inchise

Modificat de pokemonu76
Eroare la scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie alte ceasuri, immo 3, maneta de stergatoare cu butoane de bc, senzor temperatura exterioara, plus cablarea acestora.

Dupa cablare, trebuie adaptare ceasuri si motor, scriere cipuri chei, codari.

Km se vor scrie in ceasurile cumparate, cei pe pare ii are masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

la golf 4 1.6 FSi tot ma chinui de ceva timp, inlocuind la piese de imi vine rau sa scap de erorile astea:


17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached

- Azi am cumparat solenoid nou Pietrsburg, tot nu am scapat de eroare, schimbat senzor din capat la valva vacuum, reglat flapsuri, curatat tot si tot da eroare, am chiar si valva vacuum nou ramas cu ea, ca a mea era buna,nu are bratul rupt.

           
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected -schimbat si bujii si bobine
            P0300 - 35-00 - 
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected

 

 

Mai aveam eroare si pe EGR, am schimat tot azi si EGR, nu da eroare dar fluctueaza la relanti, si parca porneste mai greoi fata de inainte. EGR trebuie adaptat si el? Am schimbat si clapeta de acceleratie, si pe aia a adaptat-o mecanicul.

Au mai ramas erorile cu cilindrii si valva vacuumdar ce ma roade este aia cu tuning valve N316,care este noua si tot da eroare pe el.

De ce? ce pot face? Ce sa mai verifica, ca trage si prost,batraneste asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu cu un golf 5 1.6 fsi, erau stocate primele 2 erori, am schimbat senzorul de pozitie si nimic, am rezolvat numai dupa ce am dat galeria jos si rampa de injectoare, am gasit un flap indoit si din cauza asta axul nu-si mai facea cursa pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si treaba asta, de 2 ori,dat galeria jos, inlocuit senzorul de citeste pozitia la flaps, cel prins pe ax de care se leaga si bratul de vacuum pump, dar tot degeaba.

acum daca dadea eroare pe N316 am zis ca e solenoidul, si l-am schimbat, dar se pare ca le-am schimbat pe toate degeaba.

Mai ramane decat sa schimb galeria aia cu flapsuri sipoate si capacul la motor cu tacheti cu tot, dar...e o masina care nu mai merita bagat bani in ea:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 e greu de dat jos flapsurile? trebuie chei speciale,ceva?

am verificat azi iar si am vazut ca tija de la popma vacuum e intepenita in ceva, nu-i da voie sa faca cursa complet si daia da set point not reach. 

dar cum sa fac,sa iau flapsuri SH sau sa desfac si sa vad dacasi ale mele sunt blocat de tija aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai galeria jos, rampa de injectoare, partea aia cu flapsurile iese impreuna cu injectoarele. Nu ai nevoie de chei speciale, acolo sunt niste surburi M8 cu imbus de 6 parca. Nu trebuie inlocuit nimic, inauntru gasesti niste tablite montate pe un ax, il indrepti pe ala stramb si gata, montezi inapoi. Faci cateva miscari de proba sa vezi ca merge pana la capat si gata ai terminat.

 

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara

Am și eu o problema la un golf 4 variant.Am schimbat calculatorul confort pentru ca nu mi mergeau luminile interioare.

l am codat am învățat și cheia pentru închidere și deschide,totul funcționează normal numai ca îmi deschide portbagajul automat.Dacă dau sa închid mașina in momentul acela deschide portbagajul,iar dacă îl închid cu o șurubelnița îl deschide automat singur.

aveti idee ce poate fi?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citit eeprom cu programatorul, modificat, rescris. Provine de pe alta varianta de caroserie, de aceea face asa. Nu merge cu vcds ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Era de pe un golf 4 hatchback de aceea nu mergea.

Am luat altul de pe un estate,l am codat și totul funcționează!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Mergea modificat dar necesita cunostinte in domeniu si scule dedicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot activa aceste functii si prin OBDEleven? Bora AJM 2002 cu immo3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, vreau sa schimb ceasurile la un Golf 4 immo2 cu unele immo3 (VDO). Am doar interfata clasica VAG 409 si am inteles ca cu asta nu pot citi PIN-ul. Pot merge la cineva sa-mi citeasca PIN-ul ceasurilor si apoi sa le adaptez eu? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate da, poate nu. Cumpara o interfata cat de cat ok. In al doilea rand, nu poti garanta ca se vor adapta, pana cand nu incerci si reusesti. In teorie, va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu e nimeni in Cluj care ma poate ajuta cu adaptarea ceasurilor? 

0722402579

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da....da-mi mesaj privat si o sa iti dau nr de telefon de la un colaborator,  din cluj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Este cineva din Timisoara care m-ar putea ajuta cu adaptarea ceasurilor de bord pe o Bora 2001 1.6 16v. Cod ceasuri 1j5920825a VDO minidot. Din pacate cu interfata mea de Delphi ds150 nu pot extrage SKC din ceasuri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate nici cu vcds. Iti trebuie vag tacho ... eventual daca ai cum sa extragi dump din ele se mai poate afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Extragi pin, nu skc. O interfata seriala si vag eep, e suficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem pe cineva pe forum care ma poate ajuta cu extrasul pinului din ceasuri? Desigur contra cost. Din pacate timpul nu imi permite sa caut interfete si fac eu procedurile. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva din timis daca la asta te referi, te pot ajuta eu doar daca ajung ceasurile la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Suntem multi colegi care il putem ajuta prin curier, dar nu are rost sa arunce banii pe transport. Iti dau pe cineva in Timișoara,  daca nu iti gasesti tu. Imi lasi mesaj pm si iti trimit numarul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv cu ceasurile, contra sumei de 150 lei. Multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!