Jump to content

Proceduri VAG COM la Golf IV si Bora


misulikkk
 Share

Postare recomandată

15 hours ago, MarYaNM said:

Bine, dar functia Range (aia care arata in comp de bord cati km iti m.ai ajunge motorina) cum se poate activa?

Doar dacă mașina este fabricata după 2002, adică ai ceasuri immo 3, fabricate de Vdo sau Bosch RB8. Oricum, am scris asta de multe ori.... Trebuie doar sa folosești funcția de căutare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 3/8/2019 at 4:04 PM, Al Bundy said:

Dince an e masina ta? ce ceasuri de bord are ?

 

2002

 

Mottometter ,  computer de bord cu minidot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

M-am uitat pe forum dar nu am gasit un raspuns concret la curiozitatea mea.

Imi poate spune cineva ce soft si cablu de diagnoza trebuie pt o Bora din 2000 ? Au aparut softuri/unitati hardware mai noi pt modelul asta de masina ?

Se multumeste,
N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai noi...da...ultima varianta de vcds, odis, etc. Din păcate pe tine nu te ajuta cu nimic... Mașina ta, tot ce suporta atunci ca Activări.... Suporta și acum. Adică, faptul ca au evoluat softurile și interfețele, ție nu-ți conferă nimic în plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti da un exemplu concret te rog de interfata si soft si ce sistem de operare e necesar ? 

Merci,

N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare știe cineva cum pot afla acel cod SKC  ? Vreau sa fac o adaptare de cheie și am înțeles că, îmi trebuie acel cod Îmi face când și când  probleme imobilizatorul( se aprinde in bord) Am înțeles că dacă știi acel cod poți face o pornire de urgență în caz că nu se mai stinge acel indicator din bord Vreau să  aflu acel cod să nu mă trezesc că nu mai pot pornii mașina cine știe pe unde

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie doar codul pin , pe care il citesti din ceasuri. Celalalt nu te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod pin din ceasuri? Este scris undeva mulțumesc Asta pentru că,vreau sa iau un cablu vag com  sa fac și o diagnoză  Dacă se poate activa funcția sa claxoneze la închis deschis ușa  sau aprindere lumini semnalizare  Am văzut un vag com  409.1 ieftin  și vreau să iau unul din acela .Merge adaptare cheie cu cablu ăsta?

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il gasesti scris nicaieri. Este memorat in IC si se citeste cu o interfata specializata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles avem pe cineva pe aici care are acea interfață  Mă gândesc că fără acel cod nu pot face mai nimic Mulțumesc de e răspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu partea de telecomandă, ci cu pornirea. In rest, ai toate informatiile pe forum, trebuie doar sa le citesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am făcut și eu o scanare și îmi da 2 erori. Mașina trage rău și urca la maxim 2.500rpm iar martorul bujii clipește la secundă. Eroarea cu senzorul de temperatura am mai avut-o chiar dacă motorul mergea bine. 

 

20200908_133806.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu VCDS ai? sau macar una in care sa se vada codurile de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut poza aiurea la ecran și nu se vad. Merg zilele astea să-mi repete testul ca nu le avea salvate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am făcut o scanare din nou. Turbina merge dar nu are putere când accelerez. Urca greu pana în 2500-3000 turație. Am luat de pe alt alh senzor presiune debitmetru de probă. 

Când accelerez se aude un dublu click de sub bord din zona releelor. 

Ma gândesc ca turbina e pe ducă din moment ce-i mai aud și șuieratul uneori la ralanti. 

Screenshot_20200930-163727_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers. Rezolva si problema cu g62. Inlocuit numai hella sau original....verifica intai cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încerc să-l fac mâine, sper sa ma descurc deși îl am în engleza. Aia cu g62 o am de 2 ani deși am pus Hella(ceva scurt pe traseu) ,dar trăgea mașina fără probleme. Ma gândesc sa nu fie de pe la vreun injector. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In eroare apare  si bobina de pe injectorul 3, cel cu senzor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am probleme când și când cu  immo mai exact îmi apare în bord mașinuța aceea clipind. Pornesc motorul  și se oprește  chestia este că dacă mai las puțin sau o sucesc cheia nu îmi mai face  .Am 2 chei când și când  îmi apare această pb  Mai ar fi o pb  dar să nu fie off  mai exact când închid ușa șofer se închid celelalte + portbagaj ușa șofer rămânând deschisă.O dată s- au închis toate cu cheia în contact pfff. Iar în mers, mai se aude un zgomot că și când ar vrea să se închidă.Ma poate ajuta cineva cu o scanare sau o idee. Când am luat mașina spunea cel  de la care am luat mașina că, Dacă încercai sa forțezi ușa sau o încuiai și una era întredeschisă suna alarma  eu nu am auzit până acum așa ceva:)) la mașină

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipituri reci pe placa ceasurilor pentru IMMO si broasca usa sofer cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa verific mâine ceasurile  cât despre,broasca ușa șofer ce sa verific deoarece lampa sta aprinsă în ușă  (switch bun)  mă gândesc să nu fie ceva in burduf ușa dar am văzut că nu are  cuplaj din ăla cum ii zice :)) sub burduf ( pe golf 3 aveam ) deoarece când trântesc ușa se închid celelalte 3 + portbagaj  ceva un contact imperfect sau scurt .Ce am observat este că, dacă bag cheia în butuc la portbagaj  să deschid o deschide - închide  doar pe cea de la portbagaj  din telecomanda merge  dar la cheie nu Mulțumesc pentru răspuns

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/19/2019 at 12:52 PM, mariusmrs said:

Salut,

 

Am deschis un topic nou deoarece nu am gasit unul legat de aceste valori, daca e vreo problema rog un moderator sa-l inchida.

Ce inseamna exact aceste valori? Am cautat pe tot netul aseara insa nu am inteles prea multe, deoarece fiecare are o anumita parere.

Majoritatea spun aceste valori sunt "controlate" de senzorul de oxigen, adica lambda, care daca functioneaza normal si sper sa nu ma insel, ar trebui sa aiba fluctuatie intre 0.3 - 0.9v iar in frana de motor la 0.0.

Ei bine, la mine senzorul de oxigen se comporta ca mai sus, DAR, tot am o problema cu Long Term Fuel Trim, si anume ca... sta la -35%, care, dupa cautarile mele ar insemna ca ECU incearca sa taie din combustibil, dar, aici e problema, daca ar incerca sa taie nu ar trebui sa fie Shot Term Fuel Trim undeva la + 20%?

Masina nu are erori decat daca o turez peste 5000 ture, si atunci se aprinde motorul + epc care spune p0106 map/baro ckt range/perf dar nu stiu ce sa zic, nu as da vina pe senzorul MAP avand in vedere valoarea de la LTFT.

A mai intampinat cineva asa ceva?

 

 

er43.jpg

Daca nu e cu intarziere raspunsul,cumva ai umblat la distributie inainte?Verifica sa fie corect pusa la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu răspunsul la problema mea de mai sus. 

Găsit injectorul nr. 3(cel cu bobină) la dezmembrări cu 50 ron . Montat în 20 minute. Mașina merge bine iar eroarea s-a șters, deși toți mecanicii au zis ca e alta problemă. 

Mulțumesc @Al Bundy pentru sugestie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!