Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

Am zis liniste !  

Doar cu ajutorul lui @Al Bundy am reusit sa ma bucur iar de liniste , am schimbat motorasele de la climatronic si se pare ca zgomotele au disparut 100% !!!!!  Eu ma asteptam sa mai se auda cate ceva (de la celalalte motorase) dar e complet liniste!!!!! :D    yeeeeeeeeyyyyyyyy  

20161017_165712.jpg

Am incercat sa montez si un alt climatronic mai nou dar din pacate nu s-a potrivit :( era de passat B6 si nu este compatibil.  Pacat de el ca avea deja leduri albe si este aproape impecabil. 

Am pus si noul switch de frana....incet , incet le montam pe toate. 

Link către comentariu

Am luat si anvelope noi de iarna :  Nokian WRD4 - dot 3416 , am prins super oferta la Emag si nu m-am abtinut. 

Fostele anvelope Good Year Ultra Grip 9  au doua ierni si sunt in stare exceptionala , in teste sunt putin peste aceste Nokian dar totusi nu imi placeau asa de mult pentru faptul ca erau foarte moi peretii laterali , erau ca niste baloane . Nokian sunt mai tari lateral , sa vedem cum se comporta :)    UG9 erau C cu C la clasele anvelpei , Nokian este C cu B ....deci un plus de castig si aici. 

Anvelopele vechi am si gasit sa le vand cu o suma foarte buna asa ca diferenta pentru noile anvelope a fost mica. 

20161018_182941-horz.jpg

 

Inca cateva mai am pe lista anul asta si apoi gata , doar motorina mai vede :D  sa speram ca ma pot abtine. 

 

Link către comentariu

Si eu am tot stat si m-am uitat la ele pe EMag...dar am avut totusi o retinere...

Am ales sa le iau de pe forum...dar se pare ca mi-am luat-o...in sensul ca ale tale sunt putin mai noi :))

Sa le plimbi sanatos :)

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR  eu ma credeam ghinionist  , am comandat impreuna cu un coleg care a primit 3816 toate patru, cam o luna si ceva vechime  , adica WTF... s-au produs in camion in drum spre noi :D .......eu cu 3416 imi mancam unghiile :))

 

Link către comentariu

Si eu is in etapa in care caut anvelope de iarna si exact la astea am primit astazi o oferta buna. Aveam in plan Continental TS860 care is cu catva lei mai scumpe. Habar nu am ce sa fac! :D

Link către comentariu

Ia Nokian, sunt bune oricand, si pe frig, si pe zapada, si sunt silentioase, sunt foarte rezistente, dupa 3 ierni cu ele pe masina (3x 4 luni=12 luni) s-au uzat uniform pana la 5.5 mm. Estimativ ca si km cred ca am facut 15 000-18 000km, iarna circul mai rar.

Modificat de deenman
Link către comentariu
1 minute ago, deenman said:

Ia Nokian, sunt bune oricand, si pe frig, si pe zapada, si sunt silentioase.

M-o mancat sa caut "teste" si am vazut ca Nokianul sta tare prost pe carosabil umed si asta m-a desumflat un pic. Si cum iarna ai sanse maxime sa prinzi drumurile cu apa de la zapada care se topeste sau in urma dezapezirii...

Link către comentariu

@deenman sa vedem ce o sa iasa , de saptamana viitoare le montez. Am citit ce ziceai si tu de WRD3 si am luat in considerare :)

@sebip am vazut diferite teste cu WRD4 , parerile sunt impartite , cert este ca sunt in TOP ( nu primele dar nici la coada)  , sunt clasa B la umed si nu cred ca noi utilizatorii de rand o sa ne dam seama de diferenta la performante , poate alti colegi care au masini mai performante pot sa vada diferenta intre TS860 si WRD4.  Oricum avand in vedere ca sunt noi sigur o sa fie mai bune ca cele vechi :P

Link către comentariu

Am mai facut inca un pas pentru binele Exploratorului si am decis sa ii fac o vizita lui @EEXCALADE in Bacau in urma numeroaselor recomandari primite. 

Am venit la Catalin pus pe fapte mari :D aveam de gand sa rezolv cat mai multe posibil ca sa ''profit'' la maxim de aceasta vizita , la un om cu experienta si amabilitate care a depasit cu mult asteptarile mele .  

- Cum am ajuns ne-am pus pe treaba: 

555.jpg

 

- Motorul se prezinta foarte ok si cu uzura normala pentru varsta lui ( nimic alarmant ) , axele sunt foarte putin uzate , iar per total motorul se prezinta foarte curat in interior , chiar si Catalin a spus asta :rolleyes:

 111.jpg

 

- Curatat injectoarele si schimbat O-ringurile + toate suruburile necesare ( rampa + injectoare) 

- Inlocuit si garnitura de la capacul de culbutori

- Injectoarele erau extrem de putin stranse , mai mult ca sigur in urmatorii 10-20k km urma sa am probleme destul de mari. 

444.jpg

 

- Catalin a si identificat o problema ascunsa : Nitul de la rampa de injectoare era aproape sarit , care daca ar fi cazut in motor ar fi cauzat daune serioase , plus ca ungerea cu ulei nu mai era corespunzatoare , asa ca a gasit inlocuitor rapid pentru acesta si a "salvat ziua " :D 

333.jpg

 

Dupa ce "operatia" la injectoare s-a incheiat Catalin a cautat manualul pentru BKD sa stranga toate suruburile la cuplul indicat de producator. 

222.jpg

 

- A urmat apoi o curatare de EGR , care dupa cum se vede in poze era necesara : inclusiv toate garniturile noi.  

000.jpg

- Am venit setat sa curatam si turbina , dar pe testul de presiune Catalin a zis ca face presiune "perfect"  exact cat ar trebui sa faca - prin urmare am sarit anul acesta curatarea de turbina :D 

- In final a urmat procedura de eliminare a aerului din sistemul de motorina  si a montat si valva de sens pentru conducta de TUR spre motor , astfel motorina nu mai aluneca inapoi in filtru dupa ce masina a stat peste noapte , fapt ce ingreuneaza si pornirea.  

20161021_155947.jpg

Dupa ce a fost asamblat tot , a reglat distributia, avansul si cantitatea injectata  "ca la carte" , motorul merge acum mai bine ca oricand , este mult mai silentios!!! la 2000 de ture nici nu se mai aude :D   ce inseamna mecanic care se pricepe la ceea ce face......

 

Am plecat de la Catalin cu zambetul pe buze si foarte multumit de cum merge si mai ales de cum porneste acum la rece Exploratorul :D 

Pe drum la intoarcere , am oprit si pe la Premio in Focsani sa fac o geometrie la roti , mai ales ca maine vreau sa pun si anvelopele de iarna. Foarte multumit de cum a iesit. 

666.jpg

 

Si in final , nu era relaxare daca nu scoteam si eu Exploratorul de pe asfalt , macar asa putin :icon_thumright:, drumul de la Bacau la Bucuresti pe E85 este prea banal ...asa ca intre Focsani si Buzau m-am distrat si eu putin .... :D 

6666.jpg

 

 

Link către comentariu

Am pus si anvelopele de iarna . La o prima impresie sunt foarte silentioase , la performante nu am ce sa comentez inca. 

Sa vedem cum o sa stea si cu uzura. 

20161023_163040.jpg

 

Link către comentariu

Am strans ce mai aveam nevoie si pentru instalatia de la Carlig .  Cea cumparata de mine s-a dovedit incompatibila asa ca am luat modul OEM din dezmembrari , mufe noi OEM , priza noua AM , garnitura noua OEM  , instalatie pe 13 pini AM si adaptor de la 13 la 7 pini . 

Saptamana asta vreau sa o rezolv ....

20161030_143244.jpg

Link către comentariu

Avem si priza in sfarsit !  A fost foarte mult de dezasamblat pentru montare dar pana la urma @Al Bundy s-a descurcat de minune :D 

111.jpg222.jpg20161101_143529.jpg20161101_144817.jpg

Link către comentariu

Weekendul acesta am fost pana la Cheile Gradistei , am mers dus/intors pe Targoviste->Rucar  .  La dus am prins absolut pustiu dar la intoarcere a fost foarte aglomerat . 

Nimic de reprosat ,  merge foarte bine Exploratorul , sunt foarte multumit de cum se aude motorul in mers acum , Intre 1800 si 2200 ture parca e oprit motorul :D 

Nokian WRD4 mi se par super anvelope raportate calitate/pret  , nu se aud deloc in habitaclu !  Franeaza foarte ok si pe suprafata umeda.   Fostele Good Year UG9 erau considerabil mai zgomotoase cu toate ca anvelopa era mai moale :huh:

20161106_155431-tile.jpg20161106_134233.jpg

Link către comentariu

:D  asa e Cataline :D 

Puterea e mai mare ca niciodata , dupa 3000 ture se simte inca rezerva de putere nu numai zgomot de turatii.   Cel mai sesizabil este la urcarea unei pante , efectiv daca nu am grija la pedala , rup aderenta in viteza 2 sau chiar in a 3-a .  

Iar de consum nu am ce sa reprosez este de vis , am scos 5.6% cu medie de 56kmh la sejurul de mai sus .....cu portbagajul si barele pe masina .   

Link către comentariu

Am reusit si eu in acest weekend sa schimb senzorul Abs cu problema :D  acum nu mai intra Abs asa usor pe asfalt umed. 

Am fost si eu la Auto Variant la recomandarea lui @deenman , mi s-au parut foarte ok !  Mi-au gasit probleme la ambele bucse de bascula in spate , una are surubul blocat si una este uzata foarte mult. Asa ca am comandat Bucsele, suruburile,piulitele si saibele de ghidaj OEM toate ( bucsele doar pe Febi exista) , ma astept sa le dau jos cu flexul. 

Chiar daca am facut recent geometria , simteam eu ceva in neregula cu spatele...... si am decis sa investighez. 

In rest totul e OK , merge foarte OK , am inceput tratamentul de iarna cu Ulei 2T, toarce ca o pisicutza. 

La verificarea de rutina am constatat ca am ambele burdufe de la planetare ( cele dinspre cutie ) foarte imbatranite si scapa vaselina ....ca deh....sunt cele originale , asa ca vor urma si ele la schimbat. 

page2.jpg

Link către comentariu

Ca sa nu devieze discutia in off topic si sa ii tinem curat topicul colegului te rog data viitoare sa folosesti functia search a forumului:

Multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu

De cand a venit vremea rece m-am ales cu un greieras pe undeva pe la masca de aerisire din bord , era foarte enervant , incepuse sa si scartaie mai ales dimineata cand era frig tare...... solutia a fost sa aplic vaselina siliconica transparenta la toate imbinarile plasticelor de la aerisire. Ideea am imprumutato de la colegul @EEXCALADE:D    A fost ceva de munca , dar acum e liniste si pace in masina indiferent de temperatura :D 

page1.jpg

Link către comentariu

Am bifat toata lista restanta !  Am schimbat burdufele de planetara interioare si Bucsele bascula spate.  Burdufele le-am luat marca GKN . 

Planetare.jpg

Am schimbat si Bucsele basculelor pe spate !  Cele vechi doar cu flexul au fost date jos :( dar pana la urma a iesit super OK , am refacut geometria dupa montaj tot la Auto Variant si sunt foarte multumit de lucrare !  Volanul sta maxim de drept exact ca si masina pe sosea ! :D  

Nu e doar placebo ,se simte o diferenta reala in stabilitatea masinii pe spate !  Este mult mai ferma si nu mai danseaza pe sinele de tramvai ! 

Bucse.jpg

 

Link către comentariu

Azi de ziua mea am avut parte de 2 surprize.... 

1 Fault Found:

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 
            004 - No Signal/Communication           
Wednesday,30,November,2016,12:08:52:62939

M-a lasat un calculator de usa , aceiasi usa cu problema din toamna :banghead:

Din cauza calculatorului nu mai merg semnalele pe inchidere si nici geamul pe usa respectiva , dar inchiderea functioneaza perfect deschis/inchis. Imi vine sa plang de nervi ca nu mai am timp sa o fac decat aproape de craciun . 

 

Si apoi a doua surpriza  .....m-au lasat si fara capace la roti .Curat si rapid ,  nici nu stiu unde s-a intamplat am fost in foarte multe locuri azi ( cert e ca am plecat in asa graba ca nici nu am vazut daca le aveam dimineata in parcare) ......partea curioasa este ca erau prinse cu soricei  si tot le-au luat. Nici macar nu erau OEM ... :banghead::ceuameni:

104744.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!