Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

Sunt Philips Extreme Vision +130%  faza Scurta / Lunga . Sunt descrise mai in spate in topic . Foarte ok  noapte/zi/umed/uscat  .  Poze mai jos. 

 

 

Link către comentariu

Am reusit sa montez si eu carligul astazi , a fost putin chin dar a mers pana la urma.  Urmeaza si instalatia electrica . 

Lichidul de frana era ars destul de rau , e bine ca l-am schimbat:)  Am aeriisit si franele , sunt piatra acum exact cum imi plac. 

Uleiul la cutie a fost schimbat cu succes , scos 2,1 L si bagat cam 2.4 L . 

Alternatorul si electromotorul i-am dat jos si i-am trimis la reconditionat => perii, releu , rulmenti si starter nou pentru electromotor. 

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg20160510_143945.jpg

Link către comentariu

Gata , montat electromotor si altenator .

Pornirea la cald este de vis acum ! Cam la sfert de cheie !  

Incarcarea la relanti este la 14.1V :) happy happy happy :) 

Link către comentariu

Felicitări! Aveai probleme cu pornirea sau încărcarea bateriei? Care erau simptomele?

Link către comentariu

Nu aveam probleme cu pornirea  , cel putin nu grave , atunci cand era calda masina ( chiar si adaptata pe vcds) invartea de 2-3 ori pana sa porneasca . Acum pornirea e la sfert de cheie ^_^

La alternator ,  pot sa spun ca erau probleme , scazuse tensiunea de incarcare sub 14v in mers (pe la 13,8)  , puteam sa stric bateria care teoretic este inca noua.  

Link către comentariu

Am avut inca un weekend cu plimbare pana la Slanic "pentru ca vreme frumoasa si pentru ca gratar"  , aer de salina .... chestii sanatoase nu gluma :rolleyes:

Am dat suportii de bicicleta jos si am spalat masina la intoarcere pentru ca de maine intra la vopsit ! :cool:

DSC_0707-tile.jpg

Link către comentariu

Frumoasa zona aia catre Valeni (piatra verde), cu drumulete practicabile cu garda ta la sol :) 

Spor!

Link către comentariu

Frumos , pustiu , perfect traseu de biciclete ( mai putin cainii care se iau dupa tine ^_^ ) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Gata si cu vopsitul !  A doua viata a masinii incepe acum !  :Driver:

Nu am apucat sa fac poze profi deocamdata dar rezultatul se vede si in pozele de mai jos . 

Am scapat de toate punctele pietrelor, ciupiturile , zgarieturile ,rugina si alte impuritati din vopsea.  Astept acum sa mai treaca cam o luna sa ii dau un polish final si sa incep sa ii trag si eu ceara :icon_bounce:  

Am luat grila din fata si suporti de numar noi ( nice and shiny now :soare:)  plus ca mi-a venit si capacul de la bara spate pentru gaura de carlig.   Am mai schimbat si suportul de plastic din dreapta de la bara spate , i-am rupt urechile din gresala cand am montat carligul , acum e intreg iar .  Imi statea pe creier.....:scratch:

Dupa vopsit (cateva zile dupa)  masina a primit o spalare exterioara riguroasa , inclusiv spalat motor pentru a curata tot praful depus .  Urmeaza in saptamanile urmatoare si o curatare exemplara  a interiorului :mop:

Au fost dezasamblata destul de mult pentru vopsit si au fost facute inclusiv bandourile , stalpii de metal,manere usi si fusta fata .  La final inclus si un polish de faruri . 

De vopsit ma declar multumit ! Lucrarea am facut-o la colegul @dr_junior1980   :beer:

Destul cu vorba ....... pozeeeeeee :coolpics:

11.jpg22.jpg33.jpg88.jpg

10.jpg55.jpg66.jpg77.jpg44.jpg99.jpg

PS : Am renuntat si la emblema "2.0 TDI " si cea de "GOLF" , imi place mai mult asa "clean look" . 

Modificat de Doomy
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Inca cateva poze cu rezultatul vopsitului , de data aceasta la o calitate mai buna. :wub:DSC_0838.JPGDSC_0806.JPGDSC_0812.JPGDSC_0793.JPGDSC_0835.JPG

Saptamana care vine vreau sa schimb capitonajul de la capota si buretii de la chederul  de la motor  , apoi gata pe anul acesta........aaaa si sa nu uit de priza de la carlig , inca nu am montat-o , sta la coada :unsure:

Modificat de Doomy
Gresit aranjarea in pagina.
Link către comentariu

A iesit frumos dar nu imi e clar, bandourile fata sunt in ton cu grila, oglinzile, de ce nu ai facut aceeasi culoare si bandourile laterale respectand linia lor?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Bandourile sunt in ton cu grila  - Argintiu metalizat cu muuuuuuult sclipici , asa imi place mult  , lateral negru cu fata argintie  :)  Am uitat sa pun poze cu ele , multumesc ca mi-ai amintit.

 20160526_191537.jpg20160526_191547.jpg

Link către comentariu
cristi_eftimie

A iesit frumos,azi am lasat-o si eu pe a mea la revopsit total ???

 

Link către comentariu

Am schimbat si capitonajul de la capota, cel vechi arata jalnic, era rupt si mucegait.  Parca e mai silentios motorul:)) 

Am testat si temperatura care o baga AC in habitaclu , la LOW a scazut pana la 4.4C  :winter:

20160531_171805-tile.jpg20160531_174131.jpg20160531_181112.jpg

Link către comentariu

Este singurul care s-a potrivit pe seria de masina :)  nu stiu daca este de benzinar . 

Link către comentariu

Este, de 1.4 cu compresor. Sunt singurele care au avut folie de aluminiu.

Link către comentariu

Am invatat un lucru nou , nu stiam asta ,  mie imi place asa cum arata cu scutul termic ala mic :beer:

Link către comentariu

We acesta am reusit sa tai de pe lista si spalatul interiorului , am fost la @Muale pentru aceasta operatiune si sunt foarte multumit ,  apoi am reusit sa revopsesc etrierii + protectiile de discuri , acum arata ca noi ! :flower:20160604_101842-tile.jpg20160604_145023-tile.jpg

20160605_100531-tile.jpg

Link către comentariu

Frumos interior a iesit, cu ce ai vopsit etrierii?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Arata chiar foarte misto etrierii...ce inseamna destul de mult?:) cum rezista la murdarie?se curata usor?:)si cel mai important...ai folosit mai mult de un spray?:)

Link către comentariu

:)

Sa o iau punctual : 

- "Destul de mult" inseamna 1 an ( adica dupa iarna la inceputul verii ii fac inca odata)  dupa aceasta perioada dispare luciul si sclipiciul care il face asa frumos dar vopseaua inca ramane dar mult mai matuita. 

- Se curata relativ usor , la spalatorie folosesc si o solutie de curatat jante ( care curata praful de la frane) , daca esti perfectionist,  dai roata jos si cu o perie moale si putin diluant ii faci ca noi . 

- Daca esti cumpatat iti ajunge un tub la toate 4 rotile (2 straturi de fiecare)   , dar eu sunt mana larga si am dat 3 straturi plus ca am facut si inelele de la discuri asa ca am consumat aproape 2 tuburi. 

Am vazut ca indiferent de cat as merge cu masina , am facut si 20k si 12k/km pe an , dar tot anotimpul rece le strica calitatea , nu prea am gasit solutie de lunga durata. 

Inca un close up : 

20160605_100850.jpg

Modificat de Doomy
gresala de ortografie
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!