Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

"Arsenalul" doar in weekend se regaseste in portbagaj :)    Portbagajul Thule este al meu . Daca inchiriam portbagajul in functie de necesitati , ii plateam pretul de cumparare cel putin odata si jumatate .

 

 

Link către comentariu

M-am tot gandit de ceva verme sa pun o camera de trafic si in spate ca nu se stie cand va fi de folos .  

Toate modelele  "dual" care sunt pe piata nu au destul de multa calitate de filmare pe camera din spate care sa fie si la un pret rezonabil.  Asa ca am luat o camera dedicata :

Rexing V1 :

1235f.jpg

O testez de cateva zile si mi se pare ok .  Nu are 170 grade cum scrie in specificatie are putin peste 150 grade in realitate , dar per total este ok. 

Am tras circuit separat si am montat camera pe contact asa ca de acum la fiecare pornire camera porneste si ea iar dupa oprirea motorului in 20 sec se inchide. 

Suportul este custom facut in suportul transversal de la spatele plafonului : 

11.jpg

DSC_1099.JPG

Nu este vizibila din exterior aproape deloc , pozele de mai sus au o expunere mai mare . 

Calitatea de filmare este peste asteptarile mele , raport calitate/pret nu am ce comenta.  Timpul va decide cat de fiabila este. 

Cateva exemple de filmare mai jos , pozele sunt resize la 1600x1200 pentru reducerea dimensiunii , la FHD ies mult mai bine. 

2016_0825_174744_014.MOV (0_00_42) 000138.jpg2016_0825_173544_010.MOV (0_01_24) 000137.jpg2016_0825_173544_010.MOV (0_02_49) 000139.jpg2016_0825_174744_014.MOV (0_01_23) 000140.jpg

Link către comentariu

Haha, seamana cu B40 A118. O am de 1 an si n-am ce sa-i reprosez.

Pe parbriz ce ai?

Link către comentariu

@loghy de pe Amazon.com , au fost reduceri la acest model cam acum 1 luna. 

@MyKe Mai in spate in topic erau si cele de fata descrise:  A118C si Mini 0806 .

 

Link către comentariu

Am gasit si eu pe ebay.

Ma gandeam ca poate ai gasit-o undeva la noi.

Merci :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am intors din concediu... sau mai bine zis din aventura de care am avut parte in acest an in Lefkada .  

Un rezumat total al calatoriei este de 2750 Km parcursi din care 2300 drumul dus/intors si 450 facuti pe insula cu un consum mediu pe cb de 6.5% si o viteza medie pe cb de 57km/h. 

Aventura mea a incept cam asa ........:study:

- Am plecat noaptea , in speranta ca o sa prind liber si vama Giurgiu si vama Kulata(sud de Sofia)  asa ca m-am inarmat cu cofeina si un somn de pranz si am plecat la drum. 

Vama de la Giurgiu a fost absolut libera , tot asa s-a prezentat si drumul spre Sofia , aproape de zero masini am mers cu faza lunga aprinsa la maxim. 

Night Ride.jpg

Am trecut repede de Sofia ( cu toate ca sunt lucrari pe centura )  iar spre sud se prezenta foarte liber drumul , multa autostrada dar prost semnalizata. 

Aveam moralul ridicat , deja ma gandeam cum ma intind pe plaja pe la pranz cu un Gyros peste mine dar nu a fost sa fie asa......

In apropiere de vama Kulata , masinile parca au cazut din cer , intrau pe autostrada din toate directiile si era coada de 7 KM pana la vama pe 3 benzi !   Din disperare am cautat ruta alternativa si am iesit de pe autostrada si am ocolit prin localitatea Kulata unde am prins "doar" putin peste o suta de masini la coada ......noroc ca eram fresh alimentat full. 

Cu toate acestea , nu am scapat din vama decat dupa 5 ore !  era haos total , debandada ! Legea junglei in trafic. Vamesii se certau intre ei , zeci de soferi sareau coloana si Vamesii nu aveau ce sa le faca .....

Vama Kulata.jpg

Si ca nu a fost de ajuns cu asteptarea la vama din partea Bulgariei .....imediat dupa intrare in GR este statie de taxare  pentru autostrada ........unde se forma coada si mai mare ca nu erau toate statiile functionale.......

Intr-un final , chiar in dreptul masinii mele  , au tras grecii un fluier dupa care s-au ridicat toate barierele si au inceput sa strige .."Leftera"  , trecere pe gratis pentru decongestionarea traficului....

Leftera.jpg

Daca am crezut ca la vama era debandada..... m-am inselat... 

Imaginativa  sute  de masini care deodata nu mai au obstacol in fata.... autostrada s-a transformat brusc in pista de formula unu...... fiecare pe pielea lui ! 

Efectiv pana am schimbat autostrada la Serres a fost debandada maxima , nu stiai pe ce banda sa mergi , depaseau si pe stanga si pe dreapta(bulgarii in special) ,  fiecare pe pielea lui, veneau la 2 metri de tine in spate chiar daca stateai pe banda 1 la 130km/h.... nu am mai avut sentiment de nesiguranta in trafic asa cum l-am avut atunci. 

2016_0903_125643_351.MOV (0_01_30) 000148.jpg

Am trecut cu bine totusi fara incidente in trafic , dupa Serres traficul s-a dispersat si pe masura ce ma apropiam de Lefkada traficul era din ce in ce mai mic. 

- Dupa 20 de ore  ( iclusiv opriri )  am ajuns la cazare in Lefkas (nord) , obosit si plin de spume din cauza drumului. Parcarea de la cazare era imensa cu multa umbra si spatiu verde, exact ce avea nevoie Exploratorul meu :)  

cazare.jpg

 

- In zilele ce au urmat in functie de cum s-a prezentat vremea am alternat intre "copt" la plaja sau explorat insula :D  

Katsiki.jpg

 

- Am vizitat aproape toate plajele faimoase ( mai putin Megali Petra care nu o recomand din cauza putinelor locuri de parcare si a zecilor de masini care incearca sa coboare pe drumul de o banda) ...intelegeti unde bat......decat cu nervii la pamant mai bine cu burta la soare pe o alta plaja.

Peisaje.jpg

- Pe unde a fost posibil am pus masina la parcari cu umbra , care nu mi s-au parut deloc scumpe intre 2 si 5 euro toata ziua. 

Parcari.jpg

Pe drumul principal intre cazare si plaja de destinatie peisajele sunt mirifice =>

Roads 4.jpgrelaxare1.jpg

Plaje 1.jpg

 

Acolo unde nu gaseam parcare acoperita , la plajele mai necunoscute , improvizam eu......o bucata de material alb care acopera parbrizul face o diferenta foarte mare la soare ! ( pentru noi cei cu masini fara parbrize cu protectie UV) 

Urcare 2.jpg

 

- Cand soarele se lasa asteptat .....Exploratorul se trezea la viata!, incercand sa beneficiem de tot timpul care il aveam la dispozitie.......zonele de exporat erau identificate pe harta simplu......apasat cu degetul random pe harta and drive :D  

Si uite asa am dat de cateva zone care efectiv te lasau cu gura cascata :

Roads 2.jpg

Roads 5.jpg

Nu toate erau cu asfalt , am dat de portiuni care au fost doar din piatra care chiar au fost greu de accesat , dar Exploratorul a facut fata cu brio . 

Am dat de un mini traseu care arata ca un mic Transfagarasan , plin de curbe stramte care urca pana in varful muntilor:

Roads1.jpgRoads 3.jpg

 

Mai jos un filmulet cu cateva din momentele cele mai insemnate din sesiunile de explorare. 

 

De drumul de intoarcere nu am mare lucru de zis : 14,5 ore cu tot cu opriri , moderat spre liber ca trafic si fara incidente ! 

Cu sau fara asfalt sub roti , orase cu strazi foarte stramte si pante foarte abrupte , Exploratorul a facut fata fara nici o problema !  Adevarat ca a fost "maltratat", dar nu m-a dezamagit!  Pentru asa peisaje as schimba bucsele la fiecare concediu :) 

Sorry for the long post ! 

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Salut,

Foarte dragute zonele explorate (off the beaten track) si foarte reusit filmuletul.

Te-am vazut aseara pe drumul spre casa, pe la unirii si ti-am facut cu mana (eram intr-un a3 negru), dar s-a facut verde la semafor si a trebuit sa tasnesc ca sa intru pe banda.

Vroiam sa te felicit pentru modificarile pe care le-ai facut exploratorului si sa iti urez spor la treaba in continuare!

Link către comentariu

Ce ma bucuram eu astazi ca am scapat de Bucuresti ( cu greva transportatorilor)  avand drum pana in Timisoara .....

20160914_085648.jpgPare mai rau traficul aici :D 

Pe drum spre TM am dat cu roata stanga fata intr-o denivelare din asfalt destul de tare si acum la fiecare plecare de pe loc m-am ales cu o pocnitura/zgomot din partea staga. Janta si anvelopa nu au nimic , am fost la vulcanizare sa le testez, Vizual pare ok dar zgomotul mi-a stricat starea de spirit  sa imi fac timp sa o rezolv cat de repede posibil.......

 

 

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Mi-am batut recordul ieri .... traseu : Timisoara -> Cluj -> Bucuresti in aceiasi zi cu ocolire pe Transfagarasan la intoarcere :D 880 km Epic! 

Am ajuns pe Transfagarasan dupa ora 19:00 , iar dupa oprire pentru haleala la Conacul Ursului  am ajuns in Buc dupa 12:00 :)  Foarte tare este drumul pe bezna completa. 

In poze apare gol dar nu era chiar asa , erau destule masini pe drum. 

20160916_190240.jpg20160916_191152.jpg20160916_191207.jpg20160916_210318.jpg

 

Link către comentariu

Gata si cu revizia , am trecut pe Motul Specific 5w40 - 505.01 , astept sa vad cum se comporta. 

A fost primul filtru de motorina care l-am gasit relativ curat la schimbare. 

Am rezolvat si cu bataia , era capul de bara slabit din piulita (probabil de la soc), a fost reglat si strans bine iar acum nu se mai aude nimic :D Happy ca am scapat ieftin. 

20160917_132431.jpg

20160917_135244.jpg

Link către comentariu

Saptamana aceasta m-am apucat de un proiect de inaltare pentru un Golf 4 al unui coleg de-al meu  ......pachet complet.  Arcuri PDG +amortizoare PDG +flanse + inaltatoarele care vin pe arcuri si bineinteles scut de metal :D  Sa vedem ce iese. 

Am uitat sa mentionez ca m-a rugat sa il ajut la aceste modificari deoarece recent si-a spart toba si scutul din fata era franjuri ....s-a saturat sa mearga pe burta cu masina.  

Modificat de Doomy
adaugare
Link către comentariu

Am terminat si proiectul pentru prietenul meu :)  a iesti peste asteptari !

Modelul masinii G4 ,  1.4 benzina arcuri stock ( probabil trendline ca echipare)  inaltare obtinuta 7 cm pe spate si 5 cm pe fata ( mai jos descriu si cum s-a obtinut) 

before-after-vert 2.jpg

Piesele folosite au fost urmatoarele : 

-Arcuri fata/spate Kayaba PDG cod KYB piesa RC1695 Fata si RH5543 Spate

-Amortizoare fata/spate Sachs heavy duty + protectii amortizoare Monroe ( comparate cu cele vechi sunt putin mai lungi pentru o cursa cam cu 2 cm mai lunga) 

-Flanse fata/spate Sachs 

-Inaltatoare fata OEM aluminiu si spate AM din poliamida. 

-Scut otel AM  care a venit pe seria masinii tip motor benzina ( cel lung ) 20160924_105030.jpg

 

A fost putina bataie de cap la montarea scutului ca nu a fost 100% compatibil ca si gauri dar au reusit mecanicii sa ii dea de cap :)

 

20160922_172449.jpg

 

Inaltatoarele s-au potrivit la fix fara alte modificari .

Din arcuri si amortizoare s-au obtinut 4 cm spate si 3 cm fata iar dupa adaugarea inaltatoarelor ( 3 cm spate si 2 cm fata)  am ajuns la finalul descris mai sus de 7 cm spate si 5 fata (distanta masurata intre anvelopa si aripa). Asteptam acum o perioada sa se lase bine arcurile si apoi remasuram , insa nu cred ca o sa fie diferenta. 

20160922_172454.jpg

Dpdv al meu a trecut testul , am dat ture cu ea, am facut chiar si testul elanului si mi se pare foarte ok!   La o prima impresie chiar mai OK ca a mea Amoritozrele Sachs HD par sa fie peste ale mele Monroe HD de pe G5 ;) imi da de gandit....

 

Inca 2 poze cu masina : 

20160930_164534.jpg20160930_163227.jpg

 

@Laurentiu_LWR  eram mai curios ca tine , acum m-am linistit :) .  

Link către comentariu

Am reusit ieri sa trec pe la @Al Bundy Garrage sa reglez si eu avansul si cantitatea injectata plus refacut lipiturile pe Aux Heater.

Multumesc si aici Cristi :D  

Urmeaza sa schimb si motorasele de la climatronic stanga/dreapta care au devenit destul de galagioase. 

20161001_133025-001.jpg

 

Si inca una de azi dimineata devreme pe ceata. 

20161002_095629-001.jpg

 

Link către comentariu

a iesit sus golf-ul ;)

daca vrei iti dau pt consiliere 2 interesati de acelasi lucru.

un pret pt toate piesele ne poti spune?

Modificat de Muale
Link către comentariu

Inca o lista cu bunatati necesare:

- Motorasele de la climatronic stanga/dreapta , odata schimbate sper sa scap de zgomotele din bord. 

- Senzor ABS dreapta spate -  care s-a mai aprins prin bord ocazional. 

- Switchul de frana comandat din gresala :)

- Mecanismul stergatoarelor si piulite noi OEM -  care de anul trecut sunt restant sa il schimb , de cand l-am reconditionat pe cel vechi , apa tot a intrat si vad ca acum stergatoarele se misca in slow motion cateodata....

- Chederele de cauciuc de la parbriz , pentru ca am pitici pe creier si pentru ca ale mele s-au matuit tare . 

Sa ne facem timp sa le si montam pana sa vina iarna . 

Saptamana viitoare am un drum de Cluj si Bistrita si la intoarcere sper  sa bag iar un Transfagarasan daca vremea tine cu mine. 

DSC_0027-tile.jpg

DSC_0031.JPG

Link către comentariu

Felicitari! Masina e fenomenala.

Esti un model pentru oricine este cu adevarat pasionat.

Am remarcat proiectoarele de ceata. Ce tip de becuri ai?

Link către comentariu

@deenman cam toate piesele de mai sus au fost necesare , exceptie chederele si motorasele care pot fi considerate moft , dar ma enerveaza rau de tot ca se aud noaptea cand e liniste :(  eu planuiesc sa mai stau lipit de ea cativa ani asa ca mai merita pe ici pe colo investit. 

@Andrei_72 multumesc de apreciere , becurile sunt "csenoane":unsure: h11 de 4300k Philips

Link către comentariu

M-am intors ieri de la Cluj si am incercat sa fac Transfagarasanul la intoarcere dar am renuntat dupa primele curbe si m-am intors pe alt traseu, ploua prea tare si  era aproape pe inserat  asa ca am considerat ca este prea periculos  mai ales ca aveam si anvelopele de vara.  Zero poze , nu m-am incumetat sa cobor din masina pe vijelia care era afara. 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!