Jump to content

TIPS & TRICKS


RaduI
 Share

Postare recomandată

ce cablu multifilar poate fi folosit pentru inlocuirea cablului de acceleratie original si unde poate fi cumparat (banuiesc ca la colac)? daca memoria nu imi joaca feste, victori s-ar putea sa aiba un raspuns...

Du-te in Obor, acolo langa Prodplast, unde se vand robinetzi, scule etc, cica langa buda :) e o taraba unde are, de 1,6 si 2 mm diametru, cica are auto si non-auto :P , tocmai a luat un amic sa puna la frana la un moped si mi-a zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    28

  • RaduI

    21

  • MikeRG

    19

  • victori

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Ferodouri" pt saboti de frina: de Moskvici; fara modificari la sabotii lati si taiati (ingustati)cu bomfaieru', flexu', etc. la sabotii de spate pt. tambure cu 5 gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de care poti gasit in spatele pietei obor, la rushii cu piese. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am descoperit cum se poate pune o piulitza M5 in spatele filetului mincat de la farurile rotunde.

Sau invers: surubu' prins cu piulita de tabla dinauntru => afara iese virful, pe care se insurubeste o piulita astupata (ca un fel de niplu de spite de bicla, sunt multe modele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu faci un filet mai mare si folosesti un surub mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau invers: surubu' prins cu piulita de tabla dinauntru => afara iese virful, pe care se insurubeste o piulita astupata (ca un fel de niplu de spite de bicla, sunt multe modele)

La asta nu prea m-am gindit serios, cea mai amuzanta solutie e aia cu piulita cu capac.

Intre timp am dat de niste clame filetate la un magaazin de pisese de oltict. Astea se pun in asa fel incit sa aiba intre laturi tabla originala, iar gaurile sa se alinieze. Pe urma insurubezi surubul original. Pret: 2500 ROL, cu tot cu surubel.

Legat de economizor, sunt in tratative cu inventatorul pentru una bucata. Care ar fi pretul corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi mai aduce aminte cineva de Niko? Am vrut sa facem un targ, eu sa-i fac o adaptare de pompa de frana de Trabi la broasca, la schimb cu ceva piese de Trabi. Acum cam 1 an i-am facut flansha de adaptare, care, chiar in ziua confectzionarii, a... disparut inexplicabil :D . Aseara, cautand becul de sudura cu argint sub patul conjugal, am dat de o punga cu o cutie cu sabotzii vechi ai lui Bubu, care a stat muuulta vreme langa biroul meu, la serv. Ce atarna in punga, sub cutie??? FLANSHA! :D

Deci, in eventualitatea ca nu o pierd din nou :) , cand ma intorc din Gretzia pun la dispozitzie ca model. Eu am acum pompa de Trabi cu simplu ircuit pe brotac si la parada din toamna a mers impecabil. La o adica vand pompe cu simplu sau dublu circuit de Trabi, rebuilduite, cu flansha corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
de ce nu faci un filet mai mare si folosesti un surub mai mare?

Adicatelea cum si de ce? Problema era ca rugineste inauntru... Nu m-am prins!

Intre timp am dat de niste clame filetate la un magaazin de pisese de oltict. Astea se pun in asa fel incit sa aiba intre laturi tabla originala, iar gaurile sa se alinieze. Pe urma insurubezi surubul original. Pret: 2500 ROL, cu tot cu surubel.

Intentionat n-am zis nimic despre astea, ca sunt patit: daca rugineste, tabla nu mai poate tine piulita si iar se-nvirte cu totu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnituri de pompa de frana originala de gogoshar. 2 (doi) lei noi setul. La cerere ma deplasez si cumpar pt doritori, adaos comercial 100% (o bere) :) Adresa fabricii in poza. Au cam orice garnitura vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi l-am repus pe strada pe Trabi. Dupa 5 km- mergea intr-un cil. Pipai- o bujie rece. Ca sa vad daca e de la platina, bobina sau bujie-fisha, am scos in functzionare fisha din bobina. Facea scanteie acolo. Am departat fisha de bobina pana la limita la care mai facea scanteie si- surpriza! A inceput sa functzioneze. Cum nu aveam cheie de bujie si nici alta bujie, ca sa ajung la destinatzie am tras firul din caciulitza de cauciuc cat sa se mai tzina oleaca si am infipt caciulitza pe gatul bobinei, astfel incat sa se produca scanteie intre bobina si fisha. A mers.

Ma gandesc la urmatoarea explicatzie: distantza mai mare- creshte tensiunea data de bobina (in conditziile in care descarcarea se face ushor presupun ca tens nu mai atinge aceleashi valori)- fortzeaza o bujie suparata pe viatza sa mai dea totushi scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta-i metoda "cu nasturele", pentru bujii ancrasate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva daca-si mai revin in vreun fel membranele "ridigizate" de la pompa de benzina?

Cu ulei de parafina am incercat, nu merge, se pare ca-i bun doar daca esti constipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca idee...

M-am tot gandit ce sa fac , ca sa maschez firele si cablurile prin portbagajul din fata, acolo unde-i ceasul de chilometraj adica ciorchinele de cabluri, fara sa implic sudura sau alte chestii de-astea drastice.

M-am gandit ca ar trebui un material foarte usor de modelat, usor ca greutate si impermeabil.

Si intr-o zi la lucru am desfacut ceva produs si era in cutie fofolit in micatel' din acela care se baga peste tot in vederea protejarii fragilelor...

Ce parere aveti ? Eu mi-am imaginat deja cum o sa fac pt. ca nu costa nimic, si e usor de lucrat cu chestia aia, si trasa in mocheta de culoarea celei din portbagaj si interiorul masinii cerd ca o sa arate bine.

Si sa ma aventurez mai departe cred ca in varianta mai dura s-ar putea aranja si zona tunelului adica sa i se dea o alta forma decat ceea ce are broasca de boiciei, daca se doreste bininteles.

Am pozat ceva mostra sa prindeti ideea mai usor ( 2 buc micatel din cutia in care e ambalat televizorul )

Cred ca se mai numeste polistiren' sau ce :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polistiren expandat se numeste, despre ideea: nu stiu ce sa zic :hainoroc: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine se impaca polistirenul expandat cu cablurile electrice... de minune chiar :hainoroc: , cand o sa se incinga si o sa ia foc vreun fir, sa vezi ce frumos arde polistirenul... stai linistit nene, capacele la fire erau din carton, nu polisriren expandat. in cel mai bun caz faci mulaj cu ala si torni capac din fibra. cum unii stiu, polistirenul expandat se traforeaza foarte usor cu divais cu o sirma incalzita. eu nu as risca sa iau foc. parerea mea ar fi sa iei fir cu fir frumos, sa le aranjezi, schimbi papucii care-s terminati , cu papuci buni desigur, apoi le legi manunchiuri manunchiuri cu arici din-aia de plastic. e mai constructiva "modificarea", chiar daca e in detrimentul "dizainului" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-aia am intrebat ce parere aveti ca sa stiu. Si acuma stiu :D

Dar totusi , e lege ca firele acelea o sa se incinga , ca daca ma gandesc bine, se gasesc prin preajma rezervorului de combustibil. Sau nu ? :hainoroc:

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, pana sa ajunga sa se incinga, ar trebui sa se arda siguranta respectiva :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum chiar ca-s zapacit, voi cum ati rezolvat ?

Am vazut la mai multi portbagaj tapisat sau pus mocheta , cumva tot treba rezolvate firele alea...

Mi-ar prinde bine cateva idei ca n-as lasa tabla goala, sau eu sunt prea mofturos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum chiar ca-s zapacit, voi cum ati rezolvat ?

Am capacul original, din carton negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cartonul original si am pus mocheta pe orizontala.

uitate la astea:

http://www.jbugs.com/store/merchant.mvc?Sc...ory_Code=101474

http://www.jbugs.com/store/merchant.mvc?Sc...ory_Code=101474

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gindit sa adug si eu aici ceea ce am descoperit: piulitzele si shuruburile rujinite (mai ales elementele de la sistemul de frina) se desfac dupa ungerea prealabila cu lichid de frina/motorina/WD40 (vezi Bubu, topic tambure) cu... cleste mops (daca nu merge cu altceva). Mai exista solutiza folosita de Mihaiachi cu... autogenul, prin incalzire locala.

Bine zici, in varianta cand ai autogen.Am (si inca mai) desfacut capete de bara, surube, chestii prisne ce nu ieseau nici la baros asha: cu 1 spray (de gandaci, parfum, etc...) si o bricheta si lumanare.....Sprayu' mai avea gaz, se-telege...fara zeama......Iese ca la autogen...Si mai nou, la astia cu piese(taraba stil Obor) la scule de instalaii, se vinde o chestie ca aia de la autogen, cu gaz....Folosesc. instalatoriiii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!