Jump to content

TIPS & TRICKS


RaduI
 Share

Postare recomandată

Mi-a zis cineva ca in loc de capetele de bara cu con mic (de 10.8) ar merge de Trabant. stie cineva daca este asa, sau daca merg de la alta masina, sau cum sa fac? In oras am gasit noi dar sunt cu conul de 12.6 si am cumparat dar dupa aceea am constata ca eu am de 10...si am ramas cu ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    28

  • RaduI

    21

  • MikeRG

    19

  • victori

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a zis cineva ca in loc de capetele de bara cu con mic (de 10.8) ar merge de Trabant. stie cineva daca este asa, sau daca merg de la alta masina, sau cum sa fac? In oras am gasit noi dar sunt cu conul de 12.6 si am cumparat dar dupa aceea am constata ca eu am de 10...si am ramas cu ele...

Intra pe trabi.ro si vinde-le. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Geometric se brodesc dar.... Eu am pus capete de bara de Trabi modelul " bila vulcanizata" si va spun, nu va bagatzi pt ca se rupe caucicul si rapid iti face un joc de numa!Toni exista la magazin capete originale cu conul mic .Modelul 1200 pana in aug '67!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni exista la magazin capete originale cu conul mic .Modelul 1200 pana in aug '67!

eu am cautat, dar am gasit doar cu con de 12. La care magazin..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni exista la magazin capete originale cu conul mic .Modelul 1200 pana in aug '67!

eu am cautat, dar am gasit doar cu con de 12. La care magazin..?

Si in nici un caz nu se gaseste ce pe dreapta interior in care se monteaza amortizorul de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu ala tocmai am avut si eu problema. Tocmai s-a rezolvat prin reconditionare, la mecanicul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit conducte flexibile pentru frinele de spate female-female la magazinul de pe Batistei. Pretz afordabil fatza de alte oferte recente: 270 kROL bucata. Am transpirat citeva secunde ca am dat banu' degeaba, fiindca am gasit in alte cataloage si modele man-female pentru acelasi an de fabricatzie. M-am uitat la broasca mea si am vazut ca par a fi female-female.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3) discurile de ambreiaj de la Skoda merg si pentru broscute :ok:

4) (delcou + lulea + capac) de la Skoda :ok:

Intrebare pt. 3) - merg cumva si discurile de Wartburg, daca schimbi si placa de Wartburg (cea cu guler)?

Intrebare pt. 4) : merg cumva si platinile de Skoda, sau eventual tot delcoul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name="Nautilus

Pompa de frana simplu-circuit se poate inlocui' date=' fara modificari, cu cea de Trabant simplu-circuit, care e o copie imbunatatita a modelului VW

Am fost la magazinul de Trabi si mi-a zis ca de mult nu se mai gaseste pompa cu simplu circuit de Trabi, ca el are probleme si cu garniturile ca nu le mai gaseste pe nicaieri ca nu s-ar mai fabrica.

stie cineva unde pot gasi o pompa de frana simplu circuit Trabi noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3) era vorba doar de partea de frecare, nu discul metalic in sine :lol:

4) si platinile :) si cred ca si delcoul :D , da' mai bine o sa fac un test pe tema asta :D adica sa testez un delcou de pe o Skoda pe brosca sau invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la discul si placa de Wartburg. Victor mi-a zis ca daca se schimba amandoua nu e problema. Discul de wartburg nu il poti insa pune cu placa originala (cu "catei") pt. ca are arcuri (6).

Intrebarea mea este daca in partea dinspre volant e suficient loc sa intre aceste arcuri ale discului de Wartburg fara sa frece de volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pe trafic greu dupa intersectia cu Rahova, la promul semafor pe partea dreapta este un service Trabant....tipul a fost si la TV....da o fuga pina la el poate te poate ajuta cu pompa de frina.....e pe linga Rares si Dana....se vede de la strada ca are muuuuulte trabanturi acolo :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

M-am gindit sa adug si eu aici ceea ce am descoperit: piulitzele si shuruburile rujinite (mai ales elementele de la sistemul de frina) se desfac dupa ungerea prealabila cu lichid de frina/motorina/WD40 (vezi Bubu, topic tambure) cu... cleste mops (daca nu merge cu altceva). Mai exista solutiza folosita de Mihaiachi cu... autogenul, prin incalzire locala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gindit sa adug si eu aici ceea ce am descoperit: piulitzele si shuruburile rujinite (mai ales elementele de la sistemul de frina) se desfac dupa ungerea prealabila cu lichid de frina/motorina/WD40 (vezi Bubu, topic tambure) cu... cleste mops (daca nu merge cu altceva). Mai exista solutiza folosita de Mihaiachi cu... autogenul, prin incalzire locala.

sau cu spray degripant ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ! Am mai descoperit ceva zilele astea, ce s-ar potrivi la Tricks: mi-a venit pohta duminica sa mai desfac un capat de bara. Si aveam eu in cap ca, unde am umblat de curand la el, se va desface usor. Sufletu ! Si nu mai aveam binecuvantata presa a lui conu Misu.

Am reusit: bagat al doilea cric sub el, cu piulita bineinteles slabita, cricu fix sub piulita. Apoi , cu un ciocanel gingas de un kil, ciocanit usor in bratul port-fuzetei. Si... tzac ! s-a desprins

Atentie !!! Avea ciocanu un kil, dar tot usor am ciocanit ! Nu va imaginati ca m-am apucat sa-mi auto-vandalizez masina ! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum sta treaba cu chederele de alta masina:eu i-am facut tinicheaua lu'a mea(1303),am vopsit-o frumos si ...am plecat pt.mai mult timp din tara.Cind m-am intors,la chederele naspa,sub unele dintre ele ,aparuse iar rugina.Am curatat-o,i-am pus d'alea bune,si a tinut mult mai mult.Mare atentie cu cele de aripi,facute cu sfoara,imbracate in piele,vinilin si alte d'astea;ala e un loc pretentios,se aduna apa sub inovatiile astea tare repede,chiar ramine acolo,mai ales in sez.umede,si ...;stie toata lumea,chederul original,sub partea vizibila,mai are inca o banda de cauciuc,prevazuta cu nervuri ,sa etanseze,cit mai bine imbinarea aripa-caroserie... e pacat,mai bine dai un ban,da'l scutesti in alta parte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru cei care vor sa-si rebilduiasca Solexurile: am gasit kit de reparatzie la Al Padrino. Contine: cui poantou cu saiba-distantier, membrana de vacum, membrana de pompa de spritz, garnitura de talpa, 3 garnituri de capac (diferite), 4 oringuri mititele de cauciuc (habar n-am unde se pun). Nu contzine, cum ma asteptam, dar nici nu era cazul sa ma astept la pretzul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bani aruncatzi Bubule.... membrana merge de Dacie, sa tot coste 15.000 intregi, cuiu' tau poantou e brici, iar pt. garnituri itzi dadeam io klingherit.... oringurile sunt de la shurubelele de emulsie (alea de unde reglezi relantiul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot de Dacie ... ca sunt cam zgircioman si, pe-aia din chit o tzin de rezerva. Da sa sti mihaiachi ca de cind am pus-o pe cea de Dacie (care are in plus un arculetz incastrat in tija !) nu mai fuge ca inainte la acceleratie ... si am tot bibilit-o io da' degeaba ...

Tin membrana de dacie doar pentru ca testez un anumit comportament ... (ma repet, nu ma satisface ca inlocuitor).

Klingherit-ul trebuie sa fie de o anumita grosime +/- 0.1 mm ! Daca nu, cuiul poantou nu mai injecteaza benzina corespunzator.

Membrana de pompa de vacum am schimbat-o imediat (a mea era varza, rupta); asta nu cred s-o puteti inlocui cu ceva.

Cuiul poantou nu se stie cind foloseste... Uneori rugineste bilutza ... din cauza apei din rezervor, sau apar depuneri de Pb, etc. Personal am vazut citeva defectiuni chiar si la Dacii...

Parerea mea: daca aveti Carburator 31/31 PICT, suntetii cu masina la drum lung, si apare o defectiune la carburator, kit-ul e foarte folositor ... E adevarat si ca daca luati carburator de Dacie, nou, cu 900.000 costurile in exploatare sunt mai mici. Obrazul subtzire cu cheltuiala se tzine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sa sti mihaiachi ca de cind am pus-o pe cea de Dacie (care are in plus un arculetz incastrat in tija !) nu mai fuge ca inainte la acceleratie ... si am tot bibilit-o io da' degeaba ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitul pompei de spritz e dat pe undeva prin Bentley sau Haynes si se masoara in felul urmator: dai zece spritzuri rapide avind un furtunel infipt in tzevushca, masori cu o chestie gradata cantitatea obtzinuta intr-un recipient gradat, impartzi la zece. Daca e nevoie, umbli la reglajul tijei care actzioneaza pompitza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit si grabit in legatura cu cuiul poantou, fireste ca opreste benzina. :12: Insa nu stiu daca se poate regla din distantieri... eu nu am observat nimic de genul asta... :)

Deci, sa inteleg ca debitul il reglez din excentricul de pe axul clapetei de acceleratie ... am incercat eu, dar e mai complicat. Cit trebuie sa fie debitul/1 apasare ?

Stiti ce se intimpla? ... eu mi-am mestesugit singur o tija de actionare a membranei (nu ma intrebati cum ... cu multa indemanare si chin...). A veche era uzata rau la imbinari/se frecase. Ar putea sa difere totusi un pic de la forma/lungimea initiala. Ideea e ca am urmarit sa aiba aceeasi excursie...

Ce m-a facut sa zic ca e de vina membrana de dacie: Nu mai are aceeasi "vigurozitate" la apasare, din cauza arcului suplimentar, cel putin pe o portiune mica a excursiei tijei ... Adica, cred eu, ca nu mai imprastie gazul cum trebuie.

Mai e un aspect: Membrana de dacie are o garnitura din klingherit care se poate da jos. Eu am lasat-o ... pentru ca, folosind observatiile lui Mihaiachi am descoperit si eu ceva: Capacelul de la pompa de spritz era deformat un pic, si din cauza asta nu apasa cum trebuie pe membrana. Am incercat eu sa-l pilesc o tzira si sa-l lustruiesc, dar degeaba. Garnitura de care vorbesc are cam 1 mm grosime ... mai ia si aia din excursia tijei de apasare, dar imi etansaza mai bine.

Asa am devenit expert in rebilduit carburatoare :)

Apropos ... ar fi mai util sa trecem astea pe un post nou, la tehnic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distantierii aia sunt de fapt niste saibe calibrate. Ca la orice carburator, si la solexuri se regleaza nivelul din camera de nivel constant, metoda difera...adica aici se face cu saibe.

Garnitura aia eu nici la dacie n-o am. Da, posibil de la ea sa fie buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!