Jump to content

TIPS & TRICKS


RaduI
 Share

Postare recomandată

bravo dihoare, ai venit cu ceva constructiv .. si mai trebuie adaugat NICIODATA SA NU SPALATI PIESE DIN ALUMINIU CU SODA CAUSTICA CI NUMAI CU ACID .. soda continua sa "lucreze" si o sa va treziti cu gauri in motor, dar dupa spalarea cu acid e bine de clatit cu apa de var .. in genere eu spal piesele cu acid de spalat aragazul ceva intr-o sticluta galbena, dar de ceva timp incoace licoarea a inceput sa fie botezata, asa ca ramine acidul de baterie

pai licoarea aia de spalat aragazul e pe baza de soda caustica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    28

  • RaduI

    21

  • MikeRG

    19

  • victori

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Metoda incercat de mine - de curatat blocul motor :offtopic: , care merge f. bine - benzina pusa intr-un pulverizator in genul celui pt. grund sau antifon - eventual poti sa pui blocul intr-o copaie sau ceva, sa recuperezi benzina, sau sa cureti piese mici - dar F important, si logic :rolleyes: - trebuie asteptat suficient de mult pt. a fi siguri ca benzina s-a evaporat, si dup-aia incerci sa faci "orice" cu piesa astfel curatata...

Pulverizatorul de care vorbesc este de genu asta:

post-8329-1237302676_thumb.jpg

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

licoarea de spalat aragazul pe care am folosit-o eu are in componenta ceva dar nu pare a fi vreo solutie alcalina ... se numeste SANO si s-a gasit intr-un timp la plus .. eu am gasit-o in camara ... acum vin din camara si nu am mai gasit sticla cu SANO ci TRIUMF care are intr-adevar NaOH(soda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spal aluminiul exclusiv cu gaz, jet de apa, aer comprimat. Curatza f bine mizeria, iar pe aspect... ei bine, pe aspect nu dau doi bani.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

licoarea de spalat aragazul pe care am folosit-o eu are in componenta ceva dar nu pare a fi vreo solutie alcalina ... se numeste SANO si s-a gasit intr-un timp la plus .. eu am gasit-o in camara ... acum vin din camara si nu am mai gasit sticla cu SANO ci TRIUMF care are intr-adevar NaOH(soda)

SANO contine soda, scrie pe ea ca nu se da pe aluminiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce daca are soda? Gaurile din bloc vor ajuta la racire, daca le filetezi si pui radiatoare de ulei la fiecare pereche de gauri! Carcotasilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SANO contine soda, scrie pe ea ca nu se da pe aluminiu

eu am spalat cu sano un corp de injectie ... i-am pulverizat sano pe el si l-am lasat pina s-a umflat spuma pe el, dupa care l-am spalat cu gaz si a iesit ca nou ... sincer nu m-am uitat pe el sa vad daca e cu acid sau solutie alcalina, pentru ca scrie al draq de mic, am banuit ca e acid ... eu am avut de la cineva, mai demult un motor de facut cu blocul din aluminiu... omul spalase piesele in apa cu soda, blocul a stat la mine in garaj ceva timp pina au ajuns toate piesele ... cind am ajuns la montaj piesele din aluminiu se faceau scrum, a trebuit sa ii dau cu o solutie de acid de baterie sa stopez coroziunea ... eu nu prea spal piesele decit cu gaz, benzina, acid de baterie diluat si apoi cu apa fierbinte si cu wap-ul ... am incercat sano pe piese mici si am fost foarte multumit, dar cred ca am gresit pentru ca soda distruge aluminiul... acum depinde si de gradul de dilutie al sodei, omul cu motorul puse-se din inima soda la spalatul motorului

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca n-ar avea rost, dar.... ce rost are? prefer aspectul de "vechi" decat aspectul de "corodat"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc solutie de spalat motor , de la spalatoria auto . e pe baza de soda . la sfatul unui coleg , le scufund in otet , dupa curatare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde gasesti solutie de spalat motor?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice spalatorie auto , numai sa fie dispusi aia sa-ti dea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si in carrefour sub forma de spray, folosesc la spalatul motorului asa ceva (despre motorul intreg, montat pe masina vorbesc). Nu cred insa ca e rentabil sa speli piese cu el. Curata practic instantaneu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de exemplu, daca am spalatorie auto, de unde as putea sa fac rost de un bidon de licoare pentru spalat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal sunt stefan si sunt pt prima data pe forum

am si eu un vw 1200 si nu stiu sa reglez carburatorul(tuseste in carburator)

ma ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_cotiga

Bine ai venit...rateu sau ce?

mai misca de delcou!

Vezi, citeste cauta, ca sunt topic-uri gramada despre carburator, aprindere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e rateu tuseste in rest merge foatre bine

tuseste cand o sprituesc nu la relanti sau accelerata rare si doar in carburator

si nu prea stiu unde sa gasesc topicurile astea

am pus un carburator de dacie 1300 si merge foarte foarte bine e o idee buna a ti incercat si voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tusitul ala e rateu, in carburator. Ai avansul prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum a si da avansul tot tuseste dar doar atunci cand o accelerez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_cotiga

...atunci ar fi bine sa te uiti si la jocul culbutorilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la culbutori m am gandit si eu si cred ca e o idee buna am sa incerc in seara asta si am sa vad ce rezolv

multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa reglezi si pompa de sprit de la carburator. Asa a fost la mine. Cu asta am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM REGLAT SI POMPA DE SPRIT IN TOATE FELURILE SI TOT LA FEL FACE

PANA LA URMA AM PUS CARB DE DACIE

MULTUMESC PR SFATURI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea totusi sa fie jiglerul de benzina prea mica , la turatie intrerupe si apare ca si un rateu/ezitare. Ai incercat cu un jigler mai mare de 140??

90 % eu zic ca e din avans. Vezi ca nu iti lucreaza avansul vacumatic la delcou si de aici apare rateul. Daca ai stroboscop dupa ce se incalzeste motorul si tii la turatia de 3000 RPM si pune punctul de aprindere pe la 25 de grade inainte de TDC (crstatura de pe fulie fata de imbinarea de la bloc ).

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!