Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

In primul rand multumesc pt raspuns.

In al doilea rand, din ceea ce vad eu pe mobile.de toate masinile au TVA si preturile chiar fara TVA mi se par mai mari decat cele din RO.

Ori nu stiu eu cum sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

>dar nu stiu de ce am vaga impresie ca masina e doar frumoasa si cu multe probleme la motor.

 

ai un motiv sa crezi asta? poti pune vin-ul ei sau sa mi-l dai si mie pe pm?

 

vezi ca ai un exemplar aparut de curand, la tine in galati, http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C30752309.html dar km sunt cam de doua ori cat scrie in anunt si mai sunt cateva minciunele pe acolo....

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GunX, vin-ul masinii respective: wvwzzz3czbe735676

(Daca ai posibilitatea sa il verifici si gasesti alte date fata de cele scrise mai jos te rog sa ma anunti)

 

Am pus un prieten sa il verifice si masina de cand a fost achizitionata nu a intrat in niciun service autorizat.

Si de aici am presupus ca are km dat inapoi si cine stie ce alte probleme mai ascunde.

 

Abia m-am despartit de un Audi A6, 2.0 TDI, 140 CP cu care am avut foarte multe probleme la motor, in special la

pompa de ulei. M-a lasat de 2 ori in drum cand imi era lumea mai draga. Nu am verificat-o cu atentia cand am cumparat-o

pentru ca frumusetea ei mi-a luat mintile si nu m-am intrebat ce probleme as putea avea cu ea.

Ideea e ca nu vreau sa mai repet greseala si nu vreau sa iau o masina care nu are carte service si cartea sa corespunda

cu datele din calculator.

Poate sa aibe km mai multi dar sa fie reali. Nu sa ma incant ca are 80K-90K si ea in realitate sa aibe 200K.

 

Exemplarul de care mentionezi aparut la Galati il stiu si de pe autovit si din realitate. Nu ma incanta prea tare,

as vrea una adusa proaspat din Germania.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult pentru raspuns !

 

VW CC este modelul produs incepand cu anul 2012 (a doua generatie) de cand s-a renuntat la denumirea completa VW Passat CC.

 

@ shadow1986 : este imposibil sa nu fii avut nici o intrare in service-ul autorizat, decat daca s-a sters istoricul masinii. Tu vrei sa dai banii aia pe un CC SH din Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se zice ca e bine sa ocolesti masinile aduse din Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pacat sa o ocoleasca .... are climatronik....comuter bord si start/stop la semafor.... in plus nu e 2012.... ca e modelul anterior.

 

altfel, cine vrea o masina buna, de unu sau doi ani, trebuie sa stie de la inceput ca un pret mic, sigur nu inseamna ca o afacere buna si o masina curata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al doilea link lipseste capacul de la carligul de remorcare in bara fata. Trebuie sa recunoastem ca e mare lucru sa remorchezi un CC de nici 30.000 km. Nu as lua masina decat daca as putea face o diagnosticare cu VAG-ul ca daca o fi vreo problema la cutie si cade pe capul tau, s-a terminat smecheria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am inceput sa citesc si eu pe acest forum de ceva vreme si in sfarsit m-am decis sa imi fac cont.

 

Doresc in viitorul apropiat sa cumpar un Passat CC sh, model 2009. Acum problema mea este ca nu dispun de mai mult de 13000 euro (poate pot depasi pana in 500 euro bugetul). 

 

Am gasit urmatoarele masini:

http://www.autopit.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C30528369.html

- Din Germania - o pot lua fara TVA

 

Prima varianta mi se pare ca e teapa. Parca prea bine arata la banii aia. Ce parere aveti?

 

Inca ceva, singurul lucru care ma sperie la aceasta masina este faptul ca are garda la sol mica. Oricum, daca o cumpar, voi pune scut de metal pe ea.

Aveti asa probleme cu urcatul pe borduri/rampa? Tin sa mentionez ca voi rula masina cel mai mult in orasul Cluj si Alba Iulia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are garda la sol atat de mica pe cum pare. Eu nu am atins decat odata la coborarea de pe bordura, si aia din cuaza mea ca am uitat unde ma cocotasem si am facut balans la coborare. Si bordurile astea, trebuie sa mai stii cum sa le urci ca daca vii cu botul in ea ca berbecul, nu prea mai urci nici o bordura in Bucurestiul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat e vorba de fata, am atinis de 2 ori cu partea de spate.... ceva denivelari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu suspensia si rotile standard nu e chiar asa de jos cum pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult la toti pentru reply :) 

 

Se pare ca aveam eu ceva bibilici mari cu garda la sol foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :) sunt de cateva zile pe forum si tot am citit :) as vrea sa achzitionez un CC de dincolo , Germania bineinteles :D

 

Am gasit 3 masini sa spun asa , cerintelor mele : http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/passat+cc/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,mdl:passat+cc,prx:17501,ful:petrol,mlx:50000,ccx:1800,exc:black/pg:vipcar/184841085.html

 

ce mi se pare dubios este km foarte foarte putini in 5 ani ? ! ?

 

 http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/passat+cc/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,mdl:passat+cc,prx:17501,ful:petrol,mlx:50000,ccx:1800,exc:black/pg:vipcar/183909810.html

 

 http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/passat+cc/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:vw,mdl:passat+cc,frn:2010-01,prx:17501,ccx:1800,exc:black/pg:vipcar/183814651.html

 

as vrea niste pareri , care ar fi mai ok sa o iau , care ii mai dotata

pe care mi-ati recomanda-o ?

Multumesc Frumos , O seara faina incontinuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima e frumusica - are jantele Interlagos, frumos dar pretentios interiorul..... se gasesc si in Germania masini cu putini km, dar la pretul adecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,in primul rand find primul meu post doresc sa salut pe toata lumea.In al doilea rand am nevoie de ajutor in a alege sper viitoare mea masina. Dispun de ~15.000 de euro pentru un Passat CC din DE s.h. si nu stiu ce motorizare sa aleg. Masina va fi folosita 90% in oras, astfel m-am orientat spre benzina dar ma sperie consumul 13-14% ( chiar daca Craiova nu e un oras asa de aglomerat), pe de alta parte masina va face des drumuri scurte <10-15km care nu stiu cat de bine ii vor prii motorului diesel. Deci pt o masina de oras 90% care face 10.000-12.000 km/an ce e mai potrivit 1.8 tsi sau 2.0 tdi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La un Passat CC R-line motor de 2.0 TDI ..... cati cai sunt ? am vazut de 200 , 143 , 140 ... sau am vazut aiurea ? care ii "original"

am gasit unde la 143 ce as vrea sa-l si aghizitionez .. numa cum am vazut mai multe variante de "caluti" ? acum sunt in dubii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu R-line e doar un body kit arata mai sportiv, se poate monta kit`ul pe oricare din modele passat cc, indifierent ca e benzina sau motorina.

Referitor la 2.0tdi CR exista de 140 si 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motor 2.0 CR cod  CBAC de 105 KW (143 cp)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motor 2.0 CR cod  CBAC de 105 KW (143 cp)

 

Calculeaza 105Kw * 1,34cp = 140,7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca sunt  de 100kw CBAA, 103kw CBAB  , 105kw CBAC , 125kw CBBB .In rest transforma tu in CP

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 103 KW ?

 

Nici nu stiu ce sa zic, eu m-am uitat aici acuma nici nu stiu cat de relevant si corect este.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Passat_CC

 

Din configurator vw de pe site au variante de 103Kw= 140cp si 130Kw=177.

 

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 3,750-4,150 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,800 rpm — CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA

105 kilowatts (143 PS; 141 bhp) @ 4,200 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — Audi B8 A4, Audi Q5, SEAT Exeo (CAGA: 12/08->)

125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — CBBB Audi TT 2.0 TDI quattro, Audi 8P A3 (CEGA), Škoda Octavia RS TDI (CEGA: 2008->), SEAT Exeo (CAHA: 02/09->)

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!