Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Are cineva interior de piele bej?? Se intretine greu? Sau ... mai greu decat un interior negru? Ma refer la interiorul din poza de mai jos!

post-12500-0-12837700-1365959175_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca se intretine mai greu ca unul negru.... dar arata superb.

 

Eu pe B6-le meu, am piele plus alcantara - pe negru - nu ai nicio grija cu ea....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Ma intereseaza achizitionarea unui Passat, CC, A4 - motor 2.0TDI.

Ce ziceti de asta?


http://www.autovit.r...-C28583050.html


Ce sanse sunt sa fie o teapa, avand in vedere data primei imatriculari, faptul ca se da seria, nr. de km dar mai ales pretul? Masina configurata in felul acela, ar fi cam 34000E. El probabil a luat-o pe la 18000-19000E. Eu nu inteleg cine ar vinde o masina dupa 5 luni, stiind ca pierde 15000E.

Credeti ca o lasa 20000E?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu e sarita din garantie din anumite motive in care proprietarul ar fi fost vinovat.si daca iti place eu zic sa nu te pui la o mie de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salut,

 

Ma intereseaza achizitionarea unui Passat, CC, A4 - motor 2.0TDI.

Ce ziceti de asta?

http://www.autovit.r...-C28583050.html

Ce sanse sunt sa fie o teapa, avand in vedere data primei imatriculari, faptul ca se da seria, nr. de km dar mai ales pretul? Masina configurata in felul acela, ar fi cam 34000E. El probabil a luat-o pe la 18000-19000E. Eu nu inteleg cine ar vinde o masina dupa 5 luni, stiind ca pierde 15000E.

Credeti ca o lasa 20000E?

 

e o masina SH... deci, 15000 euro nu pierde.... si cu cateva mii mai jos, pt cateva luni - nu face nimeni asa ceva, in conditii normale - deci, trebuie verificata foarte bine.

 

Cel care o vinde, pare ca se ocupa cu asa ceva - mai are anunturi cu vanzari - pe nr asta, inca un Ford - accepta schimburi.... plus hartia de pe pres.... spune totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e faza cu hartia de pe pres? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon-ul adaptiv pe CC nu vine si cu drl pe led?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Care e faza cu hartia de pe pres? :)

 

:lol:  e o moda la masinile care au proprietari cu afaceri in Autovit... sa nu murdareasca presurile dupa ce au fost curatate..... le tin cu hartii, ziare pe jos.

 

Altfel, tu ca proprietar care utilizezi masina, ai putea conduce cu hartiile alea sub picioare ? s-ar face praf, te-ar enerva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,corect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin: Cand am intrebat de pierderea de 15000E, ma refeream la proprietarul initial neamt, care a luat-o de noua, si a vandut-o dupa 5 luni. El e cel care a pierdut din pct meu de vedere.

 

Da, cel care o vinde aduce masini din afara, am vazut. Daca la PBN nu se gaseste nimic, si cei de acolo imi confirma valabilitatea garantiei masinii in RO, cel mai probabil o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara . Am citit ce se zice pe forum insa vreau sa ma ajutati si pe mine cu ceva . Doresc sa achizitionez un Passat CC minim 2009 adica euro 5. Acum sunt in dilema cu cateva chestii :

1. Tipul de navigatie , pt ca vreau sa fie cu gps sa il pot fol pt romania

2. Suspensiile care ar fi mai bune cele normale , sau cele reglabile cum am vazut pe 3 trepte

3. Cutia de viteze automata sau Dsg ...

Mentionez ca nu tin neaparat daca este 140 sau 170 cp. As dori sincer sa imi raspunda cineva care are si stie .... Eu masina o folosesc normal ... adica nu sunt maniac dupa curse sau alte .. merg linistit cu ea , insa nu zic ca m-ar deranja mai multi cai cand ai nevoie in o depasire ...

Va multumesc anticipat . O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. alege navigatia RNS510 - ai toate hartile, inclusiv Romania detaliata. Totusi, nu alege masina pe criteriul navigatiei - asta o poti monta ulterior, pentru cateva sute de euro.... alege masina sa fie ok mecanic, estetic, etc... asta te intereseaza

 

2. suspensia adaptativa - da, interesanta, merita.

 

3. DSG sau manuala..... DSG e super in oras (nu numai) - singurul dezavantaj - exista mai multi colegi care au avut probleme cu ele, la masini care au km putini... din diverse cauze - reparatia la ele este destul de costisitoare. Daca depasesti aceasta teama, face toti banii.

 

spor la cumparare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in romania cutiile dsg se strica la km putini datorita faptului ca au mers foarte foarte mult in marsarier .

la mersul inainte nu apar probleme . sigur mai sunt si exceptii,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Ce legatura are mersul inapoi cu stricarea mecatronicului la DSG?

Nu cred ca romanii au o pasiune pentru mersul cu spatele fata de nemti spre exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Daca cumperi un Passat CC nou din Romania, la cati km trebuie sa faci prima revizie? Din cate stiam eu trebuie la 15000km, dar azi am vorbit cu un proprietar care mi-a zis ca prima revizie trebuie sa o faca la 30000km. CC-ul respectiv are acum undeva la 14500km.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, reviziile se fac doar la 15.000 k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se depasesc cei 15000km si nu s-a facut revizia, se pierde garantia? Ce reprezentanta din Bucuresti recomandati pentru revizie? PNB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una care te lasa sa stai langa masina pe toata durata reviziei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia pentru schimbarea de ULEI + CONSUMABILE se face la 15000 km sau UN AN DE ZILE in functie de care intervine prima .

Oricum si la cei care li sa spus ca sa vina la 30000 km la fel este 30000 km sau UN AN DE ZILE in functie de care intervine prima .

Nu va ganditi ca daca trebuie sa mergeti 30000 km de la schimb la schimb o sa tineti uleiul im motor 2 ani sau mai mult pentru cei ce folosesc masina doar in weekend .

Uleiul se degradeaza in timp indiferent ca motorul merge sau nu .

Nu mai zic de cei ce i-au masini din targ si spun ca are 142790 km reali si dau pe ele 10000 Euro .

Trezitiva oameni buni ca acele masini au cel putin 100000 km in plus .

Uitativa si voi pe mobile.de si vedeti cat costa o masina care are intradevar 150000 km reali sau mai putin si o sa observati cu stupoare ca pretul este dublu daca nu si mai mult .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am achizitionat un Passat CC din Germania. Are 40.000 km la bord si o singura revizie facut la reprezentanta la 31.000. Pe BC imi zice ca urmatoare revizie va fi in 20.000 sau 540 de zile (nu mai stiu exact numarul dar era in jur de 500 si ceva). Deci e posibil ca in afara reviziile sa se faca la 30.000 sau 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da "IN AFARA" unde praf nu e cu duiumul ca la noi uleiurile sund de alta calitate !

Pai un bidon de 4L de ulei Castrol in Germania este aproape 90 de Euro iar la noi nu dai nici 200 Ron .

E si normal ca afara sa accepte sistemul de service LONGLIFE ca ei pun lucruri de calitate cand fac reviziile .

Apropo cat ai dat pe CC-ul cu 40000 Km Reali ?

Este Vw Passat CC sau Vw CC ?

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este VW Passat CC din 2011.

 

KM sunt reali. Masina are o singura revizie in octombrie 2012 la 31.000 si e facuta la reprezentanta de unde am si luat-o!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acum sper ca colegii care vor citi postul meu nr. 69 sau cititorii ce nu au cont sa inteleaga ca nu poti lua o masina cu km putini / reali cu 10000 Euro cum se gasesc pe la samsarii din scumpa noastra patrie .

De fapt daca dati o simpla cautare pe mobile.de ve-ti observa ca daca cautati de ex. VW PASSAT CC 2.0 TDI / 170 CP cu km intre 40-50000 cel mai iefin costa 27490 de Euro iar un VW CC 2.0 TDI / 170 CP cu acelasi criteriu selectat la nr. de km costa 29990 Euro cel mai ieftin .

Eu am facut asa ceva la viata mea cu adus-ul masinilor si nici acuma nu ma cred oamenii cand le spun ca in Germania daca vrei sa cumperi masina buna cu km reali si care a costat de noua in jurul a 50000 Euro neamtul nu o da fara sa ceara pe ea macar 75 % din pretul de pe factura .

Iar o masina cu km intre 125000 si 150000 costa cel mai ieftin 16985 Euro tot Vw passat cc tdi 170 cp .

Deci cred ca v-am dat de inteles ca o masina pe care se cere 10000 Euro si se spune ca are 140_._. km are cu mult mai mult in realitate .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am achizitionat un Passat CC din Germania. Are 40.000 km la bord si o singura revizie facut la reprezentanta la 31.000. Pe BC imi zice ca urmatoare revizie va fi in 20.000 sau 540 de zile (nu mai stiu exact numarul dar era in jur de 500 si ceva). Deci e posibil ca in afara reviziile sa se faca la 30.000 sau 2 ani.

 

La ei masinile sunt cu interval extins de service. Asa era setat si la a mea, interval de revizie 730 de zile sau 30.000 km. Aici e plin de praf, uleiurile si combustibilii sunt cum sunt, prin urmare am cerut schimbarea intervalului de revizie la 365 de zile sau 15.000 km.

Referitor la preturile masinilor, poate doar la Phaeton (spre exemplu) sa fie deprecieri asa de mari, fiind o masina scumpa cu un segment de piata destul de ingust. O masina mai "populara" pierde mai greu valoare. Fara sa am tangenta cu piata de masini, confirm ce spune @DRI@N: masinile bune nu sunt ieftine. Si nu o spun pentru ca asa am citit, ci pentru ca am exemplu personal: masina mea a costat 16400E in Germania, veche de un an si cu ~28.000 km la bord. Noua a fost ~22.000 E (Passat 1.9 TDI 105CP Comfortline).

 

@Jorjel: a fost masina de showroom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EWS

 

Sincer nu stiu ce inseamna masina de showroom :D .

 

Pe carte a avut un singur proprietar neamt care am impresia ca nu a mai putut plati leasingu sau ceva de genul.

 

Si avand in vedere ca revizia a fost facuta la reprezentanta in Germania cred ca o sa merg pe intervalul lor pana la 60.000 km cand o sa schimb si uleiul la cutie ... dupa care trec pe 15.000.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!