Jump to content

Pierdere antigel!


didea30
 Share

Postare recomandată

Multumesc Force. Oare, este posibil sa se rezolve problema daca pun solutia aia care care obtureaza fisurile/porii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu definitiv. Solutia respectiva se foloseste cu titlu de provizorat. Trebuie depistata problema si rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica coturile, tur retur la radiator si daca nu e si zici ca pe la radiator la jumatate e clar. Spor si la cat mai putine evenimente Marceldany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.04.2018 at 0:24, Alex BKC a scris:

din cunostintele mele BMM este 2.0 tdi cu faimoasele chiulase.Daca vrei si poti tine-ne la curent! succes!!!

Faimoasele chiulase de pe BMM se regasesc pe multe motoare 1.9 si 2.0, au cod 038103373R - V420. chiulasa mea avea fisuri mari intre orificiile injector-bujie la cilindrii din mijloc si fisuri intre supapele evacuare -admisie si injector la toti  cilindrii.

IMG_20180502_084002.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..succes, spor si la cat mai putine evenimente. Acum o sa ai masina noua ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Alex. Din pacate, pana acum masina asta s-a dovedit a fi o mare teapa. In 4  luni, mai mult a fost stricata iar acum si cu motorul defect cred ca trec de 7000 lei bani cheltuiti strict pe masina.

 

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud asta...Dupa ce o repari crede-ma ca o sa mearga "ceas" toti prietenii mei care au realizat operatiunile aferente au fost multumiti. Ca sa cumperi alta si sa patesti la fel, mai bine o repari pe a ta si te mai duce mult si bine. Aici strict opinie personala. Si ca sa nu deviem de la subiect dupa operatiune tine-ne la curent. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Negresa said:

cred ca trec de 7000 lei bani cheltuiti strict pe masina.

chiar daca constructorul nu zice,dar sunt suruburi care le poti refolosi in partea de sus al motorului fara sa faci rabat de la calitate...daca umbli si in blocul motor treburile stau altfel,mai ales la biele trebuie puse suruburi noi

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburi noi voi pune la strangerea chiuloasei, la calele axei si la injectoare. Voi schimba toate garniturile si sper ca tu, Alex sa ai dreptate si sa iasa bine. 

Ionut, fratelui meu i-am cumparat eu suruburi noi la capace biela cand i-am segmentat motorul la o Agila deoarece insista ca suruburile vechi sunt bune.

,,Noua" chiulasa.

IMG-20180503-WA0005.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat pierderea de antigel. Nu am completat nimic in 260 km. Multumesc colegilor de forum pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut numeroase pierderi plus presiune in circuit....am mai schimbat cu un drum tacheti, semeringuri supape, semering ax, oringuri injectoare, pompa tandem (pedala frana tare si porniri chinuite/ tremurat motor relanti). Adio pierderi de antigel + consum de ulei, masina noua!!! te salut colegu' si la cat mai putine evenimente de gen!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, la tine a fost doar garnitura de chiulasa?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost pompa de recirculare/webasto ....si se prelingea. Am schimbat .....dupa aceea am anulat webasto, dupa mari batai de cap. Si legat presiune nu am pe instalatie acum, nici pierderi. Antigelul neclintit sta, dar ma speriasem de presiunea pe care o aveam cunoscand chiuloasele.

P.S.Cu un drum am schimbat oringuri injectoare, semeringuri supape, semering ax si am scapat si de consum de ulei si fumegari la pornire, plus pompa tandem (tremurat relanti, pedala frana tare si porniri ciudate de 2 ori pe saptamana.

Te salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Triculescu Ionut

Salut si eu am aceeasi problema referitoare la pierderea de antigel.nu îi dau de cap.nu fum alb.nu spuma.nimic.in garaj nu curge nimic.sper sa gasesca cineva o solutie la aceasta problema.am un touran.2004.100kw.azv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste toate comentariile si ai sa iti dai seama...oricum prima data ridica masina, da scutul jos si incepe si te uita.(radiator, coturi, tubulatura, webasto care e langa carenajul rotii pe partea dreapta. Pe urma vezi ce e cu racitorul de gaze si anuleaza-l (pune un cot si il elimini) asta daca nu ai pierderi. Faci proba o sapt maxim daca tot pierde, atunci desfaci chiulasa si vezi ce e... oricum verifica sa nu ai ulei in vas sau antigel in ulei.

spor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,e vorba de un motor bmm,s a spart/rupt vasul de expansiune si s a mers fara apa...inca nu am desfacut,chiulasa stiu ca e irecuperabila

blocul motor poate fi afectat si el? blocul se masoara ca chiulasa banuiesc

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu mai este nevoie sa masor blocul motor...pistonul 2 topit si segmentii ,,stransi,, pe toate pistoanele...a scapat numai vilbrochenul si axa cu came

oricum de ieri am mirosit ca motorul nu mai are compresie,l am invartit la mana si se invartea foarte usor

36280141_2209366249076757_7044306343276052480_n.jpg

36284042_2209366199076762_1507434650748846080_n.jpg

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa aud asta...succes cu segmentarea si cu piesele de schimb. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Scriam pe la sfarsitul anului 2016 (pagina 4 din topic) despre problema pierderii de antigel la touran, motor BKD. Pe baza unui test de CO2 in antigel, s-a dovedit a fi chiulasa. In cele din urma am decis sa merg pe varianta reparatiei chiuloasei, in speranta ca va fi totul OK. In primele zile din 2017 masina iesea din service cu chiulasa reparata la Foris Company, Tg. Mures (am schimbat distributia+alte piese de la motor cu aceasta ocazie). In cazul meu, problema a reaparut (deci dupa un an si jumatate--cam de prin iulie am observat ca pierde iar antigel). Pierderile se observa doar la drumuri lungi si in sarcina (drum de deal, munte). Ramane sa pun chiulasa noua. Am revenit cu aceasta precizare pentru cei care se gandesc la reconditionare. Nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna tuturor,

M-am decis sa achizitionez o chiulasa noua pentru a rezolva, definitiv sper, problema pierderii de antigel pe care o am la motorul BKD si cu care „convietuiesc” inca din vara lui 2018. Stiu ca este o investitie destul de mare, insa doresc sa pastrez masina, mai ales ca acum inca nu imi permit una mai noua si mai scumpa. Intrebarea mea este dacă e ok sa o cumpar de la distribuitori din Romania, gen Autokarma (am vazut la ei pe site ca au chiulasa noua AMC) sau sa comand din strainatate? O chiulasa AMC este destul de scumpa si mi-i frica sa nu iau teapa, adica sa nu fie contrafacuta....ca am mai auzit ca unii s-au ars cumparand fake-uri de la magazine romanesti in loc de piese originale.

Sau daca stie cineva un distribuitor serios din Romania, i-as fi recunoscator sa-mi spuna care e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,

As dori sa schimb chiulasa la un Touran BKD din 2004, are toate simptomele unui motor cu garnitura, chiulasa pocnita, banii de una noua nu prea am (chiulasa), de rectificat actuala, nu cred ca merita si ma gandeam sa iau una second! cer si eu niste sfaturi legat de, la ce anume sa fiu atent la chiulasa pe care doresc sa o achizitionez! Serie, versiune, s.a.!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fii atent sa nu fie crapata, cauta in dezmembrari o masina din 2008 sa fie cu revizia C la chiulasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua , 

Am un Touran 2.0tdi Bkd din 2006 , iar in februarie mi s-a spart flansa de la lichidul de racire ( unde vine si senzorul G62 ) de pe blocul motor , tot atunci am schimbat si kit-ul de distributie si cureaua de accesorii . La primul drum , pe bord apa a inceput sa creasca peste 90 in special in rampa , am schimbat si termostatul si cei 2 senzori de temperatura . La scanare nu am nicio eroare . Acum cateva zile acul de la apa a ajuns aproape de zona rosie , dar in vasul de expansiune nu "bolborosea" apa . Ar putea fi radiatorul infundat sau racitorul de gaze fisurat ? Antigel pierd , dar nu am descoperit pe unde.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil chiulasa fisurata problema comuna la bkd, cauta o chiulasa cu revizia C se gasesc pe masini cu fabricatie 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!