Jump to content

Pierdere antigel!


didea30
 Share

Recommended Posts

Eu pierdeam exagerat 3 litri de apa pe zi numai in timp ce rulam. Am fost la 4 mecanici toti banuiau garnitura de chiulasa problema era alta ca nu scores masina fum nu aveam apa in ulei in vasu de expansiune pur si simplu nimic . La mine a fost ca imi fierbe a apa dar temperatura era mereu la 90 de grade .la relantiu nu pierdeam nimic , numai in sarcina. Din septembrie si pana acum in octombrie cam de o luna m- am chinuit . Acum 4 zile am fost la un alt mecanic cunoscut , a dat un telefon la un magazin de piese auto acolo fiind un prieten dea lui daca mai are WONDARWELD ,dupa care am fost l- am cumparat costa 12 euro "aici in Germania" . Mia zis ca aceasta problema a avut un alt client aceeasi motorizare ca la mine si a mers. Acest WONDARWELD este un lichid pentru fisurile bloc motor garnitura de chiulasa bloc cilindru ce zic acum e tradus ca scrie pe germana . Apropo si odata ce imi arata martoru in bord ca nu am antigel apa ma rog numai dadea nici caldura . Au trecut 4 zile si multumesc lui DUmnezeu ca de 4 zile numai am probleme si am caldura in masina , problema e alta furtunu grosce iese din radiator e langa furtunu subtire care e returu , cel care arunca apa in vasu de expansiune ,deci acel furtun gros e tare numai cand e temperatura la 90 de grade , e NORMAL ?

Link to comment
Share on other sites

de un an ma tot chiniu sa vad unde pierde masina apa.am un touran de 140cv bkd.ieri am reusit sa descopar.pierde la pompa auxiliara de apa care are legatura cu webasto din cate am anteles.se afla pe dreapta sub proiector.astept piesa .costa 130 euro

Link to comment
Share on other sites

Poti pune cateva poza cu pompa auxiliara? sau ce anume trebuie schimbat?

Link to comment
Share on other sites

razvan, tu nu ai pompa auxiliara, decat daca ai webasto. Touran-ul are webasto din farica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si eu am probleme cu pierderea de antigel, am pierdut cam 6 litri in aproape 7000 de km ... in primul rand, am redus pierderea de antigel desfacand o jumatate de tura busonul de la borcanul de antigel (dupa ce il strangi la maxim, dai inapoi o jumatate de tura), astfel am mai diminuat din presiunea creata si pierde mai putin, inainte de asta mi-a pierdut si 500gr la 200 km. Pentru ca aveam mici probleme cu webasto (nu pornea tot timpul, scotea fum pe sub capota etc) m-am gandit ca se poate pierde inclusiv pe acolo. Intamplarea face ca ieri am fost la cineva si mi-a curatat webasto si mi-a schimbat furtunul dintre webasto si esapamentul propriu (era rupt, imi dadea tot fumul pe sub capota si l-a schimbat cu o improvizatie foarte buna, si dupa curatarte nu mai scoate fum deloc si merge impecabil). Am verificat cu ocazia asta si pompa de apa si intrarea si iesirea de antigel din el, totul e ok ... si furtunele de la el ... nici o problema ... deci nu e de la webasto

Link to comment
Share on other sites

asemenea am avut probleme cu pierderea de antigel - aveam umed pe cutia de viteze, se vede discret - era flansa de sub pompa tandem deformata - la mecanic cand am fost a presupus ca e chiulasa (insa nu aveam alt simptom) ridicand-o pe elevator - s-a dovedit o reparatie mai ieftina - aprox 114 ron pe original - de atunci nu am mai pierdut apa - tot la fel pierdeam semnificativ antigel (inainte de aschimba flansa).

Edited by moose
Link to comment
Share on other sites

tocmai mi-a fiert apa in borcan si mi-a dat afara tot lichidul din borcan. am scos borcanul sa verific daca e fisurat si/sau furtunele care intra si ies din borcan (cand mi-a curs lichidul avea un debit de am crezut ca e fisurat). borcanul e in regula, furtunele nu au fisuri si daca opturez unul din furtune si suflu in celalalt nu se pierde presiune. are cineva idee de ceva? acuma tre sa caut o solutie sa ajung la mecanic cu motorul intreg 

Link to comment
Share on other sites

am fost la mecanic cu problema mai sus expusa, era siguranta de la ventilatorul de pe radiator. se pare ca alimenteaza atat ventilatorul cat si clapeta de admisie aer, care la mine da o eroare. nu stiu cum a ajuns sa se arda siguranta aia

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am descoperit ca pierd antigel in partea dreapta a masini.Din ce am citit aici ar putea fi pompa de recirculare webasto.CE solutii as avea momentan in afara de inlocuirea ei?

Link to comment
Share on other sites

anulezi pompa si webasto - nu stiu daca pompa o poti repara, depinde pe unde pe la pompa pierde. pompa webasto nu e chiar asa de scumpa.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

salut!poti fi mai explicit ce ai schimbat in acel loc?ce rol are acea piesa de plastic?este acolo tot un termostat?erau urme de pierdere in acel loc?

Link to comment
Share on other sites

Nu erau urme de antigel doar ca da eroare pe vag com pompa recirculare arsa. E 120 € una noua. Sa vina toamna si o voi schimba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ziua buna! Offfff, tocmai ce am devenit proprietarul unui Touran cu motor de 2.0 AZV. Dupa un drum de cca 400 km, pe la jumatatea drumului, s-a aprins martorul la apa in bord, am oprit, am deschis busonul vasului de expansiune si mi-a revenit apa in el. S-a repetata aceasta situatie de inca 3 ori pe restul drumului. A doua zi am verificat nivelul la antigel si era mai scazut, l-am completat si a mers prin oras 2 zile fara probleme, dupa a trebuit sa completez din nou. Nu sunt pierderi pe la niciun furtun, radiator etc, dar nici fum alb sau spuma in ceea ce priveste uleiul. Am auzit pareri cum ca ar fi garnitura de chiulasa sau si mai grav chiulasa. Si ca ar scoate abur pe toba numai in momentul in care este absorbita toata apa din vas; n-am apucat sa testez treaba asta ptr ca nu am mai iesit cu ea din oras. Problema e ca daca schimb in prima faza garnitura si nu e ea de vina, automat cand inlocuiesc chiulasa (Doamne fereste) trebuie sa mai schimb a doua oara si garnitura ptr ca ma inteles, ramane amprenta primeia pe ea. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb si prezoanele. Deci cca 200lei garnitura + cca 170lei prezoanele + cca 400lei manopera = cca 770lei si daca nu e numai garnitura s-au dus pe apa sambetei.

PARERI, VA ROG ...

PS.  daca stie cineva unde se rectifica chiulase si cam la ce pret...

Edited by aurelianct
Link to comment
Share on other sites

Se mai poate pierde pe la pompa de apa, asa am patit eu si am schimbat pompa si cureaua de distributie care era deja isi schimbase culoarea de la antigelul scurs. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ziua buna! Offfff, tocmai ce am devenit proprietarul unui Touran cu motor de 2.0 AZV. Dupa un drum de cca 400 km, pe la jumatatea drumului, s-a aprins martorul la apa in bord, am oprit, am deschis busonul vasului de expansiune si mi-a revenit apa in el. S-a repetata aceasta situatie de inca 3 ori pe restul drumului. A doua zi am verificat nivelul la antigel si era mai scazut, l-am completat si a mers prin oras 2 zile fara probleme, dupa a trebuit sa completez din nou. Nu sunt pierderi pe la niciun furtun, radiator etc, dar nici fum alb sau spuma in ceea ce priveste uleiul. Am auzit pareri cum ca ar fi garnitura de chiulasa sau si mai grav chiulasa. Si ca ar scoate abur pe toba numai in momentul in care este absorbita toata apa din vas; n-am apucat sa testez treaba asta ptr ca nu am mai iesit cu ea din oras. Problema e ca daca schimb in prima faza garnitura si nu e ea de vina, automat cand inlocuiesc chiulasa (Doamne fereste) trebuie sa mai schimb a doua oara si garnitura ptr ca ma inteles, ramane amprenta primeia pe ea. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb si prezoanele. Deci cca 200lei garnitura + cca 170lei prezoanele + cca 400lei manopera = cca 770lei si daca nu e numai garnitura s-au dus pe apa sambetei.

PARERI, VA ROG ...

PS.  daca stie cineva unde se rectifica chiulase si cam la ce pret...

Salut, aceasi problema ca a ta am avut-o si eu. Motorul e ca al tau, 2 ani m-am chinuit cu problema asta cu disparutul apei din borcan, la drumuri lungi(1700 km) in regim de autostrada complectam in jur de 300-400 ml antigel, la peste 2200rpm ma avertiza ca nu mai am antigel in vas pur si simplu disparea cu totul din vas  iar cand deschideam busonul de la vas nivelul isi revenea la nivelul initial. in vara asta am schimbat turbina, kit-ul de distributie chiar daca aveam doar 30000 km, senzorul de la arborele cu came (pornea greu la cald) si racitorul de gaze iar daca tot am ajuns la service am decis sa ii schimb si garnitura de chiulasa, nu prea credeam sa fie chiulasa fisurata dar cand am intrat in tara in peco la Cenad era ceata afara si 17 grade scotea abur pe esapament motorul avand 90 grade ..., Am schimbat garnitura (Victor Reinz 3 gauri), alta problema a fost si cu racitorul de gaze, mai era putin si facea crocodili in el in genul ca era imbacsit tot abia daca mai trecea gazele, plus inlocuit vas plus buson. Problema a disparut complet, am 2500 km facuti pana acum de la operatiune si totul e ok. apa e la nivel si nu mai dispare mersul motorului s-a schimbat complet. in principiu nu stiu ce a putut fi dar simptomele erau ca cele descrise de tine.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Problema cu pierdutul apei l-am avut si eu , foarte multa, daca depaseam 2200 de ture .Era un calvar .

Nu  era pic de apa scurs pe nicaieri

Am fost la mai multe service-uri  [care se respecta (in italia)] .si toti s-au aruncat la chiulasa . Au aruncat niste preturi de m-au speriat. 3000euri L-am zis ca au glume in program si am plec

Am gasit un mosulica la un service mititel si i-am explicat problema. 

Din start mi-a zis  Radiatorul pentru recirculare gaza arse. Problema comuna la motoarele 2,0l  2003-2005.

Problema rezolvata in 3 zile cu 350euri

Asa ca  inaite de a ajunge la garnitura ,si mai rau chiulasa verificati aceasta piesa.

Edited by catalyyn
Link to comment
Share on other sites

Ne poti da mai multe detalii cum a descoperit el ca iti pierde antigel pe la racitor? Mulțumesc. A inceput si la mine sa piardă antigel cam odata la 1 luna completez de la minim la maxim pe borcan. Eu suspectez si pierderi pe la pompa de apa webasto. Sunt in cercetari amănunțite sa descoper locul pe unde se scurge.

Link to comment
Share on other sites

Ciao

Eu nu am stat linga el sa vad ce si cum a facut . Probabil ca nu era prima masina cu aceasta problema care ii intra pe mina. Cert este ca problema rezolvata cu piesa noua.

Edited by catalyyn
Link to comment
Share on other sites

Ne poti da mai multe detalii cum a descoperit el ca iti pierde antigel pe la racitor? Mulțumesc. A inceput si la mine sa piardă antigel cam odata la 1 luna completez de la minim la maxim pe borcan. Eu suspectez si pierderi pe la pompa de apa webasto. Sunt in cercetari amănunțite sa descoper locul pe unde se scurge.

Intr-un post anterior spuneai ca iti bagase unu prin italia o solutie in instalatie, iar iti pierde?, verifica racitorul de gaze daca supureaza la imbinari, nu stiu daca ai acces sa vezi cu ochiul liber, la mine supura putin in partea dinspre cabina.....nu am vazut pana nu l-am dat jos de pe chiulasa ca sa schimb garnitura, abia trecea gazele prin el si parca se facuse carbune inauntru, nu l-am mai pus pe al meu, am luat altu second, cert este ca nu mai pierd apa gram....

Link to comment
Share on other sites

Da a inceput iar sa piarda. Chestia e ca nu se vede deloc. Si tot asa dupa ce fac parca drumuri mai lungi.

Link to comment
Share on other sites

Da a inceput iar sa piarda. Chestia e ca nu se vede deloc. Si tot asa dupa ce fac parca drumuri mai lungi.

cert e ca la mine sigur a fost so racitorul... dar i-am schimbat si garnitura....nu stiu care din ele a fost de vina, nici garnitura nu se vedea a fi ciupita

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Nu mai da quote la postul de deasupra ta.

Pai o sa fa. Cercetari asa incet cand o sa am vreme sa descoper buba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut am si eu un touran din 2007 2.0 tdi 140 cp si am aceeasi problema, pierd atigel si nu stiu pe unde. Am fost la un service si cei de acolo mi-au spus ca e ceva "dubios" cu masina mea, pe la pompa de apa nu pierde, nivelul uleiului e acelasi si pe evacuare zic ei ca nu pierd. Am verificat si furtunele si tot nimic. Acum am introdus acea solutie lichida de astupat eventualii pori. M-ar interesa acel test pentru chiulasa, m-ar interesa numele acelei solutii care isi schimba culoarea daca e de vina chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare;aceleasi probleme pierd apa pe sub masina nu se vede nimic dar am simptome fum alb; mie imi scoate fum alb doar la pornire si dupa ce se incaleste numai scoate;sa fie garnitura?

Edited by b0gdy sibiu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept