Jump to content

Pierdere antigel!


didea30
 Share

Recommended Posts

Asa mi-au zis majoritatea mecanicilor , dar ciudat este ca nu are semnele de chiulasa. Ma gandeam sa incerc mai intai sa schimb radiatorul si racitorul de gaze.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

De ce se sparge o chiulasa? Întreb că doar am schimbat.o și sper sa nu se spargă și asta ...mașina așa am luat.o cu chiulasa fisurata ...bkd 2.0 touran

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
alexmanea90

Am si eu o problema la un passat b6 cod BMP, pierde antigel, mai exact il arunca din vas datorita presiuni mari. In ianuarie 2019 aveam aceasi problema si am facut chiulasa , dar problema persista(am reschimbat recent tot ce se putea, capac vas, senzor carcasa senzor, termostat etc). Recent am schimbat pompa de apa care nu o schimbasem tura trecuta si am facut bypass la racitor. aici a aparut o noua problema, la mers  cu viteza pana in 130 km/h nu mai am probleme, daca depasesc aceasta viteza incepe sa fiarba apa in motor si ceasul urca spre 120 grade, daca reduc viteza temperatura revine la 90.

Ca si idee eu am observa ca incepe sa creasca in treapta 5 dupa 3000 ture. Am probat si treptele 2 3 4 cu peste 3500 ture si nu face nimic. mecanici cu care am vorbit zic ca e chiulasa, eu ma gandesc ca bypassul de la egr poate duce la temperatura mai mare in motor in ture mari. Astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

adrian001

Cel mai probabil e chiulasa. Trebuie defacuta si vazult, posibil sa fie crapata. In ture mari si cand ii dai blana oricum EGR-ul este inchis. 

Link to comment
Share on other sites

alexmanea90

ideea e ca oana sa schimb pompa de apa si sa fac bypass la furtunele de la egr  nu urca temperatura, facea presiune in vas, arunca antigel dar temperatura ramanea pe 90, si eu m-am gandit la chiulasa, dar de unde a aparut problema asta cu apa acuma?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
moldovan
Posted (edited)

Salutare 

Pierdeam apa cam 1 l la 500 km. Am dus chiulasa la verificat, s a facut o sudura s a facut din nou o verificare si s a montat la loc cu schimb garnitura. Acum consuma 1 l la 200 km ! Nu pierd nicaieri pe la furtune motorul merge foarte bine, nivelul uleiului nu a crescut in baie, garantie mai am 2 luni la chiulasa ! S a platit 1350 sudura si rectificat plus 400 montat demontat. Ce ar fi de facut ? Motor BKD 16V

 

 

 

 

 

Edited by moldovan
Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

BKD ...alta chiulasa 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept