Jump to content

Pierdere antigel!


didea30
 Share

Postare recomandată

zona pompei de apa e uscata,sub tandem la fel...o pierdere ar fi un caz fericit

@EEXCALADE ai gasit vreodata chiulasa de 1.9 tdi sa consume antigel?de obicei nu au boala bkd urilor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut probleme cu antigelul din cauza chiuloasei la pd 8v

Da antigelu afara sau dispare ? Nu e in ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face presiune,dispare...nivelul de ulei e bun

cum am spus mai sus,sambata am pornit masina si am lasat o sa mearga la relanti vreo ora si ceva ,aveam sub ea cartoane si nici o urma de antigel pe ele

va multumesc pt pareri,sa speram ca e o alarma falsa si se evapora mai repede din cauza apei care am pus o sau nu s a aerisit cum trebuie desi am mers cu caldura pusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu m am uitat acolo,parca ai stiut...colierul din cot nu era pus si imi curgea antigel pe cutie fara sa curga pe pamant,am gasit umed am pus pe limba si e dulce stiind ca duminica am spalat motorul

ma scuzati de deranj:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drescanumarius
15 hours ago, ionut10a said:

nu stiam ca trebuie aerisita...dar in ultimii 3 ani am facut peste 15 interventii asupra circuitul de racire si niciodata nu mi s a intamplat sa dispara lichidul dupa 4-5 zile de la interventie

sambata am pornit motorul si am facut nivelul,duminica am iesit cu masina si am refacut iar nivelul...azi dimineata era sub minim

Sigur ai o pierdere pe undeva, eu completez o data la saptamana cu lichid pentru ca am aceeasi problema. Numai ca eu nu stiu care este cauza. Am fost pe la service si mi-au spus ca ar fi de la furtune care s-ar fi copt in timp la prinderea cu colierul si s-au crapat si acum iese lichid de racire prin crapaturi. Eu mai cred ca ar fi si de la pompa de apa pe care nu am schimbat-o odata cu distributia (stiu, foarte gresit din partea mea). Un alt meserias mi-a spus sa schimb si radiatorul, Dupa sarbatori am sa schimb si pompa si radiatorul si apoi am sa urmaresc daca mai pierde pe undeva. Daca da, atunci e de la furtune sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate,tocmai ce am postat mai sus unde era pierderea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22/06/2012 at 0:41, didea30 a scris:

touran 136 ps , din 2003, achizitionat recent, la 200km pierde 250g antigel din borcan. am verificat pe elevator, nu se vede nici o scurgere. A PATIT CINEVA LA FEL??

Da am patit l am dus in mai multe ateliere si la unu din ele mi a pus in borcanu de antigel un lichid pentru fisuri de radiatoare. In amestec cu antigelul acel lichid astupa fisura din radiator sau d el ao imbinatie pe unde se prelinge antigelul la turatii mari si asa am scapat de acel consum d eantigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un Bkc si dupa ce am mesterit la el cu diferite lucrari plus distributie am completat de 3 ori dupa aerisire la interval de cateva zile 200 300 km. Acum e ok. Sfatul meu poti pune antigel si poti vedea pierderile. Te mai poti uita sub vasul de exapansiune sa nu se scurga de pe lonjeron in spate daca zici ca nu e presiune in instalatie. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Din pacate trebuie sa postez si eu problema mea. 

Touran, BMM. La fiecare 25km pe care-i fac zilnic, pun cam 200-300 ml de antigel. Am schimbat racitorul de gaze si ulterior un furtun in forma de U de la racitorul de gaze ce era intepat in dreptul colierului, furtun ce l-am scos destul de greu de pe teava, fiind practic sudat si ramanand cauciuc pe teava. Am sperat sa fie de la acel furtun dar se pare ca nu. 

Problema mai mare ar fi ca de fiecare data cand desfac capacul vasului exp. antigelul, cat mai ramane din el, urca cam 2 cm iar furtunele sunt tari in comparatie cu Fabia ce am verificat-o azi la cald cand am desfacut busonul, s-a auzit doar fasaitul dar nivelul a ramas la fel. Ramane sa mai verific piesa de plastic de sub pompa dandem si sa dedfac capacul de la distributie sa vad la pompa dar cred ca degeaba voi verifica atat timp cat am presiune pe instalatie, defectul cred ca este de la garnitura sau chiulasa.

Cu capacul scos de la vasul exp. se observa multe bule foarte mici in vas in dreptul returului in vas, vas ce este curat pe interior, la fel si antigelul, fara urme de grasime.

Vectra ce am avut-o timp de 10 ani a avut aceeasi problema cu garnitura de chiulasa cand am cumparat-o dar am rezolvat-o singur in parcarea blocului. La Touran e mult ma inghesuit.

IMG_20180406_221731.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Negresa a scris:

Cu capacul scos de la vasul exp. se observa multe bule foarte mici in vas in dreptul returului in vas, vas ce este curat pe interior, la fel si antigelul, fara urme de grasime.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antigelul il consuma in mers?ar trebui sa scoata si un fum albicios...pe timp de noapte nu scade nivelul?

daca pierde pompa de apa ar trebui sa se scurga pe fulia la vilbrochen,daca pierde pe la cotul de sub tandem se scurge pe cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul il consuma in mers. Am ajuns la 70 grade dar furtunele sunt ok, nu s-au intarit ca de obicei. Ba chiar si la 90 grade tot ok sunt dar am facut mai putini km fata de obicei. Spunea Eexcalade ca in acest caz nu este garnitura sau chiulasa, bine ar fi. Totusi, presiunea se creeaza undeva de umfla furtunele si apoi la desfacerea capacului, revine antigelul in vas.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cunostintele mele BMM este 2.0 tdi cu faimoasele chiulase..verifica pierderile dar cam toti au avut chiulasa crapata sau ciupita garnitura de chiulasa in cel mai fericit caz. Aici vorbesc din intamplari, eu am 1.9 tdi tot touran si pierderi am avut la un capac de langa pompa tandem si pompa de recirculare webasto. Daca vrei si poti tine-ne la curent! succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa verific tot ce tine de mine. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doua zile nu am mai completat, e adevarat ca dupa fiecare drum, eliberam presiunea din instalatie, posibil ca dupa ce am schimbat furtunul cu probleme sa se fi aerisit complet instalatia. Dimineata am desfacut busonul de la vas si nivelul a urcat cu forta in borcan. La km facuti in aceste doua zile ar fi trebuit sa completez cu cel putin jumatate de litru antigel.

Este posibil sa fie pompa cu probleme si sa bage presiune prea mare? Sper totusi sa nu desfac motorul.

Cateodata, la pornire motorul se poticneste ca si cum ar fi bateria slaba. Este posibil sa aiba scapari de antigel in capul pistonului si sa ,,blocheze" rotatia arborelui?

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al unui prieten era ciupita langa cilindrul 3 garnitura, altul a sudat, rectifact chiulasa. Daca ii nevoie se verifica nu e prob. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai pierd antigel destul de mult. Vizual, pe cutie sub pompa tandem este ulei cu praf, nu cred sa fie antigel. Acea flansa din plastic este uscata. Am desfacut zona imediat dupa ce am oprit motorul. Pentru cantitatea de antigel pierduta, sigur ar fi o urma pe undeva dar nu o vad. Este putin umed sub vas dar este posibil sa fie de la completarea antigelului. Scutul motorului este uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate am descoperit sursa de pierdere antigel. Intr-o dimineata cand am vrut sa pornesc motorul, acesta pur si simplu nu se invartea, ca si cum taia curentul la electromotor. Dupa cateva incercari, a avut o tentativa de a se invarti. Am avut astfel de simptome si pana acum dar poticnirea era mai slaba si am pus problema pe baza electromotorului. La sfatul lui EEXCALADE, am scos bujiile si am dat la cheie. A iesit un jet pulverizat de antigel pe la cilindrul 2 si dupa cateva secunde bune de dat la cheie, ,,jetul" este destul de consistent. Ieri mi-am suspendat masina si am inceput sa-mi desfac motorul. Cineva de la un service specializat pe VW din Iasi, mi-a zis ca chiuloasele de BMM nu au probleme in general si ca mai mult ca sigur este garnitura, sper sa aiba dreptate.

Daca cineva stie cuplurile de strangere ale suruburilor, il rog sa mi le spuna. Am aproape toate sculele necesare pentru aceasta lucrare. Trebuie sa mai cumpar ceas comparator, cala distributie si presa pinion axa came. Daca cineva din Iasi, are aceste scule, platesc pentru inchirierea lor.

IMG_20180422_102927.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja cuplul la garnitura e scris pe ea...daca gasesti presa pinion axa cu came nu mai ai nevoie de comparator,rampa culbutorilor nu o vei da jos...deci nu iti mai trebuie nici cuplul de strangere

sau daca nu ai presa demontezi axa din chiulasa cu tot cu pinion....iar injectoarele le reglezi si la ochi fara comparator

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minute în urmă, ionut10a a scris:

M-am gandit lq aceste aspecte dar inca nu am dat chiulasa jos si nu stiu starea ei. Posibil sa-i fac macar un plan. Mi-am comandat si simeringuri supape. Asa ca daca tot o fac singur, as vrea ca totul sa fie cat mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masori daca are mai mult de 0,1mm o planezi altfel nu iti fa de lucru suplimentar...cati km are masina?

aveai consum de ulei de schimbi simeringurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 265000km, ulei nu am observat sa consume in cei 3000-4000km de cand o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Sunt proaspat posesor de vw touran, motor 1,9 tdi, 105 cp (bls/bluemotion), 2009 si am observat ca se prelige antigelul sub masina. La o scurta privire am observat ca picura de la radiator, undeva pe la jumatatea lui. Oare ma puteti lumina cam care ar fi cauza?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!