Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

Ionutz_JON85

Am vazut informatia de la postul care te referi,ba am citit aproape tot topocul asta.Mai sus 4 randuri de postarea mea era vorba despre codul 1k0907379 AE.Eu la pompa mea aveam codul 1ko614517 AD. Si ceream o parere de la terminatia cu 2 litere la una cu o litera daca este posibil..Daca ai sa citesti topicul,vei vedea ca nu vei gasi informatia asta..Doar ce tot ai repetat tu chestiile alea si mai e un coleg care le.a exemplificat mai bine.Si tot " certaret" ai ramas ca acum 13 ani.Trecerea anilor ar fi trebuit sa te faca mai intelept si bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu este posibil sa inlocuiesti un modul MK60EC1 cu un modul MK60. Este la mintea cocosului ca nu se pun module mai vechi ci mai noi.

si scrie, dar e greu de citit , in locul oricarui model cu Ax se poate pune cu Bx chiar si cu Cx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2023 at 7:50 PM, tonyxxx said:

Buna seara am facut o alta diagnoza la pompa abs si a rezultat...hw 1k0 907 379 AE...greșesc undeva tot codul acesta sa îl caut pe modul electronic pompa sau caut varianta 1k0907379 BJ.. pe modul...nu prea ma pricep...dar au niște preturi modulele astea aproape 2000 roti. Va mulțumesc 

si

 

On 10/25/2023 at 7:16 AM, Al Bundy said:

NU mai cauta cu Ax ca le gasesti defecte, cauta cu BE, BH, BJ

si

 

On 10/30/2023 at 8:54 AM, Torque said:

Adaug si terminatiile BK,BL,BS la lista lui Al Bundy.

si

 

On 11/9/2023 at 9:47 AM, raulm04 said:

Mulțumită oamenilor de pe acest topic, in special recomandărilor dl-ui AI Bundy , am reușit să schimb pompa abs la al meu golf 6 2009. Am avut clasicele erori , cu ABS OPERATION și CONTROL MODULE - ELECTRICAL ERROR.  Codurile vechi au fost 1K0907379AD / 1K0614517BD. Am schimbat cu 1K0907379BJ / 1K0614517DG. Codarea a durat 5 minute, rescris codul de la pompa veche și adăugat doua zerouri la final, apoi am rezolvat erorile de pe senzori prin basic settings. Mai am o singura problema, daca mașina a stat ceva timp oprită, când pun contactul se aprind martorii abs, esp, frana de mana intermitent, și 3 semnale sonore, apoi se sting. Dau la automat , se aprind din nou , după ce a pornit mașina se sting. Menționez că face asta doar după ce mașina a stat, iar pe tester nu am nicio eroare, iar abs-ul funcționează perfect. știe cineva care ar fi problema? Mulțumesc!

 

si 

 

On 1/28/2024 at 8:58 AM, Al Bundy said:

NU, nu poti pune varianta veche.

 

 eu cred ca sunt destule informatii despre ce se poate inlocui si cu ce. Si asta doar in ultima pagina.

On 11/17/2022 at 10:57 PM, Onica Paul said:

Bună ziua! Am schimbat modul abs cod 1k0907379AD și am pus alt cod 1k0907379BE, codare acceptată, senzori adaptați, au mai rămas doua erori cele din poza.. 00003 modul comanda, 005 setare de baza lipsa sau incorecta și 01486 testul de funcționare este activat.. am făcut testul și tot nu dispare 

IMG-20221113-WA0004.jpg

si de pe antipenultima pagina. Eu cred ca sunt scrise destul de clar.

On 11/24/2022 at 7:44 AM, Onica Paul said:

Da, am rezolvat! Mulțumesc! Am schimbat modul abs cod 1k0907379AD și am pus cod 1k0907379BE și funcționează fără probleme!

Si aici alt post.

On 12/22/2022 at 1:17 PM, viorel_92 said:

Raspunsul este valabil pentru VenomX92 si bancaru: ambii aveti acelasi modul(aceeasi serie AD), la ambii merge pus fara griji BJ, la codarea actuala doar adaugati la final 00, aerisire frane si adaptarile necesare. Modulele din punct de vedere fizic sunt la fel(la conector si conducte). Va spun in cunostinta de cauza deoarece am montat cu succes pe o Skoda Octavia 2 ce avea modul AD si s-a pus BJ. Totul merge garantat. Dl Al Bundy a zis de nenumarate ori, "puneti BJ". Eu personal am avut AE si am pus tot BJ, la fel am adaugat la cod 00. Pasii de adaptare sunt pe youtube: 

 

Si inca unul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. La o Octavia ii facelift am următoarele 2 erori pe pompa de abs . Daca e de înlocuit, cu ce terminație de cod sa iau?  Daca mai circul o perioada așa , nu mă expun la vreun risc ,nu?IMG20240511104801_copy_1734x2312.thumb.jpg.2217877f66671db5be2322d95af8e5c8.jpg

IMG20240515125345_copy_1734x2312_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel_92

Eu am mers asa vreo 2 ani de zile, nu ai ABS asta e singura diferenta.
Poti inlocui linistit cu 1K0 907 379 BJ dar sa nu uiti sa salvezi codarea de pe modulul actual, o pui pe noul modul si in cazul in care optezi pentru BJ mai adaugi un 00 la final si aia e :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
4 hours ago, 28rac said:

Salutare. La o Octavia ii facelift am următoarele 2 erori pe pompa de abs . Daca e de înlocuit, cu ce terminație de cod sa iau?  Daca mai circul o perioada așa , nu mă expun la vreun risc ,nu?IMG20240511104801_copy_1734x2312.thumb.jpg.2217877f66671db5be2322d95af8e5c8.jpg

IMG20240515125345_copy_1734x2312_1.jpg

Da, este de inlocuit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!  o pompa cu terminatia AH , o pot monta in locul uneia cu CD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand tu nu ai pompa cu CD, CD este o masca. Si nu, nu monta cu AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/11/2024 at 7:09 AM, Al Bundy said:

In primul rand tu nu ai pompa cu CD, CD este o masca. Si nu, nu monta cu AH.

salut!  multumesc de raspuns . o sa caut una cu BJ in coada .  aveam disponibila una cu AH ., nu e compatibila cu ce am eu ?  sau e problematica si asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu modulele ABS din seria A(tu ai acum pe masina modul AD cu update de sw la CD) au fost problematice. Poti pune linistit modul BJ si mai castigi in plus si XDS+. Acum, tu poti face experimente pe banii tai, dar deja au pus zeci de oameni module BJ si nu s-a plans nimeni. Eu personal am pus 3 BJ(octavia 2, octavia 2 fl si pe un golf 6), toate merg si acum. 
Pasii sunt aceeasi ca cei descrisi in posturile anterioare: salvare codare actuala de pe modulul defect. Inlocuire fizica a modulului, codare(codul copiat de pe modulul defect + 00), adaptare, aerisire atat din tester cat si la etrier. La final ar trebui sa ramai fara erori si totul sa fie fucntional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

Masina in cauza: Golf 6 GTI

VIN: WVWZZZ1KZAW060060

Erori: 01130 - ABS Operation -> 008 Implausible Signal, 01276- ABS Hydraulic Pump -> 014 Defective- Intermitent

Modul ABS cu care masina este echipata: 1K0 907 378 AM(electronic), 1K0 614 517 BB(hidraulic), ESP MK60EC1 H45 0108

Codare ABS: 143B600D892800FA280B06EA911900413008

 

Inainte sa citesc topicul am achizitionat urmatoarea pompa cu optimismul ca poate fi codata pe masina,

1K0 907 379 AJ(electronic),  1K0 614 517 AT(hidraulic), ESP MK60EC1 H30 0107

 

La codul modulului ABS original am adaugat la final "00" si codul a fost acceptat insa pierde codul la ~10 secunde dupa ce il accepta si imi reapar ABS+ESP+frana de mana intermitent.

 

Erorile ramase dupa scanare sunt:

01042 - Control Module; Not Coded

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Intrebarile mele sunt:

1.  Ma puteti ajuta va rog cu codarea noului modul?

2. Sa dau retur noul modul ABS si sa iau BJ/DE cu BJ/DG ?

 

Multumesc!

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, pune un modul cu Bx, unde x<=L, care nu se mai defecteaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai salutare! Vreau sa scriu si eu un "eseu" legat de aceste module de ABS. Știu si va spun astea in cunoștință de cauza pentru ca ma ocup cu reconditionarea lor de de câțiva ani buni. Ideea e că, asa cum spunea si colegul Al Bundy, da, intradevar cele fabricate anii 2008-2011 cat au fost produse cele cu terminația Ax, sunt intradevar cele, cu cele mai multe probleme, pentru ca au fost echipate multe modele ale grupului, si e ceva timp de cand s-au fabricat. Au făcut cei de la grup (VW) update-uri de soft pentru ele, exista si un recall pentru problema bine cunoscuta a faultului 01130, care probabil, a făcut ceva in firmware, ca se vede, s-a schimbat litera din Ad in Cd, respectiv Ae in Ce, si la firmware din 106 in 120. Eu personal, in afara ca apare faultul cu 01130 in loc de vechiul 16352, nu am văzut vreo diferență sa fie rezolvata din update. Poate o fi, dar nu am văzut-o eu. N-ai cum sa rezolvi o problema de hardware din soft la modulele astea, pentru ca e ceva fizic stricat in ele. Au făcut apoi si cei de la ATE (producătorul) diverse "îmbunătățiri" prin electronica sa fie mai stabile termic si vibrații si bineînțeles sa aibă un upgrade la Ax, si au scos in prima faza terminațiile AN si AP, ca înlocuitor pentru AD si AE. Din păcate nu au trecut testul timpului nici aceste modele. Sunt la fel de problematice ca primele, dar din punctul meu de vedere, mai greu de recondiționat. Apoi au trecut la următorul upgrade si alte litere, cele cu Bx. Credeți-mă! sunt la fel! Este aproape același PCB, componentele principale au rămas aceleași, doar aliajul si temperatura cuptorului s-au schimbat. Încep si astea sa aibă aceleași probleme doar ca sunt mai recent făcute si nu au trecut inca testul timpului si ce-i mai rău, mai greu de recondiționat din cauza aliajului si temperaturilor mari cu care au fost lipite componentele. Au aparut cele cu Cx. E, astea sunt diferite! Astea, n-ai ce sa mai recondiționezi, ca fac "poc" cu totul cand se strica si procesorul si driverul valvelor, asta la cateva, cate mi-au trecut prin mana. Alt modul sus, si cel vechi... fier vechi. Asadar, nu va incurajez sa luati module cu terminatiile Ax din dezmembrari, unde cel care o vinde nu stie ce-i cu piesa care o vinde, ca o ia direct de pe masina si daca merge bine daca nu banii innapoi oricum nu-i mai vezi, ci va recomand sa va cautati o piesa care sa va convina din punct de vedere financiar si sa primiti macar 6 luni sau 1 an garantie pentru ea. Sanatate multa!

Modificat de VASTech
gramatica ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEle cu Bx unde x>=M au intr-adevar un alt hardware, dar sunt mai complicat de codat pe masinile mai vechi. Si li se poate face update de soft si ajung cu ele la CC, dar nu te ajuta cu numic la masinile mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!