Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

Spiridusulverde

Buna. Am si eu o problema grava la masina de servici un caddy 2006 1.9 TDI. Cand intra ABS-ul imi coboara de tot pedala de frana si raman fara frane, dupa trebuie sa fac 4-5 pedale ca sa am din nou frana. Momentan e trasa pe dreapta masina abia in 17.12.2018 are loc la service. Care ar putea fii problema? Nu am  erori sau martori aprinsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai observat scapari la sistem?

Ai schimbat recent lichidul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Am avut un etrier pe spate care curgea. A fost schimbat problema persista.Lichid doar am complectat.In momentul de fata nu am scurgeri de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/28/2018 at 3:03 PM, Alecs_TGA said:

am comandat modulul 1K0907379BJ -  electronica / 1K0614517DE - pompa, am gasit si pe cineva sa se ocupe de partea mecanica de schimbare , undeva pe 10 decembrie, am emotii pentru compatibilitate :D 

 

si tooocmai acum am reusit sa primesc pompa prin posta dupa ce a stat la curier in depozit cam 2 saptamani ? , urmeaza sa ma duc sa o montez fizic :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am următoarea problema, abs +esp aprinse, eroare pe stânga și dreapta spate. 

Câteodată se aprinde și martorul frână de mana și bipaie de 2-3 ori. 

După ce am dus masina în reprezentanta seat jilava mi au dat-o înapoi cu marotr servodirectie aprins (galben nu rosu) pe motiv ca nu se pot conecta la calculatorul mașinii, ce e de făcut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare/diagnoza, sa vedem ce erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Tsicostmealot said:

Salut am următoarea problema, abs +esp aprinse, eroare pe stânga și dreapta spate. 

Câteodată se aprinde și martorul frână de mana și bipaie de 2-3 ori. 

După ce am dus masina în reprezentanta seat jilava mi au dat-o înapoi cu marotr servodirectie aprins (galben nu rosu) pe motiv ca nu se pot conecta la calculatorul mașinii, ce e de făcut? 

Daca ai o problema in sistemul ABS, dupa deconectarea bateriei sau daca masina ramane fara current, nu se mai poate face initializareaz senzorului G85 si de asta ramane aprins martorul de la servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce trebuie sa fac în cazul asta? 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvi problema, după care își va face inițializarea G85. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încerc sa fiu cât de clar pot, dacă șterg erorile de pe abs ele dispar definitiv timp în care ABS ul este functional pana ce pun masina în mișcare și depășesc viteza de 20-30km/h atunci reapare ABS ca fiind nefuncțional și implicit apar și erorile pe stânga și dreapta spate. 

Daca eu șterg erorile de pe abs și este totul "curat" nu ar trebuii ca senzorul G85 sa își facă acea inițializare și sa dispară eroarea? 

Eu cred ca senzorul rămâne în faza de inițializare, părerea mea, îmi puteți spune o soluție sa scap de aceasta eroare? Ca sa îl recalibrez cu VCDS este riscant? Pot strica ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile asa cum apar pe tester.

daca senzorul nu trece de etapa de initializare, adica sa depasesti 20-25kmh nu poti face calibrarea lui cu erorile pe ABS aparute.

FA si un log in mers pana la 20kmh sa vedem valorile de pe senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/18/2018 at 7:32 PM, Alecs_TGA said:

si tooocmai acum am reusit sa primesc pompa prin posta dupa ce a stat la curier in depozit cam 2 saptamani ? , urmeaza sa ma duc sa o montez fizic :D

 

intr-un final am reusit sa schimb si fizic pe masina pompa, la Brady Valea Oltului ..... au reusit sa o codeze pentru octavia 2 dar din ce am observat nu mai aveam ESP, dar nici martorul in bord nu se mai aprindea cand puneam contactul..... ma asteptam sa imi dea masina cu erorile in bord, dar mi-a precizat ca atat au putut face, discutia initiala fiind doar de schimbatul fizic urmand sa ma descurc eu cu codatul.....

am gasit pe net urmatoarele informatii care cred ca sunt folositoare

Byte 0 und Byte 8
11 - A3, Golf, Jetta, Octavia, Leon Byte 8--->88
14 - Golf GTI, Octavia RS, Leon FR Byte 8--->28
21 - Golf Plus, Seat Altea Byte 8--->84
24 - Golf Plus Byte 8--->24
32 - Touran Byte 8--->4C
33 - Touran Byte 8--->CC
42 - Caddy, A3 Byte 8--->42
54 - Eos Byte 8--->2A
62 - Caddy Byte 8--->46
74 - Scirocco Byte 8--->2E
76 - Scirocco Byte 8--->6E
84 - Superb Byte 8--->21
86 - Superb Byte 8--->61
91 - Yeti Byte 8--->89
93 - Yeti Byte 8--->C9
94 - Yeti Byte 8--->29
A1 - Jetta 16 Byte 8--->85
F4 - Jetta 16 Byte 8--->2F

Byte 1
3B - Volkswagen, Octavia, Seat
3D - Superb
3C - Caddy
3F - Yeti, Altea
42 - Audi
4B - Golf, Jetta USA

Byte 2 und Byte 10
20 - BLE,BLS,BSE,CAYC,CAYD,CAXA,CBZB Byte 10--->04
40 - CAXA,CAXC,CAYD,CBZB,CDAB,CFFB,CFHA Byte 10--->02
60 - CAVD,CCZA,CCZB,CEGA,CFGB,CFHC Byte 10--->06
80 - CDLA,CDLF Byte 10--->01

Byte 3
08 - EOS 1F
0C - 5K USA, 1K Jetta USA
0D - Golf 1K und 5K, Jetta 1K, Caddy 2K
0E - Yeti 5J
F5 - Scirocco 13
F8 - Jetta 16
1C - Octavia 1Z
16 - Touran 1T, Superb 3T
12 - Audi 8P, Leon 1P, Altea 5P

Byte 4 und Byte 12
09 - GTI (ab 11MJ), EOS, Caddy, Yeti Byte 12--->90
0A - Byte 12--->50
11 - Byte 12--->88
12 - Byte 12--->48
19 - Superb Byte 12--->98
21 - Jetta Byte 12--->84
22 - Byte 12--->44
49 - Touran, Passat, Scirocco Byte 12--->92
89 - GTI (bis 11MJ) Byte 12--->91

Byte 5
22 - wenn 13 Stelle der FIN 0
23 - wenn 13 Stelle der FIN 1
24 - wenn 13 Stelle der FIN 2
25 - wenn 13 Stelle der FIN 3
26 - wenn 13 Stelle der FIN 4
27 - wenn 13 Stelle der FIN 5
28 - wenn 13 Stelle der FIN 6
29 - wenn 13 Stelle der FIN 7
2A - wenn 13 Stelle der FIN 8
2B - wenn 13 Stelle der FIN 9

Byte 6
Bit 0 bis 3 - 00 - Standard
Bit 0 bis 3 - 01 - Yeti
Bit 0 bis 3 - 05 - Yeti
Bit 0 bis 3 - 03 - Caddy
Bit 0 bis 3 - 0E - Touran
Bit 4
Bit 5
Bit 6
Bit 7 Deaktivierung ESP (in Verbindung mit Byte 14)

Byte 7
FA - wenn 14 Stelle der FIN 0
FB - wenn 14 Stelle der FIN 1
FC - wenn 14 Stelle der FIN 2
FD - wenn 14 Stelle der FIN 3
FE - wenn 14 Stelle der FIN 4
FF - wenn 14 Stelle der FIN 5
00 - wenn 14 Stelle der FIN 6
01 - wenn 14 Stelle der FIN 7
02 - wenn 14 Stelle der FIN 8
03 - wenn 14 Stelle der FIN 9

Byte 8 und Byte 0
24 - Golf Plus Byte 0--->24
28 - Golf GTI, Octavia RS, Leon FR Byte 0--->14
2A - Eos Byte 0--->54
84 - Golf Plus, Seat Altea Byte 0--->21
88 - A3, Golf, Jetta, Octavia, Leon Byte 0--->11
2E - Scirocco Byte 0--->74
6E - Scirocco Byte 0--->76
4C - Touran Byte 0--->32
CC - Touran Byte 0--->33
89 - Yeti Byte 0--->91
C9 - Yeti Byte 0--->93
29 - Yeti Byte 0--->94
42 - Caddy, A3 Byte 0--->42
46 - Caddy Byte 0--->62
85 - Jetta 16 Byte 0--->A1
2F - Jetta 16 Byte 0--->F4
21 - Superb Byte 0--->84
61 - Superb Byte 0--->86

Byte 9
0B - wenn 15 Stelle der FIN 0
0C - wenn 15 Stelle der FIN 1
0D - wenn 15 Stelle der FIN 2
0E - wenn 15 Stelle der FIN 3
0F - wenn 15 Stelle der FIN 4
10 - wenn 15 Stelle der FIN 5
11 - wenn 15 Stelle der FIN 6
12 - wenn 15 Stelle der FIN 7
13 - wenn 15 Stelle der FIN 8
14 - wenn 15 Stelle der FIN 9

Byte 10 und Byte 2
01 - CDLA,CDLF Byte 2--->80
02 - CAXA,CAXC,CAYD,CBZB,CDAB,CFFB,CFHA Byte 2--->40
04 - BLE,BLS,BSE,CAYC,CAYD,CAXA,CBZB Byte 2--->20
06 - CAVD,CCZA,CCZB,CEGA,CFGB,CFHC Byte 2--->60

Byte 11
E4 - wenn 16 Stelle der FIN 0
E5 - wenn 16 Stelle der FIN 1
E6 - wenn 16 Stelle der FIN 2
E7 - wenn 16 Stelle der FIN 3
E8 - wenn 16 Stelle der FIN 4
E9 - wenn 16 Stelle der FIN 5
EA - wenn 16 Stelle der FIN 6
EB - wenn 16 Stelle der FIN 7
EC - wenn 16 Stelle der FIN 8
ED - wenn 16 Stelle der FIN 9

Byte 12 und Byte 4
44 - Byte 4--->22
48 - Byte 4--->12
50 - Byte 4--->0A
84 - Jetta Byte 4--->21
88 - Byte 4--->11
90 - GTI (ab 11MJ), EOS, Caddy, Yeti Byte 4--->09
91 - GTI (bis 11MJ) Byte 4--->89
92 - Touran, Passat, Scirocco Byte 4--->49
98 - Superb Byte 4--->19

Byte 13
19 - wenn 17 Stelle der FIN 0
1A - wenn 17 Stelle der FIN 1
1B - wenn 17 Stelle der FIN 2
1C - wenn 17 Stelle der FIN 3
1D - wenn 17 Stelle der FIN 4
1E - wenn 17 Stelle der FIN 5
1F - wenn 17 Stelle der FIN 6
20 - wenn 17 Stelle der FIN 7
21- wenn 17 Stelle der FIN 8
22 - wenn 17 Stelle der FIN 9

Byte 14
Bit 0 Deaktivierung ESP (in Verbindung mit Byte 6)
Bit 1
Bit 2
Bit 3
Bit 4 bis 7 - 00 - Standard
Bit 4 bis 7 - 70 - Touran
Bit 4 bis 7 - A0 - Yeti
Bit 4 bis 7 - C0 - Caddy
Bit 4 bis 7 - 80 - Yeti

Byte 15
Bit 0 bis 2 - 00 - 1.2TSI, 1.4, 1.4TSI, 1.6, 1.6TDI, 2.0TDI(PD)
Bit 0 bis 2 - 01 - 1.6TDI, 1.9TDI, 1.8TSI, 2.0FSI, 2.0TSI
Bit 0 bis 2 - 02 - 2.0TDI(CR)
Bit 3 Off Road Yeti
Bit 4 Start/Stop System installiert
Bit 5 DRS System installiert
Bit 6 bis 7 - 40 - Links Lenker
Bit 6 bis 7 - 80 - Rechts Lenker

Byte 16
Bit 0 Berganfahrassistent aktiv/verbaut
Bit 1 elektronische Parkbremse (Auto Hold) verbaut (bei neuerenABS)
Bit 2 Reifendruckkontrolle aktiv/verbaut
Bit 3
Bit 4
Bit 5 ACC/Front Assist nicht verbaut
Bit 6
Bit 7 Airbag deaktivieren (bei neueren ABS)

Byte 17
Bit 0 PLA 2.0 Generation verbaut
Bit 1
Bit 2 Reifendruckkontrolle via KI aktiv
Bit 3 XDS aktiv/verbaut
Bit 4-7 Anhaltewegverkürzung 2 in ADR (wenn vorhanden)

Byte 18
Bit 0 Radsensor vorn links (???)
Bit 1
Bit 2 Radsensor vorn rechts (???)
Bit 3
Bit 4 Radsensor hinten links (PLA 2.0)
Bit 5 Radsensor hinten links (andere??)
Bit 6 Radsensor hinten rechts (PLA 2.0)
Bit 7 Radsensor hinten rechts (andere??)

Byte 19
Bit 0 Reifendruckkontrolle via KI vorhanden (bei neueren ABS)
Bit 1
Bit 2
Bit 3 Spurwechselassistent Neu mit Ausparkassistent
Bit 4 ASR Deaktivieren
Bit 5
Bit 6 ESP Deaktivieren
Bit 7 ESP Sport

 

Eu am comparat cu codul de la vechea pompa..... si se cam pupa cu ce scrie aici.

O sa vad ce cod au pus acum la pompa si o sa incerc sa ii pun ce inteleg eu de pe aici, in mare e acelasi cod vechi ..... doar mici modificari pe la B16 unde am inteles ca noua pompa are auto hold si 17 ca are si XDS

Byte 18/ Byte 19 par sa fie in plus fata de codul meu.... acum sa vad cati sunt la noua pompa....

 Coding pompa veche: 143B601C092B00FD281106E6901C00422C00

Modificat de Alecs_TGA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui codul de la a ta si apoi mai adaugi 00 00.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceam ca nu ma uit in seara asta dar nu am rezistat :D

surprinzator nu era nici un cod, era 0000000

am bagat vechiul cod (acceptat si salvat) la care am activat xds, hhc, dar tot nu imi apare in bord iconita de la esp cand pun contactul.....

acum nu am avut timp sa ii fac calibrarea senzorilor, cred ca in weekend o sa o fac. 

Coding: 143B601C092B00FD281106E6901C0040050800
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: 7BFF8648FAFE7F6

7 Faults Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 8201
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

03095 - Diagnostic interface for databus (J533) implausible messa.:  
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 8256
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

01486 - System Function Test Activated 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 320
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 212
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 279
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 295
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 99
                    Mileage: 133762 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 2
                    Count: 20480
                    Count: 270
                    Count: 43264
                    Count: 65280
                    Count: 0
                    Count: 0

Ce este dubios este ca toata lumea se plange de martori aprinsi in bord, eu ma plang ca nu sunt aprinsi..... cu vechea pompa se aprindeau cand intra in eroare, deci exclud leduri arse :D  si cred ca are legatura cu asta: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am un Golf V 1.4 , și nu pot stinge Esp-ul din bord și mașina nu trage ... 

Mi-a dat erorile astea.

Mulțumesc anticipat

IMG_20190122_185733.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanează cu un vcds sau alt tester, sa înțelegem și noi, fără sa cautam pe net codurile, sa vedem ce erori ai.... Și abia atunci sa îți putem zice ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dereparat G202, de inlocuit G201 (daca nu este in pompa de ABS) si ceva cu G85, dar nu cred ca din cauza asta nu-i trage masina. 

@Golfone  ce erori ai pe ecu?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca de reparat G200....

G201 - de verificat sw pedala frână întâi. 

Dar era bine sa vedem exact ce apare după fiecare cod de eroare.... În curând o sa primim solicitări de ajutor, in limba chineza... ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru limba spaniola doar așa am găsit pe un prieten cu tester , luni merg la un mecanic și sper sa mă rezolve pentru că marți am programare la rar pentru înmatriculare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/22/2019 at 10:15 PM, Alecs_TGA said:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 

03095 - Diagnostic interface for databus (J533) implausible messa.:  

cei de la service au " codat " pompa prin anularea ABS-ului din CAN...

am vazut ca era o eroare si pe can de codare incorecta si am intrat acolo si am vazut ca era fara ABS, am bagat codul cu ABS, totul ok, au aparut si martorii in bord si au disparut cele 2 erori.

On 1/22/2019 at 10:15 PM, Alecs_TGA said:

01486 - System Function Test Activated 

Am incercat sa fac testul inainte de a face calibrarea senzorilor si nu am reusit ...... am zis sa incerc calibrarea senzorilor conform descrierilor de pe aici de pe forum si am mai gasit informatii pe site ross tech. Ceea ce cred ca m-a ajutat dupa ce tot m-am invartit 20 minute fara rezultate a fost:

Notes

When Driving, make sure the general Speed is between 15 to 30 kph (9 to 18 mph).

The Turn should be done at a Rotation/Turn Rate of ~10 °/s which can be achieved with a
Turning Radius of 10 to 12 Meters (30 to 40 feet) with a Speed between 15 to 30 kph (9 to 18 mph).

You may experience Variations in the Warning Light Behavior depending on the individual Brake System Generation,
this is no Reason to be concerned as long as you follow the General Procedure.

Dupa calibrarea senzorilor a mai trebuit adaptat si senzorul: Steering Limit Stop Adaptation.

Dupa ce am respectat si viteza, era gheata pe jos.... s-au stins si martorii si am facut teste pe ghetus...

Acum pareri personale:

- fara ESP masina derapa mult, era dubios in curbe daca nu stiai comportamentul masinii, are undeva pe la 220cp, la un mers pe drumuri publice e ok sa il ai pe masina functional

- testele pe gheata au avut un efect waw (chiar o poti controla mult mai bine chiar daca nu ai grija cum tragi de volan, accelerezi... adica pe stilul talpa ) asupra masinii dupa activarea tuturor sistemelor : esp, xds, hhc (nu am gasit nici o rampa sa il testez prin zona dar o sa fiu atent pe viitor :D )

- legat de manopera in service sper sa fie de calitate, m-am uitat pe acolo la pompa, personal mi se par unele conducte nu sunt insurubate pana la capat, dar nu stiu cum e normal.....lichid nu pare sa iasa pe acolo :) 

- legat de partea de " codare " in service oamenii sunt habarnisti, imi zicea ca nu crede ca nimeni nu poate face mai mult de cat ce au facut ei (anulare abs din can, asta am constatat eu, ei spunand ca au bagat un cod dar a dar eroare dar functioneaza abs si nu da nici eroare, deoarece nu stiau sa codeze pompa noua de abs, sau greu de crezut ca nu aveau echipament adecvat pentru a face procedura)

Multumesc pentru promptitudinea colegilor de forum in raspunsuri si suport, mai ales lui @Al Bundy pentru descrierile detaliate pentru proceduri si activitatea sa pe acest forum :D ??

Modificat de Alecs_TGA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa dezactivezi de tot ESP la apasarea lunga a butonului mai ai de facut 2 codari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere personala, de ce nu te ai dus direct la el? Sunt satul de mecanici care nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.... in urma discutiilor avute masina mea are si filtru de particule care trebuia demontat pentru acces la pompa facil, e mai incomod ......se rezolva dar am zis sa fac partea mecanica la service si sa ma duc la codare, DAR eu stau in militari si am zis totusi sa incerc cu chinezaria mea pasii descrisi pentru codare si... am vazut ca ma descurc si sa nu traversez tot orasul  :D 

15 minutes ago, Al Bundy said:

daca vrei sa dezactivezi de tot ESP la apasarea lunga a butonului mai ai de facut 2 codari.

hmm merge? unde gasesc documentatie :D ?

e legat de byte 19 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ce valori ai acum la byte 06 si la byte 14 ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!