Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

Florie, daca nu ai sarit cu ideea mai devreme, eu, cel putin, n-am facut legatura :(. Dar poate o facem o data prin vara, ca lumea, si cu altii de prin alte orase (daca vor, bineinteles!) acolo sa fie reprezentativa :D.

Gresit, un cal de rasa ramane de rasa toata viata!

True that! :D

Link către comentariu

batranetea taica..... :lol:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Din pacate, astazi am montat setul de iarna, doar ca sa constat ca arata oribil. Masina zici ca pluteste datorita jantelor+cauciucurilor mai inguste si abia mai trec de bordurile frumosului nostru oras. Acum, piticul meu de pe creier se stoarce sa faca rost de bani de cauciucuri de iarna pe 18" ( :)) ) A.S.A.P. ca deja piuie de inghet afara...

Link către comentariu

Sunt mai multe chestii are ma nemultumesc, printre ele fiind si garda la sol scazuta cu 1.5 cm (masurat :( )... Sa vedem ce se va intampla. Sper sa le dau repede pe astea si sa trec la 18" iarna cu Michelin Alpin 4 si 19" pe vara.

Intrebare: daca cele de vara erau 235/40/r18, sunt compatibile niste cauciucuri de 225/45/r18? Ma intereseaza numai talonul care are fi cu 5% mai mare decat cele de vara, daca incap...

Link către comentariu

Talonul nu este in dimensiune absoluta, ci procent din latime. Calculeaza 40% din 235 si 45% din 225, inmultesti cu 2 si aduni janta (in mm nu inch). Si ai aflat diametrul rotii.

Sent from my Galaxy using Tapatalk 2

Link către comentariu

Merci. Acum mi-am format o idee mai clara despre dimensiunile rotilor :D. Din calcule, reiese ca 225/45/r18 ar avea un diametru total cu 1.45 cm mai mare. O sa am o eroare e vitezometrului de ~1 km/h in plus la viteza de 50 km/h, ceea ce nu e mare chestie (sper ca am calculat bine :D), dar oare incape fara sa loveasca aripa la denivelari?

Link către comentariu

1,5 cm nu e nici o problema.. Pt calcul exact poti cauta pe google wheel size calculator si iti spune si diferenta de viteza, tot :-)

Link către comentariu

Merci Bebeee! Acum m-am verificat cu unul d-asta de pe Goagal si am fost p-aproape, anume diferenta este de +1.2 km/h la viteza de 50 km/h. Daca nici nu ating aripa, e perfect. O sa merg pe 225/45/r18 ca nu-mi strica un talon putin mai mare iarna :D.

Link către comentariu

Chiar par mici cele de 18 incadrate de kitul R-Line. Cred ca faci o alegere buna cu 19 daca ma gandesc la aspect, dar pe de alta parte cred ca o sa ii cam dauneze.. nu mai zic de articulatii si bucsharaie, dar cred ca o sa inceapa sa iti scartaie bordul si plasticele pe la interior, cu timpul..

Link către comentariu

Din moment ce nu fortez limitele impuse de producator, nu cred ca o sa apara uzura prematura (sau cel putin nu cu mult mai repede decat in mod normal). Singurul minus este ca trebuie avut grija mai mult de ele, dar cum am destul de multa grija si cu astea de 18", nu o sa fie un efort sa am putin mai multa grija de alea de 19"... De scartait bordul si plasticele, chiar nu cred ca se mai pune problema, decat daca le desfaci si le repui la loc :D.

Link către comentariu

Se imbatraneste plasticul din intrerior si cu timpul o sa ai "greierasi" in masina - singurul lucru pe care nu il suport la o masina :)

Link către comentariu

Nici mie nu-mi plac, stai linistit! :))

In alta ordine de idei, azi masinuta a primit cauciucuri Nokian WR A3 pe 225/40/r18. Dand jantele pe 17" am aflat si pentru ce masina erau, si anume, Golf :)) ... Din pacate, nu au plecat destul de repede incat sa nu lase "cicatrici" si anume o zgarietura de toata frumusetea sub fusta fata, facuta datorita garzii la sol coborate din cauza set-ului miraculos de iarna dat de VW :(. Unde? In fata casei, intorcand masina in dreptul usii de garaj...

Link către comentariu

Clar. Adica azi mi s-a rasconfirmat ca nu puteam nici macar sa intru in garaj cu masina avand rotile acelea :D. E bine ca macar nu e vizibila, fiind dedesubt, dar tot ma roade :( ...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update:

Din pacate, masina am tras-o pe dreapta pentru o perioada deoarece a crapat mecatronicul. Foarte prost moment si-a ales deoarece trebuia sa plec de Revelion, dar macar nu m-a lasat in drum, asa ca acum inghit in sec si caut solutii. Ceva sfaturi?

P.S: Vazand acum ultimul post, m-a luat rasul... Numai de bine postez aici! :)

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Update:

Din pacate, masina am tras-o pe dreapta pentru o perioada deoarece a crapat mecatronicul. Foarte prost moment si-a ales deoarece trebuia sa plec de Revelion, dar macar nu m-a lasat in drum, asa ca acum inghit in sec si caut solutii. Ceva sfaturi?

P.S: Vazand acum ultimul post, m-a luat rasul... Numai de bine postez aici! :)

Ai fortat cutia?

Link către comentariu

Eroarea de pe VCDS care imi apare este : Pressure Control Valve 2 (N216). Asta pe langa eroarea de la ACC... Probabil asta dispare odata ce o remediez pe prima.

Cutia n-am fortat-o initial. Mi-a stat motorul cand am cuplat in D la o parcare laterala simpla, mers normal pana acolo etc. A stat pentru 2 secunde si apoi a pornit singur. La vreo 4 ore dupa asta m-am dat pe zapada 5 minute si dupa ce am oprit, de fiecare data cand cuplez in D, imi sta motorul...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Si da socuri foarte puternice la cuplarea in D/R, insotite de o "trosnitura" care se aude din zona cutiei si de o scadere a turatiei. Plus de asta, schimbarea vitezelor nu mai e asa lina. Stiu cel putin 3 masini cu aceleasi probleme, aceeasi eroare, la care era Mecatronicul cedat. I-am facut scanarea lui Matei aseara, altceva nu are ce sa fie...ce e ciudat totusi e ca de obicei incep simptomele usurel, apoi se agraveaza (vezi GTI-ul lui Kirkus). Dar nici nu stim cum a fost tratata cutia pana acum....

Plus de asta, din ce stiu cutiile de 2010+ de pe Passat CC, inclusiv la mine, sunt fabricate de altcineva fata de cele 2009- si nu mai rezista la cuplu...masina are soft, acum nu stiu ce sa zic. Suspect e ca nicio firma de software din RO nu a fost de acord cu softul pe CC-ul meu (aceeasi configuratie ca a lui Matei) in afara de Revo. Ma gandesc ca nu vorbesc "softistii" degeaba de noile cutii de pe 2TDI CR care nu mai tin cuplu...

Matei, cand mai punem VAG-ul pe masina, sa imi aduci aminte sa ma uit la codul cutiei ca sa studiem mai adanc problema...imi pare nespus de rau pentru cele intamplate :(

Link către comentariu

Confirguratia mea nu este chiar aceeasi cu a ta. A ta are facelift-ul interior care, probabil, presupune si ceva diferente legate de controller-e, CAN etc... Pentru soft la a mea, mai toti tuner-ii ofera solutii de resoftare, deci nu cred ca de la asta e problema, mai ales ca masina nu a rulat prea mult cu soft nou (in jur de 5000 km), iar Revo mi-a spus ca DSG-ul rezista la 500 Nm maximum, eu avand acum ~435 Nm.

Intr-adevar, nu am de unde stii exact cum a tratat fostul proprietar cutia, dar nici sa crape la 46.000 km nu e ok, indiferent de cat de agresiv a fost condusa masina...

Se pare ca totusi se poate inlocuii valva defecta a mecatronicului, cu una noua, si se pare ca o astfel de reparatie ar fi destul de fiabila in timp. M-ar scutii de o cutie noua sau cumpararea mecatronicului separat, care nu este deloc ieftin, nici pe canalele pentru piese, pe care le am eu...

Link către comentariu

Mda, in urma unei inspectii de catre un ochi avizat, se pare ca pe langa mecatronicul care este pe duca, trebuie schimbat si setul de ambreaje, ulei, membrane etc. Operatiunea, probabil, o voi face la anul deoarece acum e cam prost cu aprovizionarea cu piese...

Link către comentariu

Ceva nu e in regula.... Probabil s-a abuzat de masina asta.... De-aia nu prea cred eu in preturi "minune" cand cineva isi vinde masina de 50k eur la 20k.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!