Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

O vorba buna! Pe acelasi principiu as merge si eu, daca nu as fi stramtorat cu banii in momentul asta. Caut un set de runflat, rulate putin, stare buna si pret mai mic ca unele noi, dar dimensiunea este destul de greu de gasit pentru iarna, si asta ma tine pe loc... Caut acelasi lucru si pentru rezerva, dar e greu sa gasesti doar 1 bucata la vanzare... Sper doar sa nu ma prinda zapada pana rezolv problema asta :))...

Link către comentariu

Nu ai cum sa pui cu 45 garda pe 18 niciodata!!!In primul rand iti atinge la 235/45r18 singura ta sansa ar fi 225/45r18 cu o eroare de 2,5km/h in plus...si eu ma gandeam pt jantele de 18 la o varianta 45 dar m-am lasat pagubas...parerea mea si sfatul pe  care ti-l dau este 205/50r17 si ai terminat povestea sau 235/45r17 si o sa iti merga super bine...

Link către comentariu

Din pacate, 205/50/r17 am avut si sunt mult prea mici. Din cauza lor am si atins buza fata la intrarea in garaj!

Am decis ca nu merita ca, din cauza unui incident de genul acestuia, sa renunt la jantele Mallory. O sa caut un set de anvelope 235/40/r18, preferabil Runflat. La un moment dat, tot o sa gasesc ce caut :D.

Link către comentariu

Nu ai cum sa pui cu 45 garda pe 18 niciodata!!!In primul rand iti atinge la 235/45r18

Cine tia zis ca atinge si unde atinge .

Vezi ca la CC contra aripa are alta forma fata de B6 de aceea pe CC sau pus jante cu ET 41 .

De atins atinge in exterior doar daca pune jante cu un ET mai mic de 41 (sa zicem) .

Ce treaba are balonul (45) cu atinsul ?

Din contra iarna este mai confortabil avand in vedere ca nu se dezapezeste chiar pe toate drumurile .

El nu poate pune 245/40 sau 45R18 ca atunci ai atinge indiferent de ce ET au jantele .

Dar 235/45R18 marg fara probleme .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

nu merg deoarece iti minte si kilometrajul in primul rand! Am vrut eu sa pun 225/45r18 si in loc de 100km/h aveam 103km/h...

Link către comentariu

Salutare! Am vazut pe cateva pagini mai inainte ca ai cumparat o janta pentru rezerva! Ai luat si trusa cu cric si cheie de roti si suportul ala de prindere in portbagaj ca sa nu zornaie??

 

Ma gandesc sa imi achizitionez si eu o roata de rezerva ca la drumurile noastre nu se stie cum Doamne fereste tai un cauciuc pe undeva si acolo ramai daca nu ai cu ce sa il schimbi!

Link către comentariu

nu merg deoarece iti minte si kilometrajul in primul rand! Am vrut eu sa pun 225/45r18 si in loc de 100km/h aveam 103km/h...

Pai aste e altceva ca nu vei avea aceeasi viteza .

Asta nu inseamna ca nu merg puse pe masina din punct de vedere fizic .

El nu poate pune 245/40R18 sau 245/45R18 pentru ca vor atinge in protectiile contraripilor .

Dar poate pune 235/45R18 cu mentiunea care au spus-o si tu .

Va avea o viteza putin mai mare decat ce-i va arata bordul .

Dar tinand cont ca nici un bord nu arata viteza 100% reala (poti face proba cu un GPS) eu zic ca nu va fi nici o problema, ca sa nu mai zic ca daca pune anvelope de iarna cu dimensiunea 235/45R18 nu cred ca e cineva atat de dement sa mearga iarna cu vitezele cu care se circula vara .

Vorba lu SEFU " IARNA NU-I CA VARA " .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

Nu inteleg de ce vrei neaparat runflat. Ai putea sa-ti iei niste anvelope XL care au peretii o idee mai tari decat anvelopele normale.

Link către comentariu

+1. Runflat doar daca nu ai roata de rezerva si nici kit de pana.

In definitiv nu te salveaza de pana ci iti permite sa mai mergi ceva.

 

Dezavantajele mi se par mult mai mari decat un posibil beneficiu. Costul mult mai mare, mai grele, mai dure si te ajuta doar in eventualitatea unei pene.

Plus ca din cate am citit daca faci pana cu runflat reparatia unei asemenea pene nu e la fel de simpla, posibil sa fie nevoie direct de inlocuire.

 

Imi scapa logica pt care si pe rezerva trebuie sa fie runflat? Tocmai ca runflat iti permite sa mai elimini din greutatea rotii de rezerva. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Din fabrica BMW pune runflat si fara roata de rezerva...nu stiu producator care sa puna runflat +rezerva.

Link către comentariu

un cauciuc este mai grea? :huh:

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

eu sincer nu as opta pt runflat..Poate pe un 3.6fsi este altceva fiind masina mai grea pe fata...Am avut ocazia sa imi pun pe 18'' si masina era fff rigida fata de cele normale...

Link către comentariu

Si apoi intra in scena DCC-ul. Pe comfort e ca o limuzina.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

se refera ca este anvelopa runflat mai grea decat una normala cred...Poi norocul tau CristianMarin este DCC-ul ca daca nu l-ai fi avut era mai nasol...Super suspensia asta :10[1]:

Link către comentariu

Nu inteleg de ce vrei neaparat runflat. Ai putea sa-ti iei niste anvelope XL care au peretii o idee mai tari decat anvelopele normale.

O sa ma interesez exact care sunt diferentele intre anvelopele normale si cele XL. Dupa experienta avuta, as fi preferat sa am Runflat si sa pot ajunge in Bucuresti decat sa pierd 3 ore prin Targoviste si cu riscul de a ramane p-acolo pana, cel putin a 2-a zi. Noroc cu colegu' JohnnyCiorobea, care a venit sa ma ajute la miezul noptii!

 

 

Dar poate pune 235/45R18 cu mentiunea care au spus-o si tu .

Va avea o viteza putin mai mare decat ce-i va arata bordul .

Merci. Asta voiam sa stiu! Daca nu loveste in aripa/contraaripa, atunci dimensiunea asta tocmai a devenit optiunea nr. 1 :D.

 

+1. Runflat doar daca nu ai roata de rezerva si nici kit de pana.

In definitiv nu te salveaza de pana ci iti permite sa mai mergi ceva.

 

Dezavantajele mi se par mult mai mari decat un posibil beneficiu. Costul mult mai mare, mai grele, mai dure si te ajuta doar in eventualitatea unei pene.

Plus ca din cate am citit daca faci pana cu runflat reparatia unei asemenea pene nu e la fel de simpla, posibil sa fie nevoie direct de inlocuire.

 

Imi scapa logica pt care si pe rezerva trebuie sa fie runflat? Tocmai ca runflat iti permite sa mai elimini din greutatea rotii de rezerva.

+1. Ai dreptate in ce spui, doar ca, dupa cum i-am raspuns si colegului robi_zet, dupa experienta avuta, as fi preferat la orice ora sa am runflat pe masina sa ma mai pot deplasa incat 60-70 km pana in Bucuresti, decat sa risc sa raman acolo... In plus, ar fi ajutat si in cazul unei explozii, la 70 km/h nefiind foarte nasoala, dar daca viteza ar fi fost mai mare, atunci nu stiu cum s-ar fi comportat masina...

 

 

Salutare! Am vazut pe cateva pagini mai inainte ca ai cumparat o janta pentru rezerva! Ai luat si trusa cu cric si cheie de roti si suportul ala de prindere in portbagaj ca sa nu zornaie??

 

Ma gandesc sa imi achizitionez si eu o roata de rezerva ca la drumurile noastre nu se stie cum Doamne fereste tai un cauciuc pe undeva si acolo ramai daca nu ai cu ce sa il schimbi!

Salut. Da, am cumparat o janta pentru roata de rezerva, dar masina mea venea cu cric, coarba si suport pentr acestea din fabrica. Paradoxal, vine cu acestea, dar FARA roata de rezerva si FARA kit de reparatie. Adica in caz de pana, o pun pe cric si ma uit la ea :)).

 

Din fabrica a venit asa?

L.E: CC-ul vine cu anvelope Runflat din fabrica, iar daca se opteaza pentru optiunea de roata de rezerva, si pe aceasta tot anvelopa Runflat se pune...

 

repet, eu am runflat si pe roata de rezerva la CC

Merci pentru sustinere, Cristi! :)) Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Fac si eu ce pot.... As fi curios care e diferenta de greutate. Eu pot cantari una runflat 235/40/R18.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

VW sunt mai catolici decat Papa, sa puna rf pe rezerva la o masina cu anvelope runflat :))

Cel mai simplu si fara batai de cap e sa ai roata de rezerva si anvelope normale.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!