Jump to content

Martor "Check Engine" aprins


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Am vrut sa verific azi daca oscileaza valorile la sonda lambda.

Si am avut surpriza sa constat ca desi nu se aprinsese martorul aveam iar cele 2 erori.

Am resetat si am mai facut iar verificarile (ma mir ca mai am rabdare) si evident e totul OK.

Valorile la sonda lambda variaza in intervalul spus de Ionel dar o data a depasit valoarea de 1,52.

Nu pot sa spun ca au fost chiar 30/min dar cred ca asta e frecventa.

Nu am stiut unde sa verific versiunea de ECU.

Oricum, am sa vad daca fac firmware-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai apare eroarea de la sonda si apoi cea de la EGR.

Care eroare la sonda? Vroiai sa zici catalizator?

Ross tech zice clar:

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty

Possible Solutions

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Si eu cred ca EGR-ul defect iti da eroare de pe catalizator. Solutia ideala este sa inlocuiesti mai intai EGR si sa vezi daca scapi si de eroarea cu catalizatorul.

Nu cred ca are rost sa te complici cu sondele, daca nu ai erori pe ele lasa-le in pace.

Mai poti sa incerci un lucru. Scoate mufa de la EGR si mergi asa cu masina. Vezi daca iti mai apare eroarea de pe catalizator. O sa iti apara probabil o eroare de la EGR, e normal ca doar ai mufa scoasa.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare toata lumea , am si eu o problema cu polonicul.

Am si eu o problema, mi s-a aprins martorul de "verifica motor". Masina merge bine ,daca merg cu maxim 70 la ora dupa un timp se stinge, dar daca depasesc 70 se aprinde iar martorul.A mai patzit careca ceva asemanator? mi a mai zis lumea ca e de la sonda lambda ..... nu stiu ce sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 1 sapt. am facut un drum lung si asteptam sa se faca iar cei 300 km ca sa vad daca apar iar erorile.

Si evident ca au aparut iar.

Am verificat si aceeasi 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

dar aveam in loc de 17811 EGR System: Regulation Divergence

17511 Oxygen (Lambda)Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

p1103-35-10--Intermitent.

Am resetat si am mai mers 300 km nu a aparut martorul dar am zis ca totusi ar fi bine sa mai verific iar.

Si evident cele 2 erori care au tot aparut (17811 si 16804) erau bine merci acolo, doar ca nu aparuse martorul pe bord.

Maine am sa scot EGR-ul si sa vad daca mai apar erorile. Apropo am gasit EGR la un magazin de piese la 450 RON.

Ei zic ca e nou nout. Poate fi asa ? Am vazut preturi de la 600 ron.

Toate cele bune,

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crior, am citit acum de la inceput problema ta. Ai facut vreodata o curatare si adaptare a EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut curatare.

Am facut o adaptare si atunci am mers cam 1500 km fara sa mai apara martorul.

Apoi am mai incercat o data sa adaptare dar nu a mers.

Am inteles ca la EGR-ul de la motorul meu (benzina) nu se face curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu zic ca ar fi fost primul pas. Sigur ca se curata. Si eu am benzina si l-am curatat de 2 ori pana acum. Din ce am vazut pe net avem acelasi model de EGR. Ai un DIY pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK atunci merg mai intai pe curatare.

Am mai facut niste teste si am verificat Sum of ignition misfiring.

Pe canalul 14 am 5 misfiring iar pe canalul 15 am verificat fiecare cilindru si la cilindrul 2 apare valoarea 3.

Erori nu sunt stocate dar daca retin eu, anul trecut am facut un test si parca aparea o eroare la un cilindru.

Am resetat si de atunci doar erorile mentionate in posturile anterioare (16804 si 17811).

Este posibil sa am aceste probleme de la ignition misfiring?

Modificat de crior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar e posibil sa ai misfire de la EGR care nu se inchide si lasa gazele de esapament in motor cand nu trebuie. La relanti EGR trebuie sa fie inchis, el se deschide doar in turatie, atunci cand gazele nu reprezinta un asa mare procent din aerul care intra in motor. Daca la relanti ai si gaze de easpament, pe langa aerul pe care il trage clapeta, e posibil ca amestecul aer/benzina sa nu arda si atunci o sa ai misfire.

Eu am folosit la curatare Carbusol. Am incercat si cu spray WD40 dar nu prea are putere. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu o sa dea niciodata misfire, la pornirea motorului EGR este deschis, dupa 1-2 min de functionare la ralanti, EGR se inchide. EGR se mai inchide cand esti in sarcina cu pedala la blana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact, EGR e inchis la relanti cu motorul cald, dar daca nu se inchide complet din cauza depunerilor, gazele care intra in motor iti pot da un relanti haotic, chiar cu misfire pentru ca nu mai ai doar aer+benzina acolo. De unde, poate, si eroarea pe care o are la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare Fratilor forumisti,

ieri mi-a aparut si mie in bord semnul "check engine". M-am mahnit grozav.

Astazi am lasat tot balta si am plecat la reprezentanta oficiala VW si am facut o scanare la care am platit aprox 80 RON si ei mi-au spus ca trebuie sa schimb Sonda Lombada care costa la ei 960 RON.

Apreciezi foarte mult parerea Dstra, ajutati-ma va rog frumos, ce sa fac?

Am cerut de la ei ca sa-mi printeze si erorile (numai ca sunt in limba GERMANA)

O sa scriu exact cum mi-a printat pe foaie + o sa scriu alaturi traducerea prin Google translate:

2 Ffehler erkannt (2 erori detectate)

16825 P0441 035

Tankentl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima verifica canistra de carbon (16825), pentru a doua verifica senzorul de oxigen (17604).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de replay pronet,

poti sa-mi spui cum pot verifica acest lucru. merci mult de tot!

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet,

Poate sa-mi spuna cineva avind aceste erori trebuie sa schimb Sonda Lombada (cum mi-au spus la service)?

multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna inca o data,

poate cineva sa-mi spuna cum pot verifica cu cati pini si ce culori are Sonda Lombada la polo 2002, 1.4 benzina, 75hp, motor BBY.

Merci de sfat si ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu o sa dea niciodata misfire, la pornirea motorului EGR este deschis, dupa 1-2 min de functionare la ralanti, EGR se inchide. EGR se mai inchide cand esti in sarcina cu pedala la blana.

Umpik :offtopic: . Si la diesel e asa ? :D Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit si eu recent. Mi s-a aprins martorul "check engine", dupa o cursa de 160 km. S-a aprins si asa a ramas. Dupa 2 zile am mers la OMV si am pus 15L de motorina (de obicei alimentez de la MOL). Si, surpriza...dupa ce am rulat 1 minut, s-a stins si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema cu martorul "check engine" - dupa diagnoza la D&C (oradea) si la inca o firma a iesit sonda lambda 1 ca ar fi defecta !!!

am cumparat sonda Bosch pe cod si am schimbat si bujiile cu NGK (au fost Bosch)

dupa schimbarea pieselor - masina nu sta la relanti si intra dinou martorul si pe tester am amestec prea bogat si sonda lambda 1 . dupa ce intra eroarea cu sonda motorul sta la relanti !!!

pe tester am vazut la sonda 1 parametru de -40-45% !!! si dupa 3-5 min. aparea eroarea ....

au verificat bobinele - pe tester aparea eroari la cilindru 3 , pe urma au resetat si la o noua verificare la cilindru 1 si 2 .... pe urma la 2 si 3

la service au mai spus ca e clapeta murdra si poate prinde aer fals sau poate fi si de la un furtun crapat sau gatuit ???

concluzia a fost sa merg iar la dealer (D&C) si sa refaca diagnoza - mai complexa !!! si sa vedem rezultatul

pe forum am citit de vag-com - e cineva din Oradea care are si ar putea sa ma ajute cu un test sau din cei care au avut probleme similare cu sfaturi sau service /mecanic la care sa merg....o cunostinta a fost in 4 service cu probleme asemanatoare si in ultimul mai era un pola si au schimbat pe incercate piese si pana la urma a fost pompa de benzina care nici nu iesea cu eroare la test!!!!

astept parerile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Acum aproximativ 1 luna s-a aprins si la mine martorul "check engine" , dar dupa 4-5 km de mers s-a stins . Ieri insa s-a aprins din nou si de data asta nu s-a stins (inca ) . Rugamintea mea este : ma poate ajuta cineva cu o scanare cu Vag-Com , sau sa ma indrume catre cineva care face asta ?

Numai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e o lista cu cereri diagnoza VCDS,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dixis: aceleasi probleme le-am avut si eu,aceeasi eroare si pana la urma ,la service-ul de la reprezentanta VW,au gasit problema:Distributia sarita un dinte,spre inapoi.Din aceasta cauza,supapele nu se inchid la timp,permitand gazelor sa intre inapoi in galeria de admisie,unde apare o presiune,nu vacuum,cum ar fi normal si...... la scurt timp apare eroarea cu sonda lambda,care,masurand gazele,sesizeaza amestec prea bogat de combustibil.

Parerea mea este ca ai schimbat degeaba sonda lambda si bujiile,trebuie sa verifici punerea la punct a distributiei,treaba asta cu saritul,cica este o hiba a motoarelor astea de 1.2,cu distributia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!