Jump to content

Martor "Check Engine" aprins


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Bratulescu Adrian

Salut!
 

Am si eu probleme cu martorul Check Engine. El s-a aprins acum vreo 4 ani, daca nu mai bine. Atunci am dus-o in service, eroare sonda lambda dinainte de catalizator. Bun, o schimbam, plec de la ei nu fac 2-3 km, becul se reaprinde. Merg la alt service dupa ceva timp. Imi spune ca e tot sonda lambda, si o bobina de inductie (ii daduse o eroare ceva legata de missfire). Schimbam bobina cu tot cu bujii si fise (sonda pusesem una de 450 de lei cu 2 zile in urma). Stinge becul din tester, plec si de la asta, nu fac 2 km, becul se reaprinde. Ma intorc, da jos injectoarele si le face o curatare in nu stiu ce solutie, verifica compresia pe fiecare cilindru (OK), pune injectoarele la loc. Totul degeaba, in 2 km mi se aprinde iar becul. Toti mecanicii dau din umeri (si nu am fost la un service de cartier, de garaj, ci la unele cu renume in zona). Si de atunci au trecut cativa ani in care pur si simplu am ignorat acel bec. Masina merge bine, nu consuma mult, nu trepideaza, nu fluctueaza turatia, porneste la sfert, trage destul de bine, etc . Dar totusi becul ala e aprins in bord si noxele sunt mult peste limita. Stiti pe cine foarte priceput in Brasov la asa ceva, si care sa nu imi schimbe piese pe ghicite fara sa rezolve problema? Toti isi dau cu presupusul, schimba piese, iti incaseaza banii, dar nu ii intereseaza ca nu ti-au rezolvat problema. Constat pe zi ce trece ca nu prea mai exista mecanici auto, doar schimbatori de filtre si ulei.  Motor 1.2 BMD, 2006, acum 73.000 de km (problemele au aparut parca la 35.000 de km).

Va multumesc!

Modificat de Bratulescu Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o eroare, ceva, nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratulescu Adrian

De acum 4 ani cine le mai stie. Toacmai de aceea as cauta pe cineva priceput, sa faca o scanare intai, si apoi sa schimbe piesa cu problema. Sau daca cineva s-a confruntat cu o problema asemanatoare, macar cand ma duc la service sa le spun eu ce sa verifice, ca toti parca raspund la unison "sonda lambda", desi acum imi aduc aminte ca am schimbat-o de doua ori. 

Modificat de Bratulescu Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti. Din pacate am intampinat si eu aceeasi problema cu voi - martorul check engine in bord. Il avea aprins cand am luat masina, s-a dovedit sa fie de la sonda lambda, am schimbat-o - a disparut. Acum 2 saptamani (ultima oara cand am folosit masina) a aparut din nou, din senin, dupa ce am plecat de la semafor (deci in mers). Masina nu si-a schimbat comportamentul, nu a dat in nas, nu a murit motorul, trage la fel ca inainte.

 

Sunt din Bucuresti - imi puteti sugera pe cineva cu diagnoza unde as putea sa vad mai exact care este problema?

Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Sincer, daca nu gaseam linkul la tine-n semnatura nu reuseam sa dau de el.  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

 

sunt cativa baieti pe aici care se ocupa cu diagnoza. eu am rez problema cu F l o r i n.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Si eu tot pe F l o r i n il recomand. Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Multumesc pentru recomandari. Am apelat in cele din urma la "pronet" fiind in drumul meu - nu regret si il recomand cu caldura. Am rezolvat problema (si altele pe langa cea importanta), iar discutia a fost libera, fiind un tip foarte ok si amabil. Multumesc prin aceasta cale. 

 

Problema cu "check engine" (ca tot suntem la topic de check engine faulties) era de la o eroare pe EGR, care dupa stergerea acesteia prin diagnoza nu s-a mai replicat pana in momentul de fata. 

"EGR System P0401 - 35-10 - Insufficient Flow - Intermittent"

 

O seara cat mai placuta tuturor!

Modificat de vip3r_yo05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare vin si eu cu o intreabre legata de un Polo 1.2.

Acum un an s-a intamplat sa apara martorul de check engine iar motorul nu mai tragea, acceram si totusi abia inainta, plus ca mergea parca infundat, ba mai tare, ba mai incet.

 

Dus la un mecanic s-a constat ca picase o bobina de inductie, a fost schimbata.

S-a recomandat arunci ca si o a doua (din cele 3) sa fie schimbata, lucru care a fost si facut.

De atunci a mers fara probleme chiar daca uneori la semafor il simt ca il apuca un tremurat mai puternic.

 

Astazi dimineata am remarcat iar un tremurat puternic si martorul aprins, fiind fix in intersectia Razoare a trebuit sa ma tarasc putin cu el asa, mergea infundat si nu accelera bine. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat 2 minute, am repornit si a mers normal pana la serviciu.

 

Singurul lucru pe care l-am facut diferit astazi fata de alte zile, a fost ca am pus la incarcat o camera video de bord la incarcatorul de tigara. Camera scoasa de la incarcare in momentul in care am oprit si motorul.

 

Considerati ca de aici ar putea aparea aceasta problema?

Modificat de nou_pe_aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are de ce sa fie de la camera respectiva...... fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu.

O duc la o scanare si va impartasesc daca gaseste ceva "deosebit".

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa gasesti si cealalta bobina pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acum 4 ani cine le mai stie. Toacmai de aceea as cauta pe cineva priceput, sa faca o scanare intai, si apoi sa schimbe piesa cu problema. Sau daca cineva s-a confruntat cu o problema asemanatoare, macar cand ma duc la service sa le spun eu ce sa verifice, ca toti parca raspund la unison "sonda lambda", desi acum imi aduc aminte ca am schimbat-o de doua ori. 

 

Si totusi poate sa fie si de la distributie...asa am avut si eu problema de 2 ani,3 sonda lambda schimbate...dar la mine numai recunostea sonda lambda pur si simplu...am trimis si ECU la bucuresti si nu avea nicio problema zic ei.

 

 

asa ma gandeam si eu.

O duc la o scanare si va impartasesc daca gaseste ceva "deosebit".

 

Multumesc

 

 

Si totusi si la tine inclin sa cred ca este distributia + sonda lambda care nu-ti mai deschide.

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rezolvat problema schimbat firul care duce la supapa treaba de 10 min.ptr ca era intrerupt,ms ptr sfat al bundy,ca altfel schimbam toata masina cu meseriasi la care am fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa, dar a durat ceva timp, vreo 6 luni .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un polo 9n 1.2/4V din 2004 si am urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03E 906 033 L

Component: 1,2l/4V SIMOS3 G00HS5325

Coding: 00071

Shop #: WSC 31414

VCID: 2953E5E4D307E356E3D-5072

WVWZZZ9NZ5D005429 VWZ7Z0D9843150

3 Faults Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)

P0106 - 35-00 - Implausible Signal

16555 - Fuel Trim; Bank 1

P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM

P0507 - 35-00 - Higher than Expected.

Readiness: 1010

Coincidenta sau nu, martorul s-a aprins dupa ce am facut al 4-lea plin in Mol-ul din Arad. Mai facusem 3 plinuri in Germania si Austria si totul era ok. Pe de alta parte nu simt ca masina trage mai greu si motorul se aude foarte bine.

idei, va rog? Urmeaza sa fac Rar-ul sapt viitoare si ma ingrijoreaza rau erorile astea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt prima eroare http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16490/P0106/000262

 

pt a 2a eroare http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369

 

si pt a 3a eroare http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287

 

daca te uiti peste erori ai sa vezi ca la toate 3 apare ca si cauza aerul fals, dar nu e exclus sa fie si altceva

 

alimentarea e doar o coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am mers mult cu martorul in cauza aprins...se stingea singur,se aprindea iar pentru o perioada,masina mergea bine oricum.De la un timp cat era rece motorul pornea perfect,faceam un drum de 10 km ,luam o pauza de 20-30minute,si erau zile cand nu voia sa porneasca,chiar se ineca cateodata ca mirosea a benzina...o mai lasam 10-15 min si pornea. Cateodata crestea turatia singura pe la 2500-3000 rotatii apoi murea motorul...iar 10 minute nu pornea nici s-o rogi.De curand a inceput la relantiu sa mearga in hopuri motorul..scadea turatia pana aproape sa se opreasca,sarea inapoi la 1000,iar scadea...tot asa...Am facut o scanare si a aparut codul

 

16514 - Bank 1 - Sonda 1; defect circuit electric

             P0130 - 35-00- -

e ceva ce as putea sa fac eu sau sa caut un doctor bun?...asta cu testerul a zis sa schimb sonda

Modificat de oviliv79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi sonda,masoara presiunea la injectoare,ca s-ar putea sa ai surpriza.Sonda lambda nu produce simptomele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..mersi de sfat..am sa incerc vzilele astea mai ales ca an gasit cum sa-mi fac dispozitiv de masurare.

Totusi de ce a iesit pebtester eroare sonda 1 defect circuit electric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule,am mai intilnit de astea,iar simptomele tale la concluzia desprinsa mai sus duce.Eu nu am zis ca nu ai sonda defecta.Simptomele masinii au ca si cauza,95%,presiunea la injectie.Abia dupa rezolvarea cu relantiu si mersul neregulat,DACA eroarea sondei persista,treci la inlocuirea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca nu ai dreptate.Chiar iti multumesc de sfat,am sa verific.Chestia cu relantiul haotic s-a intamplat doar cu motorul cald. Cand e rece,porneste si functioneaza normal.

Am scos azi sonda,am curatat putin cu benzina,am suflat cu compresorul sa se usuce. Avea si 2 pini in mufa oxidati,pe care i-am curătat. Am sa o scot la o plimbare sa vad cum se comporta. Am sa vad cand ajung să verific presiunea la injectoare.Cat arvtrebuii sa fie? 2,5 la relantiu si 3 la accelerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!