Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Uite ce se afla in admisia de 2.0 tdi cr.

Deci, o igienizare din asta e binevenita.

Racitorul si egr, clapeta admisie, catalizator si dpf.

 

 

 

 

20220923_112915.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/25/2022 at 12:26 PM, vp44 said:

Daca e pompa cp4,posibil ca injectoarele sa fie piezoelectrice,scumpe,si de cele mai multe ori nereparabile,asa ca e mai bine sa repari pompa.Sau cauta sa schimbi rolele(rola) din cilindru de presiune,ori in caz ca nu este mincat rau,dat un lustru la perie,cu pasta de slefuit,ceva de genul.

Mai poti incerca si schimb cu alta pompa,cp3 sau ce se potriveste.

Cu o buna slefuire,sa ramina oglinda,si un schimb de motorina de calitate,poti sa-i mai lungesti viata.Este adevarat ca daca iei peste 0,060 din grosor,posibil sa ai probleme in sarcina mare,sau cilindru sa flencane in locasul lui peste jocul permis,dar niciodata nu se stie,la unii nu se observa.

Sper sa se poata aprecia in poze...unde este mai stralucitor este slefuit.

20220925_112102.jpg

20220925_112109.jpg

20220925_112139.jpg

pai am pistonasul nou nemontat de la pompa de vag, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o problema la un Vw Passat CC 2.0 tdi CBAB si nu ii dau de capat deloc. Masina se opreste cand ajung intr-o intersectie sau uneori cand sta la relanti pe loc. Cand se opreste uneori apare spirala cu una din erorile P0403, P0121, P2565, uneori se opreste si nu are nicio eroare sau se aprinde check engine si gasesc pe tester P0191. Sunt momente cand i-au contatul il pun la loc si porneste imediat,dar are momente cand porneste dupa 3-4 chei sau chiar mai multe. Pe VCDS erorile sunt: P0191 Senzor presiune combustibil eroare semnal, P0403 EGR Valve Malfuction, P0121 Throttle Position senzor semnal implauzibil, P2565 Turbocharger Boost Control Position Senzor Circuit Signat too high. La masina s-au schimbat urmatoarele: senzor combustibil de pe rampa de 3 ori (primul aftermarket si 2 pe original VW), conversie de la pompa CP4 la CP3(cumparata de la MAC Timisoara) in urma unei constatari la care s-au gasit urme de pilitura in filtrul de motorina si in rezervor, pompa combustibil rezervor, releu alimentare 100 si siguranta de la pompa de alimentare. Cand s-a facut conversia s-au verificat si curatat injectoarele toate la un centru specializat, curatat tot traseul de alimetare plus rezervorul, curatat EGR, clapeta accelearati si admisia cu adaptare la fiecare. Pe tester presiune in rampa este intre 240-286 bari, insa la valva de control combustibil fluctueaza intre valorile 206,221, 190, 150, 185, 130, 86 brusc smunceste motorul si ajunge la 306 bari, se stabilizeaza 2-3 sec intre 200-225 bari dupa care se repeta valorile enumerate dupa un interval de timp (cat si cum vrea masina sa mearga). Am pornit pompa din rezervor din tester sa vad daca vine motorina si ajunge pana la filtru de motorina si dupa filtru pana la pompa de inalta. Va rog sa imi spuneti ce as mai putea sa mai verific, m-a adus la disperare masina. Cablajul pare in regula peste tot. am luat fiecare mufa in parte de pe traseul de alimentare si le-am verificat, plus cablaj pe o distanta de 20-40 cm fiecare si toate par in regula. Precizez ca masina avea aceleasi coduri de eroare inante sa se schimbe cele enumerate mai sus si avea exact aceleasi manifestari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste un meserias cu experienta VW si rabdare. Un diagnostician bun, care sa iti urmareasca parametri in diverse ipostaze de temp si turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Prea multe coduri de eroare,e posibil sa ai probleme in calculatorul de bord.

Logica spune ca daca schimbi piesele cu erori,mersul masinii,chiar si daca nu este cel corespunzator,totusi trebuie sa se observe schimbari,adica masina sa mearga diferit decit inainte sa le schimbi (cureti).

Daca curatirea si restul sa facut cum trebuie,ceva trebuia sa se observe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costea995 Senzorii care iti dau erori au aceeasi sursa de referinta de 5V (comuna) si de asemenea masa comuna. Trebuie verificat conform schemei electrice integritatea cablajului pentru aceste puncte, in special traseul de masa comun si valoarea de 5V daca se mentine fixa. Daca cablajul e ok ramane doar ECU cu semnul intrebarii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2022 at 11:56 PM, powershot said:

Uite ce se afla in admisia de 2.0 tdi cr.

Deci, o igienizare din asta e binevenita.

Racitorul si egr, clapeta admisie, catalizator si dpf.

 

 

 

 

20220923_112915.jpg

da, asa a fost. ai avut dreptate. mizerie multa pe clapeta de aer si in galerie. nici chiar ca la tine, insa aveam destula. 

 

eu am anulat si teava de la egr din poza, am egr off.  am facut 2 capace.

 

intre timp am montat si regulator de presiune rampa nou. pe langa injectoarele reconditionate din germania. momentan nu am mai circulat cu ea. revin cu pareri.

227b52504cba8ca089718c53c161.jpg

Modificat de nelly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul dieselgate e vinovat in mare parte de acumularea mare de soot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, powershot said:

dieselgate e vinovat.

Zici? 😆 Eu as spune ca orasul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, am vazut masini care iau frecvent 5000ture, nu fac oras, stare tehnica buna. 

Degeaba, tot au depuneri mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/6/2022 at 10:49 PM, Costea995 said:

Salutare! Am o problema la un Vw Passat CC 2.0 tdi CBAB si nu ii dau de capat deloc. Masina se opreste cand ajung intr-o intersectie sau uneori cand sta la relanti pe loc. Cand se opreste uneori apare spirala cu una din erorile P0403, P0121, P2565, uneori se opreste si nu are nicio eroare sau se aprinde check engine si gasesc pe tester P0191. Sunt momente cand i-au contatul il pun la loc si porneste imediat,dar are momente cand porneste dupa 3-4 chei sau chiar mai multe. Pe VCDS erorile sunt: P0191 Senzor presiune combustibil eroare semnal, P0403 EGR Valve Malfuction, P0121 Throttle Position senzor semnal implauzibil, P2565 Turbocharger Boost Control Position Senzor Circuit Signat too high. La masina s-au schimbat urmatoarele: senzor combustibil de pe rampa de 3 ori (primul aftermarket si 2 pe original VW), conversie de la pompa CP4 la CP3(cumparata de la MAC Timisoara) in urma unei constatari la care s-au gasit urme de pilitura in filtrul de motorina si in rezervor, pompa combustibil rezervor, releu alimentare 100 si siguranta de la pompa de alimentare. Cand s-a facut conversia s-au verificat si curatat injectoarele toate la un centru specializat, curatat tot traseul de alimetare plus rezervorul, curatat EGR, clapeta accelearati si admisia cu adaptare la fiecare. Pe tester presiune in rampa este intre 240-286 bari, insa la valva de control combustibil fluctueaza intre valorile 206,221, 190, 150, 185, 130, 86 brusc smunceste motorul si ajunge la 306 bari, se stabilizeaza 2-3 sec intre 200-225 bari dupa care se repeta valorile enumerate dupa un interval de timp (cat si cum vrea masina sa mearga). Am pornit pompa din rezervor din tester sa vad daca vine motorina si ajunge pana la filtru de motorina si dupa filtru pana la pompa de inalta. Va rog sa imi spuneti ce as mai putea sa mai verific, m-a adus la disperare masina. Cablajul pare in regula peste tot. am luat fiecare mufa in parte de pe traseul de alimentare si le-am verificat, plus cablaj pe o distanta de 20-40 cm fiecare si toate par in regula. Precizez ca masina avea aceleasi coduri de eroare inante sa se schimbe cele enumerate mai sus si avea exact aceleasi manifestari.

Ai primit raspuns din partea mea pe facebook,ai scurt pe ramura de 5V unul din senzori produce scurt si pica regulatorul de 5v in protectie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codurile de eroare pe care le are sanse mai mari sunt ca problema sa fie la conexiunea dintre punctul comun de masa si masa. Adica senzorii raman conectati intre ei pe partea de minus dar nu mai au tot timpul referinta de 0 de la caroserie. Daca ar disparea tensiunea de 5V iesirea senzorilor ar fi 0.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/29/2022 at 10:49 AM, nelly said:

 

apropo de acest post....

 

am intrat si eu in clubul posesorilor cu eroarea P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure pe un 2.0 tdi CFFB 2012

in una din erori de exemplu, diferenta mare intre presiunea specificata (400) si cea actuala (60), DOAR LA CALD.
 

ideea este ca la mine porneste motorul, functioneaza 2-3 secunde, apoi se opreste...EXCLUSIV LA CALD, dupa un mers la drum lung...daca o parchez timp de 5-10-15 min face figura. Cand se raceste porneste normal, de tras trage, scoate ceva fum negru cand o calc puternic, insa am si stage 1 plus dpf si egr off. 

 

injectoarele le am schimbat cu unele reconditionate din Germania de pe ebay, ieri doar ce le am montat. Ale mele, trimise la verificat pe banc, cica aveau ceva probleme cu supapa de retur, si pe la 1400 bari nu prea mai tinea presiunea. Nu s a gasit kit de reparatie in RO si de aceea am cumparat altele reconditionate care presupun ca sunt fara probleme pe supapa de retur, sper s a nu am chiar asa mult ghinion sa fie si acestea cu probleme. Stiind asta am presupus ca injectoarele sunt de vina, se pare ca nu.

 

span nu exista deloc, verificat filtru, supapa metering, regulator rampa si senzor presiune rampa. fostul proprietar a zis ca a schimbat pompa de inalte in Belgia preventiv, asa si pare, pare noua. la fel, dupa data inscrisa (2021) este schimbat si senzor presiune rampa + regulator rampa. Insa citind multe pagini din acest topic ma astept sa faca figuri chiar daca au fost schimbati recent.

 

dupa cum am inceput postarea, am facut testul specificat in textul de la inceput...am atasat poze. o poza la relanti si una in turatii.

masina a pornit normal, atat ca s a aprins sarma plus eroare pe senzor presiune rampa, insa functiona perfect.

sa incep prin a schimba senzor presiune rampa? sau pur si simplu in caz de probleme cu acel senzor ECU are niste valori implicite si testul nu are relevanta?

ma gandesc ca e afectat senzor presiune rampa sau regulator presiune rampa deoarece acestea sunt cel mai aproape de motor si ar putea fi influentate de temperatura cel mai usor.

 

308592592_3448958485335041_8058029659422718717_n.jpg

308976123_5644967465554309_764674960854565255_n.jpg

 

Pentru cine intereseaza. 

Am rezolvat problemele. Erau doua... 

 

De vina au fost injectoarele, supapa de retur. Inlocuite cu altele reconditionate din Germania, problema a disparut partial, tot asa se oprea la cald insa pornea normal dupa. Cu injectoarele mele dadeam si la automat mult. 

 

Apoi am zis sa incerc si schimbarea regulatorului de presiune de pe rampa, cu toate ca avea doar 1 an cel ce il aveam eu. 

 

Dupa aceste 2 actiuni, problema a diaparut in totalitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua am su eu o problema la Seat leon 1.6 tdi 2012 in general la coborare in frana de motor se aprinde spira de la buji si palpaie dupa oprirea motorului si pornire totul revine la normal.Dupa scanare a aparut eroarea oare cu ce ar trebui sa incep sa verific,multumesc

IMG-20221010-WA0047.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai sa-l cureti si sa-i faci o readaptare cu vcds. Poate merge asa, inainte de a-l inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Feedback dupa ~50.000km cu CP3. Totul ok, foarte multumit de mutare. si recomand. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.ma scuzati ca e offtopic.Trebuie sa inlocuiesc pompa auxiliara de motorina,cea dintre distributie si vasul de antigel la un passat b6 cbab,imi curge si porneste greu masina.Intrebare,sa iau aftermarket sau din dezmembrari? daca iau din dezmembrari sunt sanse sa aibe span in ea sau aceasta pompa nu poate avea span?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strange stutul pompei auxiliare si ai scapat de problema. S-a slabit si pierde motorina pe langa saiba de cupru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut o problema cu senzorul de presiune de pe rampa de înaltă.
Am schimbat rampa cu totul, după 3 sapt. de mers cum trebuie acum când accelerez mai tare se limitează mașina ( la cald,

la rece nu se limitează), ca eroare am P008700 ( presiune rampa scăzută ).

La rece mașina pornește greu dar funcționează cum trebuie, când se încălzește pornește ușor dar se limitează.
Ce mai poate fi? Span nu are, cateodata mașina merge fără sa dea eroare.
Am schimbat regulatorul de pe pompa și face la fel. Am pus și o alta rampa cu alți senzori, aceeași eroare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vestita eroare de , fuel pressure.

 Verifica din rezervor pana la inj, inclusiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat și pompa din rezervor.

ce as putea sa verific de la rezervor pana la injectoare?

 

 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!