Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, nelly said:

si in turatie mai mare cu motorul rece intrerupe la fel?

Din masina nu simt sa intrerupa. Din pacate nu am avut inca o alta persoana care sa tureze din masina, iar eu sa stau afara la motor sa observ.

 

47 minutes ago, vp44 said:

Salut,nu prea pare sa fie problema de injectie,cu atit mai putin de pompa de injectie,nu vad rostul intrebarii in topicul asta,dar este posibil si sa ma insel.Mie mi se pare ca ceva loveste,se agata,nu ca ar intrerupe alimentarea cu combustibil,lucru care denota si din diagnoza,si din faptul ca turometrul nu schimba valoarea cind se manifesta problema ta.

Am deschis un topic dedicat, mi-a raspuns o singura persoana care mi-a spus ca a avut o problema similara, care s-a dovedit a fi de la un anume senzor de presiune din rampa. Asa am ajuns la acest topic.

Mi se pare si ciudat ca la fiecare intrerupere, inchide si motorasul care actioneaza clapeta de la galerie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca esti fixat pe ceva ce nu este,ma refer la clapeta aia.Din video reiese ca nu influenteaza cu nimic daca scoti conectorul,asa ca uita de ea,cel putin de moment.Mie din filmulet,mi se pare,ca motorul nu intrerupe,merge in continuare in 4 pistoane cind se intimpla fenomenul ala.

 

Modific:

Am revazut iar cele doua video,si da,intrerupe dar e mai dificil de apreciat pentru ca nu mai face zgomot clapeta cind scoti conectorul.

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, vp44 said:

Cred ca esti fixat pe ceva ce nu este,ma refer la clapeta aia.Din video reiese ca nu influenteaza cu nimic daca scoti conectorul,asa ca uita de ea,cel putin de moment.Mie din filmulet,mi se pare,ca motorul nu intrerupe,merge in continuare in 4 pistoane cind se intimpla fenomenul ala.

 

 

Inca din prima postare am spus ca acea clapeta in sine nu e problema pentru ca motorul intrerupe si cand o deconectez. Spun doar ca faptul ca ea este actionata la fiecare intrerupere poate fi un indiciu ca nu este o problema mecanica in motor. Poate mă înșel

Am VCDS. Este vreun loc in care sa ma pot uita si sa confirm/infirm ca 'injectia' functioneaza in parametrii optimi?

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa incercam altfel.Nu recomand astfel de practici,dar nu prea vad alta solutie.Cu motorul oprit daca se poate,scoti mufa la un injector,apoi pornesti,si vezi daca mai face la fel.Opresti motorul,pui prima mufa la loc,scoti a doua mufa,si tot asa pina probezi cu fiecare injector in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat astăzi injectoarele și mi s-a spus că lucrează în parametri pentru vârsta lor și nu necesită înlocuire. Băiatul care le-a verificat are și banc pentru pompe de injecție așa că săptămâna viitoare îi duc mașina să demonteze pompa CP3 și să o testeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat o adaptare a clapetei de accelerație?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. Un mecanic caruia i-am trimis video-ul spune ca problema vine de la volant. A spus sa tin ambreiajul apasat sa vad daca dispare. Am ajuns acum acasa si am incercat testul cu ambreiajul, insa problema persista. Nu știu daca atunci cand e dusa volant, obligatoriu dispar simptomele atunci cand tii ambreiajul călcat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca daca era din volant,intreruperile nu erau asa de separate in timp,erau constante,si nu aveau legatura cu clapeta aia care inchide si deschide dupa bunul ei plac.Am si eu o banuiala,si nu te costa nimic,probeaza tensiunea alternatorului sa vedem daca ramine mereu constanta,sau daca scade in momentul cind intrerupe motorul.

E doar asa o fantezie de-a mea,vreau sa vad daca iti incarca in valuri bateria,te rog frumos bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 1.6 cayb  se oprește din mers, deja de doua ori. Am încercat cu spray și nu a dat semne, am scos sonda lambda și era fum acolo. Turbina e buna, face presiune.

Ma gândeam la injecție, dar când am verificat avea 26Mpa(260bari), fără nici o eroare. Adică era una veche de presiune mica, aproximativ cam când s-a schimbat filtrul.

Corecții la injectoare bune, cred ca era un maxim 0.8, când nu pornea se auzeau și injectoarele țăcănind semn ca era presiune ok in rampa. Dar de ce nu ar porni, egr blocat, sau tot pe injecție ceva? 

La test egr cică e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca excluzi injectoarele, desi fara o verificare pe banc, daca sporadic, unuuia dintre ele nu-i ramane deschis returul, nu poti sa le excluzi 100%,  verifica pe tester daca ai caderi de turatie pe senzorul de turatie de la vilbrochen si de la axele cu came. Fara astea 2 in stare buna motorul nu merge, iar tie poate iti face figuri unul din ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti da nicio eroare,greu de ghicit.

Cu injectoarele poveste este mai lunga,ori da pe retur vreunul,ori nu se deschide duza la aproximativ 160 Bar,ori daca sint siemens ai vreun solenoid in scurt circuit.

Cu opritul in mers,si fara erori la diagnoza (mi se pare ciudat) cantitate/calitate combustibil,filtru,etc.

Revenim la linia de start.

Oprire in mers,probleme parte electrica,probleme sistem de alimentare cu combustibil,si cite nu pot fi?

Faceti citeva probe inainte sa intrebati,ca sa ne ajute sa ne apropiem de adevar. Acolo la tine in Alexandria,esti mai in vale,poate nu ajunge motorina la pompa de injectie (e gluma)  si la 20 de grade afara,cum a fost ieri,poate sa evaporat combustibilul.

Pune un bidon cu motorina noua,cu doua furtune,agatat de capota,si baga furtunele,tur si retur,la pompa de injectie direct,sa vedem daca ai probleme inainte,sau dupa pompa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai putut sa modific mesajul anterior,asa ca scriu altul.Stiu ca nu toata lumea are la dispozitie scule specializate,dar cu timpul,mai citesc si altii pe aici,si tot cu timpul isi face omul un mic atelier acasa si isi rezolva o parte din probleme,ma refer la particulari,mecanicii banuiesc ca au de toate la indemina.

Ca sa probati o pompa de injectie common rail,aproape de orice tip,aveti nevoie de o trusa de ,,dopuri" false care imita forma exterioara a regulatoarelor de presiune/debit  montate pe o pompa de injectie.Nu stiu care este denumirea in engleza,si nici in romana,asa ca in acest caz va poate ajuta Google,si nici nu voi face publicitate la vreo marca anume.

Rolul acestori dopuri false,este sa oblige pompa de injectie sa bage toata presiunea ,maxima,pe care o poate produce, in rampa.Odata montat,dopul nu mai lasa motorina sa iasa pe returul pompei,nu mai exista reglaj de debit(sau presiune) in functie de unde se monteaza.Unele pompe au regulator de debit la intrare,altele au regulator de presiune la iesire,si unele le au pe ambele.

Ce se verifica cu aceste dopuri false?

In primul rind nu va speriati,pompele sint dotate cu o valva de siguranta mecanica,si aceasta nu va permite ca presiunea sa ajunga la nivele periculoase (in teorie bineinteles,daca valva este intepenita,bagati copiii in casa)

Daca pompa este bine din punct de vedere mecanic,cu dopul montat,presiunea va urca in rampa la vreo 900 bar..in functie de model (teoretic minim 1050 bar orice pompa).De aici rezulta ca aveti probleme cu regulatorul si il veti schimba.

Daca pompa nu ajunge la un minim de 1050 bar,cu motor pornit la relanti,are o problema,trebuie desfacuta si analizata.

Este de preferat sa aveti montat pe furtunul de intrare de combustibil in pompa un manometru oarecare cu scala de 10 bar aproximativ,maxima in acest punct trebuie sa fie vreo 5..6 bar si minima nu  mai putin de 2,5 bar...cu toate ca...in fine.

Acuma sa presupunem ca pompa este bine,are dopul fals montat,masina porneste,dar turatiile motorului nu sint constante,urca si coboara dupa bunul plac,sau motorul se opreste,apoi daca dati la cheie porneste fara probleme.

Verificati daca retururile injectoarelor sint egale(cu aproximatie) intre ele.

Daca da,atunci masurati pe firul din mijloc,si masa, al senzorului de presiune dupa rampa,valoarea in volti.Tensiunea de alimentare este de 5v maxim,iar minimul acceptat este de 0,4...0,6v.Sub aceste tensiuni,senzorul este defect.Daca tensiunea este de 3,6v...4,5v maxim absolut,si nu oscileaza,presiunea este cea corecta,cea maxima.

La 2,2v ar trebui sa aveti o presiune de aproximativ 900 bar,si la fiecare 0,1v in plus,inca 50 bar in plus,teoretic vorbind,pentru ca mai apar si variatii de tensiune a bateriei,pierderi,etc.

Daca in schimb,un injector,va da retur sa zicem aproape dublu in cantitate fata de celelalte,atunci va trebui prima data sa remediati acel injector.

Recomandari:

Aceste probe sint viabile daca se respecta anumite conditii,nu sint mereu fiabile la 100% dar in cele mai multe cazuri va poate ajuta sa rezolvati diagnosticarea fara masina de diagnoza.

-Motorina cu care se fac probele sa nu fie niciodata cea din rezevor,cumparati alta.

-Filtrul de motorina nou.

-Bateria bine incarcata.

-Verificati sa nu aveti asapamentul,catalizatorul,filtrul de particule astupat,trebuie sa functioneze foarte bine si evacuarea,nu numai admisia.

Daca toate sint bune,si totusi masina continua cu problemele,este posibil ca duza vreunui injector sa fie partial blocata,rupta,sau deschisa complet si asta e periculos,va poate topi pistonul.Pentru asta mergeti la pompangiu SAU,scoateti injectoarele din chiulasa,puneti cite un bidon la fiecare,cum se face pentru verificare returului,numai ca de aceasta data verificam cum pulverizeaza duza,montati regulatorul sustituit inainte cu dopul,la loc,si dati la cheie,chemati un vecin,prieten,sa dea,si uitati-va pe cite orificii injecteaza fiecare injector,cit de omogen este combustibilul la iesirea din duza,si ce cantitate scoate fiecare in bidon,sa zicem in timp de 20 de secunde.

Daca nici asa nu ajungeti la o concluzie acceptabila,mergeti la un mecanic cu masina,pot exista alte ,,N" cauze pentru ce vi se intimpla.

 

 

 

 

 

20220801_091725.jpg

20220801_091741.jpg

kit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Al meu b6 2.0tdi CR de 110 cp are un tremurat la relanti fara sa am eroare pe tester. Am înțeles ca regulatorul rampa, regulator pompa sau senzor presiune rampă ar fi de vina. Cum as putea sa vad care e vinovat dintre ele? Ce loguri sa i fac in mers ptr a gasi ce e defect?

Am atasat video, check engine e aprins de la pompa apa secundara :)

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 01.02.2018 at 18:05, EEXCALADE a scris:

Scoti mufa si desfaci cele doua suruburi ,atat.

IMG_0424.PNG

Salut! Am un vw t6 2.0 TDI . De câteva zile se aude un sunet ciudat din pompa , am scos filtrul si pare curat când am scos mufa a dispărut sunetul pun mufa reapare sunetul de fier pe fier , tacanit. Din ce am văzut si citit pe  forum am înțeles ca se poate schimba cu modelul C3 bosch , pe Masina este Delphi C4 . Îmi poate spune cineva dacă se poate face acest lucru sau dacă știți pe cineva care repara . Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Sistemele Delphi sint cele mai problematice,indiferent de anul de fabricatie si de marca de masina in care se monteaza.

Sistemele Delphi nu sint compatibile cu Bosch,iar pe forum daca nu ma insel,se vorbeste despre modificare CP4 cu CP3.

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am un passat B6 CBB170cp si am relantiul neregulat si tremura motorul se vede si se simte in caroserie, la o diagnoza la un service reparatii injectoare pompe mi a zis ca am presiunea in rampa cand prea prea mare cand prea mica nu e stabila si din cauza asta si solutia ar fi reconditionarea scaunelor rampei comune si sa schimbe regulatorul de presiune si ar mai fi si sonda din celalalt capat si costul 1600ron ceea ce mi s a parut cam mult. Ma poate ajuta cineva cu o solutie/idee?! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune doar regulator presiune rampa nou ,Bosch 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, EEXCALADE said:

Pune doar regulator presiune rampa nou ,Bosch 

Oare e posibil sa fie sonda de vina sa dea valori aiurea la Ecu si de aici sa mearga prost regulatorul de presiune?! Sa schimb prima data sonda sau sa schimb regulatorul de presiune din prima?! Chestia e ca nu am erori ceva doar pe diagnoza la presiunea din rampa osicileaza ea trebuie sa fie 264bar... 

Screenshot_20230316_142608_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Just now, GeorgePipa said:

Oare e posibil sa fie sonda de vina sa dea valori aiurea la Ecu si de aici sa mearga prost regulatorul de presiune?! Sa schimb prima data sonda sau sa schimb regulatorul de presiune din prima?! Chestia e ca nu am erori ceva doar pe diagnoza la presiunea din rampa osicileaza ea trebuie sa fie 264bar... 

Screenshot_20230316_142608_com.huawei.himovie.overseas.jpg

 

34 minutes ago, EEXCALADE said:

Pune doar regulator presiune rampa nou ,Bosch 

 

Screenshot_20230316_142608_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am niste probleme cu masina din semnatura. De ceva timp incoace sunt momente in care tremura la relantiu si motorul nu merge rotund in acele momente. Pe grupurile 19,20 si 21, presiunea in rampa fluctueaza destul de tare, mai ales in momentul in care se intampla trepidatiile. Injectoarele sunt in regula pe Vcds, valorile sunt bune. In cele din urma, am alimentat astazi de la OMV, MaxxMotion (0% Biodiesel) si direct dupa ce am plecat din pompa a aparut spirala. Pe tester - P0088 - presiune prea mare. La repornirea masinii spirala a disparut si masina a functionat corespunzator. Sa fie valva metering de pe pompa sau regulatorul de presiune de pe rampa? Am verificat valva metering de pe pompa, e curat tot. Filtru de motorina e curat, fiind schimbat in iarna.

Modificat de DragosPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/16/2023 at 3:27 PM, GeorgePipa said:

sonda

Ce sonda ???

2 hours ago, DragosPopa said:

P0088

Imposibil de ghicit ,necesita investigatii amanuntite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o intrebare, sti cumva de ce chei am nevoie pentru a desface regulatorul de presiune de pe rampa? Stiu ca are 2 piulite, una mai mare si una mica...si de strans stiu ca trebuie la cuplu de 80NM

Modificat de DragosPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva ce cod se mai potriveste pe un passat b6 cbab de regulator presiune rampa? Eu am 0281002859 dar nu gasesc decat in strainatate cu acest cod.Stiu ca sunt care vin si fara oring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino la Bucuresti ca ti-l vand eu cu 650lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!