Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Poate sa nu fie nimic din toate astea,dar daca ai schimbat tot si face la fel,logic,verifica si injectoarele,e tot ce a mai ramas,cu toate ca poate sa fie din egr,debitmetru,calitate combustibil,calculator de bord,etc,etc,etc.

Zici ca ai schimbat senzorul de pe pompa,si ca totusi nu ai span,daca intradevar nu este decit din sistemul de presiune de combustibil,Ori vreunul din injectoare cind se incalzeste da mai mult pe retur,ori pompa de injectie pateste acelasi lucru,si e findca scoate span,chiar daca nu este vizibil,de obicei,cind are span dar inca mai functioneaza,spanul este asa de mic ca doar la microscop il poti vedea,si din cind in cind la cald,iti blocheaza vreo bila din partea de presiune inalta,si lasa deschis spre retur sau spre interiorul pompei.

Mai exact,mergi cu pompa si cu injectoarele la un pompangiu sa le verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Am un b6 cbab,problema e urmatoarea,recent am schimbat pompa auxiliara de motorina pt ca curgea si nu functiona cum trebuie,pe tester aveam 004197 reglaj presiune carburant-p1065-abatere de reglaj,primeam limp mode dimineata la prima cheie dupa 100m dar aparea spirala si dupa disparea in 1 secunda.Recent primeam limp mode la prima cheie dimineata la fel doar ca acum nu mai disparea si trebuia sa pornesc motorul,dupa aceea toata ziua nu mai aveam treaba.Imi mai aparuse inca 2 erori,Presiune rampa carburant/presiune sistem p0088 -prea mare si p0087-prea mica.Am schimbat pompa auxiliara si imediat imi dadea iar limp si eroarea p0088.Am mers putin cu ea si a disparut.Timp de 2 saptamani nu a mai avut nimic,Azi dimineata plec cu masina bag a2a si iar limp,repornesc si merge normal.Mentionez ca masina are o pornire mai greut un pic si inainte si dupa schimbarea pompei,dar culmea daca o pornesc a2a oara fara sa mai astept sa se stinga martorii porneste aproape perfect.mecanicul mi a zis ca am avansul la distributie aiurea este plus 3,se poate sa fie de acolo gen baga prea multa injectie? Sa fie vreun senzor de pe rampa sau scapa pe undeva,masina trage normal,se aude frumos nu am trepidatii si acul nu se misca la relanti.

Modificat de yoloyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele common rail nu depind de reglajul distributiei,si nu pot baga mai mult sau mai putin in functie de avans,nici macar nu au avans.Eu cred ca ori ai ceva intre rezervor si pompa de inalte care taie alimentarea cu combustibil,de exemplul filtru plin cu apa sau mizerie,ori ai valvula de la intrarea in pompa de inalta plina de mizerie sau blocata partial,ori poti avea probleme cu nemiluita si poate care nici nu au vreo relatie cu pompa,injectoarele etc.

Ia un bidon cu motorina noua,curata,de la benzinarie,nu din rezervorul tau,anuleaza totul pina la pompa de inalte,si probeaza sa vezi daca eroarea este produsa de ceva din astea,motorina din rezervor,furtunele din rezervor,filtru,etc.

Daca eroarea persista si asa,poti avea probleme cu pompa de inalta,senzorul dupa ea,rampa sau senzorul ei,ori vreun injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vp 44, e adevarat ca, o pompa electrica, de pe un VAG, tdi cr, care nu face presiune suficienta, duce la uzura pompa inalte si apare pilitura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intimpla in orice tip de masina,nu conteaza marca,daca pompa de alimentare de joasa nu merge,prima care sufera este pompa de inalta presiune si injectoarele in acelasi timp.Ungerea pieselor din interiorul oricarei pompe de injectie se face cu combustibilul din rezervor,si este nevoie atit de cantitate suficienta cit si calitate.

Ca remediu ieftin,in unele marci de masini,se anuleaza complet,si se lasa pompa de inalta presiune sa traga direct din rezervor,eliminind complet pompa electrica din circuit,ca sa nu fie blocata in interior si sa opreasca trecerea de combustibil.

Absolut toate pompele de injectie diesel au o pompa interna de transfer,asta trage,absoarbe,combustibil din rezervor.

Sint si masini care sesizeaza lipsa pompei de alimentare,si nu dau voie masinii sa porneasca,sau o tin in limp mode.

Exemplu,Opel cu vp44 nu are pompa electrica,Ford,Bmw;audi da,are,si tot pompa vp30 sau vp44.

La opel repar 10...15 pompe pe luna,la celelalte in jur de 2..3 din fiecare marca.

Eliminarea pompei electrice se recomanda pentru un timp scurt,pina la primul salariu,dar fiecare face ce vrea cu masina lui,poate sa nu o mai puna niciodata.

 

ps:

cu scula din poza se poate masura presiunea la intrarea in pompa de alta in orice masina,si costa doar 34 eur.

 

4143.jpg

Modificat de vp44
poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.11.2022 at 14:24, vp44 a scris:

Poate sa nu fie nimic din toate astea,dar daca ai schimbat tot si face la fel,logic,verifica si injectoarele,e tot ce a mai ramas,cu toate ca poate sa fie din egr,debitmetru,calitate combustibil,calculator de bord,etc,etc,etc.

Zici ca ai schimbat senzorul de pe pompa,si ca totusi nu ai span,daca intradevar nu este decit din sistemul de presiune de combustibil,Ori vreunul din injectoare cind se incalzeste da mai mult pe retur,ori pompa de injectie pateste acelasi lucru,si e findca scoate span,chiar daca nu este vizibil,de obicei,cind are span dar inca mai functioneaza,spanul este asa de mic ca doar la microscop il poti vedea,si din cind in cind la cald,iti blocheaza vreo bila din partea de presiune inalta,si lasa deschis spre retur sau spre interiorul pompei.

Mai exact,mergi cu pompa si cu injectoarele la un pompangiu sa le verifice.

Injectoarele 2 și 4 umple eprubetele pe testul de retur la rece în 10 secunde. Pare fa de aici ar fi, am schimbat și pompa de înalte. Urmează cele 2 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce fel de injectoare sint,ma refer la marca si numar de referinta,si indiferent de cantitatea de retur,conteaza daca totusi e in parametri,dar asa la prima vedere poate fi din cele doua.In alta ordine de idei,niciun injector nu se strica asa...ca nu are ce face,si in general cauza este pompa de injectie,dar zici ca ai schimbat-o,numai ca daca ai pus de SH e posibil sa mai ai probleme si in continuare,inclusiv sa strici si celelalte doua injectoare.

Eu ca pompangiu recomand mereu,verificarea si remedierea atit a pompei de injectie cit si a tuturor injectoarelor in acelasi timp,sau cel putin,verificarea pompei prima data,ca sa ma asigur ca nu scoate span sau nu baga mizerie in injectoare,apoi a injectoarelor daca pompa este in regula.

Ca sa ajut clientul,atunci cind merita,este respectuos,si nu se vaita ca ,,tiganul" ca are famila mare si e sarac,si ca sa il scutesc de dezmontarea pompei,a distributiei,etc,eu imi dau seama numai din verificarea  injectoarelor ce a cauzat problema,daca si numai daca este un defect de injectie,si cu asta vreau sa mentionez doar,ca un pompangiu onest ar putea sa te ajute si sa iti dea mai multa informatie,nu doar sa se limiteze a taxa pe probatul injectoarelor.

Ca recomandare,verifica toate injectoarele in acelasi timp,si de preferat cere schimbarea duzelor in toate,in felul acesta nu poate avea nicio scuza pompangiul,nu poate spune ca daca merge rau masina,o fi din celelalte doua....(e posibil si asta bineinteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat injectoare și tot ce tine de sistemul de injecție și mașina are aceleași simptome.

Am citit pe un forum din UK ca cineva a rezolvat problema ( identica cu a mea ) prin schimbare de ECU.

Are vreo relevanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Uneori masina trepideaza la relanti si am urmatoarele valori, fara errori inregistrate. Sa fie de vina regulatorul de presiune? Mentionez ca nu face tot timpul. Cand motorul merge rotund valorile injectoarelor sunt apropiate de zero iar fuel high pressure control difference are valoare mica(pana in 4000 hPa)

Screenshot_20221206-004005_Gallery.jpg

Screenshot_20221206-004029_Gallery.jpg

Screenshot_20221206-004047_Gallery.jpg

PS: Audi A5 2.0d CAHA 170 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutat aici, este mai potrivit topicul asta pentru problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum ati reusit sa desfaceti surubul incercuit din imagine?

Pe mine ma incurca foarte mult acel furtun si nu reusesc nici cum sa il trag/imping de acolo.

Multumesc!

IMG-20171114-194334.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am aceeași problema ca a ta cretzu

am început prin a schimba ambele regulatoare de presiune,după a urmat ambele pompe de alimentare filtru pompa înalte injectoare. Curățata instalația și Dupa 2000turatii se aprind bujiile numai trage și pe tester scrie presiune scăzută in rampa.

mentionez ca mașina fluctua foarte tare la relanti pana sa schimb pompa de înalte sarea de la 900 la 500 apoi la 1000.

Tin sa Menționez ca văd egr foarte murdar poate avea o cauza egr in toată situația?

mentionez am un 2.0 120cp 

Modificat de Madutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori fericite tuturor!

EGR poate influenta,dar eroarea de presiune nu cred ca este din el.Nu am inteles ce vrei sa spui cu ,,ambele pompe de alimentare filtru pompa înalte injectoare."

Ai schimbat pompa din rezervor,filtrul de combustibil,pompa de injectie,si injectoarele?Daca da,cu ce anume le-ai schimbat,cu piese SH sau noi?

In general vorbind,daca egr-ul este plin de mizerie,asta se datoreaza in primul rind unei proaste combustii,care la rindul ei se datoreaza unui combustibil de proasta calitate,unui ulei de motor foarte uzat,si poate si altor cauze.

Cind iti iese la diagnoza eroare de presiune de combustibil,cauzele pot fi multiple,sau niciuna din cele enumerate:

1-pompa de injectie stricata,plina de mizerie.

2-la pompa de injectie combustibilul nu ajunge cu minim 3 bar de presiune,asta poate insemna pompa combustibil din rezervor stricata sau partial blocata cu mizerie,ori filtru de combustibil plin de apa sau mizerie.

3-senzorii,ori valvele de pe pompa sau rampa,ori ambele sint defecte,unul sau toate,depinde de ce sistem ai pe masina.

4-Unul sau mai multe injectoare pierde mult combustibil pe retur,cauzele pot fi multiple,mizerie,uzura,etc.

5-Cind relantiul fluctueaza,in acelasi timp cu presiunea din rampa,posibil ca problema sa fie din pompa de injectie sau piesele aferente,iar cind flutueaza dar presiunea este constanta,in cea mai mare parte este problema de injectoare.

Am facut referire doar la sistemul de injectie,generalitati,dar poti avea si alte probleme care nu au legatura cu el.

Elimina din circuit tot,pune un bidon cu motorina noua,nu din masina ta,cu doua furtune,tur si retur,conectate la pompa de injectie,porneste masina,si vezi rezultatele.

Daca continua la fel,ai probleme intre pompa de injectie si injectoare,daca nu,inseamna ca ai probleme de la rezervor pina la pompa de injectie.

Pompa de injectie,aici depinde un pic de model,marca,etc,trebuie sa dea retur intre 700 si 1400 ml pe minut la 1000 rpm/min.

Injectoarele trebuie sa dea retur cit mai egalat intre ele,cantitatea nu se poate stabili daca este bine, decit in bancul de probe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat pana urma problema. Curățat tor ce înseamnă instalație pe sistemul de injecție, schimbat 2 injectoare care dădeau pe retur.

Mașină merge bine acum, sper ca nu voi mai avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! De cateva zile am si eu o problema cu Skoda Superb 2.0 tdi CBBB, pe care am montat acum 5 ani pompa CP3. Mi se aprinde spirala si imi intra in limitare, eroarea P0087 - presiune prea mica. Am incercat in prima faza sa schimb metering valve de pe pompa cu una sh - dupa schimb masina tremura foarte rau dupa pornire; inlocuit rampa de injectie cu senzor si regulator presiune  sh - eroarea persista in continuare. Pus metering valve vechi inapoi pe pompa - nu mai tremura dar eroarea persista. Am facut testul cu eprubetele pt injectoare - motorina ajunge foarte greu in ele si cand ajunge nivelul este acelasi la toate. Am niste poze cu erorile, valorile injectoarelor la cald si 2 loguri cu presiunea. Orice sfat este binevenit precum si recomandari de mecanici care m-ar putea ajuta sa o scot la capat. Multumesc anticipat!

325618187_536351291788163_5571672865268793092_n.jpg

320926599_943961137015984_953843226550888048_n.jpg

325582038_856135759022071_5112458660378803625_n.jpg

fuel 2.CSV fuel.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite,ca vad ca nu te-a ajutat prea mult raspunsul dupa PM,sa incercam altfel.

Ai o eroare P0087,care face referire la presiunea de combustibil.

Mai ziceai pe PM ca ai la intrarea in pompa de injectie o presiune de 0,5 bar.

Si mai zici tu ca masina intra in Limp mode.

Ok,intrebarea mea este daca mai ai si alte erori chiar daca tu crezi ca nu sint relationate cu presiunea?

Ai pus CP 3 in loc de CP4 intuiesc,e ok,mai ales ca ti-a mers citiva ani.

Daca vrei,si nu ti se pare ca iti cer prea multe informatii,vezi si ce fel de injectoare ai,ce numar de referinta,fa-le o poza daca nu esti sigur care este numarul,ma dumiresc eu dupa aceea,asa poate iti mai pot da vreo ideie care te ajuta.

Hai sa facem totul pas cu pas.

Pune alta motorina in rezervor si probeaza(poate nu e buna cea care o ai)

Daca nu vrei sa o scoti pe cea existenta,pune un bidon cu motorina considerata de calitate in RO,cu doua furtune,tur,retur,si alimenteaza pompa direct din el,daca o lasipe aia veche,iti furi caciula singur.

Proba asta este menita sa te ajute,sa elimini in teorie,unele din cauzele care pot face sa apara acel cod de eroare.

Punind un bidon cu alta motorina,conectat direct la pompa de injectie,pot aparea doua situatii:

1-masina face la fel,intra in limp mode.

In cazul asta,poti considera ca ce ai in rezervor,plus tuburile de alimentare din rezervor pina la filtru de motorina,plus filtrul de motorina,nu sint cele care cauzeaza aceasta eroare,dar atentie,pot fi cele care au cauzato...mizerie,apa,etc.

2-masina merge bine,satisfacator,sau cel putin se observa o imbunatatire vizibila cu ochiul liber.

In acest caz,banuiesc ca nu mai este nevoie sa continui aici cu explicatiile.

3-Daca masina continua sa mearga prost,intra in limp mode,indiferent de situatie:

Poate,si numai poate,ai avut ceva in combustibil,si mai ai inca, si prin urmare,trebuie sa scoti pompa,sa o desfaci,sa o verifici piesa cu piesa,sa o cureti,sa-i pui garnituri noi,si SA NU o montezi inainte sa cureti toate furtunele si tevile de la rezervor la injectoare,prin interior,ca sa nu ai mizerie in ele si sa infunzi pompa din nou.

Ziceai ca ai pus alt regulator la pompa,si face mai rau,la fel si rampa cu regulator cu tot,dar nu specifici daca erau SH,banuiesc ca da,si in cazul asta,ai riscat ca mizeria  existenta cu siguranta in ele,sa iti strice injectoarele.

Mai specificai ca injectoarele dau egal pe retur,asta este ok,dar ce cantitate??Specificai ca ajunge foarte putina motorina,dupa logica,daca putina intra,putina iese.

Faptul ca injectoarele dau retur echilibrat,nu inseamna ca injectia este corecta,daca ai duzele infundate,partial,calculatorul de bord poate interpreta ca nu ai presiune in rampa,pe pozele tale nu vad ce presiune iti indica la diagnoza.

Mai fa o proba,slabeste un injector,si da la cheie,vezi daca pe linga piulita lui,iese motorina cu presiune,sa sara in sus cum zicem noi romanii,daca da,ai probleme cu injectoarele,daca nu,ai probleme cu pompa.

Intrebare...daca porneste masina,pina unde o poti accelera,daca poti bineinteles?Pe loc trece de 1000...3000 RPM,in miscare nu trece de 1500 RPM?

Cind intra in LM scoate fum?mult,putin,ce culoare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc pentru raspuns! Pe loc daca dezactivez esp-ul o pot accelera pana la 5000 rpm si nu isi ia eroare - eroarea apare doar in mers in treapta a 3 a sau a 4 a undeva pana in 2000 rpm. Injectoarele sunt piezo din cate stiu, maine le desfac de pe masina si le duc la test. Nu stiu daca reusesc sa fac testul cu bidonul deoarece imi da eroarea doar in mers. Metering valve si rampa au fost sh, tremuratul a aparut dupa inlocuirea metering valve - am pus-o inapoi pe a mea si nu mai face. Presiunea apare in loguri - poate este cineva care se pricepe si le poate interpreta. Sper sa rezolv ceva cu verificatul injectoarelor. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a mers 5 ani ok, iar acum ai P0087, prima piesa pe care as fi inlocuit-o ar fi pompa din rezervor. Daca problema persista, direct alta CP3.  CP30-u este o pompa mai versatila din constructie, insa frecarile sunt mai mari decat intr-o pompa CP4, asadar, ea fiind conceputa pentru motorina Euro3... poate a ajuns si ea la limita de viata.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre rusinea mea nu am putut descifra logurile pe care le-ai uploadat,nu sint in formatul cunoscut de mine,preferam sa vad o poza ca cele care le-ai facut cu telefonul,imi era mai comod.

In alta ordine de idei,mi se pare corect si de bun simt faptul ca ceri parerea cuiva care este un bun profesionist in interpretarea rezultatelor de la diagnoza,asa si trebuie sa fie,multimeseriasi,sau meseriasi universali vad pe toate drumurile.

Acuma,ma gindesc ca daca fara sarcina masina accelereaza fara probleme,si nevazind daca mai ai alte erori,cum ar fi de exemplu de EGR,debitmetru,turbo,eu cred ca sistemul de injectie lucreaza in parametri,cu toate ca exista si exceptii de la regula.

Ca exemplu,doar ca exemplu si nimic mai mult,pe motoarele audi A4,A6,A8 de 2,5 tdi,v6,pe care am lucrat in tinerete,o eroare de senzor de presiune,sumata la o eroare de pompa de injectie,si care se manifesta exact ca in cazul tau,adica masina intra in limp mode cind se atingea pragul unde intra turbo in actiune,in acest caz,de cele mai multe ori,problema era debitmetrul,sau furtunele de vacuum fisurate de la sistemul care actiona valva de la turbo.

Daca totusi,in cazul tau,avind injectoare piezo,defectiunea reala se afla in sistemul de injectie,este posibil,ca vreunul din injectoare in sarcina sa deschida aproape complet returul si pe acolo sa pierzi presiunea din rampa.

Asta este o problema tipica in injectoarele piezo,peste 800...1000 bar,in loc de 5....15ml/min, pe retur,la 1600 bar,sa dea o cantitate exagerata de retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vp44Multumesc! Singura eroare este P0087. O sa testez injectoarele pe banc si vad ce aflu. Injectoarele se pot repara daca este cazul sau mai bine iau noi?

@DeViAnSAm zis să las pompa de înalte la urmă fiindcă când am montat-o a fost luată de la Mac recondiționată la stadiu de nou și testată pe banc - era țiplă.

Văd ce rezolv și vă țin la curent!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sint piezo,iti recomand noi dar sint destul de scumpe.Pompele cp3 sint destul de bune,eu am montat pe toate bancurile de probe asa ceva,pentru fiabilitate,debit,etc.

Daca ai probleme cu injectoarele,iti recomand inainte sa le montezi,sa mergi la pompangiu si sa il rogi sa iti spele pompa prin interior,demontind toate piesele,asta in caz ca e plina de mizerie,ca sa nu strici injectoarele din nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De cateva zile am inceput sa am o problema cu masina, un Passat b6, 2.0 TDI CBBB.

 

La relanti motorul "smuceste" periodic destul de tare. Nu e constant, pot trece minute bune fara sa faca, iar apoi incepe sa faca de cateva ori si tot asa. Aceste smuciri sunt parca mai puternice imediat dupa pornire, cand motorul e rece. Ele nu dispar cand motorul se incalzeste, dar parca nu mai sunt asa de brutale. Turatiile motorului nu par sa varieze (nu se misca acul in bord) atunci cand apar socurile. In mers nu am simtit nimic. 

 

Am observat că la fiecare șoc pe care il manifesta, motorasul de la clapeta de admisie inchide pentru o fractiune de secunda. Inițial am crezut ca acel motoras e problema, pentru ca cele doua lucruri sunt perfect sincronizate (smucirea motorului cu inchisul clapetei de admisie). Insa am scos mufa de la el, iar motorul se comporta la fel - smuceste in continuare. Așadar este undeva o problema care pe langa socul transmis in motor, determina si acel motoras sa inchida.

 

In VCDS valorile injectoarelor sunt bune si nu se modifica in momentele descrise mai sus. EGR-ul in schimb e foarte murdar...poate de la el sa fie buba? Sau poate e ceva mencanic in motor care 's-a dus'. Aveti vreo idee ce/cum sa mai verific?

Nu exista nici o eroare in VCDS!

 

las 2 linkuri catre video-uri in care puteti observa problema descrisa:

 

1. Se pot observa acele socuri de care vorbesc si cum clapeta de admisie e actionata sincron cu socurile

 

 

2. Aici scot mufa de la motorasul clapetei de admisie, dar motorul continua sa funcționeze in socuri 

 

PXL_20230116_080304593_exported_1663_1673859816281.jpg

PXL_20230116_080823973.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in turatie mai mare cu motorul rece intrerupe la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu prea pare sa fie problema de injectie,cu atit mai putin de pompa de injectie,nu vad rostul intrebarii in topicul asta,dar este posibil si sa ma insel.Mie mi se pare ca ceva loveste,se agata,nu ca ar intrerupe alimentarea cu combustibil,lucru care denota si din diagnoza,si din faptul ca turometrul nu schimba valoarea cind se manifesta problema ta.

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!