Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

andreidumitru

multumesc de raspuns.

Cele 2 piese incercuite de mine pe diagrama, corect? Am gasit valva respectiva pe Bosch la aproximativ 600 lei, cea originala are un pret exagerat ~2200 lei, au fost probleme cu valvele aftermarket?

Capture2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. Nu rezista in timp, ca originala.

 Dar, in general sint ok.

 Majoritatea pun Bosch after.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agavriloaei Constantin

Salut

Am și eu o problema cu un vw jetta, din 2011, motor de 1,6 diesel

Am eroarea asta P0087 si nu pot sai dau de capat. Merg putin cu ia și deodată se aprinde sirmulita galbena și nu mai trage

Va rog frumos dacă ma puteți ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie regulatorul de pe rampa de injectie. Verifica sa nu fie span mult in filtru. Dar ca sa nu muncesti inutil, verifica regulatorul. 

Nu stiu daca a descris careva metoda de verificare a regulatorului de pe rampa, dar iti explic eu. 

Scoti furtunul de retur al rampei de injectie si il infunzi cu ceva(vezi ca ai presiune pe el si sa nu scape motorina), in stutul ramas liber introduci un furtun de aproximativ 1m si cu gaura interioara de 6mm si dupa toate astea, pornesti motorul cu furtunul (care vine de la rampa) introdus intr-un recipient. Dupa 30 secunde de functionare a motorului la ralanti, trebuie sa ai o cantitate de 90...110ml de motorina returnata pe furtunul pus de tine. Daca cantitatea este mai mare sau mai mica, cica regulatorul este defect. Procedura aata se aplica la motoarele de 2.0tdi,dar cred ca este aceeasi procedura si la cel de 1,6tdi.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incepe din rezervor.

Verifica pompa electrica, supapa retur filtru  apoi pompa, rampa, etc.

Eroarea asta e f generalista, pe alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Revin si eu cu un mic update. Am facut plinul la masina si ca prin minune nu mai face nici o figura. Am zis ca las sa scada iar nivelul in rezervor sa vad daca se repeta comportamentul ciudat al masinii. Eroarea la mine a aparut dupa ce am facut plinul la Petrom (nu stiu daca are vreo relevanta statia sau calitatea combustibilului cu presiunea scazuta) si a disparut dupa ce am facut iarasi plinul de la Mol (mai aveam cam 15% din rezervor).

Daca o sa apara din nou eroarea cu low pressure o sa desfac rezervorul sa vad ce gasesc acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil mizerie pe supapa care mentine motorina in acel compartiment de unde pompa trage motorina.

 Ceva pilitura de bronz, de la pompele din statiile peco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Intrebare:o rampa completa de injectie de la un motor CBAB de 140 C.p.se poate pune pe un motor CBBB 170 c.p.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Singurul lucru care difera la CBAB și CBBB este turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.06.2022 at 17:29, Rares26 a scris:

Salut!

 

Situatia mea este urmatoarea, am un Golf 6 2.0 TDI CBAB care m-a lasat in drum dupa ce a intrat in limp si apoi s-a oprit din mers. Problema a fost pompa de inalte care a facut extrem de multa pilitura. Am inlocuit pompa de inalte, a fost curatata toata instalatia inclusiv rezervor + schimbat filtru si am schimbat toate injectoarele pt ca erau praf de la pilitura. Dupa operatiune masina a mers brici, am mers o zi intreaga cu ea pana cand s-a aprins iar spirala si motorul apoi a intrat in limp. Desfac capota, un furtun de retur nu avea colierul strans si scapa motorina. Am strans colierul si am plecat iar la drum, masina functionand din nou perfect. Dupa cativa km a intrat in limp iar pana ziua urmatoare cand am ajuns cu ea la mecanic nu a mai pornit deloc. Mecanicul mi-a schimbat pompa din rezervor zicand ca acolo e problema. Masina tot nu porneste, cand dau la automat dupa cateva secunde porneste motorul dar se opreste instant, pe tester presiunea in rampa este perfecta pt pornire deci primeste motorina, injectoarele la fel, eroarea ce o are e low fuel pressure dar asta probabil a ramas de cand am depistat furtunul care scapa motorina, nestergand eroarea. 

 

Dupa toate astea masina tot nu porneste, as aprecia niste idei despre ce sa mai verific. Multumesc!

 

Salut!

 

Revin cu un update la problema mea de mai sus. Am inlocuit toti senzorii + pompa auxiliara + un rand nou de injectoare. Singura care a ramas neschimbata e rampa in sine (teava). Masina porneste perfect, nu se dezamorseaza peste noapte, trage foarte bine DAR vreo 15km.... Dupa aprox 10-15km masina intra in limp mode si imi zice low fuel pressure in rampa. Pun testerul pe ea, amorsez instalatia doar din tester (se aude aer pe instalatie cand pornesc pompele) si isi revine dar din nou pentru inca ~10km apoi limp iar. Problema din ce vad eu este ca dupa ce se incalzeste prinde aer pe undeva.. ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai înlocuit regulatorul de pe rampă? Mai degrabă este o problemă de dilatare datorită încălzirii motorinei și dă prea mult pe retur. Am avut această problemă dar era supapă de suprapresiune, nu regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sint mecanic toata ziua,doar asa,cind ma plictisesc.Uite ce as face eu.

Masina intra in limp mode la x minute indiferent ca sta pe loc cu motorul pornit,sau daca este in mers?Daca o face si stind pe loc..umple un bidon cu motorina,baga doua furtune in el,si alea doua furtune in tur si retur pompa de injectie.

Porneste masina si vezi daca mai face la fel.

Daca da,inseamna ca problema ta poate fi intre pompa si injectoare(sau un cablu ros de sobolani) adica nu se stie sigur,e de munca.

Daca face la fel,pune 4 furtunase,la returul injectoarelor,vezi si tu ce mai ai de astupat pe acolo,sa nu lasi sa treaca aer ceva,cum spuneam,nu sint mecanic,nu desfac niciodata nimic de pe masini,le primesc desfacute,si porneste motorul.

Daca pui bidoane,seringi,sau ce vrei tu cu volum mai mare e mai bine,si vezi cit retur iti da injectoarele....important este daca atunci cind intra in limp mode,vreunul dintre ele da diferit,si mai mult decit restul.

Daca la testul cu bidonul de motorina nu mai face probleme,inseamna ca ai ceva inainte de filtru,nu stiu ce,pompa electrica din rezervor daca ai.

Generalizind bineinteles.....faptul ca iti da eroare de presiune de combustibil,nu inseamna nici ca pompa este stricata,nici injectoarele,nici filtrul,nici...nici,inseamna doar ca ceva se intimpla si face sa afecteze presiunea din rampa,uite ca sa fiu eu mai priceput ca altii,poate ca ti se incalzeste un releu,si nu mai da curent la pompa din rezervor,sau ai un contact aiurea in senzori,valve,electrovalve,etc.

Nu este de neglijat nici experienta celor care se lovesc de astfel de probleme zi de zi,mecanicii,ei vad si au o statistica nescrisa in minte,si in general cind dau un verdict,il cam nimeresc.

Daca in cele din urma nu gasesti problema...ai un kit de dopuri false pentru pompe common rail?

Daca nu ai naspa,se scoate senzorul,electrovalva,hai mai dao in mama ei,cum se numeste din pompa de injectie,si se pune un dop fals din astea.

In momentul in care motorul porneste cu dopul asta pus,presiunea pompei urca la maxim,si nu variaza deloc,si o lasi sa mearga pina da eroare din nou,daca da bineinteles.

Daca pompa e buna,si injectoarele nu dau prea mult pe retur,inseamna ca sistemul de injectie nu are nimic,adica nici pompa nici injectoarele, 100%.

Poza cu dopurile e dupa internet,daca vreti sa le vedeti pe ale mele,ca sa nu para ca fac publicitate,spuneti,le fac poza si o uploadez.

 

 

kit-de-falsos-actuadores-common-rail-.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara domnilor, un 2.0 CFJA 2012 , cumparat la 146.000 din privat Germania atunci am facut revizie si era curat, acum la  revizie 161.000 am gasit span in filtru de motorina, curatat carcasa si pus filtru nou, amorsare cu vcds 5 cicluri, si am desfacut regulatorul de pe pompa acolo curat tot, am facut un drum de 130-140km apoi am defacut iar filtru de motorina si a aparut cateva particule, apoi a dat iar jos regulatorul de pe pompa unde din nou nu am gasit nimic, apoi am defacut pompa scos tachetul afara, era in pozitia corecta(paralel cu axul)  si fara semne de uzura la rola, pistonasul si axul arata f bine.

dar totusi spanul apare in filtru de motorina. am gasit ceva uzura in corpul pompei, unde culiseaza pistonasul in aluminiu

Dupa ce am rasfoit aici vreo 30 pagini nu am intalnit problema mea si am hotarat sa pun un filtru de benzina metalic cumparat de la piese auto intre pompa de medie si cea de inalte si un filtru de sticla transparent pe returul din pompa de i alte i spre filtru, dupa amorsare si rulat 15-20 min la relatiu a inceput sa apara pe retur in filtru transparent o pilitura si ce a particule f mici care sclipesc la lanterna,

 

Screenshot_20220718-212420_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212438_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212441_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212447_Gallery.jpg

imi cer scuze ca am facut 2 posturi dar nu am stiut cum sa urc mai multe poze

ce ma sfatuiti sa fac ? am incercat si cu magnetul dar doar o bucata sa lipit...a facut priza de la motorina si sa lipit sau nu stiu dar nu pare metalic

in septembrie trebuie sa fac un drum de circa 4000km si nu vreau sa am surprize

masina ruleaza impecabil, fara nici o simptoma negativa

injectorele 2 cu corectii 0.6 si doua cu 0.4

Screenshot_20220718-212403_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212359_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212356_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212748_Gallery.jpg

Screenshot_20220718-212811_Gallery.jpg

Modificat de Motor
sa fie pilitura din corpul pompei sau din alta parte ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/curata mizeriea din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, EEXCALADE said:

Verifica/curata mizeriea din rezervor

alimentez doar Petrom din cluj  preponderent sau orase mari si 2-3 alimentari la JET inafara tarii

este greu accesibil rezervorul, masina este 4 motion si are scaune spate pe şine, totusi spanul pe retur de unde poate surveni ? avand in vedere ca pompa de inalta si de joasa iau curata din filtru, am programare sa schimb pompa vineri, dar nu ma lasa sufletul sa dau 8-900e deageaba

Tot odata imi e frica sa mai umblu cu ea asta, sa nu infunde injectoarele, eu nu ma pricep la diesel, eram fan benzinare, de aceea apelez la voi sigur cunoasteti mult mai bine 

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, Motor said:

totusi spanul pe retur de unde poate surveni ?

Din rezervor/pompa de medii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la returul de la pompa de inalte spre filtru de motorina. Cel mai probabil e din pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul curat, doar unde am incercuit pe corpul de plastic circa 10 bucati in rest e curat

20220718_223217.jpg

Screenshot_20220718-224454_Gallery.jpg

53 minutes ago, EEXCALADE said:

Din rezervor/pompa de medii 

dupa pompa de medie am pus filtru 

Screenshot_20220718-224728_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,lasa-l acolo o perioada.

Poti pune un filtru transparent (de benzina)

Indiferent de filtru ,nu filtreaza 100%

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Ok ,lasa-l acolo o perioada.

Poti pune un filtru transparent (de benzina)

Indiferent de filtru ,nu filtreaza 100%

 

am pus filtru transparent pe retur doar,(presiune mai mica cred) m-am gandit sa pun pe presiune de la pompa medie (5-7 bar sau cat face) un filtru sa reziste la presiune de aceea am ales cel metalic

 

daca stii un model/cod/link cu un filtru transparent si bun poti sa imi dai in privat, sunt disperat sa rezolv problema, sa pot sa dorm noaptea 🙂de 3 sapt nu a rulat deloc asteapta in parcare

 

am incercat sa cer pareri la mecanici...cunostinte...dar nu au intalnit situatii similare, la ei ajung doar in faze critice/terminale

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa nu te mai joci cu masina,schimba pompa,pentru ca daca iti intra in injectoare,si va intra pina la urma,vei plati pe ele mai mult decit pe pompa.

Alta varianta,este sa cumperi toate componentele interioare ale pompei,noi noute,sa le montezi,si asta e...dar asa poate iese si mai scump.Puteai sa incerci sa repari si pompa,schimbind doar unele piese,dar nu ai garantie,si poate nici sculele necesare ca sa scoti cuzinetii si sa-i schimbi,apoi sa pui si un ax nou pentru precautie.

Spanul in general,se produce intre cuzineti si ax,alteori intre pistoane si culatele pompei,dar depinde,si in poze nu se poate aprecia corect.

Din pacate nu este o operatie usoara,si nu merita sa faci cirpeala,indiferent de cit te costa alta pompa,care ar fi de preferat sa fie nou,nu reparata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista in Bucuresti un service Bosch parca express diesel le zice care reconditioneaza tot interiorul la cp4, poti vorbi cu ei si mi se pare cel mai simplu asa ori faci trecerea la cp3 sa stai linistit. 
Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, vp44 said:

Parerea mea este sa nu te mai joci cu masina,schimba pompa,pentru ca daca iti intra in injectoare,si va intra pina la urma,vei plati pe ele mai mult decit pe pompa.

Alta varianta,este sa cumperi toate componentele interioare ale pompei,noi noute,sa le montezi,si asta e...dar asa poate iese si mai scump.Puteai sa incerci sa repari si pompa,schimbind doar unele piese,dar nu ai garantie,si poate nici sculele necesare ca sa scoti cuzinetii si sa-i schimbi,apoi sa pui si un ax nou pentru precautie.

Spanul in general,se produce intre cuzineti si ax,alteori intre pistoane si culatele pompei,dar depinde,si in poze nu se poate aprecia corect.

Din pacate nu este o operatie usoara,si nu merita sa faci cirpeala,indiferent de cit te costa alta pompa,care ar fi de preferat sa fie nou,nu reparata.

aveam programare pe maine sa schimb pompa, dar am anulat, mai rulez putin cu masina si urmaresc filtrele sa gasesc sursa spanului, sa nu fie pompa cea de medie sursa, eu pe interiorul pompei ax pistonas nu vad uzura de unde ai proveni, doar din corpul pompei de aluminiu, de aceea am pus poze aici, voi ati vazut mai multe pompe desfacute decat mine, daca as avea cum sa incarc aici filmarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!