Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Cu ajutorul lui @EEXCALADEsi @racingparts.ro am amorsat manual instalatia si masina a pornit. Am schimbat inainte si supapa de control si parca masina e putin mai puturoasa. (are un lag putin mai mare) trebuie facute ceva adaptari ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eroare luata dimineață, spira aprinsă și nu mai trăgea. Am repornit motorul și merge. Eram pe coborâre și aveam puțină motorină. Ce am mai observat și înainte, după ce urc o pantă și încep să cobor mașina parcă dă în nas, chiar dacă țin accelerația constantă, nu știu cum să fiu mai explicit. 

IMG_20210801_114919.jpg

IMG_20210801_114829.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,de 2 luni ma confrunt cu o problema care imi tine masina in service,motorul invarte dar nu porneste,am cautat toate motivele posibile pe site-uri,tutoriale…nada.In fine am schimbat pompa de inalte cu una noua SH 0km,pompa combustibil noua,senzorii pe rampa noi,filtrul de combustibil nou,baterie noua,mecanicul spunea zilele trecute ca pompa de combustibil face prea putina presiune respectiv 0,5bar dar,prima pompa de combustibil de fabrica cu care a venit masina facea aceeasi presiune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dupa principiul cand te mananca te scarpini, astazi eram programat cu masina sa schimb termostatul si la sfarsit i-am zis mecanicului sa ne uitam si la regulatorul de pe pompa sa verificam daca are span.
Precizez ca masina mergea foarte ok inainte,  valori la injectoare foarte ok intre -0.15 si maxim +0.2 la cald, presiunea din rampa ok cu mici fluctuatii pe tester dar nimic sezizabil pe turometru se incadra in cei 30 bar diferenta fata de valoarea specificata si fara nici un fel de eroare stocata(am vrut sa fac asta strict preventiv).
Am desfacut regulatorul , am gasit ceva mizerie neagra la culoare dar nu era de origine metalica si nici de magnet nu era atrasa, am curatat ok pus loc, amorsat cu testerul si incercam sa pornim dar nu aveam ce ca nu a vrut sa pornesca sub nici o forma.
Pe aceasta cale le multumesc pentru informatii si le cer scuze pentru deranj  @racingparts.ro si @EEXCALADE
In urma discutiilor  am desfacut capul pompei , am curatat piesele de acolo, sters bine si pus la loc si de asemenea fara succes(si rola si cama arata foarte bine fara urme pe ele).
Pe deasupra regulatorul de presiune incepuse sa bazaie foarte ciudat cand nu era contactul pus iar pompa facea pe tester sub 100 bar cand dadeam la automat iar cu contactul pus 8 bar, fata de cei 240 valoarea specificata in momentul incercarii de a o porni.
Intr-un final am dat de un prieten care avea o pompa de la un golf 6 reconditionata la express diesel in bucuresti si mi-a adus-o sa probam cu regulatorul lui de presiune tot bosch original, nici asa nu a vrut. In schimb am desfacut ambele pompe si am observat ca tija cu arc de pe masina mea fata de cea reconditionata avea joc in ax foarte mare, acum nu stiu sigur daca asa trebuie sa fie sau efectiv a mea a patit ceva fix in momentul desfacerii regulatorului vietii.
Am pus tija de la pompa lui cu tot cu capacul aferent pe care sunt suruburile, regulatorul de presiune tot de pe pompa lui, amorsat din tester si a pornit in sfarsit dupa 5 ore de chin cu ea. 
Acum merge ok, valorile sunt ok pe injectoare si rampa. 
Sper sa nu fie probleme pe viitor si ca am pus totul ok la loc, acum masina se aude si merge foarte bine, nu da erori. 
Oricum cred ca pentru linistea mea o sa ii fac o vizita lui Catalin pentru o verificare mai in amanunt.


 

IMG_3420.jpg

IMG_3421.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bune ca intrt-un final ai reusit ,acum stii ca internele pompei sint in stare buna 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de tot  informatii🙂, or fi ele ok dar si cat m-a chinuit dupa-amiaza asta cu verificarea de rutina.
Nu cred ca mai incerc asta pe viitor 🤣
Foarte ciudat de ce la unii face figura asta si nu mai porneste dupa iar la unii pur si simplu porneste chiar si fara amorsare din tester. 
Oare sa se fi defectat pur si simplu ceva, ma gandesc ca are sens ca am pus tija cu arc de la cealalta pompa care are mult mai fest arcul si tija din interiorul lui fata de a mea. 
Multumesc inca o data!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

Ce ai patit tu se intampla foarte rar.

Ai umblat si la filtru inainte de a umbla la valva ?

Cred ca amorsarea nu a fost facuta bine sau la pompa care trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost si filtrul desfacut dar carcasa cu totul din furtunurile de motorina ca a schimbat si termostatul.

Iar amorsarea din tester a facut-o pe pompa de motorina ca se auzea bazaitul in zona motorului cand facea amorsarea.

Din pacate are tester Texa si este diferit fata de vcds, aparea ceva gen pump injection 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, gabriel88 said:

Iar amorsarea din tester a facut-o pe pompa de motorina ca se auzea bazaitul in zona motorului cand facea amorsarea.

Asta a fost cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, bine de stiut pe viitor, exista si alta pompa care se amorseaza? Cea de medii din rezervor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se umbla si la filtru si la valva fara sa se amorseze intre ele.

Se amorseaza doar cu pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de tot, macar cine va mai incerca pe viitor sa citeasca si pe aici si sa fie atent!

🙏

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara aceasta după ce mi s-a schimbat filtrul de motorina nu a mai vrut sa pornească, a pornit o data scurt după care nu a mai vrut. Înainte de aceasta erau momente când pornea greu, dar foarte rar, se învârtea motorul foarte mult și o data a pornit și s-a oprit.

 Am dat la cheie de câteva ori bune, după care am lăsat-o in pace, nu venea motorina. S-a scos furtunul de la pompa și când dădeam la cheie curgea motorina foarte puțin, motiv pentru care s-a ajuns la concluzie ca trebuie pompa de motorina.

 Acum am doua întrebări:

1. Exista posibilitatea cât am dat la cheie fără sa pornească sa fi făcut pompa span?

2. Pompa OE, este foarte scumpa. Ce producător recomandați? (As pune una SH, dar nu știu ce găsesc)

 Mulțumesc frumos.

Modificat de smurff1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar fiind presiune scăzută, nu se auzea nimic la injectoare (când făceau mecanicii la fostul audi se auzeau cum se amorsează).

 A slăbit o conducta și nu dădea motorina deloc.

 A pus o pompa din exterior și motorul a pornit la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor, 

 

Oscilatia aia la presiunea actuala nu pare normala deloc, masina avand si un tremurat la relanti. Ce senzor se cere schimbat ? Cel de reglare presiune din rampa, ala scump ? :( 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ieri a inceput si mie sa imi tremure la relanti masina iar dupa ce am mers la un prieten am sesizat acelasi lucru ca si tine scade presiunea in rampa. M am uitat la filtru motorina si am desfacur regulatorul motorina si nu au nici mizerii nici șpan. Pe tester nu am nici o eroare.

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/14/2021 at 8:09 AM, AndreyPH said:

Domnilor, 

 

Oscilatia aia la presiunea actuala nu pare normala deloc, masina avand si un tremurat la relanti. Ce senzor se cere schimbat ? Cel de reglare presiune din rampa, ala scump ? :( 

 

 

 

De regula, acela este de vina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

am un Passat B8 2.0 BiTdi 240 (CUAA) -model 2018 - 120k km la bord. La ultimul schimb de ulei mecanicul a constatat ceva particule minuscule la filtrul de motorina - zicea ca e span si ca motoarele TDI au o problema arhicunoscuta cu pompa de inalta presiune. Momentan mi-a zis sa monitorizam, si sa trec pe motorina de la OMV (foloseam doar Rompetrol - cea normala). Deviatiile pe injectoare la ralanti erau intre 0.2-0.6.

Am cautat pe forumuri si pe afara, si nimeni nu se plange de problema pompei la motorul asta - nici aici pe forum nu am auzit de nimeni; Ar trebui sa-mi fac griji sa plec in concediu si sa ma intorc cu masina pe trailer?

Ce motorina recomandati? am vazut ca @EEXCALADE recomanda OMV Maxxmotion - dar asta nu e motorina cu procent scazut de biodisel?

 

Mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura motorină unde scrie zero biodisel este sortimentul scump de la Rompetrol. Cel puțin așa era cândva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a aparut span, nu ai ce ii face, degeaba pui de la Omw.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur ca era span - alt mecanic mi-a spus ca e posibil sa fie mizerie din rezervor (mai ajung cu rezervorul aproape gol) si ca sa urmaresc in continuare ce se intampla. E posibil sa se duca pompa in 120k km? Ma ajuta cu ceva sa schimb acum pompa (una nou-nouta)? Nu ma bate gandul sa bag 5000 euro in injectoare + anexe doar din cauza unei banuieli ca ar putea fi ceva stricat...

 

@EEXCALADEnu biodiselul asigura ungerea in cazul motorinei?  Stiu ca OMV MaxxMotion se launda cu numerosi aditivi care asigura ungerea, dar in Romania nu mai ai incredere cat e realitate, si cat e reclama

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!