Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

On 5/21/2020 at 8:30 AM, DeViAnS said:

@kosmyn_aurel89 as proba un alt regulator presiune rampa. Deviatia ta de presiune uneori depaseste 30 bari, ceea ce nu e ok

Salut! Am reusit dupa mult timp sa imi schimb regulatorul de rampa, doar ca...nu par mari diferente , decat unele foarte mici, motorul merge o idee mai rotund, si numai are trepidatia la rece, doar ca uneori face niste scuturari aleatorii. In mers nu pare nicio diferenta. Pe sita regulatorului demontat exista o pelicula de vată, cred  ca este puff, microfibre de la filtele utilizate. O sa il trimit la curata verificat, daca este ok sau decalibrat. Multumesc

prew.xlsx

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifice pe banc pompa. Mergi la un pompagiu bun. 

De verificat si injectoarele pe banc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cel mai probabil la regulatorul de presiune. De ceva timp are niște smucituri din când în când, motorul nu merge mereu rotund, pana acum câteva zile când a început sa facă rău și sa varieze turația foarte tare (cu aproape 1.000 rpm). Am pus testerul pe mașină, valorile injectoarelor sunt bune (sub 1), dar am eroare P229B00 - Abatere de reglare supapa dozare combustibil. Presiune prea mare. 

Când am întrat sa vad presiunea în timp real, aveam variații foarte mari. 

 

După ce am răsfoit forumul zilele astea, am venit la un service, a pus testerul iar și ii apar 2 erori 

Fuel pressure sensor - P019300

Fuel pressure control valve, adjustment difference - P229B00

 

Fără alte verificări mi a spus sa începem cu schimbul regulatorul ui de presiune de pe pompa (cod piesa 03l130764a), găsesc doar OE la 1900 lei.

 

Ma puteți ajuta cu un sfat, recomandare? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal, am avut si eu eroarea P229B high pressure exceed limit la 1,6 CAYC si s-a rezolvat prin inlocuirea regulatorului de pe pompa de inalta presiune. Foarte ciudat ca se manifesta numai iarna la temperaturi sub 0, resetam si mergea o perioada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au aparut ca piese de schimb componentele din CP4 care fac uzura si duc la fail.  

Rola - Bosch 1 462 C24 999

Ax - Bosch 1 466 C06 030

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita ca schimb preventiv pentru rola? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.09.2018 at 20:09, qwk a scris:

Scoate capacul  de plastic si apoi desfa surubul cu "M" de acolo. Desfa-l incet pt ca este si un arc acolo. Dupa ce desfaci o sa ai acces la valva de sens si pistonas. Intre ele trebuie sa fie vid ca sa functioneze. Altfel pistonasul nu poate deschide supapa. 

 

Aceiasi problema am avut-o si eu si asa am rezolvat-o. La mine era motorina intre valva si pistonas, deci nu se facea vid, deci valva nu se deschidea.

 

Poti vedea valorile pe pompa cu vcds. Eu aveam presiune de 6-8 bari. Ea trebuie sa faca minim 280 bari ca sa porneasca.

 

Problema la mine a aparut tot in urma verificarii de span.

Poți sa îmi explici și mie cum e cu pompa ca și la mine nu face presiune am băgat mașina în servis pentru curățare rezervor și instalații și după numai pornește mașina face presiune 8 bari pe diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Incep prin a-mi cere scuze daca a mai fost pusa aceasta intrebare si nu am trecut eu peste ea. 

Vreau sa merg saptamana viitoare sa imi cumpar un Passat b6 fabricat in 06. 2009 cod CBBB 170hp 290 000km. Masina este foarte dotata, ingrijita... ma sperie insa problema cu pompa de inalte, span in sistemul de alimentare/injectie. Am un vcds 12.12 cu mine, ce ma sfatuiti sa verific si pe ce canale pt a-mi da seama daca e cu risc sau nu? Multumesc anticipat. Daca aveti si alte sfaturi sau recomandari sunt binevenite. 

Modificat de bogdy_dete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu poti diagnostica/prevedea daca o sa faca span sau nu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Sansele sa faca sunt mari daca masina a ajuns la 300 000km sau a facut pana acum si problema e posibil sa fi fost remediata si sa nu mai apara? 

Sau daca o cumpar, ce pot face imediat dupa sa nu ajunga sa faca span si cu ce costuri pot preveni? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici starea pompei dupa ce o cumperi sau pui o pompa cp3 ca sa stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de reparatie de mai sus nu e suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, EEXCALADE said:

Suficient sa ce ?

 

sa previi aparitia problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CP3-ul e suficient

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uatevar. de ce te-ai chinui cu adaptari plus sansa sa gasesti o pompa SH, decat pise noi? Apoi cat de rele pot fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am vazut ca multi colegi se confrunta cu aceeasi problema

  Mie imi apare eroarea P0087 low fuel pressure(coil si apoi check engine) la aproximativ 8 luni de cand am reparat pompa de inalta presiune(1800 de lei informativ la reprezentanta delphi) tocmai din cauza ca nu facea destula presiune sa porneasca masina.

Ciudat este faptul ca atunci cand opresc masina si iar ii dau cheie cateodata dispare si apare doar atunci cand conduc undeva la 30 km+ adica motorul e cald si apas pedala de acceleratie mai tare.

Probleme sesizate: pornire grea la rece, limitare masina cand apare eroarea.

Masina: Golf 7 1.6 TDI 2015 110 hp, CXXB, Km actuali 260k.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar, aici se vorbeste mai mult de sistemul Bosch care e pe toate 2.0-urile din 2008 incoace. Sistemul Delphi e ceva mai nou si am impresia ca e doar pe 1.6. Cred ca esti primul care scrie pe topic despre o problema cu sistemul Delphi, nu neaparat pentru ca nu ar fi probleme, ci pentru ca e mai nou si mai putin intalnit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci imbunatatirea aia de design a fost cam degeaba din cate observ...aceleasi probleme ca si la cele bosch le am avut si inca le am... frustrarea este ca iti da un cod general de eroare p0087 si te pui si schimbi aiurea senzori si supape si injectoare si tot primesti aceleasi erori din cate observ din comentariile anterioare si din ce am citit pe grupul de MK7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/13/2021 at 9:01 AM, DeViAnS said:

Au aparut ca piese de schimb componentele din CP4 care fac uzura si duc la fail.  

Rola - Bosch 1 462 C24 999

Ax - Bosch 1 466 C06 030

Ai găsit un magazin anume care aduc piesele? Am încercat la un magazin de piese auto și nu găsesc după coduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate n-am găsit nici eu, am rugat chiar un vânzător de la autonet, insa fara succes deocamdată.  

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebati la service BOSCH, o sa aveti mai repede succes decat la vanzatorii de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la care sper sa gasesc raspuns. Am un vw golf 6 GTD motor CBBB 125kw 170h,cutie DSG. De cateva saptamani masina tremura foarte rau in N, daca stau cu ea pe loc in D1 nu se simte nimic, porneste ok nu sunt alte simptome. Am facut un VDCS nu apare nici.o erore dar imi arata la injectoare cand pe primu injector valori de 1.80, dupa oscila se ducea in -0.70 si injectorul 3 se ducea la fel, aceleasi oscilatii, doar ca am observat ca la  Group 19 la campul High Fuel Pressure Control Deviation erau valori care osciliau foarte rapid -122; 76; -100. Au scos baietii supapa de de reglaj combusibil au curatat.o(suflat, sters, mentionez ca era perfect curata nu erau urme de span) au curatat contactul de la senzorul de presiune, a fost montata din nou pe masina si surpriza numai avea oscilatii asa mari si injectoarele la fel nu se mai duceau peste 1 si tremuratul s.a oprit, am mers 2 zile si tremuratul a revenit atunci cand masina se incalzeste. Ce ma sfatuti sa fac? Sa schimb supapa de reglaj, senzorul? Mentionez ca era gata gata sa schimb injectorul. Va multumesc.

 

Modificat de Vlad1310
Completari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!