Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

On 01.05.2015 at 13:33, gctinvalentin a scris:

concret nu o sa iti zica nimeni ptr. ca este o eroare generala asa ca nu te gandi ca o sa iti zica cineva schimba pompa de inalta si gata sa rezolvat ptr ca defectul face referire la o pierdere de presiune acesta poate fi din cauza unui filtru de combustibil colmatat,pompa de joasa obosita sau pompa auxiliara nu isi mai face treaba....cel mai usor este sa rogi pe cineva priceput sa faca un test drive si sa urmareasca pe blocul de valorii presiunea in rampa,valoarea regulatorului de debit si valoarea regulatorului de presiune poate vede ceva suspect...daca masina nu scoate fum si merge ok putin probabil sa fie vreun injector defect...oricum incearca sa scoti regulatorul de debit si vezi ce span face pompa de inalta sau incearca sa dai un self test pe elementele asociate sistemului de injectie si vezi ce merge ce nu merge ce face figuri etc

La fel si la mine,1.2 tdi CFW doar ca scoate fum negru foarte muuuult.

Am inlocuit 1 injector apoi celelalte,apoi rampa ,apoi pompa de inalte si degeaba.....

Prima data nu mai pornea,am inlocuit pompa din rezervor cu una noua aftermarket si filtrul de carburant cu unul aftermarket,totul ok,dupa 150 de km a inceput sa dea suturi in mers si sa se aprinda spirala.Asa au inceput belelele.....

Nu stu ce sa-i mai fac !!!! merg rareori  cu ea scoate foarte mult fum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Salut,

De curand am achizitionat din Germania un VW Tiguan 5N an 2009,2.0 TDI 4Motion 140 CP,motor CFFB,numar km 157000.

Am parcat-o intr-o vineri in fata locuintei,masina a functionat impecabil pana atunci.In ziua urmatoare am incercat sa o pornesc,insa pur si simplu nu a mai pornit.Initial am crezut ca e datorita bateriei,care era montata in 2016 iar masina nu circulase de ceva vreme...am schimbat bateria,insa tot nu a pornit.Nici un martor aprins in bord.Am apelat la un amic cu VCDS,a facut diagnoza,insa niciun cod de eroare.A verificat presiunea de combustibil de pe pompa de combustibil din rezervor,era in parametri.Insa presiunea din pompa de inalta presiune era cca. 50 Bar,cand ar fi trebuit sa fie la pornire cca. 240 Bar.Apoi am sesizat ca regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune face un zgomot urat(un tacanit urat,zgomotul normal la amorsare e mult mai mic,un zumzait al bobinei).Am schimbat regulatorul de presiune cu unul nou,am incercat sa o pornesc,insa aceleasi simptome(mai putin bazaitul acela urat al regulatorului).Nu porneste,niciun martor aprins in bord.Am verificat si prezenta spanului in orificul pompei de inalta presiune precum si pe filtrul regulatorului.Nimic,curat ca lacrima.

Am pus-o pe platforma si am dus-o la amicul mecanic,voi desface pompa de inalta presiune si o voi pune pe bancul de test.

Are cineva experiente similare cu acest tip de motor si cu aceste simptome?

Multumesc,un weekend fain!

Modificat de BroscarulSef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema specifica .. pompa uzata.

... daca e pilitura multa .. injectoare.. rampa.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, powershot said:

Problema specifica .. pompa uzata.

... daca e pilitura multa .. injectoare.. rampa.. 

Nu am pilitura deloc in pompa si nici in filtrul regulatorului,totul e curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica 

REGULATOR PRESIUNE SENZOR RAMPA INJECTOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu, a murit pompa subit, fara span , fara alte probleme,la mine s-a oprit in mers, numai ca a luat eroare pe joasa presiune. Am povestit pe forum. Am schimbat pompa si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie...cred ca asta ramane singura solutie...inlocuirea HPFP.

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, kosmyn_aurel89 a scris:

Asa am patit si eu, a murit pompa subit, fara span , fara alte probleme,la mine s-a oprit in mers, numai ca a luat eroare pe joasa presiune. Am povestit pe forum. Am schimbat pompa si totul a revenit la normal.

acus o luna la mine la relanti a murit. Am schimbat senzori noi de pe rampa, pompa originala și curățat sitemul de alimentare. Cu mentiuna ca pompa nu a apucat sa faca span ci pur si simplu a cedat.   Intreb pentru cunoscători daca e  posibil ca distributia sa afecteze pompa de înaltă? Mai exact daca distribuția nu este aliniată corect sau cureaua este prea întinsă?! in ideea ca poate forta actionarea pompei greșit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Indeferent cum si cat de intinsa ar fi fost , nu. Nici chiar daca nu era pusa la semn cu un dinte sau doi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,vreau sa postez aici un log(sfatuit de un coleg pe  topicul legat de turbo) si anume sa ma lamureasca cineva cu privire la presiunea de combustibil,masina devine puturoasa cand se incalzeste,mentionez ca are DPF si EGR off.Nu are nicio eroare stocata ,porneste perfect rece/cald

log 1.6 tdi.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema

se amplifica treptat cu cat merg mai mult cu ea,frecata prin oras,daca o scot la drum isi revine usor si trage bine,este ca si cum ceva se incalzeste la mersul urban ,daca o las sa se raceasca 15-20 min isi revine iar ptr doua-trei demaraje apoi iar devine puturoasa,problema este foarte evidenta la turatii mici,,practic isi modifica cuplul maxim de  la 1500 ture pe la 2000-2200 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situaţia este neschimbată. Fă un log atunci când este rece şi zici că trage bine şi unul când se încinge şi nu mai trage. Aşa putem compara valorile. Acum nu ştiu cât trebuie să ai exact presiunea în plină sarcină, eu am comparat cu grupul 308. Poate te lămureşte un coleg care ştie exact.

 

PS Nu mai posta în două topic-uri aceeaşi problemă. În celălalt topic postezi loguri cu parametrii turbinei, aici cu cei de injecţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mi ramane decat sa schimb cele doua regulatoare,de pe pompa si de pe rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere pertinenta mi ar fi de mare ajutor ca sa nu arunc banii pe fereastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testarea si punere unui diagnostic corect in cazul tau .. necesira niste teste suplimentare. Nu e suficient vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fi mai explicit te rog

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nevoie de un manometru pt inalta presiune .. eventual pompa si inj puse pe banc de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 4 injectoare au valori sub 1,doar daca in sarcina ar manifesta o problema

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Domnilor. Rămân surprins și îmi pare rău de aceste prb la vw(sunt trecut prin asta) și știu ce înseamnă. În 2008 am cumpărat un Renault symbol 1.5 dci la 29000 mi-au căzut inj. Simptome, scotea fum negru în demaraj începuse sa pornească f greu vara,. Întrebare : nu e ok sa faci prima oara testul de retur de injectoare ca să elimini aceasta eroare? eu am fost la meseriaș am făcut testul de retur și sa constatat supape retur defecte. schimbate și pornire excelenta. După care în fiecare săptămână făceam test de pilitura. Scoteam pe la filtru pe jos motorina într-un pahar de plastic alb. Lăsăm la decantat 15 min după care cu un magnet, pe sub pahar  plimbat pe exterior și se vedea cum spanu se mișcă. Pompa genera span. (neșansa, ghinion) era sistem delphi. Alte mașini au mers și 450000 de km fără prb. Recomand prima data verificare injectoare (test retur, cu acele bidonase) după care verificat pompa și alte subansambluri. Îmi pare rău că și la vw sa fie prb asta. Totuși e marca de renume. Posibil din ce vad, aceasta prb sa rezolvat, a fost acel lot de B6 care și vw și-au dat seama. Am fost la pompagiu (foarte bun meseriaș) pe gama Renault, dacă vrea cineva îi pot da nr de tel în privat, sa nu se facă reclama. Nu știu sigur dacă repara și la vw, dar fiind CR ma gândesc ca poate ajuta. Sănătate și fără probleme ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un Log facut pe injectie,in sarcina-accelerat de la 1500ture la 3800 cu pedala la podea,poate cineva isi da o parere despre presiunea de combustibil ,daca in sarcina valoarea actuala este cu mult mai mica decat cea ceruta,pe loc la relanti situatia este invers,cea actuala este mult mai mare decat dea cerutaiLog injectie 1.6tdi.csv

308200hPa actuala si 257900hPa ceruta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara detin un passat cbab 140 cai și nu mai pornește.instalatia nu are span dar mecanicul zice ca pompa de înaltă nu face presiune . Cert este ca injectoarele nu deschid sa treacă motorina prin ele.intrebarea mea ptr cunoscători este daca pe tester de poate verifica dacă pompa este în parametri  sa nu o cumpar si sa fie altceva va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds poti vedea cati bari face pompa ta, facand un log in timp ce dai la automat. Din moment ce nu porneste poti sa ai pompa de medii arsa( nu dă eroare). Verifica cu injectoarele desfacute la piulitele de la conducte in timp ce pui contactul si dai automat, daca arunca motorina cu presiune la pornire, dar presiune si debit mare, daca nu arunca deloc sau putin , iti baga decat pompa din rezervor. Oricum e mai usor sa inlicuiesti pompa de medii decat pompa de inalta ca prima proba. Sau mai poate fii regulatorul de rampa, care se poate testa( in timp ce dai la automat, ca motorul sa porneasca pe furtunul de cauciuc de pe rampa comuna, nu trebuie sa arunce mai mult 100-200ml la 60sec) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!