Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Ciudat...pentru ca nu se auzea pana acum... Iar dupa ce se incalzeste bine motorul nu se mai aude acel "tacani ascutit"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate fac asa, mai mult/tare sau mai putin.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles .. ce sa zic multumesc mult,diseara o sa ma duc sa pun alt filtru de motorina, si un prieten mi a sugerat sa verific si pompa de plitura desfacand piesa din poza sau senzorul,problema mea mare este cam am de parcurs 2600km sapt viitoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pilitura o cauti pe fundul carcasei de la filtru de motorina, nu desfacand pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.. revin . Am schimbat filtrul din nou ,desfacut pompa ..si rezultatul a fost,,, filtru perfect fara impuritati ,, pompa la fel ,,am studiat pistonasul ,cilindrul din capul pistonasului ,cama nici o urma de uzura la 175000 km dar din pacate acel tacanit care nu se auzea inainte de schimbarea filtrului a reaparut..mi'am facut programare la vw aici in spania sa vad ce parere au ei despre tacanit,pentru ca mie mi se pare mult prea tare si cum nu sa auzit deloc pana acum nu cred ca este normal...o sa va tin la curent cum decurge treaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.. revin . Am schimbat filtrul din nou ,desfacut pompa ..si rezultatul a fost,,, filtru perfect fara impuritati ,, pompa la fel ,,am studiat pistonasul ,cilindrul din capul pistonasului ,cama nici o urma de uzura la 175000 km dar din pacate acel tacanit care nu se auzea inainte de schimbarea filtrului a reaparut..mi'am facut programare la vw aici in spania sa vad ce parere au ei despre tacanit,pentru ca mie mi se pare mult prea tare si cum nu sa auzit deloc pana acum nu cred ca este normal...o sa va tin la curent cum decurge treaba..

Omule tu chiar ii cauti nod in papura. Asculta alte masini cu aceleasi motoare (vw, skoda, seat, audi) si ai sa intelegi. E sunet specific motorului CR si daca nu ma insel acel sunet nu e metalic. Daca n-ai impuritati in filtru e ceas. Poftim ascult-o pe a mea (lasand la o parte sunetul distributiei) : 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te și fa test drive cu o mașină din reprezentanță și o sa auzi același sunet. Poate că aveai o problema înainte, dacă nu era acel zgomot :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate poate chiar ii caut "nod in papura"doar ca ma speriat problema cu pompele si stateam cu grija ca nu as vrea sa patesc ceva si sa raman prin vreo tara cu ea,acum vazand si filmarea colegului chiar m-am linistit.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

ca o recapitulare, eroare p0087 fuel pressure too low..schimbat, pompa din rezervor, pompa de inalta, egr (nou), rampa cu tot cu senzor si regulator, injectoare testate pe banc....eroarea nu a disparut, dupa 3mii de ture limp mode direct.

 

Cum am spus cu ceva timp in urma iau pompa de inalta la bagaj si o verific in constanta, mecanicii din anglia m-au lamurit.

Ei toate bune, am ajuns acasa in concediu, cu pompa in mana direct la verificat. Dupa testare pe banc la cald, cica pompa mea este perfecta (trebuie sa scoata intre 35 si 50 cica scoate fix 50).

Cand m-a auzit varul (detine unul din cele mai mari garaje din constanta) cate prostii am schimbat fara rost m-a facut tembel, primul data trebuia schimbat regulatorul de pe rampa de presiune...acum el imi garanteaza ca rampa second ce am cumparat-o este la fel de dusa ca cea de pe masina.

Am fost la un amic ce lucreaza numai cu pompe si injectoare....acelasi lucru mi-a spus si el, sa inlocuiesc regulatorul de pe rampa cu unul NOU.

Acum ramane sa gasesc regulatorul, varul meu nu-l aduce decat cu tot cu rampa si nu prea imi convine, unde sunt 500lei, si unde sunt 2000lei cu tot cu rampa, si culmea ca nici pe ebay nu il gasesc.

 

Si ca un happy end, multumesc lui Dragos pentru mapa ajustata, raman dator cu multe beri cand ajungi pe litoral.

post-152473-0-44151800-1441923223_thumb.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatiile de genul asta se fac cu piese noi,si se incepe cu ce e mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se schimba regulatorul de pe rampa de presiune trebuie facut ceva in vcds? Trebuie facuta vreo noua adaptare? Cunoaste cineva?

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie strans la cuplu specificat,altfel pierde presiune ,da eroare si intra in regim de avarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista adaptare la schimbarea regulatorului deoarece, oficial, regulatorul nu se schimbă decât odată cu pompa, niciodată separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin,regulatorul de presiune din capatul rampei (la care se referea bau.bau ) e piesa separata si vine atat pe OE cat si pe AM. Probabil te referi la regulatorul de debit de pe pompa care pe OE vine doar impreuna cu pompa.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, da faceam referire la regulatorul de pe rampa nu la cel de pe pompa.

post-152473-0-70718200-1442574894_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahh, da, scuze. ma refeream la cel de pe pompa (N290).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La 1.6 cayc unde se afla senzorica ala cu sită (filtru) pe el? Am schimbat recent filtrul de motorină și am găsit în carcasa particule metalice dar foarte foarte foarte fine, se vad doar în contrast cu capetele negre de plastic ale filtrului. Mașina merge foarte bine, nu mi-a făcut nici o surpriză pana în prezent ( o am de 4000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorica ala se numeste regulator de debit si se afla pe pompa de inalte prins cu 2 surubuti. Daca ai gasit span in filtru schimba pompa de inalte inainte sa-ti strice si injectoarele si celelalte componente . Demonteaza si curata toate componentele care intra in contact cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 cayc unde se afla senzorica ala cu sită (filtru) pe el? Am schimbat recent filtrul de motorină și am găsit în carcasa particule metalice dar foarte foarte foarte fine, se vad doar în contrast cu capetele negre de plastic ale filtrului. Mașina merge foarte bine, nu mi-a făcut nici o surpriză pana în prezent ( o am de 4000km)

 

Cati km are masina, din ce an este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220kkm, 2010 aprilie. A rulat în Belgia. Nu are span, dacă te uiți cu ochiul liber nu vezi nimic. Din ce am văzut la colegul baubau nu are sita în el acel regulator. Sau rămâne înăuntru? Sau l-o scos el și după aia o făcut poze? Menționez că filtrul nu mai fusese schimbat din 2013 și era negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scos nimic, pur si simplu nu are si nici in interiorul pompei nu ramane, cel putin nu am vazut eu. Pe el are niste gaurele cu bilute ce regleaza presiunea...fara site si alte minunatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așadar inafara de filtrul de motorină mai e vreo sită? Parca nu m-aș apuca sa schimb pompa de înalte asa de nebun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!