Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Exista vreo varianta sa verific acesti senzori din rampa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh...la aceasta intrebare nu pot sa iti raspund pentru ca nu stiu:))) din tester nu cred pentru ca tiam zis...el vede problema ti-o spune...dar nu iti spune unde rampa sau pompa...el.zice presiune prea mica...dar mai sigur sigur sa dus si regulatorulnde preaiune din rampa... cel mai bine imprumuta de la cineva una...vezi daca mai face si dupa cumparo...noua e 2300 2500 ron la PBN iar sh o gasesti intre 100 150 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o intrebare. Se poate strica pompa de inalta presiune din cauza pompei electrice de motorina? Cea din compartimentul motor, nu cea din rezervor. Sau invers? Sa se strice pompa electrica din cauza pompei de inalta presiune? Sau se schimba impreuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se strica cea electrica, pompa de inalta ramane fara motorina, deci...mers in gol ce duce la uzura, span. 

 

Off topic : Pompa de inalta de pe passat b8 pare a fi aceeasi cu cea de pe b6 si b7? Acelasi aspect, acelasi sunet http://youtu.be/ZHAsv567hq4?t=1m53s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand la pompa de inalta nu mai ajunge motorina se opreste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor .am facut cam 30 mii de km de cand am schimbat tot sistemul de alimentare din cauza spanului...e acum de cateva zile masina face din nou figuri de data asta nu ai dau de cap si nu vreau sa ami bag mana in ea de la a la  z...masina nu are nici o eroare  merge  si cu 180 km   in bord nimic nu licare dar masina merge infundat nu prea are acei 140 de cai  ...a mai patit careva asa ceva intradevar am avut ceva motorina din surse dar am golit tot  pus din peco si masina  nu mai era cum era )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna figuri ? La ce te referi adica?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari de vreo doua saptamani am observat si la mine acel zumzait peste 1400-1500 rot. Nu am nici o eroare iar masina merge perfect, am verificat si pompa de span si e curata.Sa-mi fac griji din cauza zumzait-ului ? 

P.S. Se potriveste pompa de la un motor CAAC la CBDC ?  aveti in poze si codurile celor 2 pompe

post-99781-0-72981300-1428348317_thumb.j

post-99781-0-66938700-1428348320_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru CBDC codul original a fost 03L130755, care a fost inlocuit din 01.01.2012 cu 03L130755A, apoi din 23.03.2012 a fost scos din productie si inlocuit doar cu piesa la schimb cu codul 03L130851AX.

 

Pentru CAAC codul original a fost 03L130755J, care a fost inlocuit din 01.01.2014 cu 03L130755R.

 

In concluzie, NU sunt interschimbabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, din pacate cand am desfacut filtrul de motorina am observat ca am span dar doar la filtru la pompa este curat. Masina merge foarte bine, credeti ca ar trebui sa schimb pompa sau sa nu-mi fac griji inca ? E cineva care a cumparat de aici pompa de inalta? http://www.kritters.ro/injectie.php

post-99781-0-78668900-1428989058_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu iti poate preciza cu exactitate cat mai poti merge, din acest moment... poate sa mai mearga mult si bine... sau nu.

 

cel mai bine, cauta si schimba pompa, curata sistemul de alimentare... si in felul asta limitezi pagubele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel arunci cu banii pe fereastra. De unde stii ca spanul care il ai este produs de pompa si nu vine din rezervor?

Daca vrei sa faci ceva, ia-o usor si prima data curata tot sistemul de alimentare asa cum ti-a recomandat Florin. Dupa care, daca tot o sa ai span, schimbi si pompa.

 

Eu am span filtru de motorina de aprox 40.000 km. Pana acum nu am nici o problema.

Asta nu inseamna ca trebuie sa stau cu frica Doamne ce o sa se intample, sau sa ma apuc sa arunc cu banii. Am vazut 2 audi-uri 2011 (ale unor prieteni) cu span la filtrul de motorina si nimeni nu se mai vaieta.

La noi parca este o isterie.

 

Stii cum e, la un moment dat, mai devreme sau mai tarziu toti suntem datori o "moarte", asta nu inseamna ca trebuie sa ne inchidem intr-un balon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Si in rezervor de unde ar putea fi span?

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai Dzeu poate sa stie.

 

Pana la urma fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina lui, Noi aici doar ne dam o parere sau povestim povestiri adevarate.

 

Asa cum a zis si Florin, nimeni nu poate sa stie exact ce, cand, unde, cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu e chiar necunoscuta problema dupa atatea pagini pe acest topic, rasfoiti putin in urma dupa pozele cu rola de pe pistonul pompei de inalta, care se rasuceste si cama "sapa" in acea rola si de aici spanul.

 

Cine are span ar trebui sa desfaca pompa de inalta sa vada starea rolei, din alta parte nu are de unde sa provina spanul, ca nu e praf cosmic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni ca e necunoscuta.

 

Dar cine face o astfel de constatare cu privire la gradul de uzura al rolei? Ceea ce s-a facut este doar de cineva foarte pasionat care ii place sa desfaca si sa faca la loc.

Daca ma duc la reprezentanta VW si le spun ca vreau constatare pe uzura pompei de inalte cred ca o sa ma ia la suturi.

Din cate stiu nu exista un manual de instructiuni de masurare al gradului de uzura al pompei. (asa cum de ex la cauciucuri stii ca sunt 3 mm nu e safe).

 

Intrebarea se pune, cine isi asuma responsabilitatea sa recomande o astfel de cheltuiala (schimbat pompa + curatat sistemul), in conditiile in care nu exista niste standarde de uzura a piesei respective.

 

Ca si la alte piese, standardul este cand..........crapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
davidoffpop

Am si eu nevoie de ajutor daca va rog frumos .. am fost pe la toti mecanici si nu am rezolvat nimic..nici unul nu stie ceva concret sa imi spuna ..  

 

 

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QB    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3731  
   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 83968 043 461383
   VCID: 75EA56BE1C1620B6AC3
 
1 Fault Found 
000135 - Fuel Rail/System Pressure 
               P0087 - 000 - Too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 204385 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2003.14.17
                    Time: 12:49:53
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3772 /min
                    Inj. Quantity: 47.8 mg/str
                    (no units): 5.0
                    Pressure: 1696.0 bar
                    Pressure: 1200.0 bar
                    Temperature: 33.3°C
                    Tank Cont.: 16.2 l
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la regulator presiune sau pompa inalte

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

concret nu o sa iti zica nimeni ptr. ca este o eroare generala asa ca nu te gandi ca o sa iti zica cineva schimba pompa de inalta si gata sa rezolvat ptr ca defectul face referire la o pierdere de presiune acesta poate fi din cauza unui filtru de combustibil colmatat,pompa de joasa obosita sau pompa auxiliara nu isi mai face treaba....cel mai usor este sa rogi pe cineva priceput sa faca un test drive si sa urmareasca pe blocul de valorii presiunea in rampa,valoarea regulatorului de debit si valoarea regulatorului de presiune poate vede ceva suspect...daca masina nu scoate fum si merge ok putin probabil sa fie vreun injector defect...oricum incearca sa scoti regulatorul de debit si vezi ce span face pompa de inalta sau incearca sa dai un self test pe elementele asociate sistemului de injectie si vezi ce merge ce nu merge ce face figuri etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta varianta ptr respectiva eroare ar putea fi si amorsarea pompei fara vcds-dupa ce s-a schimbat filtrul de motorina. Sterge eroarea si vezi daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

davidoffpop

Mia zis mecanicul ca ar fi bine sa curete cei 3 senzori am platit 150 de lei curatatul, dupa a zis ca e pompa de motorina cea de langa motor am schimbato si nu este . Acuma zice el ca a ramas problema la cei 3 senzori. (Multumesc pentru sfaturi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ar trebui sa faci o verificare a presiunii din rampa cu manometru si sa masori cantitatea de motorina de pe returul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

davidoffpop

Si mai am o singura intrebare daca ma ajutati va rog. Daca ma duc la reprezentanta pentru o diagnoza imi da un raspuns concret si sigur??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai degraba un deviz pe masura-e usor sa inlocuiesti piese. It's up to you.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
davidoffpop

Dragi prieteni am rezolvat si eu problema intr-un final ..nu a fost problema la nici o pompa .. si cea de motorina si cea de inalta presiune merg bine .. problema a fost la rampa comuna .. am schimbat rampa comuna cu senzor cu tot si acuma merge foarte bine .. multumesc pentru pareri si toate cele bune ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!