Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Nu e problema ca ai suflat cu aer, bila aia nu e deloc sensibila. Exista posibilitatea ca bila sa nu mai etanseze perfect si sa scape presiunea.

Decat sa arunci bani pe alti senzori si regulatoare mai bine iti cumperi un tester de presiune CR si vezi exact pe manometru ce presiune face pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 si in plus nu am inteles de ce regulatorul asta este in pozitie orizontala si nu verticala.

 

 

difera de la motoarele de 1.6Tdi la cele de 2.0Tdi CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,regulatoarele de presiune sunt piese diferite la motoare diferite .Nu se potrivesc nici de la 2.0 tdi 140cp la 2.0tdi 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa arunci bani pe alti senzori si regulatoare mai bine iti cumperi un tester de presiune CR si vezi exact pe manometru ce presiune face pompa.

Ai un link cu un astfel de manometru la preturi rezonabile? Aș fi putut jura că nu există...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=3128

Este doar un exemplu gasit in graba. Cat despre pret sigur ca nu este cel mai bun dar eu zic ca poti scoate banii repede.

Desigur ca se poate face un asemenea tester mult mai ieftin dar cu conducta de otel exact ca la injectoare, furtunele de presiune fiind foarte scumpe. Sunt si destule filmulete pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii aia Beta are tester digital si poti face mai multe masuratori . in vcds nu sunt grupe de masura pentru presiunea din rampa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, sunt blocuri de masura unde poti vedea presiunea din rampa, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezentati voi solutia atunci cand un senzor raporteaza o valoare eronata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domol....

 

in toate cazurile este vorba de un senzor cu probleme ?? ... nu, sigur ca nu - si atunci cand senzorii sunt ok si problemele pot sa fie de la pompe sau alte componente, isi face treaba si VCDS-ul.

 

am zis ca sunt si blocuri de masura unde poti vedea presiunile ... nu ca doar acestea fac treaba sau sunt aparatul absolut de verificare...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin din pacate cu aceeasi problema.

 

Am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalte (l-am cumparat nou Bosh) si din pacate am aceeasi eroare:

000136 - Fuel Rail/System Pressure P0088 - 000 - Too High

 

Dupa ce l-am instalat, am sters toate erorile (intre timp mai aparuse una EGR insuficient flow sau ceva de genul asta, din pacate nu am notat exact eroarea), am facut o tura cu masina si spirala s-a aprins dinou. Am facut scanare si a ramas doar eroarea de mai sus.

 

Poate avea legatura cu senzorul sau regulatorul de pe rampa? Am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte si binenteles cum se aprinde spirala care palpaie motorul se limiteaza la 2500 rotatii. Ma gandesc ca poate trebuie curatata turbina sau EGR-ul.

 

Sincer nu stiu ce ar trebui sa mai verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca e senzorul de presiune de pe rampă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica cumva sau doar prin inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu, dar nu văd cum ar putea fi verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea cu o pompa manuala de verificat injectoarele clasice echipata cu un manometru bun si de calitate bagat presiune in senzor si verificat cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS vezi de unde vin fluctuatiile de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cat costa o pompa de inalta presiune ?

E mai ieftin de intretinut un 1.9tdi PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Diesel de 2.0L(banuiesc ca pentru motorizarea asta te intereseaza) e cam pe la 600 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor aș dori și eu o informație daca ma poate ajuta cineva și anume am o pompa de inalte pe masina Bosch 03L130755 (motor cbbb 170 cp 2010) și aș dori sa aflu daca sunt tipuri sau generații mai noi al acestei pompe si care este codul.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE sti cumva si ce îmbunătățiri i-au facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu mentioneaza niciodata producatorul. Pot sa fie imbunatatiri fara sa modifice codul, pot sa modifice codul fara sa fie imbunatatiri, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare! ieri am schimbat filtrul de motorina acasa (ne-stiind ca trebuie amorsare cu vcds) ,am scos filtrul vechi am pus altul nou, am umplut cu motorina locasul, si pe urma am incercat sa pornesc masina.A pornit din prima dar a murit motorul dar din a 2 incercare a invartit de 2-3 ori si a pornit,si motorul a inceput sa functioneze normal  dar am observat un zgomot in zona pompei de motorina care creste progresiv cu turatia masini(la relanti nu se aude ) zgomotul este ca un ticait ascutit care creste in intensitate o data cu turatia masinii.Am mers vreo 20 km de proba sa vad daca dispare ticanitul si surpriza a disparut ,nu se mai auzea absolut deloc ,dar azi dimineata cand am pornit masina ticanitul a revenit, o sa incerc sa fac o filmare . Si acum intrebarea ...a mai patit cineva ceva asemator,ce anume sa incep sa verific ,ce ar trebui sa fac?(passat cc 2012 2.0 tdi cr 140)175000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salutare! ieri am schimbat filtrul de motorina acasa (ne-stiind ca trebuie amorsare cu vcds) ,am scos filtrul vechi am pus altul nou, am umplut cu motorina locasul, si pe urma am incercat sa pornesc masina.A pornit din prima dar a murit motorul dar din a 2 incercare a invartit de 2-3 ori si a pornit,si motorul a inceput sa functioneze normal  dar am observat un zgomot in zona pompei de motorina care creste progresiv cu turatia masini(la relanti nu se aude ) zgomotul este ca un ticait ascutit care creste in intensitate o data cu turatia masinii.Am mers vreo 20 km de proba sa vad daca dispare ticanitul si surpriza a disparut ,nu se mai auzea absolut deloc ,dar azi dimineata cand am pornit masina ticanitul a revenit, o sa incerc sa fac o filmare . Si acum intrebarea ...a mai patit cineva ceva asemator,ce anume sa incep sa verific ,ce ar trebui sa fac?(passat cc 2012 2.0 tdi cr 140)175000km

 

Salut. Stai linistit, sunetul este normal (e specific motoarelor cr). Cat despre schimbarea filtrului de motorina, amorseaza pompa cu vcds la fiecare schimb. Umplerea carcasei cu motorina e o solutie dar nu iti asigura vid 100%. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de normal este pentru ca pana atunci nu se auzea. Maine o sa desfac sa verific cama pompei de inalte sa vedem daca exista ceva uzuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te prosti ca nu ai cum sa vezu cama decat daca dezasamblezi pompa.

Zgomotul nu avea cum sa apara asa dintr.o data. Mai ales ca n.ai dat la cheie decat putin.

Lasa masina asa daca merge si n.are erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!