Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Era de la senzor ca la rampa nu are ce sa se strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar la dezmembrari se vinde rampa cu tot, e mai bine asa. Senzorul e piezo si se strange la cuplu. Un mecanic prea zelos poate sa stranga prea tare si  sa deformeze micrometric senzorul si schimba precizia acestuia.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, si oricum sunt destul de scumpi, daca imi aduc bine aminte, unul in jurul la 500-600 lei... altul 1800 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

ca tot am citit topicul asta de la primul post pana la ultimul si ca am si eu cam aceleasi simptome am zis sa verific si eu filtrul si regulatorul de span. Filtrul de motorina e nou, schimbat in urma cu o luna, inca nimic pe el, regulatorul...acum sa-l ia naiba, nu inteleg de ce la modelul asta de pasat 1.6 tdi cayc decembrie 2009 este asezat in pozitie orizontala si n verticala cum mi se pare normal si cum au restul modelelor. Si-n plus cum de la modelul asta regulatorul este lipsit de filtru? Am desfacut ieri, am verificat (desi nu prea aveam ce) totul pare curat, am suflat regulatorul cu un pistol de aer, prin valvele alea micute, l-am pus la loc, am amorsat cu vcds, a pornit din prima doar ca scoate un fum de zici ca tractorul utb-ul nostru vechi.

Acum stau si ma gandesc oare am fost eu atat de tembel si am umblat unde nu  trebuia? Am desfacut ce nu trebuia...? Ori proiectantul a fost beat cand a schitat planul motorului cayc.

 

 

post-152473-0-63010600-1432714055_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fum scoate un motor cu DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum scot toate motoarele, alb pe teava de esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

pompa mea este 03L130755E_13 V200 SVZ 08. Am gasit o pompa de pe un Leon 2012 cu seria 03L130755E_13 V210 SVZ 08.

Practiv v-ul ala difera cu 10 unitati. Nu stiu ce reprezinta dar aveti idee se poate monta pe passatul meu? Codule de motor este identic CAYC de 1.6 tdi.

 

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic sunt la fel.... dar pune o poza cu etichetele de la fiecare pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza cu V 200 este acum pe masina. Intentionez sa o schimb cu cea v210 mai ales ca am gasit - o la Un pret bun.

post-152473-0-65485500-1433325861_thumb.

post-152473-0-45532400-1433325862_thumb.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poti pune linistit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am comandat-o, acum ca tot am problemele care le am am zis sa schimb si pompa din interiorul rezervorului sau unde s-o afla ea (sub bancheta) si rampa de presiune, poate asa scap de pacatosul limp mode si consumul exagerat de combustibil. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

pompa mea este 03L130755E_13 V200 SVZ 08. Am gasit o pompa de pe un Leon 2012 cu seria 03L130755E_13 V210 SVZ 08...

 

03L130755E a fost inlocuit din 01.10.2012 cu 03L130755AH, iar din 01.04.2013 cu 03L130755AL.

Ti-as recomanda pe cat posibil sa cauti codurile mai noi, pentru ca reprezinta piese imbunatatite.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am stiut, am spus sa caut cat mai identica cu a mea. Si chiar aveam optiune de a cumpara si AL si AH tot cu aceiasi bani...dar nu am stiu, acum prea tarziu.

Multumesc, oricum e bine de stiut pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-a cam dat peste cap masina asta, doar ce am montat pompa de presiune, pompa din rezervor, rampa de presiune, egr nou, filtre ulei schimbate toate....masina e la fel, peste 3500ture  limp mode scrie pe ea.

Ce naiba sa-i mai fac ca nu mai stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi eroare, P0087 - fuel pressure to low.

Apropo, parca imi sugerai intr-un post anterior sa incep de la injectoare, le-am verificat pe toate la un garaj cu niste duze/furtunase/sticlute....nu prea am inteles ce facea el acolo doar ca am prins firul, sticlutele erau toate egale la mm. Acum nu stiu exact cantitatea si timpul scurs dar mi-a spus ca injectoarele sunt ok.

Tot la garajul ala m-au sfatuit sa incerc primul pas ceva la soft nicidecum sa incep sa schimb de capul meu pe alimentare, sa-l readuc la standard pentru ca spun ei cu siguranta este gresita harta mea. Prea multa putere in treapta 1 si 2...apoi e standard 105 cai. Asta e, iar am aruncat banii pe fereastra.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi turbina defecta, dupa aceste simptome... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornel4575

Ce legatura are presiunea din rampa cu turbina?


P0087

post-74110-0-97284100-1434524235_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu ma declar un expert, dar sunt harti separate de injectie in fct de treptele de viteza la aceste masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprox da. sau partial. in functie de cuplu cerut, iar acesta difera in functie de turatie, treapta de viteza, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partial/nepartial dilema este....P0087 poate fi cauzata de o harta prost editata, de un tuning total eronat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema la sistemul de injectie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am crezut si eu pana am schimbat totul. Acum varianta asta a picat. Nu-mi ramane decat sa cred ca vechiul proprietar a facut Un tuning de 2 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai inlocuit mai exact??


Eroarea poate fi de la:

Filtru combustibil

Supapa retur rampa

Senzor presiune rampa

Regulator debit pompa

Pompa combustibil

Regulator presiune Rampa

Injector/injectoare

Pompa de inalte

 

Ai inlocuit toate astea??? Cu spanul cum stai ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr, pompa din rezervor, pompa de inalta, rampa de presiune cu tot cu senzori, injectoare testate pe banc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!