Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Egr-ul a fost nou si m-a costat 1800lei, restul au fost second de pe ebay (de la un leon din 2011 cu 25k mile).

Nu imi permit sa dau salariul de pe o luna  de munca pe o pompa de presiune noua, cotata aici in uk la £1100.

Si nici regret ca am luat decizia asta in conditia in care simptomul este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

loterie cu piesele SH.Mai insista cu citirea valorilor cu vcds-ul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa inlocuiesti pompa de inalta presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca dintr-o lista de piese sa incepi inlocuirea cu ce e mai scump ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cazuri intalnite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in 6 serviceuri.

1.direct angajat la vw dar in timpul liber mestereste de acasa - diagnostic problema de soft (remap gresit) - cost £50

2. fara diagnostic - cost £30

3. diagnostic egr - schimbat la fel - cost £600

4. diagnostic dpf (intradevar 61% in vcds si nu-i pot face regeneare dar nu s-a aprins niciodata) - cost £50

5. fara diagnostic - £30

6. testat pe banc injectoarele ok, diagnostic software remap gresit (multa putere in treapta 1 si 2 apoi ca o vaca gravida, de aici si fumul si consumul de 9l/100km pe autostrada, 13l/100km oras) - cost £100

 

La urma am intervenit eu, citind forumul....am decis sa schimb pompele, rampa de presiun, toate filtrele, uleiul, mici updateuri, xenoane, senzori de parcare, proiectoare ceata, cauciucuri noi, echilibrari, unghiul de fuga... - cost £1500

 

Tragand linie ma uit cu scarba la masina asta.

 

Si am uitat sa adaug, Rosstech interfata, ds150e si kess ultima versiune alti £600

 

De ce nu as fi fericit...? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu esti singurul,si nu numai vw are probleme.

Un test de retur la injectoare sa facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost probate cu niste furtunase ce duceau in niste sticlute gradate.

A decuplat alimentarile de pe ele si a montat niste adaptoare cu furtunele alea, le-a lasat cca 30secunde sa cricule motorina pe furtunase apoi a asteptat sa se echilibreze sticlutele, sa se scurga tot combustibilul de pe furtunase.

Dupa gradarea sticlutelor si ochiometric toate era la acelasi nivel milimetric. Mi-au spus ca sunt bune...acum nu stiu exact ce inseamna testul asta si cat de relevant este dar mi-au dat aripi cand mi-au spus ca sunt bune, desi gandindu-ma mai bine erau injectoarele duse si stiam o treaba.

Asa si cu bani cheltuiti si cu "mortul" in garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@bau

Una peste alta eroarea în sine face referire la sistemul de injecție și tot ce tine de elementele asociate acestuia...cu siguranță nu are treaba cu turbo și eu mai știu ce...așa ca încearcă sa verifici ce ti-a zis Excalade și după aceea încearcă cu alta pompa de înalta. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am interfata originala nu am acces in MeasBlock si Coding 2 in VCDS. Pun seama pe ECU, din ce am citit se vorbeste ca sunt mai "spurcate" tipul asta de simos pcr 2.1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa intri pe Advanced Measuring la UDS.uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in 6 serviceuri.

1.direct angajat la vw dar in timpul liber mestereste de acasa - diagnostic problema de soft (remap gresit) - cost £50

2. fara diagnostic - cost £30

3. diagnostic egr - schimbat la fel - cost £600

4. diagnostic dpf (intradevar 61% in vcds si nu-i pot face regeneare dar nu s-a aprins niciodata) - cost £50

5. fara diagnostic - £30

6. testat pe banc injectoarele ok, diagnostic software remap gresit (multa putere in treapta 1 si 2 apoi ca o vaca gravida, de aici si fumul si consumul de 9l/100km pe autostrada, 13l/100km oras) - cost £100

 

La urma am intervenit eu, citind forumul....am decis sa schimb pompele, rampa de presiun, toate filtrele, uleiul, mici updateuri, xenoane, senzori de parcare, proiectoare ceata, cauciucuri noi, echilibrari, unghiul de fuga... - cost £1500

 

Tragand linie ma uit cu scarba la masina asta.

 

Si am uitat sa adaug, Rosstech interfata, ds150e si kess ultima versiune alti £600

 

De ce nu as fi fericit...? :)

 

DPF 61 ?... si nu ai martorii aprinsi - imposibil, ceva nu ai inteles cum trebuie.....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e deja sters din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in acest caz se elimina si filtrul - fizic vorbesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt prima data ieri pur si simplu s-a oprit la semafor si nu a mai vrut sa porneasca. Dupa o ora de stat pe dreapta si mesterita de un coleg, a desfacut alimentarea la injector si parea ca a desfacut sampania, el zicea ca ar avea aer, acum nu stiu ori era presiunea de pe instalatie ori chiar era aer. A pornit am mers la el la garaj 10km, iar s-a oprit. Doar cu aceiasi schema a repornit-o, desfacand alimentarea la injector si lasand pt 1-2secunde sa curga motorina, dar pana sa curga ca la robinet avea o presiune exact de sampanie, pareau a fi bule, improscari de motorina cu aer...

Am trimis softul la un garaj de tuning, si mi-au spus ca harta e standard mai putin dpf si egr care erau off. Nu am apucat sa flashuiesc noua harta, masina de aseara mi-a ramas la garajul coelgului.

Aa...si a mai aparut o eroare ieri cand nu a mai vrut sa porneasca P00C6 minimul de presiune inexistent. Am facut o poza la logul lui.

post-152473-0-76819300-1435131060_thumb.

Modificat de bau.bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

De ceva timp am descoperit acest topic dar nu credeam ca eu voi avea probleme, dar m-am inselat.

Am un Audi A6 2009 2.0 tdi CAGB si de aproape sase luni in treapa 3, 4 sau 5 la o accelerare usoara in jurul a 1800 de ture simteam o usoara ezitare si daca fortam "rontaia" motorul si uneori se oprea. Acum trei saptamani s-a oprit si nu a mai pornit. Initial am vrut sa fac reparatia in service pentru a avea garantie dar datorita unor "neintelegeri" ulterioare am rezolvat in regie proprie (pompa noua 2000 lei si injectoarele reconditionate 2000 lei cu piesele mele la schimb de la kritters). Am curatat rezervorul, pompele, returul si conductele personal si rampa am dus-o la total diesel pentru curatare cu ultra sunete si verificarea senzorilor de presiune. Acum masina merge fara probleme si studiez discutia cu ulei 2T in motorina.

Pentru ulterioare intrebari sau ajutor va stau la dispozitie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua 2000lei? Unde asta?

Pai pana la urma ce aveai span pe instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bau.bau

Ai schimbat pompa de inalta sau nu?

Avea ceva? ..sau?

Inainte de fum s-a manifestat cumva?

Eu am 1.6 cayc cu pompa conti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat totul pe alimentare inclusiv pompa de inalta mai putin injectoarele care le-am probat cu niste furtunase...

Nu prea am un istoric al masinii pentru ca asa am luat-o de la licitatie fara proba, doar vizual.

Masina scotea fum, consuma ca o nesimtita si intra in limp mode la peste 3mii de ture.

Mi-am luat o jucarie de tuning si am gasit ca avea dpf-ul si egr-ul of. Le-am pus on pe amandoua mai ales ca egr-ul l-am montat nou in urma cu o luna. Acum s-a oprit din fumegat si consumul la drum este de 4.4l/100km si 6.3l in oras. Sincer nu-mi vine sa cred de la 13l sa ajung la 4.4l....

Acum 10min am venit de la o tura de pe autostrada si am incercat niste regenerari fortate.

A, si apropo, tot p0087 are masina fuel pressure to low, ma gandesc ca am luat pompa de pe ebay second si sa fie la fel de distrusa ca a mea...

Acum nu stiu, mai am 1luna jumatate si vin acasa in concediu cu pompele la bagaj si sa vad poate le gadila cineva. Eu tot inclin ca e pompa dusa (ghidandu-ma dupa eroare) cum cum naiba chiar asa ghinion sa am, sa cumpar una la fel de terminata ca a mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pomapa veche esti sigur ca era busita?

te-ai uitat la ea, ti s-a parut ca aravea ceva?

ai incercat sa o montezi pe cea veche la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum sa vad daca e busita...nu ai cum, e doar parte mecanica si dracu intelege ce e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demontezi regulatorul de presiune si daca gasesti "span" acolo ,e "dusa" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul si filtrul de motorina l-am verificat de dinainte de a cumpara o alta pompa. Erau mai curate ca mine uneori, nici urma de ceva p`acolo. Poate microscopic si in plus nu am inteles de ce regulatorul asta este in pozitie orizontala si nu verticala.

Oricum dupa ce am dat regulatorul jos cred ca am facut prostia de al sufla cu aer prin orificiile lui....nu era un compresor puternic...dar sufla suficient cat sa curete, cazul de fata posibil sa deregleze bilutele alea de la valve.

post-152473-0-28007500-1435786833_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!