Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Pompa nu face span de la uzura ci de la faptul ce se intoarce rola pe cama care face presiune fiindca pistonul se poate roti, vezi poze si discutii cu cateva pagini in urma. Cu 2T nu rezolvi nimic la CR deoarece acea rola nu poate face span de la ungerea cu motorina niciodata, face doar cand se rasuceste in pompa si se blocheaza si atunci cama "sapa" in rola, de acolo e spanul ca de pilitura fina.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu face span de la uzura ci de la faptul ce se intoarce rola pe cama care face presiune fiindca pistonul se poate roti, vezi poze si discutii cu cateva pagini in urma. Cu 2T nu rezolvi nimic la CR deoarece acea rola nu poate face span de la ungerea cu motorina niciodata, face doar cand se rasuceste in pompa si se blocheaza si atunci cama "sapa" in rola, de acolo e spanul ca de pilitura fina.

Noi spunem ca uzura apare din cauza motorinei. Dar eu cred ca motorina de la noi e ok. Mai degraba pompa se duce de la apa si aerul din instalatie sau chiar benzina introdusa din greseala.  Dar eu nu stiu cum se duc unele...eu am urmarit filtrul din schimb in schimb, are cam 200k km si niciun semn de oboseala al pompei. Ce-i drept eu las motorina la decantat...

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina e "foarte OK ".Esti norocos daca in motorina gasesti doar apa!  Desfa vreo 2-3 rezervoare si ai sa vezi ce inseamna motorina romaneasca.Motorul in cauza nu a patit nimic,era PD :D

post-74110-0-92589700-1421602818_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE - mizeria e de la injectoare, vine prin retur.

 

Gnr - daca fiecare care gaseste span in instalatie ar desface pompa de inalta, eu sunt convins ca la fiecare pompa rola ar fi "pilita" de cama. Particulele metalice de uzura nu sunt de granulatia unei pilituri, sunt  mai degraba niste particule de granulatia unei pudre, care sta in suspensie, nu se decanteaza. Cum de altfel e si cu particulele de uzura din uleiul motorului, altfel am gasi pilituri si prin motoare daca am aplica acelasi principiu. Dar e rola pe cama totusi deci nu se pot desprinde fragmente asa de mari de metal si atat de multe in scurt timp, si cu cateva pagini in urma e dovada clara, in poze, a provenientei piliturii, si anume rola se rasuceste si nu se mai invarte si atunci e normala pilitura care apare in scurt timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acel bidon,inafara de motorina se mai afla chestia aia maro,bule de apa si firmituri negre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina e "foarte OK ".Esti norocos daca in motorina gasesti doar apa!  Desfa vreo 2-3 rezervoare si ai sa vezi ce inseamna motorina romaneasca.Motorul in cauza nu a patit nimic,era PD :D

 

Nu te contrazic. Am curatat rezervorul la golf si era mizerabil. In timp se aduna. Cand bagi din pompa nu sti ce bagi. Dar cand vezi ce bagi ... nu cred ca gasesti asa ceva in rezervor. Asta e, nu toata lumea are timpul si rabdarea necesara sa decanteze motorina. Eu insa o fac...si daca si asa se va duce atunci chiar voi da vina pe calitatea slaba a pompei. 

EEXCALADE - mizeria e de la injectoare, vine prin retur.

 

Gnr - daca fiecare care gaseste span in instalatie ar desface pompa de inalta, eu sunt convins ca la fiecare pompa rola ar fi "pilita" de cama. Particulele metalice de uzura nu sunt de granulatia unei pilituri, sunt  mai degraba niste particule de granulatia unei pudre, care sta in suspensie, nu se decanteaza. Cum de altfel e si cu particulele de uzura din uleiul motorului, altfel am gasi pilituri si prin motoare daca am aplica acelasi principiu. Dar e rola pe cama totusi deci nu se pot desprinde fragmente asa de mari de metal si atat de multe in scurt timp, si cu cateva pagini in urma e dovada clara, in poze, a provenientei piliturii, si anume rola se rasuceste si nu se mai invarte si atunci e normala pilitura care apare in scurt timp.

Este adevarat ce spui. Spanul de acolo provine. Dar din ce cauza unele nu apuca poate 150 k km si altele trec de 300k ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,am citi acest topic iar eu la masina mea aveam vibratii la rece la cald dar nu in permanenta bun un mecanic mi-a zis sa verific acel filtru de la pompa de la inalte daca nu am span in ea toate bune desfac cele 2 suruburi trag de ea in sus ma uit la filtru e curat nu aveam span apoi ma pun sa il montez la loc il bag in locas strang cele 2 suruburi si ce sa vezi cand am dat sa pornesc masina nu mai porneste invarte dar nu porneste,am incercat de cateva ori nimic...aveti ceva ideii? pompa e la fel ca cea din postul 28!O seara faina.

Modificat de alecs.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da la automat încearcă sa găsești pe cineva cu VCDS ca sa amorseze pompa. Ai pierdut ceva motorina când ai desfăcut senzorul. Acum nu mai citește presiune suficienta pentru ca sa pornească. Mai poți încerca sa complectezi cu motorina in locașul acela unde intra senzorul dar nu intodeauna funcționează, daca ești nevoit sa pleci si nu ai alta soluție poți proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poti ajuta unde as putea sa intru sa amorsez pompa cu VCDS ar fi perfect:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat am dat go am lasat vreo 30-40 sec a inceput sa lucreze pompa din rezervor si cea de inalte apoi am dat stop si am incercat sa o pornesc dar tot nu o ia la fel invarte dar nu porneste...alte idei?:)

Modificat de alecs.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa va trebuie daca umblati aiurea unde nu trebuie...

- vezi daca ai erori pe motor

- intra pe advanced measuring si selecteaza fuel pressure actual si specificat, engine speed, camshaft speed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat dar sti cum e curiozitatea e mare:))

erori nu am pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repeta operatiunea de amorsare cu vcds de 3-4 ori si inainte sa o porneti amorseaza si din cheie apasand de 5-10 ori cheie in pozitia 2 astfel incat toti martorii din bord sa se aprinda (desi unii colegi vor spune ca este inutila apasarea cheii, la mine a ajutat...).

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da la automat încearcă sa găsești pe cineva cu VCDS ca sa amorseze pompa. Ai pierdut ceva motorina când ai desfăcut senzorul. Acum nu mai citește presiune suficienta pentru ca sa pornească. Mai poți încerca sa complectezi cu motorina in locașul acela unde intra senzorul dar nu intodeauna funcționează, daca ești nevoit sa pleci si nu ai alta soluție poți proba.

 

intra cu VCDS-ul pe Engine, setari de baza, blocul 35 - GO - dupa care o lasi sa lucreze 30 secunde. Repeti operatia de vreo 3 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am incercat iar cu VCDS am intrat pe engine,setari de baza apoi am selectat transfer Fuel Pump (FP)test am dat GO am lasat 30-35 sec am dat stop apoi done,go back,am repetat operatia de 3 -4 ori apoi am dat si cu cheia pana in pozitia 2 de vreo 8-10 ori si degeaba nu porneste tot invarte in gol... partea proasta e ca mai am 25%din baterie:(

Mai jos e un screen cu fuel pressure

http://postimg.org/image/eo5p3xpex/

Modificat de alecs.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarca bateria sau da-i curent cu cablurile - altfel nu o sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

 

      Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Am un golf IV 2010 2.0 TDI 140 CP, cod motor CBD, cu de o saptamana am schimbat pompa de inalta + toate injectoarele , curatare rezorevor si conducte din cauza spanului. Am facut cu masina aprox 50 km fara nici o problema , mergea f bine. dintr-o data la semafor se aprinde spirala la buji si moare motorul. Incerc sa dau la utomat si nimic.

Inainte de asta am auzit un gzomot parca de supra turatie de la motor, era ca si cum un motoras s-ar chinui.

     Tractez masina la atelier si pun testul care a dat eroarea urmatoare P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low . Dupa ce am vazut eroarea am dat iar la automat si masina a pornit din prima la sfert de chei. Aici mai tin sa precizez ca eroarea s-a putut sterge.

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135

16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
Possible Symptoms
Power Loss
Possible Causes
Fuel Pressure too Low
Mechanical Deficiency of Hardware (worn or missing parts)
Possible Solutions
Check Measuring Values for Fuel Pressure
Check for bent/squeezed Fuel Lines
Check Low Fuel Pressure System for Leaks
Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump
Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump
Visual Inspection of Hardware (Camshaft, Cam Follower, ect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diesel131, eu cand am avut eroarea asta, a trebuit sa schimb carcasa unde sta filtrul de motorina. Era picat un senzor de deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diesel131, eu cand am avut eroarea asta, a trebuit sa schimb carcasa unde sta filtrul de motorina. Era picat un senzor de deasupra.

Ciao,

Poti sa-mi spui si ce simptome a avut masina?

De ex becul la bujii aprins, murit motorul ...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat pompa de inalte si injectoarele, motorul nu se tura peste 2000 si se audea un suierat puternic in masina. Eroarea era P0087.

Am fost cu masina la Porsche si la Avia si nu i-au dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este de presiune prea mica in rampa ?

 

ai curatat tot sistemul de alimentare, ai verificat presiunile de la pompe, filtru carburant curat, sa nu fie obstructionate conductele, furtunele, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca in rampa e presiunea prea mica. Testul spune Fuel Rail/System Pressure-Too Low.

Am curatat tot sistemul.

Dupa ce am schimbat pompa de inalte si injectoarele, motorul nu se tura peste 2000 si se audea un suierat puternic in masina. Eroarea era P0087.

Am fost cu masina la Porsche si la Avia si nu i-au dat de cap.

Multumesc.

Exact eroarea asta imi da si mie.

Masina merge o anumita perioada de timp dupa care se aprinde becul la bujii si moate motorul.

Se aude un sunet ciudat de la pompa auxiliara, ca si cum s-ar supratura.

Dupca ce stau vreo 10 min pot merge iar o perioada dupa care aceeasi chestie.

Nu ii dau ce cap nici cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu anul trecut prin treaba asta cu spanul...dupa ce am schimbat pompa injectoare si curatat tot...am mers cu masina tot asa vreo 2 3 zile....si dupa iar spirala in bord si nu se mai tura mai mult de 2000 d ture...o opream,o porneam...se stingea martorul...iar mergeam...iar aparea in scurt timp....si aveam aceeasi eroare...problema a fost rampa comuna...vezi ca testerul zice pressure too low...dar da aceeasi eroare si cand e defect senzorul de presiune dupa pompa(care la tine nu e cazul ca e noua) dar si cand e defect senzorul de preiune de presiune dupa rampa....testarul nu stie sa iti spuna vezi ca ala sau ala e defect...eu cred ca rampa e dusa si la tine...imprumuta si u de la cineva o rampa si pentru o ora...rupei rotile la masina si vezi daca se mai aprinde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!