Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

la ralantiu tu ai presiunea prea mare in rampa posibil sa iti fi picat senzorul de presiune sau regulatorul de presiune din rampa...scoate mufa la senzorul de presiune si daca masina porneste si presiunea in rampa este 250-300bar iar regulatorul undeva intre 17-20% schimba senzorul...regulatorul il poti verifica prin masurarea rezistentei interne trebuie sa aibe intre 2-4ohmi astea sunt cazurile cele mai fericite,dar daca ti-ar fi picat pompa ar fi trebuit sa ai eroare presiune prea mica este un pic mai greu sa gasestipe cineva care sa iti zica clar schimb-o ca este pompa de inalta presiune problema,mai poti verifica sita regulatorului de debit daca este imbacsita de span sau uitete la filtrul de combustibil daca are span....de obicei cand presiunea in rampa este mare senzorul este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am verificat sita senzorului si este curata.Nu am desfacut filtrul de motorina, dar o s-o fac cat de curand doarece trebuie sa fac schimbul de ulei si filtrele toate si o sa vad atunci.Nu am inteles un lucru...regulatorul de debit si senzorul de presiune sunt una si aceeasi piesa sau nu? Eventual o poza cu ele, pentru ca eu am desfacut senzorul care are sita respectiva, dar regulatorul nu stiu care este si unde este pozitionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in capatul rampei.

 

nu, nu sunt aceelasi lucru.... regulatorul este mult mai scump decat senzorul, daca imi aduc bine aminte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de debit se afla pe pompa de înaltă presiune iar senzorul de presiune și regulatorul de presiune se afla pe rampa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea pe care o ai tu nu prea are legatura cu spanul. Nu cred ca ai probleme... deocamdata.

Verifica/schimba senzorul de presiune de pe rampa. Daca nu scapi de problema e mai grav, deaorece regulatorul de presiune nu cred ca se vinde separat de pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin

Regulatorul de presiune vine singur nu are nici o treaba cu pompa de înaltă. ..regulatorul de debit sau de dozaj de pe pompa este posibil sa vina cu pompa cu tot sau singur ca la urma urmei este un element asociat pompei ci nu o parte componenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vine separata supapa de dozaj

Dar e posibil ca reparatorii Bosch sa aibe asa ceva ca piesa de schimb.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la cel de de debit, care este dispus pe pompa. Pana acum 6 luni sigur nu venea separat de pompa. Daca s-a schimbat ceva intre timp, nu stiu, dar nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Passatul meu, 2.0 2009, CBAB, l-am dat la 260k. 

Nu am sesizat niciodata span in filtru.

E drept ca nici nu am bagat aditivi in motorina, dintr-un motiv foarte simplu.

Inainte motorina avea si parafina, dar e drept iarna ingrosa motorina, si apareau tot felul de probleme.

De ceva timp s-a renuntat la parafina, si se folosesc adittivi, care functioneaza invers ca parafina.

Din cauza asta nu sunt adeptul sa mai completez si eu cu aditivi, care creste cifra cetanica, si face motorina mai "uscata".

 

PS. 60k am facut eu de cand am cumparat-o, si am alimentat exclusiv de la "floarea soarelui", am card la ei. Si in trecut ei se laudau cu un sistem:

- iti inscrii masina in sistem,

- alimentezi exclusiv de la ei

- daca ai probleme la motor - ii anunti

- dupa ce mergi la service agreat de ei, si se constata defectul - din cauza compustibilului/benzinarie

- ei suporta toate costurile de reparatie.

 

Si dupa o logica simpla, daca ei isi permit asa campanie, inseamna ca se bazeaza pe ceva.

Plus o surpriza placuta, in urma unei reclamatii facute de mine legat de cantitatea alimentata, 20L pusi in unitatea de masura: 1mm peste linia de 20L. Deci la pompa nu se fura ! ;) 

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt expert in motoare dar am vrut sa imi achizitionez un B6 si am dat peste acest topic care nu mi`a picat bine. Am observat ca injectoarele de pe motorul 2.0 de 110cp CBDC nu sunt piezoelectrice, sa inteleg ca si pompa de inalta ar putea sa fie diferita de celelalte motoare  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii pui motorina curata fi el CBAB, CBDC, CBBB, n-ai probleme. Dupa cum vezi se poate, colegul humerg a atins 260k km si nicio problema. 200k am si eu si nici urma de span sau vreun comportament ciudat (nici macar o data). Eu am tinut un filtru de motorina 2 ani (in 2 ani am facut eu 15 km). La schimbare, arata decent dar am avut mereu grija cu motorina.

 

Apropo, in legatura cu sunetul "specific" . Am observat ca la pornire, acum pe timp rece cand se tureaza cam la 1100-1200 rpm nu se aude acel sunet (zumzait) si nici daca o turezi mai tare (sa zicem 2000 rpm). Dupa ce merg putin si se incalzeste, se aude. Acel sunet apartine cumva regulatorului de debit aflat pe pompa? Care o fi legatura?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tot common rail.....

 

nu stiu ce sa zic legat de motorina...curata.... mai repede, tine de calitatea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@gnr

cand zici sunetul <specific> la ce te referi cand rapaie/zumzei injectia undeva in plaja 1700-2200rpm...dar dilema mea este ca nu toate fac asa,dar majoritatea dupa un numar de km incep sa rapaie in special 1.6 si 2.0 la 3.0 nu am auzit daca e sa luam in calcul motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gnr

cand zici sunetul <specific> la ce te referi cand rapaie/zumzei injectia undeva in plaja 1700-2200rpm...dar dilema mea este ca nu toate fac asa,dar majoritatea dupa un numar de km incep sa rapaie in special 1.6 si 2.0 la 3.0 nu am auzit daca e sa luam in calcul motorina

Zumzaie la toate (cel putin cele 2.0) . Si nu tine de uzura (nr de ore de functionare). Eu banuiesc ca acel sunet  provine de la regulatorul de pe pompa si nu e sunet metalic. Se aude incepand cu aproximativ 900-1000 rpm dar cand e rece nu se aude deloc. Eu am pornit-o dimineata si am turat-o de proba pana pe la 2000 rpm. Nu se aude niciun zumzait, nici dupa ce am mers vreo 5 km. Dupa ce se incalzeste putin, se aude. Habar n-am care e smenozeala cu acel sunet.  Daca era un sunet metalic, ceva din pompa/injectoare se auzea si rece dar nu e. 

 

btw... cei cu cr ce pornire ati avut la -24 de grade?  A mea a pornit la sfert cu un relanti de aproximativ 1400 rpm. Mi-a fost teama ca se congeleaza motorina (standard) si nu mai trece de filtru.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poti scoate conectorul de la regulatorul de debit si sa vezi ca sunetul nu dispare,credema ca am mers cu toate motorizarile care au sistem cr din grupul vag unele au acest rapait altele nu il au...daca ar fi ceva specific ar trebui sa se auda la toate,zgomotul este predominant la vw si seat la audi de ex. nu l-am auzit pana acum si la skoda decat pe 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gnr- la fel a pornit si a mea la minus 20, adica foarte ok desi am avut o teama cand am apasat pe cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,zgomotul este predominant la vw si seat la audi de ex. nu l-am auzit pana acum 

 

au si alte capace la motor....in afara de pozitionarea diferita a acestuia, care sa zicem ca nu ar influenta sunetul....

 

cert este ca la unele se aude, la altele nu. La mine se aude, de cand am luat-o ... cred.... deci, cam de 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CR-ul meu, la -18 a pornit la sfert, cu motorina standard petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi ,din pacate a venit si randul meu la schimbat pompa de inalta presiune, am facut saptamana trecuta un drum de vreo 3000 km cu golful din dotare si la intoarcere la luat dracu , motorul este un CBDB 140 cp si are acum 185.000 k, masina porneste inca dar face acel zumzet fff pronuntat si am span peste tot ,a fost alimentat numai cu motorina din peco ,locuiesc in germania , am toate inspectile facute la VW ultima la 178.000 si inspectia technica facuta la vw in 10.12.2014 ,maine am programare la vw sa vada ce si cum facem ,din ce am inteles e o problema des intalnita si daca se constata ca nu ai alimentat prost si nu e vina ta ,100% din pretul pieselor  si 70% din maopera plateste VW iar restul de 30% plateste clientul, eu am cumparat deja o pompa de inalta de pe ebay cu 300 euro noua in cutie originala bosch ,de la baieti care fac rost de piese :) , din ce am inteles si motorul de 3.0 tdi de pe toureg si co au exact aceleasi probleme cu spanul in motorina , iar colegul meu la skoda octavia rs 170 cp tdi a avut aceiasi problema la 80.000km masina luata de noua :) ,se pare ca asta e calitatea vw ,eu am vandut bmw 520 d din 2007 al meu sa imi iau vw dar tare cred ca ii pun pret la vw si trec iara la bmw ,am avut 240.000 km cu bmw si de la 160.000 km ciptuning la 200 cp si nu am schimbat ambreiaj, turbo si nu sa efectuat nici un fel de lucrare la motor. revin cu rezultate cind aflu mai multe !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud asta din ce in ce mai des, nu stiu cum de ai trecut de la BMW la VW, banuiesc ca ai vrut o schimbare de aer! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi ,din pacate a venit si randul meu la schimbat pompa de inalta presiune, am facut saptamana trecuta un drum de vreo 3000 km cu golful din dotare si la intoarcere la luat dracu , motorul este un CBDB 140 cp si are acum 185.000 k, masina porneste inca dar face acel zumzet fff pronuntat si am span peste tot ,a fost alimentat numai cu motorina din peco ,locuiesc in germania , am toate inspectile facute la VW ultima la 178.000 si inspectia technica facuta la vw in 10.12.2014 ,maine am programare la vw sa vada ce si cum facem ,din ce am inteles e o problema des intalnita si daca se constata ca nu ai alimentat prost si nu e vina ta ,100% din pretul pieselor  si 70% din maopera plateste VW iar restul de 30% plateste clientul, eu am cumparat deja o pompa de inalta de pe ebay cu 300 euro noua in cutie originala bosch ,de la baieti care fac rost de piese :) , din ce am inteles si motorul de 3.0 tdi de pe toureg si co au exact aceleasi probleme cu spanul in motorina , iar colegul meu la skoda octavia rs 170 cp tdi a avut aceiasi problema la 80.000km masina luata de noua :) ,se pare ca asta e calitatea vw ,eu am vandut bmw 520 d din 2007 al meu sa imi iau vw dar tare cred ca ii pun pret la vw si trec iara la bmw ,am avut 240.000 km cu bmw si de la 160.000 km ciptuning la 200 cp si nu am schimbat ambreiaj, turbo si nu sa efectuat nici un fel de lucrare la motor. revin cu rezultate cind aflu mai multe !!

Ai masina de noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut colegi ,am trecut de la bmw la vw pentru ca era mai noua, si mai ieftin la intretinere( am crezut),eu am fost inainte foarte multumit cu vw , masina este luata de noua cu toate inspectiile facute la vw in germania,de alimentat sa alimentat in mare parte la jet si aral,in legatura vw ,am primit culanta la piese si manopera 70% restul de 30% trebuia sa platesc eu,cand am intrebat cat costa acei 30 % am primit un raspuns de ma doare spatele, in jur de 1000 euro trebuia sa pun eu din buzunar,am refuzat din start,am mers la un service privat ,pompa de pe ebay noua 320 euro inclusiv transport, distributia de la gates si pompa apa skf 158 euro (trebuia schimbata la 210.000 km), filtru de motorina 12 euro si manopera 300 euro problema sa rezolvat, am avut noroc ca nu au patit nimic injectoarele, total 790 euro, maistrul de la serviceul bosch unde am reparat masina mi-a spus ca din cauza motorinei aditivate pompa nu mai are ungere si a mi-a dat un sfat ca la fiecare plin de combustibil sa bag 300 ml ulei 2T sintetic,am luat castrol sintetic parca power scooter il cheama ,am bagat plinul si uleiul si totul e in regula,oricum mare dezamagire cu vw asta, acuma ma car mai departe cu ea, dar la urmatoarea schimbam firma ca nu mai prezinta incredere :(((

Modificat de dore982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu uleiul 2 T am inceput si eu cam de jumate de an, dar pun mai putin cam 200 ml la un plin de 55 litri cat are rezervorul la Jetta mea, pun preventiv, e mai sigur pentru sistemul de injectie, chiar daca se zice ca filtrul de particule isi va face regenerarea mai des cand adaugi ulei 2T. Ultima data si a facut regenerarea la un interval de 450 km , mers doar in oras, eu zic ca e destul de ok in perioada asta friguroasa, cred ca la exterior isi face regenerarea la aprox 600-700 km de cand pun ulei 2 T, inainte fara ulei isi facea regenerarea cam pe la 800 km la exterior.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dore982: cam riscanta economia de 200 de euro pe care ai facut-o..cred ca era altceva daca faceai in reprezentanta: garantie, continuai cartea service, probabil schimbau mult mai multe piese decat ai schimbat tu...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!