Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Ai cumparat masina de curand ? Scoate mufa de la maf si g450 si vezi daca inregistreaza erori

Desfa filtru  si vezi cum e motorina

O am cam de 5 luni.. o sa verific.. acum nu am nici o eroare.. dar la relanti se obseva ca nu merge bine si are niste suturi.. am mai primjt indicatii  ca are fi senzorul dupa rampa

 

Modificat de Dima mugur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru Siemens?

Legat de rezultatele din fise, ce puteti sa-mi spuneti? Mai e vreo unul bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare, daca stiti. Sistemul de injectie trebuie sa aiba toate piesele de la acelasi producator? Daca injectoarele si pompa sunt Siemens atunci si rampa trebuie sa aiba tot componente Siemens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună am, am și ei accesi problema că și Dima mugur, îmi puteți spune dacă sa descoperit sau sa discutat pe undeva care ii rezolvarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa verific injectoarele si cica sunt bune.. mi a scos un injector sa l verifice, dar mi a zis ca nu a putut.. si vad ca acum nu mai oscileaza chiar asa mult presiunea si nici nu mai da suturi, tind sa cred ca de la injectoare dar sa nu ma trezesc si cu pompa ca e pe duca.. acum merg asa sa vad ce pica..

Modificat de lupo_bv
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc!Eu am observat că dacă pun mașina în pantă descendentă sau ascendentă incepe sa meargă în sututri .La injectoare m-am gândit și eu ,dar daca tu zici că nu-i de la ele ,am sa mai caut și eu .Te rog,când găsești ,anunță-mă și pe mine @Dima mugur

NU MAI DA QUOTE POSTARII ANTERIOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.12.2017 at 21:10, EEXCALADE a scris:

Conform bancului de proba nu e bun niciunul 

Dupa ce am verificat injectoarele a mers vreo 3 zile perfect si nici valorile prsiunii nu scadea mai mult de 190bari , acum scad iar.. @EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Valorile astea sunt ok? 

Fuel high pressure: actual value 324600 hpa

Fuel high pressure: specified value : 323500 hpa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Colegi. Detin un golf 6 2.0 tdi cr 81kw DSG, resoftat undeva la 190 cp. Masina o am in posesie de la 160.000 km, moment in care am verificat filtrul si regulatorul de presiune si acestea erau impecabile! Inca din prima zi de cand o am am folosit ulei 2T in amestec in valori destul de mari in opinia mea.(20L - 120-150grame). In prezent am 197.000 km, iar la revizia filtrului de carburant am gasit cateva particule fine deasupra filtrului de motorina, si de asemenea si in regulatorul de pe pompa. Acum fiecare trage ce concluzie doreste. 

Datorita faptului ca lucrez in domeniu si pentru ca detin 2 auto cu aceasta pompa, am fost foarte interesat de aceasta problema. O zi normala de munca la mine se cutremura uneori cu aparitia in servis-uri a unor modele din grupul vag cu pompa picata, locuri de unde m-am informat si am ajuns la urmatoarea concluzie: Indiferent cum te "comporti" cu pompa ea va ceda odata si odata. Am intalnit personal pompe defecte si la 150000km dar cunosc proprietari de auto din gama VAG cu peste 300 000 km care nu au avut nici o interventie la sistemul de injectie

Dupa parerea mea aceste pompe merg si cu putina pilitura, iar cauza care le face sa cedeze complet este rotirea pistonasului in camasa pistonului sa zic asa. Personal nu am vazut nici o pompa picata in alt mod, adica pistonasul cu rola sa fie la locul lor iar sistemul sa cedeze.  Uzura de pe peretele pistonasului cred ca duce la rotirea acestuia.

Modificat de Cristiunix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Cristiunix said:

Dupa parerea mea aceste pompe merg si cu putina pilitura, 

Pompa mai merge dupa aparitia spanului  , injectoarele NU 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o proportie foarte mica de span se duce in injectoare, cantitatea mare se intoarce pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile înconjurate imi scad si sub 200bari, azi am scos mufele de la injectoare , la 2 si 3 motorul s a oprit , la 1 a inceput sa trepideze mai tare , si la 4 nu prea s a simtit diferente 

20171226_155808.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !Cum am zis ,am și eu aceeași problema că și Dima mugur .Azi am scos mufa de la senzorul din rampa și mașina mergea perfect ,adică ,mergea rotund și nu mai avea nici un șut la relanti .Din pacate ,azi am intrat pe un topic despre modificarea de reprezentanta a softului pentru a polua mai puțin și am văzut că baieții de acolo s confruntau cu aceeași problema că și mine după modificarea softului .Oare are vreo legătură modificarea softului cu suturile la relanti?Țin să precizez că mașina face regenerări la fiecare 200 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva e defect.. dar pe tester nu mi da nimic..o sa incerc sa scot si eu mufa , la ce senzor ai scos mufa ? #VW23

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la senzorul de pe rampa .Cum te uiți la rampa ,mufa din stânga 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si.eu mufa , nu mai da șuturi , presiunea sta peste 380b si cand vreau sa plec merge sacadat si se aude o bataie.. cand bag mufa  iar incepe sa dea suturi , poate fi de la senzorul dupa rrampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi regulatorul de presiune de pe rampa ,defectiune des intalnita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Poate fi regulatorul de presiune de pe rampa ,defectiune des intalnita

Se curata cumva ceva ? Ca eroare nu mi da.. o sa caut unu sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dima mugur în caz ca găsești rezolvare la problema, anunță-mă și pe mi e ca deja îmi vine sa ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!