Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Ai aceeasi pompa ca toti ceilalti..nu se schimba nimic. Verifica des regulatorul si stai linistit.

Mie imi sosesc 4 filtre din US acum, doar de 2 am nevoie deci daca e cineva interesat sa ma anunte. 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă verific regulatorul este nevoie sa amorsez pompa cu vcds? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu. Nu curge motorina din pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, ala e filtrul cu pricina. Problema e ca are un filet nasol, 1"-12 iar in europa nu se gasesc suportii de filtru. O sa vb cu strungarul sa vad daca imi poate face suportii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal , dupa ce se pune inapoi regulatorul , cele 2 suruburi torx , trebuie stranse la o anumita forta ? Trebuie folosita dinamometrica ? 

Modificat de gavos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le strangi la mana cu simt fara sa exagerezi, nu trebuie stranse la cuplu, foloseste o forta minima asupra lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, racingparts.ro said:

Le strangi la mana cu simt fara sa exagerezi, nu trebuie stranse la cuplu, foloseste o forta minima asupra lor.

Merci pt raspuns

Un video 'mai' explicit cum 'crapa' pompa de inalta.  

 

Modificat de gavos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/23/2017 at 7:57 AM, racingparts.ro said:

Da, ala e filtrul cu pricina. Problema e ca are un filet nasol, 1"-12 iar in europa nu se gasesc suportii de filtru. O sa vb cu strungarul sa vad daca imi poate face suportii.

Salut, in afara de acel filtru greu de montat nu se poate eventual pune un al filtru de 1-2 microni , avand in vedere faptul ca cel standard filtreaza la 10 microni? Sunt in State si ma gandeam sa il iau , dar am citit acum postul tau si nu mai sunt asa sigur.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema cu adaptoarele de filtre 1 micron, strungarul le face cu 130 ron din aluminiu, filet dedicat 1-12, intrare si iesire ptr a fi conectat fara probleme. Eu mai am 2 filtre disponibile.

Nu exista alternativa mai buna la filtrul de 1 micron. (cat 2 microni este imens, nu ai unde sa il pui)

Ai nevoie de el doar daca pompa ti-a facut span si sistemul e compromis.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Merci de raspuns, o sa dau comanda de unu atunci, sper sa vina pana cand plec eu.

O zi buna!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la o pompa cp4, pot sa vad cand a fost fabricata? Miam luat o masina sh cu 250mi/km si sunt curios daca neamtul a schimbat pompa inainte.  pe ea vad scrise doar coduri , dar nu se pot citi , ca sa deduc anul fabricarii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la fel de proaste indiferent de data fabricației. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca peoportia de defectare e 1/100, totusi is câteva milioane de unitati vândute cu acea pompa.  Spanul il pot verifica cu magnetul acolo la senzoru de la pompa?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spanul este de aluminiu/antimoniu, deci nu poti verifica cu un magnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg.. :/ trăiesc cu oarecare frica in spate. Mai ales ca de ceva vreme realizez ca dimineata porneste abia din a3/4 ca si cum ar fi in trei buji, dar pe test nu da nimic. Tind sa cred ca ar fi din cauza presiunii slabe de la pompa. Am sa desfac senzorul si verific apoi fac amorsarea cu vcds 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minute în urmă, flawyl31 a scris:

test nu da nimic. Tind sa cred ca ar fi din cauza presiunii slabe de la pompa.

Pai ce test ai facut daca nu stii ce presiune ai in pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2017 at 10:18 PM, racingparts.ro said:

Cine face teste ptr verificarea calitatii motorinei? Nu cred ca e prea relevanta, altfel ar pica pompele una dupa alta. Folosesc lukoil si omv .

Am dat si eu la automat de vreo cateva ori ori fara motorina inainte sa dau jos pompa de pe masina, o sa desfac maine sa vedem ce-i inauntru.

Motorina standard sau super? Care e mai recomandata sau care are ungerea mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina standard are bodiesel în proporție de pana 6,5%,cea super aditivata nu prea are.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, gabi_74 said:

Motorina standard are bodiesel în proporție de pana 6,5%,cea super aditivata nu prea are.

Si e ok cea cu biodiesel aau cea fara ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna se pare ca se scoate biodieselul din motorina ieftina.  La Petrom si la Rompetrol cea standard are 0% biodiesel , repet iarna.

100.jpg

3 minutes ago, ms48aly said:

Si e ok cea cu biodiesel aau cea fara ....

Cu biodiesel , are ungere mai buna. Biodieselul a inlocuit sulful, din cauza 'poluarii' , care avea rol de ungere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la OMV citeam ca ar fi la fel. La Mol nu scoate iarna bopdisel-ul la niciun tip de motorina.

 

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • DiLivio
    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!