Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

norma 507 vw e pt masini cu filtru dpf iar daca nu sti ce ravenol sa bagi testeaza pe;

https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am comandat Ravenol VMO 5w40 pentru un Golf 1.6 BSE benzina si gpl aftermarket!Este buna varianta aleasa de la Ravenol sau poate trebuia ales un Ravenol VSI de exemplu.O diferenta intre ele este Acea C3 in plus la VMO.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie este mult mai bine daca norma figureaza la aprobari decat la recomandari!Am neglijat aspectul acesta.Dar se poate folosii si daca norma e trecuta la recomandari si ce efecte poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mă uit niciodată la recomandări, prefer să nu am emoţii. Dacă poţi, ar fi bine să schimbi comanda, dacă nu cred că un schimb cu VMO nu o să dăuneze motorului. Doar să ţii cont să-l schimbi mai repede pentru că are TBN mai mic decât VSI. Asta este o chestie pe care am observat-o la uleiurile pentru normele mai vechi de la vw gen 502.00/505.00 că au în general un TBN mare. Acum sfatul meu este o părere personală, mai informează-te sau poate mai are vreun coleg ceva păreri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca atunci cand am comandat uleiul pe bidon la aprobari e trecut vw 502,505,505.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă scrie pe bidon atunci este ok, o fi o neconcordanţă cu ce scrie pe site (de altfel nici ce scrie pe ravenol.de nu prea bate cu ce scrie pe ravenol romania). Eu zic  să nu-ţi faci griji şi să-l foloseşti pentru că şi pe configuratorul de pe ravenol romania îţi recomandă ambele uleiuri printre multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!O sa revin cu pareri despre VMO pe 1.6 BSE de la VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bidon este scris asa!Nu prea se vede bine dar la aprobari este trecut 502,505,505.1,defat este ceva ciudat pentru ca facand o comparatie pe diverse pagini  ravenol(Italia,Germania,Anglia,etc.) sunt diferente mari intre normele aprobate si cele recomandate,o treaba care nu este coerenta!Inca ceva mai este ca cel din imagine este un VMO vollsynthetisches din Italia iar pe site-ul din Germania este trecut Synthetisches!Ma rog e ceva de genul o varianta de ulei in mai multe variante!!!!!!

628549AB-C577-41F1-BF5E-5D4016024980.jpeg

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 10000km cu 5w30 vmp usvo, consumul de ulei decent am completat ca sa fie aproape la maxim joja undeva la 250ml sa zic. 

Interesant ca i-a ramas culoarea tot un maro brun deschis si pare curatel uleiul.

In rest se comporta normal nu am sesizat ceva ciudat fata de ce am avut inainte, doar la pornire se simte mult mai bine la temperaturi negative fata de ce bagam eu 10w40 de la LM cel cu mos2 

Motorizare 1.6 bcb cu gpl si 282.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru un Golf 5 cu 400.000km merita un Ravenol vmp usvo? Sau ceva mai bun? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Simi Merlusca

Salut!

A facut cineva trecerea de la Ravenol VMP USVO la VSW? Merita diferenta de pret?

Urmeaza sa fac schimbul la un 2.0 TDI de la Audi, varianta de 190 de cai, momentan am Ravenol VMP USVO 5W30 caruia nu am ce sa ii reprosez, insa as fi curios daca merita trecerea la Ravenol VSW 0W30. 

As vrea sa fac asta datorita TBN-ului mai mare la VSW si a sulphated ash-ului mai redus, precum si a vascozitatii mai mici la rece, chiar daca NOACK-ul este mai mare.

Masina are 150.000 km, circul preponderent extraurban (cam 70% din totalul de ~15.000 km pe an, la viteze de 120-130 km/h, cu mici accente sportive). Restul de 30% ii fac preponderent in Bucuresti, pe distante relativ scurte. Revizia o fac mereu la 10.000 km. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am o mica intrebare pt cei mai priceputi decat mine.

Am folosit Ravenol la Golf-ul 4 pe care l-am avut si am fost ff multumit. La Golf 5 am pus doar acel ulei "original" VW. Chiar daca nu am avut nicio problema cu ulei de la VW,as vrea sa trec din nou la Ravenol deoarece stiu ca Golf-ul 4 (ALH) a devenit mai silentios dupa ce am folosit Ravenol si chiar se auzea si diferit. 

Fiind vorba de un Golf 5 , cod motor BLS cu filtru de particule , am verificat pe site si vad ca am disponibile cele doua optiuni: Ravenol VMP si Ravenol SMP. Avand in vedere datele din tabel si experientele voastre,pe care dintre cele doua mi le recomandati?

1.https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-vmp-sae-5w-30/?fbclid=IwAR3Uv9ol3kKu2iO7GZTc6TUy5mdtuQh06vC2crVbUrQsJFy5rKjjjl7BXjw

2.https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-smp-sae-5w-30/?fbclid=IwAR2B73ERRR_-DmNIz4dfvdsUvj2dkUnclDD0TcKfYwABR5nJZiyAJ_5EW6M

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.09.2019 at 18:59, liviu. a scris:

Eu am 2500km cu VMP USVO ,dupa Castrol LL sursa reprezentanta si sincer daca sta masina doua zile,  la pornire se aud tachetii.Nu imi amintesc sa se auda cu Castrol,plus ca sta cu 3-4 grade mai mult fata de Castrol. 

Ce motor ai?  Si la mine la fel, am CBBB, schimbat de 3000km uleiul. Am vazut ca a si scazut pe joja 2 mm

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta cu 3 grade mai jos. Nu depaseste 114 grade indiferent de forja.

De scazut nu scade. Am 4000km cu el si e tot acolo.  Se mentine mai curat ca si LM. Evacarea la fel.. fata de lm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,pt Skoda Yeti , 2.0 , TDI , 2011 , 104 KW , 4x4 

Ce model RAVENOL imi recomandati ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VMP USVO 5W30, vezi ca este la oferta 4l + 1l gratuit.

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/28/2020 at 10:39 PM, RLine 2009 said:

Ce motor ai?  Si la mine la fel, am CBBB, schimbat de 3000km uleiul. Am vazut ca a si scazut pe joja 2 mm

1.2 tsi. Nivelul nu scade dar raman la parerea ca este mai zgomotos...sunt la al doilea  schimb de VMP USVO. O sa trec pe altceva.

Eu nu am vazut niciodata uleiul peste 100 grade. Sta pe la 90-93.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna dimineata!

Sa povestesc experienta mea cu Ravenol: de la asa zisul "contrafacut" Castrol 5w30 am trecut la mult "laudatul" Ravenol 5W30 VMP USVO.

Am fost dezamagit: cu Castrol nu imi consuma deloc iar la Ravenol sunt la al doilea schimb si la aprox. 7.000 km am completat 1 L, era de ajuns si 0,5 dar am umplut la semnul "Maxim" si a intrat 1L (toate schimburile efectuate la 10.000 km).

Acum incerc sa ma reorientez la VW Longlife III FE 0W30 care ca va inlocui VW LL III 5W30 incepand din 2020. 

Deci o sa merg pe viitor cu VW LL III FE 0W30.

 

Sanatate si noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai? La fel si la mine la cbbb. O sa-l schimb cu Mobil 1 esp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5000km cu Rawenolul mirific. Nu a scazut nici un mm pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!