Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Adevarul e ca ce iarna e la noi , se impune 0w30, asta e facut pentru tari reci cu -25 grade la pornire, fiecare cu nebunia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,pentru Skoda Octavia 2 , benzină 1,6 fsi ,180000 de km, ce ulei ar fi indicat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt injectie directa (fsi/tfsi/tsi) e recomandat 5w 30 vw504/507

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

parerile mele !am folosit castrol pe un golf 5 1.9 tdi cu dpf ! am trecut acum 3 ani la ravenol sunt foarte multumit am pornit la munte acum cativa ani pe minus 32 de grade !!!norma 507 e maxima adica e ulei full sintetic pt dpf deci va merge pe orice benzinara inclusiv la diesel are cenusa redusa la ardere deci nu infunda filtrele etc!nu am avut probleme cu turbo cu imbacsirea filtrului dpf masina are 270 de mii de km !nu am ramas niciodata in drum anul trecut am fost la mare cu ea am facut 1900 de km dus intors m am socat cand am calculat si am consumat in bani 450 de lei pe motorina....ce poti sa iti doresti mai mult de atat de la o masina!!??nu fac reclama nu ma laud doar va expun experienta mea!ca idee schimb la 3 mii de ture vitezele la pornire pana face apa 90 de grade schimb la 2miide ture adica nu las sa intre turbo !dimineata pun contactul 1 min in gol inainte sa pornesc motorul !o las 3 minute sa mearga in gol pana nu sta la 1800 de ture nu plec de pe loc!la oprire dupa un drum las aprox 1 sau 2 minute motorul la relanti pt ca uleiul sa raceasca si sa unga turbina !masina merge cam 7 zile din 7 in oras dar duminica o scot pe autostrada daca nu a avut parte de un drum mai lung !pe autostrada rulez si cu viteza legala la ora bineinteles folosesc waze si statie.. pe ploaie nu trec de viteza legala la ora... nu am avut nici cea mai mica problema cu masina sau cu amenzi!daca aveti intrebari va raspund cu placere!...ulei vmp 507..apoi ultima data nu am gasit vmp am bagat viw 3 tot norma 507 am inteles ca asta e un pic mai aditivat!daca nu gasiti vmp sau viw 3 puteti baga smp care are tot norma 507 pt dpf!

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo se invarte de la prima pornire ,indiferent de turatie, face presiune simtita dupa 1400-1600 rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am folosit Ravenol SSL USVO  0w-40 aproximativ 10k km,drumurile parcurse au fost cam 40% urban restul extraurban.La motorul respectiv se schimba filtrul epurator la fiecare schimb de ulei si se spala carcasa.Inainte de ravenol am folosit un schimb de Liqui Moly Longtime High Tech 5W30 si 4 schimburi de Mobil 1 New life 0w-40.

Dupa uleiurile mentionate in afara de Ravenol in carcasa filtrului epurator nu era nici un fel de depunere,iar dupa 1 schimb de Ravenol SSL arata ca in poze.

Alte diferente nu am observat,de consumat nu s a consumat din nici o marca de ulei mai sus mentionate iar motorul suna la fel.

20200212_151437.jpg

20200212_151443.jpg

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca vii dupa un sezon rece de iarna in care uleiul face depuneri de condens in capac, epurator, de aici si pasla aia imbacsita, sta mazga aia in ea, nu are timp sa se lichefieze, cu Ravenol am avut cel mai curat motor posibil, ramanea galben ca un benzinar dupa scurgere, cand faceam schimbul. la BMW e belea cu pasla aia, e prea mic cartusul pentru gazele care le filtreaza.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Mobil 1 si Lm am schimbat in sezonul rece,nu au lasat depuneri.Cartusul de pasla e mult mai eficient ca si filtrul decantor,dezavantajul ca trebuie schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o explicatie ca acest ulei a curatat mizeria de pe diferite componente si le-a adus aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era asa oare nu trebuia sa ramana in filtru ?Si cu celelalte uleiuri  ar fi trebuit sa ramana totusi o depunere minima... Era discutabil daca  foloseam cel mai ieftin filtru de ulei dar  folosesc doar Knecht,Mann sau Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 1000km parcursi cu motor diesel 1.6 si uleiul nu e negru. F putin a schimbat culoarea.

Ravenol vmp 5w30 uswo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai mers mai mult in oras acum, sau drumuri mai scurte. si cam mult 10k km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.02.2020 at 19:15, powershot a scris:

Azi am facut schimbul cu mult laudatul Ravenol usvo ..vmp 5w30.

Sa vedem daca il consuma.

Ce Liqui Moly ai folosit inainte? Cum ti se pare Ravenol fata de LM?

Eu folosesc Liqui Moly 4200 TopTech si as dori sa trec pe Ravenol VMP USVO 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decat 1300km cu Ravenol. Se comporta bine.

Sa vad peste 7..8 mii cum e. .. cand s.o mai dilua de la regenerari.

Ca sunet motor .. nu observ diferente. La culoare in schimb .. da. La 1300km e tot galben.. f f putin s.a inchis la culoare.

Temperatura la ulei.. tot asa sta ca si cu LM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pentru o Bora 1.9 AJM cu ~230.000 km, recomandați VMO sau VPD? La ultimul schimb am pus Castrol TD 5w30. E destul de ok numai că mi-l mai mănâncă ocazional (au fost situații în care înainte să plec de acasă mă uitam la ulei și era joja aproape de max, dar după o oră de mers se aprindea martorul de nivel scăzut?)...

Deci aș vrea să trec pe Ravenol la schimbul ăsta și nu știu care din cele două menționate sunt mai potrivite..stilul de mers tinde spre unul mai sportiv așa, adică schimb în 2500-3000 și uneori mai 'suferă' niște reprize de 4000-4500 de ture?, accelerări să zicem sănătoase, nu bruște. 

Și încă ceva...acum că vine vara, e mai ok 5w40 sau să rămân tot la 5w30?

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cât îți consumă nu uleiul este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o defectiune mecanica trebuie sa vezi pe unde pleaca uleiul turbo, segmenti , semeringuri etc. Plus ca nu ai ce cauta la motorul tau cu 5w30, sa te pregatesti si de un ax cu came 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saracul Ajm. E primul motor pd. Varsta isi spune cuvantul. Are si probleme specifice pe care alte coduri pd nu le au.

5w40 e ok. Ravenol folosesc si eu in alt motor.

O rep capitala cred ca ar fi binevenita la batranul ajm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am si eu o intrebare. Pentru Skoda Fabia 2 1.2 HTP 60CP configuratorul de ulei de la revenol imi recomanda 5W40 VST USVO si VMO dar nu stiu care sa il aleg. Care il recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,
Vreau sa incep a va intreba, desi s-a discutat mult pe tema asta dar nu am gasit raspunsul, ce ulei recomandati pentru un golf 5 GT 1.4 tsi 170 hp (benzina), sa respecte si normele (sa nu plec din start cu o neintelegere, pe benzina e norma 504 00? Iar 507 00 diesel?).
Am folosit pana acum doar Castrol Edge 5w-30 si nu mi-a mancat ulei deloc (asa scrie si pe buson -> Castrol)
Sunt multe variante, dar ma gandeam sa trec pe Ravenol (care dintre ele, VMP, SMP ori cum ma gandeam intial RSP pentru condus sportiv ). Nimeni nu m-a lamurit pana acum, este ceva dubios ca nimeni nu stie exact.
Multumesc si astept sfaturi/ pareri si recomandari! Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de la Castrol la VMP USVO  si este cel putin la fel de bun.Trebuie norma 504 la benzina. Lasa uleiul Racing pentru competiti sportive.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, VMP nu are norma conform site-ului oficial Ravenol de 504, scrie doar 507, asta nu inteleg.
Sigur, am vazut ca cei de la Ravenol recomanda si Racing pentru strada fara nici-o problema de asta m-am gandit la el, pentru ca si el apare la compatibilitate pentru BLG dar si acolo nu apare 504.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s a mai discutat de n ori un ulei negru dupa ce a fost folosit nu inseamna neaparat ca ungerea nu e buna la fel uleiul are niste standarde printre care nu e culoarea!folosesc ravenol norma 507 de 4 ani deja il schimb inainte de 10 mii de km..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1500km cu el si e aproape galben.. f putin soot a acumulat .. fata de LM TOPTECH 5W30.. la aceeasi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/4/2020 at 2:10 PM, Cosbur said:

Buna ziua,pentru Skoda Octavia 2 , benzină 1,6 fsi ,180000 de km, ce ulei ar fi indicat ? 

Ravenol VMO 5w40 , ulei ACEA C3 - mid saps 

Pentru motoarele cu injectie directa de la VW se folosesc uleiuri 504 5w30/0w30.  In manualul masinii, gasim trecute doua norme, 504 si 502 ( mai ales pentru tarile cu carburant de slaba calitate ) 

Folosind un ulei ACEA C3 502 ai cenusi similare unui  ACEA C3 504 dar tinand cont ca motorul are o varsta si niste km poti folosi un ulei mai vascos cu aceasta ocazie si la un pret decent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!