Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

pai ai destule pareri in 66 de pagini dedicate acestei marci de ulei... 

Spor la citit ! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Din urmatoarele:

WIV III 5W-30

/ Vollsynth Multi Protect V

MP 5w30 sau VMP 5w30 

Care e LOW saps sau toate au pe hartie 0.7 ash? Intreb ca vreau sa pun dupa un Mobil ESP intr-un 2.0TDI cu DPF activ la 200k km.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad de ce ai schimba Mobil Esp, care e un ulei excelent.... 

da, ambele sunt C3, adica low saps....

Vmp vad ca are formulare noua...., teoretic mai rezistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6-0,8 e mid saps, la fel si C3. alege vmp si revino cu impresii. nici esp nu e rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un tsi de 1.2 remapat,  folosit mult in oras?   Ce recomandati?   Pana acum mereu am schimbat @10000km  si mereu am pus doar castrol 5w30 LL, si nu a papat un gram, dar iarna motorul are un sunet ciudat, zici ca este prea gros uleiul, nu am idee daca o fi de la ulei sau nu, dar vara nu se manifesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pentru un pasat din 2015 motor 2.0 tdi 150 cp ce ului motor si cutie recomandați?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin un Vw Passat cu DPF , recent am facut revizia si am folosit acest ulei de la Ravenol. Anterior foloseam  Castrol 5W30 si  5W40  .Pana acum nu am mai folosit aceasta marca de ulei ,motorul este mai galagios  turatia sta la 900  . Ce parere aveti .. ar trebui sa-l schimb cu 5w40 avand in vedere ca am peste 324.000 km sau sa-l las .

IMG_20181023_153247.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ce legatura poate fi intre uleiul folosit la ungere si turatia motorului?! Mai era cineva care spunea ca cu benzina buna la 2500 de ture avea 100 Km/h si cu benzina proasta avea la 2500 ture 80 Km/h.(de parca nu ar fi vorba de roti dintate/rapoarte fixe/matematica).

   Turatia poate sta ridicata din cauza temperaturilor scazute/prea mari, cand se regenereaza DPF, baterie descarcata/consumatori electrici mari, in nici un caz de la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Desi la Km astia cam multi un ulei subtire la cald ar putea sa nu faca presiune suficienta, nu este nici un pericol iarna. Pana la vara poti sa lasi linistit uleiul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Caddy1988 said:

Salutare!

Detin un Vw Passat cu DPF , recent am facut revizia si am folosit acest ulei de la Ravenol. Anterior foloseam  Castrol 5W30 si  5W40  .Pana acum nu am mai folosit aceasta marca de ulei ,motorul este mai galagios  turatia sta la 900  . Ce parere aveti .. ar trebui sa-l schimb cu 5w40 avand in vedere ca am peste 324.000 km sau sa-l las .

IMG_20181023_153247.jpg

Mai mergi cu el o perioada vezi cum evolueaza zgomotul la motor. In general Ravenol este laudat pentru diminuarea zgomotului :) . Stiu un Passat B7 cu peste 400.000 km care foloseste tot ulei 5w30 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/29/2017 at 1:03 AM, Ionescu George said:

Salutare. Pentru 2.0TFSI BWA cu conversie K04, condusa destul de normal, ocazional sportiv, mi-a fost recomandat Ravenol VST 5w40. Am cautat si are aprobare pentru norma ceruta 502 00. Momentan merg cu Motul Specific 5w40 dar nu cred ca e foarte grozav pentru motorul meu. Acum o sa fac primul schimb de cand am luat-o. Pareri pro-contra VST 5w40? Mentionez ca alta vascozitate nu as vrea sa incerc, mi se pare optim.

 

Revin cu feedback de la schimbul din decembrie 2017 cu Ravenol VST.

 

Am facut in aproape 12 luni fara 2 saptamani ~5700km cu uleiul, iar fata de Motul Specific 5w40 consumul de ulei a scazut de la 350-400ml/1000km la 230-250ml, cu toate ca stilul meu de condus a devenit semnificativ mai agresiv, am mers cu softul setat mai agresiv si am mers ceva mai mult in oras. Iarna pornirile la rece sunt mai "calme" fata de uleiul anterior, iar motorul e o fractiune mai silentios in primele clipe dupa pornire.

 

In concluzie am achizitionat noul Ravenol VST USVO pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac. Abia astept la prima-vara sa vad cum va iesi de uzat tachetul la pompa de inalta presiune cu Ravenol fata de Motul.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,

Am un Seat Ibiza 1.4 16v cod motor BXW din 12.2007 cu 170000 km cu care merg cam 75% prin oras(TM).

Acum folosesc Motul si motorul e destul de zgomotos(clantanit ca de tacheti) mai ales in sarcina cand accelerez. Mentionez ca toti culbutorii sunt noi.

Trebuie sa-i fac schimbul de ulei si as folosi Ravenol 5w-40 VSI, ce parere aveti, e ok sau ar fi altul mai potrivit?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine vsw 0w-30. asta recomanda si oil guide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms pt raspuns, stiu ce zice oil finder, dar ma gandeam ca la km masinii se preteaza mai bine un 5w-40, de asta intrebasem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul tau iti recomand 5w30, conform specificatiilor tehnice ale producatorului. E mult mai stabil in timp.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sunt aceste specificatii? :) si actualizate.

ghidurile de ulei sunt actualizate cu ajutorul producatorilor. regula e sa respecti norma vw(actualizabila si ea) , iar vascozitatea la rece cu cat e mai mica cu atat mai bine. cresterea vascozitatii cu nr de km e un mit ilogic si daunator.

uleiul oe vw e 0w-30, vapsoil e 0w-30, fiindca cea mai buna norma vw se gaseste acum pe cea mai optima vascozitate.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti manualul de intretinere (2007)  ai 5w30 si 5w40 restul sunt vorbe si can-can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai gasesti uleiuri cu formule din 2007. :) au evoluat, la fel si manualele cand le mai gasim online actualizate. dar ghidurile de ulei sunt cel mai usor si sigur actualizate. nu sunt facute de astrologi, nu au *stelute, ordinea aia in care recomanda e cea mai buna conform specificatiilor producatorului (vw). 

restul sunt mituri.

 

ps: cand te duci la doctor nu-ti da medicamentele care erau pe piata in anul nasterii tale.

 

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fim corecti dpdv tehnic, un ulei 0W30 nu aduce deloc spor de protectie .... insa isi aduce aportul la reducerea consumului si, foarte important, la respectarea normelor de poluare euro 6 si mai nou, Euro 6.1

deci masinile dupa 2016, folosesc  0w30, nu fiindca e mai bun, ci fiindca asa s-a stabilit pentru respectarea normelor de poluare si consum.....

si dezavantajele se vad... la consum extrem de ridicat , comparativ cu 5w30 (honda consuma undeva la 2 litri la 15.000 km, Fiat 2.3JTD cam 5-6 litri la 40.000 km , etc)

asta e adevarul, din pacate.

masinile vechi sa ramana la vascozitatea ce era in vigoare la momentul respctiv pentru normal lor... 505.01 pe 5w40 (chiar daca exista de mult si 5w.30 , mai bine se evita) si 504.01-507.01 pe 5w-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!