Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

razvan_andrei82

Am luat VMO pana la urma. Este produs anul acesta si sigur este dupa noua formula. Ca pret este la fel ca VPD, pe care l-am mai avut, 4 litri 125 lei. Sa vad cum se comporta iarna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.11.2016 at 11:32 AM, SpecialOne said:

Salutare

Se apropie si la mine revizia pentru un Golf 2014, 1.6TDI, 77KW. La vechea masina, un Ford Mondeo Mk4, am folosit Ravenol si am fost foarte multumit. Prin urmare, vreau sa continui si pe Golf cu aceeasi marca. Pe configuratorul Ravenol, mi se indica drept recomandate VMP 5W30 si WIV III 5W30. Am citit topicul si multi spuneti ca pentru clima din Ro ar fi mai bun un ulei cu o vascozitate ceva mai mare (norma SAE 5W40). Deci, ce ulei ar fi recomandat? Multumesc.

Asta e valabil pentru masinile fara filtru de particule. In cazul tau nu se aplica teoria asta si v-a trebuii sa mergi pe cele recomandate si care respecta normele pentru motorul tau.. adica fix cele recomandate de Ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, 

voiam sa intreb pentru un Golf5 1.9Tdi BKC, 2004, ce e mai recomandat?
Ravenol VPD 5w40 sau Castrol Edge Long Life III 5w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol  5w40/ Fuchs 5w40 gt1 XTL. Trebuie sa ne zici unde circuli preponderent si cam cati km reali crezi ca are masina.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura, 1.9 tdi ALH, 205.000 km reali si un rulaj cam de maxim 15.000 km/an, cam 75% extraurban, care tip de Ravenol il recomandati?

Ultimul schimb l-am facut cu motul x-cess 5w40 si sunt destul de dezamagit fiindca dupa 10.000km deja a inceput sa fie motorul galagios si cere a fi schimbat... Poate am avut eu ghinion, dar nu am avut problema asta cu castrol magnatec (nu edge...)

Ma intereseaza in principal sa reziste tot anul, adica cam 15.000 km, tinand cont ca marea majoritate a km ii vede in extraurban la mers destul de constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam orice ulei cedeaza dupa 10.000 km,d eci perfect normal

Pune Ravenol VPD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, incepatorcj said:

salut, 

voiam sa intreb pentru un Golf5 1.9Tdi BKC, 2004, ce e mai recomandat?
Ravenol VPD 5w40 sau Castrol Edge Long Life III 5w30

Pe luna fac aproximativ 5-600 km prin oras, unele cazuri si mai putin.
Tot in aceeasi luna mai fac vreo 7-800 prin afara (drum national, autostrazi).

Kilometri actuali la bord 197k. Km reali, habar nu am, pe tester nu au reusit sa iasa la iveala (si eu sunt curios de cei reali)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prima impresie dupa schimb la trecere la VMP5w30 LL ar fi un zgomot mai metalic la tacheti la rece..Cred ca incepe sa-mi para rau ca n-am ramas la 5w40 ,dar am vrut sa-l schimb la 2 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu l-am bagat ,era conf cu configuratorul Ravenol pl LL, am sa revin cu pareri ,ce sa fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa gasesti un ulei W30 sa se potriveasca cu ALH, cu toate ca sunt majoritatea (inclusiv a mea) din fabrica G01 - setate pe plan de service Long Life. Oricum, asteptam cu interes impresiile cu VMO.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH are un zgomot inconfundabil fata de ultimele PD-uri, e mai zgomotos. Daca torni un ulei mai subtire in el (Ravenol) o sa ai niste porniri foarte faine insa posibil un zgomot mai metalic la rulaj decat cu vechiul ulei. De asemenea nu va speriati daca gasiti uleiul foarte negru dupa primul schimb cu Ravenol, are mai multi detergenti si curata depunerile din motor, de abia dupa al 2 lea sau al3lea schimb puteti vedea culoarea normala in urma oxidarii la temperaturi inalte.  Spor la condus, si nu uitati, cel mai bun sfat, schimbati uleiul des (8-10 000km) daca va permiteti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa a venit si a mea OG1 dar am bagat 5w40 pana acum si am fost multumit schimb 10k ,acu am zis sa incerc si ulei LL...Masina are 110k reali 

La mine se aude un culbutor hidraulic care nu pare sa se amorseze cum trebuie..

Si am 5w30VMP conf Ravenol oil finder, nu VMO

 

Modificat de emilvef
completari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de ulei cu unul Hengst sau Mahle, daca nici dupa aceasta operatiune nu se schimba in bine (25 ron filtru) atunci desfa capacul de la culbutori si apasa pe ei tare cu ceva plastic/lemn, daca reusesti sa-i apesi mai mult de 2mm atunci ai joc si trebuie schimbati.  Amorsarea cu ulei Ravenol se face foarte rapid, si daca ai zgomot de tacheti la rece atunci problema este in alta parte, e cel mai fluid ulei din grupa celor obisnuite. Are pour point (punct de inghet sub care nu mai asigura lubrifiere -50 + - , majoritatea se situeaza intre -35 si -45). De asta zic ca problema ta nu e la ulei ci la filtru sau tacheti.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze emilvef am inteles ca ai schimbat deja VMP cu VMO.

Deenman are dreptate. Si la mine cu W30 motorul suna foarte bine chiar sublim la rece dar la cald apar zgomote anormale chiar batai inca de cand masina avea max 80.000 km la bord.Si am avut chiar si 0W30 in motor. Pana acum cel mai bun compromis il are 0W40.

Atat datorita parerilor impartite, cat si datorita disponibilitatii reduse pe piata a uleiului Ravenol, eu inca nu l-am incercat .

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi asta e ciudat la colegu.. ca foloseste un 5w30 mai fluid si tocmai la RECE ii bat tachetzii cred ca nu ati inteles voi bine.  @Radlog In Cluj am vazut peste 20 de reclame cu Ravenol atat pe ateliere de schimb ulei cat si pe magazine de piese auto . Din pacate eu am intrat in vreo 3 magazine sa intreb de VST 5w40  si pretzul pe L era cu vreo 10 lei mai mare decat in mediul online...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici la noi e mai greu. La primul schimb de cand cumparasem masina chiar am fost la un magazin unde vazusem inainte Ravenol la raft dar cand am observat lipsa lui si am intrebat de el mi s-a raspuns : "L-am dat inapoi ca nu se vinde". La fel la ultimul schimb am stat la telefon cu baiatul de la magazinul online 30 de min ca sa caute undeva Ravenol dar nu venea decat a doua zi cel mai devreme. Si chiar voiam sa scriu la momentul respectiv aici pe forum pentru ca mi s-a parut amuzant  ca am intrat intr-un magazin care avea reclama luminoasa chiar cu Ravenol dar pe stoc mai aveau cateva bidoane de 1l de 10W40 si cateva de transmisie.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, noobsound a scris:

Poi asta e ciudat la colegu.. ca foloseste un 5w30 mai fluid si tocmai la RECE ii bat tachetzii cred ca nu ati inteles voi bine.  @Radlog

Asa e la rece se amorseaza mai greu tachetii ,unul se aude mai zgomotos,la cald e la fel cu VPD ce l-am folosit inainte..

Dilema mea e, de ce configurarorul Ravenol recomanda VMP5w30 pt OG1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am facut si eu o comanda pentru ulei Ravenol VPD din acelasi loc de unde am mai luat inca de 4-5 ori.

De data asta nu am apucat sa il schimb imediat si l-am lasat in portbagaj. Am observat insa ca a prelins pe gatul bidonului.

Am cautat pe aici si am vazut ca au mai patit si altii problema asta (prin 2014) insa ma gandesc cum de nu au reusit sa remedieze aceasta problema ? Totusi din cate am inteles acest model de bidon dateaza din 2013. Voi ati mai avut asemenea probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si la mine s-a intamplat cu bidonul tinut orizontal sa se prelinga putin, nu m-a deranjat aspectul asta cat uleiul se comporta ok. in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, emilvef a scris:

 

Dilema mea e, de ce configurarorul Ravenol recomanda VMP5w30 pt OG1?

Se intampla de la stutul ce iese din bidon...

Ma lumineaza si pe mine cineva cu citatul de mai sus?

Modificat de emilvef
greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva care este diferenta dintre RAVENOL RSS Sport 10w60 si Ravenol RSS Racing Sport Synto 10w60 ???

Multumesc !

Modificat de TSI11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!