Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa trimiti un mail sau sa-i suni pentru un pret la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul ravenol reiese ca pentru  ALH  66 KW din 1999 trebuie HCS  5W-40, insa  nu scrie ca are aprobare  - scrie  doar ca este testat Practice and tested in aggregates with filling   VW 502 00/505 00

Eu ma gandesc sa aleg  totusi  VMO care are si aprobare VW 502 00 / 505 00 / 505 01

Voi ce parere aveti? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simulatoarele de ulei de pe site-uri sunt niste porcarii. Fisa tehnica si norma te face sa alegi uleiul (si mai iei in calcul si uzura, modul de exploatare si pe unde mergi), un program nu are de unde sa tina cont de lucrurile astea, deci e o abureala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul ravenol reiese ca pentru  ALH  66 KW din 1999 trebuie HCS  5W-40, insa  nu scrie ca are aprobare  - scrie  doar ca este testat Practice and tested in aggregates with filling   VW 502 00/505 00

Eu ma gandesc sa aleg  totusi  VMO care are si aprobare VW 502 00 / 505 00 / 505 01

Voi ce parere aveti? Multumesc!

 

Si eu zic ca e mai bine sa iei uleiul cu aprobare nu cel doar testat. Eu pana acum am avut VPD in masina din semnatura si cum se apropie schimbul ma gandeam sa incerc VMO. De VPD am fost multumit pana acum. Cineva care le-a avut pe amandoua poate sa-mi spuna daca merita sau daca a vazut vreo diferenta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 2 sau 3 schimburi cu VPD si acum in masina am VMO. In 3000km cu VMO am completat aproximativ 200-300ml pe cand cu Vpd nci nu se cunostea consumul pe joja. La urmatorul schimb revin pe VPD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca VMO are pierderi mai mari prin evaporare, decat VPD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, aici trebuia sa postez...

 

Pentru o Jetta MY2010 (cumparata in toamna lui 2009), motor 1,6 tdi 77 kw, cu DPF, datele sunt cele de mai jos, ce ulei Ravenol sa pun? Adica norma si ce mai trebuie. Tata trebuie sa faca revizia si nu stiu exact ce sa pun.

post-117502-0-21023400-1410784356_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma dezamagesti Luciane :P

 

Ravenol VMP 5w30 cu norma 507.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, cand nu-i masina mea, nu prea m-a interesat aspectul. Dar, cum am scris si pe celalalt topic, VMP-ul ala pare ceva LL, ar fi ok pentru motorisca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din nastere 5w30 cu norma 507.00 este conceput sa fie Long life si DPF safe, adica ce obliga fabrica pentru 1.6 TDi cu filtru de particule (astepctul de long life il ignori si schimbi uleiul tot la maxim 15.00km sau 1 an)

 

Deci chiar daca nu folosesti servisare Long Life, uleiul este tot 507.00.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa, in cazul asta il sun pe Razvan si ii zic sa dea comanda de un bidon de 5 kile de 5w30 VMP. Merci fain, raman dator!

 

Ioi, dar scump mai este http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-vmp-vollsynth-multi-protect-5w-30-5l . Naspa cu motoarele astea pretentioase. Il sun pe tata, sa-i dau vestea :D.

 

Pe site scrie 4,5 litri, tata zice ca in manualul masinii apare 3,8 litri. Atata pune si uleiul e la nivel. De consumat intre schimburi nu haleste. Deci o sa iau 4 litri, cred.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare cam scump.  Vezi si la Tiberiu cat costa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat comanda de 4 kile de ravenol 5w30 VMP 507.00 la 160 lei, filtru aer Mahle 35, filtru ulei Mann 30.

 

Tiberiu, merci de oferta, dar ne auzim prin iarna, cand vine revizia la tractorul meu. Acum e mai cu urjenta si e pentru tata, n-am avut ce face. Merci inca o data!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Teste care separa graul de neghina

Cel mai dur test ce se face la uleiuri pentru motoare BENZINA SI DIESEL  astazi este OM 646 LA   cam wear outlet (ax came evacuare unde este solicitat la maxim uleiul)

 

Toate uleiurile motor la care la norma MB  dupa punct intre cifre incep cu cifra 5  dau cea mai buna rezistenta la uzura in motor (mai putin de 110 micron pe ax came evacuare) bineinteles ce au si norma VW   ceruta de fabricant  (langa cea de MB)

 

http://www.lubritecinc.com/PDF/MB_Spec_EO_Service_Oils_2012.1.pdf

 

 

http://www.cectests.org/public/info_/g003/cec09_1993.pdf

 

 

lista uleiuri  2014 -09   erwin aprobate vw

 

pt  norma 50501  VW  PD  FARA DPF 

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_50200_50500_50501.pdf

 

pt norma  vw 50400/50700   ( cu DPF)

 

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_50400_50700.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am inteles nimic, nu stiu sa citesc datele alea. Sa inteleg ca, spre exemplu, Ravenol 5w40 VMO este ceva bun sau halt cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in listele alea de VAG oficiale sunt aiureli majore

 

Luciane , VMO este bun, are aprobare pe 229.31, e suficient.

 

PS dau berea ca te boteazai

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ne spune nec, in mare parte e adevarat. Din ce m-am documentat si eu, la randul meu, in multe locuri (teste de laborator) norma MB 229.51 (urmata de Porsche C30) era cu mult peste VW 505.01 ca si protectie, sau mai bine zis : un grad de uzura mai mic.

De retinut ca, totusi, eu nu am mers doar pe aceste date si sfatuiesc la randul meu ca uleiul ce il folositi sa indeplineasca, printre cele mentionate mai sus, norma masinii in speta. In cazul meu, 505.01.

Promit ca in urmatorul timp "liber" voi cauta sa va postez toate informatiile la care am facut referire mai sus. Chiar sunt interesante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si VPD, care are norma 229.51. deci avem de unde alege la ravenol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol vmo are 229.31 si vpd 229.51. Din spusele colegilor vmo este mai bun decat vpd dar vpd are norma mai buna? Pana la urma care ar fi mai ok sa-l folosim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea utilizatorilor spun despre un ulei ca e mai bun doar pentru ca nu il consuma si cam atat.  Sunt criterii mult mai importante decat asta. Sa nu faca depuneri, sa protejeze impotriva uzurii,sa isi pastreze proprietatile cat mai multi km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!