Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa repet ce am spus in 2011, dar este adevarat si acum:

 

Posted 15.08.2011 @ 17:47

Starea computerului de bord afiseaza urmatoarele:

5000 km rulati in romania, cu viteza medie 32 km/h, rezulta la 10 000 de km uleiul a fost exploatat in motor 300 de ore.

5000 km rulati in afara (acum un an) cu viteza medie >60 km/h, rezulta la 15 000 de km uleiul a fost exploatat in motor 250 de ore.

prin urmare o utilizare in conditiile din romania 10 000 de km este mai mult decat suficient pentru durata de exploatare a uleiului (in cazul de fata un ulei 5w 40). Driver.gif
Daca mai punem in ecuatie si calitatea indoielnica a provenientei uleiului, deja ajungem sa nu ne mai miram de tractorasele de pe strazi cu pretenti de limuzine.Si mai completez cu faptul ca la Logan unde reviziile sunt la 15 000 de km si la reprezentanta in masina baga un ulei 10w 40, care mai mult de 10 000 de km nu face fata fiind un ulei semisintetic (in conditii de exploatare normala)...... post-18-1154460138.gif

http://vwforum.ro/topic/65653-diferenta-ulei-romania-germania/page-6?hl=%2Bore+%2Bexploatare#entry1631245

 

Fiecare firma cheltuie sume importante pentru protectia unor date si a unor rezultate in urma studii.

Daca ne aducem aminte Castrol a fost printre primi care au introdus holograma pe eticheta.Dar din pacate este cea mai piratata marca de uleiuri.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta un ceas ore functionare motor si se schimba uleiul la 250h

 

se cauta pe google

 

ceas ore functionare motor (hour meter)

 

cum e la utilaje

 

e vreo 90ron e micut   afisaj cuartz cu memorie nevolatila  si se leaga pe o fisa de curent

 

si se schimba uleiul la ore functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am reusit sa obtin HTHS pt VMO si WIV de la ravenol germania. Email-ul meu a fost alocat de catre secretara catre un om care se ocupa cu vanzarile (export manager) si acesta din urma dupa alte discutii avute imi spune ca "All relevant information is provided in the TDS which are available on our website!

 

Initial m-a intrebat ce este HTHS :( Cred ca macar intreba un coleg care se pricepe ... 

 

Un alt raspuns dat de el legat de comparatia celor 2 uleiuri 5w30 pt DPF ar fi acesta:

 

"Indeed the pourpoint of WIV III is lower compared to VMP but VMP is a product, designed for all European brands specifically used under European conditions and to cover a wide range of OEM specs.

 

WIV III was especially designed only to be used in engines requiring VW 507/507 and for a global use. (in Siberia as well as in California)

 

Both meet the OEM specs of VW/AUDI and are officially approved by the car manufactures.

But if you would like to have a product especially created to meet the VW requirements I would recommend the WIV III."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci wiv pt vw. :) HTHS ca noi sigur au  3,5 toate altfel nu primeau normele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta un ceas ore functionare motor si se schimba uleiul la 250h

250h mi se pare putin pentru un autoturism. El nu functioneaza in acelasi regim heavy-duty ca un utilitaj agricol sau de transport.

 

La o viteza medie de 20km/h prin oras inseamna ca dupa 5000km sa schimbi uleiul. Mi se pare mult prea devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am calculat cam cu 40km/h media.

 

Deci ar rezulta aproximativ   8000km schimb la parcurs preponderent oras  si 10000km schimb la parcurs mixt sau extern.

 

Asta e valabil pentru cei ce vor sa tina masina foarte  mult sau cei ce o au  foarte rulata si vor sa intarzie uzura  motorului  cat mai mult. Pe vestici nu ii intereseaza ce ulei pun  si schimba la cat spune constructorul se lasa pe mana serviceurilor pt ca  80% le vand  pana in 150000km   si le cumpara estul continentului  .....   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e vorba de 5000 de mile si tot ca la noi da calculul...

 

echilibrul il dau 2 factori care se cam exclud reciproc:

 

-un plus la ei e ca fac parcurg distante mai mari si nu asa congestionate ca la noi

-un minus carburantul mai daunator (sulf mai mult etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cautati pe google VALVOLINE ENGINE GUARANTEE vedeti la cat da  Valvoline garantie impotriva uzurii  km pe motor si diferenta intre sintetic mineral si semisintetic

 

 

IN JURUL A aprox 6000 KM (4000mile) 

vg.doc

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi zice si mie cine va rog ce ulei sa pun la masina din semnatura. Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca e topicul ravenol, VPD sau VMO merge la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LISTA CU  NORMELE SI  APROBARILE  ULEIURILOR  RAVENOL

 

si un test cu realitatea ce arata galagia  reclamelor tv  si etichete frumos colorate  a unor uleiuri ce in realitate sant pe la mijlocul tehnologiei..de lubrifiere..

RAVENOL APROVVED LIST.pdf

http.doc

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata lumea cunoaste limba engleza.Ne poti posta si noua rezultatele testului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva din neamt sa imi spuna de unde poate fi achizitionat , in afara de site-ul official ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misuv6:

Vezi la piese auto din fata de la Abator, pe scari.

VMO e la 160 ron bidonul de 5L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@nec100

In linkul din document vad podiumul din testele facute: Penzoil, Lucas si Mobil 1. E ceva legat de Ravenol si imi scapa mie?

Modificat de filterVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am schimbat uleiul la ibric (la golf 4, ma scuzati). Uleiul a fost 5w 40 VPD pentru un TDI-PD.

Dupa aproape 500 de km prin oras si in jurul Bucurestiului, sunt impresionat de acest ulei.Ma asteptam ca dimineata la -5 grade Celsius sa am o pornire mai grea avand in vedere vascozitatea unui ulei (ulei nou in motor) la rece.Dar cu acest ulei pun contactul o singura data (inainte,  ani de zile, puneam de doua ori) si masina porneste la sfert. Cand am mai avut in masina 0w 30, am avut o pornire similara.

La cald dupa 3 ore de rulat prin Bucuresti, prin ambuteiaj, nu se simte un zgomot pronuntat al motorului (deocamdata).

Vom vedea pe viitor, mai ales ca voi introduce in mai multe masini cantitatea achizitionata de ulei ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea la sfert tine de ulei?

Si eu am VPD...dar se simte o mica schimbare intre vechea si noua formula...si din pacate nu in bine:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 5000km cu Ravenol VMO 5w40 ,am fost super incantat de el in vara si acum pe iarna cu dimineti de -5-6 grade aceeasi parere o am ,pornire usoara fara zgomote de tacheti ,este uleiul care se potriveste cel mai bine la tipul meu de motor BXE .De completat in acest interval am pus 300 ml.Consider ca 10K cat il tin eu este OK 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am pornire la sfert.

Initial nu eram foarte convins de proprietatile acestui ulei, dar eu am mai folosit ulei fabricat in Germania si ma asteptam ceva similar.Adica la utilizarea lui Rheinol 5w 40, dimineata la pornire  simteam uleiul vascos, cand afar era sub 5 grade celsius.Similor cum simti uleiul in cutia de viteze gros cand e rece afara.Dar asta nu inseamna ca Rheinol nu e bun, personal eu consider ca pana acum a fost cel mai bun ulei folosit fata de multe altele utilizate pe golfuri.

Acum parca am un 0w 30 desi utilizez 5w 40. 

 

Off topic:De ani de zile cand pornesc orice masina opresc orice consumator (radio, ventilator, etc) si usa de la sofer deschisa pentru a auzi pornirea masini.Nu suport ca demarolul sa invarte mai mult de cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am contestat ca ai pornire la sfert...am intrebat doar daca pornirea la sfert tine de ulei...este prima data cand aud asta...

Uite asa porneste la mine...la -2grade si la fel o pornesc si eu...toti consumatorii opriti...usa deschisa si ambreiajul apasat :P

http://www.youtube.com/watch?v=W_uqbKUVG3M&feature=youtu.be

Urmatorul schimb cred ca trec si eu pe VMO

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine si de ulei pornirea la sfert.

 

Si eu am VMO si intr-adevar la rece se simte o ameliorare la mersul motorului

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine si de schimbarea filtrului de combustibil pornirea la rece. Pe timpul verii, filtrul acumuleaza o gramada de "chestii" din combustibil. Cand vremea se raceste, toate acumularile din filtru  se intaresc si blocheaza mai mult sau mai putin accesul combustibilului.

Eu schimb filtrul de combustibil INTOTDEAUNA toamna, la inceputul iernii, Si nu am probleme cu pornirea la rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul Ravenol VMO este f.bun (daca nu ii schimba formula sa-l prostesca,) e Ok pentru viitoarele schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!