Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

No, tu ai alte surse pentru procurarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca este un A3/B3/B4 , HTHS minim este 3.5

 

post-17228-0-24404400-1388576008_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am citit de la inceput, dar nu sunt decis ce sa aleg. VPD sau VMO. Am 1.9 TDI PD. Lasand pretul, care rezista mai bine in timp? VPD e full sintetic, sau doar VMO. Momentan am Motul 5w40, dar a papat cam mult ulei pana in prezent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vpd pare hc, deci clar vmo mai bine.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VMO are aceeasi norma si este cel mai bun din gama Ravenol.Eu am asa ceva in motor de 5k si este super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VPD si VMO au aceeasi compozitie.   baza minerala hidrocracata + produsi sintitetic  + aditivi.  Difera procentele si aditivii.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate uleiurile RAVENOL cu V in cod dupa cifra vascozitate la cald si SCRIE    "vollsyntetische"   pe bidon au baza majoritara PAO in amestec cu grupa 3+(hidrocrackare severa cu molecule similare PAO)  fiiind facut in GERMANIA numai uleiurile cu baza majoritar sintetica pot trece vollsyntetische pe bidon .Din acea cauza CATASTROLUL  5w30  ,5w40  din GERMANIA are pe bidon  HC SYNTEZE (semisintetic de fapt) si in RO   e  Fully syntetic pt ca legea in restul UE si in lume permite etichetarea uleiurilor cu baza grupa 3+  (hydrocrackate sever cu molecule similare PAO) ca sintetice. La fel si la ARALUL Made in GERMANY scrie  HC SYNTEZE (semisintetic)  la 5w40  5w30  ....  

 

UNII din necunoastere confunda  SHC (severe hydrocracking)  cu HC   la uleiuri ceea ce nu e acelasi lucru.......

 

Unii care sant taticii SHC (grupa 3+) ce dau baza ulei lui MOBIL si SHELL pt uleiurile marketate ca full syntetice in restul lumii  si fac uleiuri  superpremium de flote atat pt benzina si diesel   (uleiul lor e aproape incolor puritate 99%)

http://lubricants.petro-canada.ca/resource/download.aspx?type=TechData&id=IM-6502E&language=en

Iata faimosul CATASTROL FULLY SYNTETIC etichetat de ROMANIA cum scrie neamtul cuminte la el in tara SYNTEZE (semisintetic) respectand legea germana

http://www.amazon.de/Castrol-Synthese-Motorenöle-Edge-5W-30/dp/B008EX7MH4

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura, cu aproape 220.000 in bord ( D-zeu stie daca sunt reali) ce Ravenol imi recomandati??

mentionez ca Motul 5w40 a halit cam 1 litru la 15.000 km iar LM 10w40 cam 700ml la 15.000. oricum, sunt hotarat ca urmatorul schimb sa il fac la 10.000km avand in vedere ca 80% din nr de km sunt in regim urban.

multumesc anticipat pentru sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuliu am folosit SHC ca prescurtare la (severe hydrocracking) nu ca logo de tehnologie pe unele bidoane cu e MOBILUL. pt a intelege lumea ca e diferita de HC

 

Seara buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura, cu aproape 220.000 in bord ( D-zeu stie daca sunt reali) ce Ravenol imi recomandati??

mentionez ca Motul 5w40 a halit cam 1 litru la 15.000 km iar LM 10w40 cam 700ml la 15.000. oricum, sunt hotarat ca urmatorul schimb sa il fac la 10.000km avand in vedere ca 80% din nr de km sunt in regim urban.

multumesc anticipat pentru sprijin.

SSL 0W-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi la telefon cu Dn-ul Tiberiu si maine ma duc sa fac revizia. Am obtinut si un pret foarte bun la filtrele Kneckt. Am ales VMO, deoarece VPD nu era disponibil. O sa postez niste pareri si dupa schimb, dar si dupa 2000-3000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu: nu crezi ca e prea "sintetic" pt un benzinar cu 220.000 km?? motulul 5w40 l-a mancat pe paine. 0w40 nu e si mai subtire?? si motorul nefiind unul nou, nu il mananca si mai repede??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si eu azi Ravenol 5W-40 VMO. N-am reusit decat sa fac cativa Km...dar ori mi se pare mie ori chiar se aude altfel motorul. E mai silentios si la pornirea la rece isi schimba foarte repede zgomotul pana urca uleiul, zgomot care oricum e mai redus fata de vechiul Castrol 5W-40. La drum intins am sa vad cum urca in turatii si cum se comporta, pana acum sunt multumit desi n-am reusit sa testez prea mult. In prealabil am facut si o curatire a motorul cu solutie inainte de schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu: nu crezi ca e prea "sintetic" pt un benzinar cu 220.000 km?? motulul 5w40 l-a mancat pe paine. 0w40 nu e si mai subtire?? si motorul nefiind unul nou, nu il mananca si mai repede??

 

Nu neapărat. SSL 0W-40 are 83,7 cSt la 40 de grade și 14 cSt la 100 de grade, deci are aproape aceeași vâscozitate ca și VMO sau VSI (ba chiar un pic mai mare). De aceea aș recomanda VMO sau VSI.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu: nu crezi ca e prea "sintetic" pt un benzinar cu 220.000 km?? motulul 5w40 l-a mancat pe paine. 0w40 nu e si mai subtire?? si motorul nefiind unul nou, nu il mananca si mai repede??

Prea sintetic?! Ne-am intors in anii '70? :)

Nu exista asa ceva, baza sintetica este net superioara oricarui produs de lubrifiere gasit in natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri revizia, totul a decurs ok. 

Motorul se comporta normal, sunet ok. Fata de motul pare o idee mai silentios, Oriscum o schimbare clar in bine fata de uleiul ce il aveam in masina de 1 an si 5 luni. Am uitat complet cand il schimbasem, traiam cu impresia ca are 1 an si un pic.

La rece porneste bine, 

Ramane de vazut mai spre vara cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine-l si pe acesta 1 an si 5 luni si apoi revino pe motul si nu exista sa nu fie aceasi diferenta majora

 

la noi orice ulei ce nu a rulat decat jumatate de distanta dar se apropie de 1 an deja e terminat

 

prin vara uleiul nu va mai fi nou si atunci poate vei observa cat il papa

 

cand va veni frigul vei putea observa cat de zgomotoase vor fi pornirile, dar vei fi uitat probabil fostul ulei...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu este un golf v 1.9 dpf, spui ca 5w50 nu este bun atunci care mi-l recomamzi cel mai bun, pana acum am folosit castrol 5w30long life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot un 5w-30 trebuie folosit, cu norma 507.00 , pentru DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol au ulei si ptr masina mea ca inlocuitor castrol 5w30longlife, a mea are dpf,norma 507care este mai bun, parerea voastra, si unde il pot gasi in romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!