Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

e devreme sa spui ca e bun. Sa vedem peste 150.000 km cum o sa arate axul cu came. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altii au facut 200k cu Castrol 5w30 care nu se compara cu Ravenol ,peste 150k nu se mai pune,merita doar este piesa de schimb,este si dupa noroc,daca ai prins un lot de axe nasol poti sa-i pui ulei de la NASA ca tot se duce. .La 8-10k. cat fac pe an nu mai conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un B6 din 2010, diesel , 2000 cm3, 103kw, TDI CR. Ce fel de Ravenol mi-ar trebui si de unde? Eram fan Rheinol dar as vrea sa incerc altceva. Pe vechiul b6 TDI PD a mers grozav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un ALH din 2001 cu 450.000 km in bord...ce recomandati ? Care dintre voi cu ALH ati folosit Ravenol si ce tip ? Trebuie sa schimb urgent uleiul...are aproape 10.000 km...Castrol 5w-40 Edge Turbo Diesel. Multumesc anticipat. Sunt din Suceava...de unde sa-l comand ? 

P.S. Am pornirea cam greoaie...si pot zice ca e cald afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un 5w40 bun care sa indeplineasca norma 505.00 . E mai mult decat sufficient pentru ALH-ul tau!

Cat despre pornirea grea: verifica baterie, bujii, filtru motorina pentru inceput..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol 5w40  VMO  are si aprobare    BMW LL 04 si  PORSCHE A40 e mai "antiwear".

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are rost VMO pentru ca este si mai scump, din motivul asta am recomandat VPD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vreau sa simt diferenta fata de Castrol Edge 5W-40...vreau un ulei serios. De unde iau daca sunt din Suceava ? 

Multam fain. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Suceava am vazut la Railex uleiuri Ravenol... manopera gratis daca iei si filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut tarziu mesajul tau. Am dat comanda la importator astazi, urmeaza sa-mi iau si filtrele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat VMO...n-am studiat preturile. Ma gandesc si la un tratament Metabond...ce ziceti ? Oricum nu consuma ulei...dar preventiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super friction proofing

 

http://www.autostyle.nl/english/wynn-s-47041-super-friction-proofing-325ml.html

 

Nu-a stricat nici un motor in ultimii 70 ani

dar a salvat  axe cu came cuzineti si tacheti

 

aprobat si testat Hyundai    Koreea

 

http://www.customercare.hyundai.co.in/subindex_Additives-24.aspx

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Wynn's. "Si mai" de-acord cu Ceratec pe care-l recomand si-l sustin cu caldura(daca se doreste protectie suplimentara). Adaugat lui VMO de la Ravenol, ar trebui sa fie o solutie super OK.

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba au folosit YANKEII  WYNNS  in motoare de avion CESNA si au mers perfect reducand uzura....

 

Two new records for light plane endurance flights are set. The first at 1200 hours and the second at 1650 hours, were set consecutively in aircraft protected by Wynn's Friction Proofing. "Old Scotchman", a Cessna based in Dallas, Texas, set the 50-day, 1200 hour mark. The "Hacienda" of Las Vegas, Nevada, set a new record of 64 days, 22 hours, and 19 minutes. Federal aviation authorities certified Wynn's products for use in light aircraft.

 

 

http://cessna170.org/forums/viewtopic.php?f=5&t=3839&start=0

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu m. da-mi mai multe detalii despre produsul ceratec... ? nu influenteaza uleiul si compozitia acestuia ? am DPF, merge ?

Mai exact, cum lucreaza acest ceratec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa nu pui. mai ales ca ai DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai mare prostie sa pui aditiv in ulei...si mai ales intr-unul cu filtru DPF. ..iar faza cu "protectia suplimentara" este hilara rau  :D pai ori este protectie ori nu este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tine nu te protejeaza mai mult de frig o geaca mai groasa decat una subtire? O usa blindata nu-ti protejeaza apartamentul mai mult decat o usa din lemn? Logica cu "ori este protectie ori nu este" se aplica doar aditivilor de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cea mai mare prostie sa pui aditiv in ulei" 

 

Afirmatia vine sigur dupa o foarte multa experienta cu motoare   autoturism si flote.. si dupa foarte multe motoare vazute desfacute nu....?

 

Sau e vorba de experienta in citit  pe net .....?   ca nu inteleg....ori este ori nu este experienta...

 

PAI... nu prea este protectie de lunga durata la normele ulei la masina de cetatean... la normele ulei pt flote (heavy duty) da......

 

Nu mi-o dati pe aia cu  VW nu recomanda  ca sant satul de axe cu came varza si tacheti +cuzineti varza , turbine picate cu normele de ulei  de raft pt  light duty.

 

cand o sa-ti spuna VW pt masina de cetatean asa ...cum e mai jos nu mai e nevoie de aditiv in ulei

 

 

Uleiurile contin sub 1% cenusa de sulf    Deteriorarea de TBN mult cu 50% mai lenta   Pachetul de Performanta "Soot Arrest"   Punct de aprindere maxim - 232 Celsius   Ultra-stabile la temperatura, contaminare si utilizare continua   Toate uleiurile de motor .XXXXXX sunt testate o data pe an, in fiecare an, 9 milioane de km, pe 60 de caminoane de 18 marci, pentru a mentine un nivel de calitate inegalabil. Nici un alt producator nu are un asemenea program care asigura o asemenea performanta constanta a uleiului de motor.   Toate Produsele sunt 100% Made in USA

Plus program analiza ulei gratuit pt flote....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti aditivii care sunt necesari motorului se afla in ulei. La Oltcit si la Dacii se puneau aditivi  :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile sant aditivate de zeci de ani dar pachetul de aditivi este facut dupa interesele industriei din aceasta cauza iti cade axul cu came ,tachetii,cuzinetii si turbina ,la 50%din timpul cat tin la un utilaj sau camion, care uneori merg numai in praf 24ore,

din aceasta cauza sant separate normele uleiurilor HEAVY-DUTY de normele de cetatean cumparator de boutiq de zemuri uneori contrafacute .....

 

in articolul urmator este cuvantul (utilizarea unor superlubrifianti speciali) 

sigur nu de pe raft de niciunde

 

http://www.curierulnational.ro/Specializat/2013-03-15/Cum+ne+mint+producatorii+auto+in+privinta+consumului

 

bineinteles cetateanul cu"sidiu"in geam   trebuie impins spre consum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol nu recomanda niciun aditiv de ulei, deoarece formula de aditivi din ulei sufera modificari si cu siguranta nu in bine. daca discutam de tratament se schimba situatia, un tratament de ultima generatie poate fi folosit, eu unul folosesc, am la birou si bancul de test pentru a vedea ce imbunatatire aduce tratamentul si a putea demonstra faptul ca se reduce frecarea cu un procent important, posibil ca unii forumisti sa-l fi si vazut, sau poate testat in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!