Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Mda ... ma gandeam ca este vorba despre o solutie futurista.

Cam asta am gasit la o cautare pe net.

https://www.youtube.com/watch?v=El9loVVIeck

sau

sau

sau

sau ceva automatizat

care are si versiune manuala

http://www.americanmuscle.com/flipdown-licenseplate-manual.html

 

Sau de aici

http://www.rpmoutlet.com/retractable-license-plate.htm

Link către comentariu

Un lucru important au in comun toate link-urile, faptul ca arata variante de prindere pentru masini din US. Acolo in unele state este nevoie de placuta pe fata, in altele nu. De asta toate solutiile de acolo sunt temporare (mergi intr-un stat unde e nevoie, insurubezi suportul si nr). Asa pentru ceva daily care nu e showcar (o faci de show?) unde mereu ai nevoie de numar e o complicare inutila si arata nenatural.

 

Magnetii mi se par o varianta f ok atat timp cat sunt destui si e armatura fix in spate de care sa stea lipiti.

 

Inca ceva, se sanctioneaza inclusiv plasarea numarului in alta pozitie decat pe mijloc, mai ales daca ai locas. Exceptiile sunt putine, precum Alfa Romeo sau Lancer Evo unde asa vin. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Lasa numarul acolo unde e, nu-ti complica viata aiurea. Masina arata bine si fara bara aia, se vede clar ca e altceva. Nu mai spun dupa ce iei si bara asta, cu sau fara numar

Link către comentariu

OEM inseamna ca numarul trebuie sa fie prezent peste locasul prevazut in bara.:)

Spor la montat!

Link către comentariu

Intr-adevar, desi solutia cea mai simpla era plasarea numarului pe un suport prins in zona carligului de remorcare solutia nu este legala.

Pe de alta parte nu cred ca este cazul sa conteste cineva ca "bolidul" ar arata mult mai fioros fara numarul de inmatriculare, care strica aspectul barii fata. Dar asta nu este un motiv sa circul fara el, AVAND IN VEDERE CA ACEST LUCRU ESTE ILEGAL.

 

Legat de OEM si cat de altceva este masina ... ce sa zic. Eleronul de pe hayon l-am vopsit altfel decat varianta standard, corpul oglinzilor este vopsit negru lucios asa cum nici o versiune de fabrica nu are, ochelarii si grila din fata sunt vopsite negru lucios, la fel, varianta asta nefiind prezenta pe nici o versiune de serie. La interior am volan cu sigla de R pe el (la care as renunta cu draga inima in schimbul unui ornament simplu), alt schimbator de viteze (ala de pe G VI R) si butoanele geamurilor cu margine satinata, desi nici daca ai vrea nu ai primi asa ceva din fabrica. Masina este oricum o struto-camila asa ca orice pasi voi face mai departe vor fi strict dupa gustul meu si pentru placerea mea sufleteasca (uneori, poate ca nu imi va placea rezultatul si voi reveni la pasul anterior :) ), fara a incerca astfel sa ma dau altceva decat sunt - R-Line, GTI sau WRC. Este adevarat ca voi merge in proportie covarsitoare pe componente OEM, dar sper sa nu ma injure nimeni ca desi voi avea bara fata de R WRC poate voi monta si pragurile de GTI.

In principiu, fata de o masina OEM, indiferent cat de OEM sunt piesele adaugate sau modificate pana acum, este deja o taranie cum arata Maurul (chiar daca este una extrem de placuta ochiului meu si poate si al altora), asa ca singurul lucru care ma poate opri sa merg mai departe sunt banii pe care sunt dispus sa ii mai arunc pe apa sambetei pentru a-mi satisface poftele  :D .

Link către comentariu

Bun.

E bine ca exista un termen bland care sa exprime bland deviatia unora ca mine  :soothe[1]: .

Modificat de Dun
Link către comentariu

Dun, ai uitat sa mentionezi plafonul vopsit/colantat. Si el vine sau nu asa din fabrica?:) Componente OEM vopsite putin altfel ... mai este mult pana cand se poate numi struto-camila.

Si masina o faci cum iti place tie. Mie, ca si cititor, imi lasa o impresie placuta atunci cand componentele/piesele folosite sunt de calitate. Mai exista lucruri de calitate si care nu sunt OEM, daca discutam despre asta.:)

Pentru ochiul meu neantrenat, fara numar bara respectiva arata ca si cum a cazut/picat/desprins numarul de curand si proprietarul nu a apucat sa-l monteze la loc.:) Poate alte bari sa arate altfel fara numar, dar nu cea in cauza care are deja locas pentru numar. Deci ai un contestatar, ca bara ar arata mai bine fara numar.:) Aspectul legal ma intereseaza mai putin pentru ca nu sunt moralist.:)

Link către comentariu

Azi mi-a ajuns bara. Pare OK, in sensul ca toate prinderile sunt intacte. Bonus: suportii senzorilor de parcare.

Incurajat de succesul acestei achizitii am luat si evacuare de GTI  :drunken:

 

Din pacate va dura destul de mult pana cand le voi pune pe masina pentru ca tocmai ce am primit ordinul de incorporare din partea angajatorului meu si in urmatoarele trei-patru saptamani voi fi mai mult plecat.

Link către comentariu

Suportii oricum erau lipiti pe interior din fabrica. Macar ceva poze?

N-am mai vazut acea nuanta de albastru pana acum.

Link către comentariu

La unele erau rupti. Astia sunt intergi toti patru.

Am sa incerc sa fac ceva poze maine dupa-amiaza.

Link către comentariu

Imi cer scuze ca iti poluez topicul, insa poate ma lamuresc cu o dilema: in clipul postat de The_Ego placa de inmatriculare este prinsa cu un suport aproape invizibil, eu asa vad cel putin. Stiti vreun site care vinde asa ceva (nu de alta, dar caut de foarte multa vreme si nu gasesc pe nicaieri asa ceva)?

Link către comentariu

@mihaita, gasesti pe ebay. Mai multi de pe forum avem acest gen de suporti. Sunt foarte ok.

Link către comentariu

ai vreun link? eventual pe pm  :beer:

si mie mi se par mai ok decat banda dubluadeziva

Modificat de mihaita27
Link către comentariu

Deci stai asa, am inteles eu gresit sau chiar ai reusit sa gasesti o bara de WRC? Bravo si cu evacuarea.

Link către comentariu

Încă nu am găsit.Dar atunci când ii va veni rândul am sa găsesc ;-).

Link către comentariu

Sunt cam indoit cu o chestie: pragurile de pe GTI.

Le-as vrea, dar sunt cam scumpe. De noi, in Romania, pot fi cumparate cu 900 de lei BUCATA. Le-am gasit pe ebay si cu tot cu transport m-ar duce la 170E amandoua. Dar chiar si asa tot mi se par scumpe. Si nu prea stiu ce sa fac ... Pare bun pretul neamtului, dar el contine 30 E transport.In Germania cica le-ar livra gratuit.

 

Eu ma asteptam sa le iau pe undeva pe 500 de lei amandoua ... 

Link către comentariu

Sincer la 170e ambele cu transport vs 400e luate de la noi nu cred ca mai are sens sa te zgarcesti la transport daca realmente le vrei.

Link către comentariu

La 170 probabil sunt replici. Sau aunt originale, sh?

Oricum, e clar ca merita!

Link către comentariu

Cica ar fi OEM SH.

 

F..k ... mie nu mi-e clar deloc ca sunt o afacere. Am dat cu ochii inchisi banii pe bara spate si pe evacuare, dar astea mi se par prea scumpe. Realizez ca pretul este relativ bun, dar parca mi-ar fi fost mai usor sa vad mai multe oferte la diverse preturi ca sa imi pot face o idee (cum a fost cu bara spate pe care o urmaream de mult si am vazut-o cu preturi intre 160E si 350E).

 

Pe de alta parte, adevarul este ca le consider singura varianta potrivita, pentru ce am eu in suflet legat de masina, din punct de vedere estetic. Si imi cam arde buza sa le iau ... dar nu la banii astia. Sa vad daca gasesc pe cineva dispus sa mi le aduca prieteneste din Germania.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Sunt cam indoit cu o chestie: pragurile de pe GTI.

Le-as vrea, dar sunt cam scumpe. De noi, in Romania, pot fi cumparate cu 900 de lei BUCATA. Le-am gasit pe ebay si cu tot cu transport m-ar duce la 170E amandoua. Dar chiar si asa tot mi se par scumpe. Si nu prea stiu ce sa fac ... Pare bun pretul neamtului, dar el contine 30 E transport.In Germania cica le-ar livra gratuit.

 

Eu ma asteptam sa le iau pe undeva pe 500 de lei amandoua ... 

 

Eu cred ca ti-ai stabilit o tinta prea mica de pret. Ca idee, eu am dat pe pragurile mele 700 lei, iar SH se vand cu vreo 350-400lei, la o masina de 15 ani... Nu cred ca ai cum sa le iei cu 500 lei, mai ales ca nu e un reper foarte comun. Nu zic ca e pretul bun, doar ca asteptarile tale sunt cam mari.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!