Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Am vrea sa cumparam de acolo, dar transportul este vreo 35E.

Cred era cineva pe forum care aducea piese de pe site-ul ala.

Daca este cineva interat de aspectul asta, am gasit pe un alt site ca exista joystick pentru oglinzi specila pentru Polo 6R. Si vad ca nuca arata altfel decat cea pe care am folosit-o eu.

http://orientalparts.com/Chrome-Rear-View-Mirror-Switch-w-Heat-Function-Polo-6R-P2624006.aspx

Link către comentariu

Am facut ieri revizia de un an la 14.233 km.

Costurile au fost dupa cum urmeaza

Filtru de aer – 50 RON

Filtru pollen cu carbon activ – 55 RON

Filtru combustibil – 70 RON

Ulei Castrol Edge 5W30 4L – 175 RON

Filtru ulei original – 57.61 RON

Cu exceptia filtrului de ulei, pe care l-am luat din prostie mai pe la inceputul anului de la PBV1, celelalte filtre au fost MANN si impreuna cu uleiul au fost luate de la un magazin de profil din Bucuresti.

Manopera la Nurvil RmValcea a fost 167.18 RON dupa cum urmeaza

Service ulei - 65.1 RON

Inlocuit filtru aer – 39.06 RON

Inlocuit filtru polen – 26.04 RON

Inlocuit filtru combustibil – 26.04 RON

Materiale mici – 10.94 RON

Benzina a facut 146 RON

In total 719 RON si 350 Km parcursi cu ranjetul pe buze de placere, 4 ore si ceva pe drum si fix o ora in service – am intrat la 08:10 si la 09:08 am revenit in showroom. Dupa care inca vreo 40 de minute pana au fost prelucrate hartiile si am platit.

Dupa parerea mea o experienta care merita traita. Cei de la Nurvil s-au oferit sa imi si spele masina la plecare, dar am refuzat. Eram pe fuga si oricum nu avea nici un rost, ca era curata.

Pentru scrupulosii ca mine … filtrul de polen a fost schimbat primul – adica omul era curat pe maini atunci cand s-a sprijinit de bord ca sa desfaca capacul filtrului si apoi ca sa il monteze la loc. Filtrul de ulei nu a fost strans cu cheia dinamometrica, ci la mana. La fel si piulita din baia de ulei. Uleiul a fost pus la ochi: dupa parerea mea a pus cam mult, avand in vedere ca a ramas mai putin de o jumatate de litru in bidon.

Drumul pana la Vlacea este lucrul care ma incanta cel mai tare din toata combinatia asta. M-as da pe Dealul Negru si de doua ori pe zi daca ar fi dupa mine. Mai ales ca acum am cu ce si ca este extraordinar cum poate sa traga masina asta la deal. La dus am plecat un pic cam tarziu - cred ca am facut-o intentionat. Abia la 06:05 am plecat din fata blocului si am ajuns la 8 fara 5 in curte la Nurvil. Pe autostrada nu a fost chiar liber, dar am reusit sa prind la un moment dat o portiune fara obstacole si am reusit ating 189 pe GPS. Pe bord batea undeva spre 200. Pe BC nu am avut inspiratia sa ma uit. In rest 138 pe GPS.

Imediat dupa Valea Ursului m-a depasit unul cu un Golf IV negru, in doua usi, cu numar de GJ, care avea statie si era grabit. Am profitat de antena lui si l-am presat tot drumul pana la Valcea. Si omul nu s-a lasat rugat. I-a dat si el. Am ajuns la Vlacea cu un consum de 8.2.

La intoarcere i-am dat tare doar pe Dealul Negru. Dupa care am mers ca un ingeras. Pe autostratada am mers cu 120 pe GPS. Am ajuns acasa cu un consum pe BC de 7.1.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Cu ce cheie dinamometrica vrei tu sa stranga filtrul de ulei? :))

Vezi ce naspa e cu statie, daca nu aveai il depaseai pe ala cu golfu negru... :))

FYI Sunt f multe service-uri VW in Bucuresti nu trebuia sa te plimbi pana la Rm Valcea chiar daca te inteleg pt placerea de a conduce pe dealu'Negru. :D

Link către comentariu

Are el piticii lui. Principalul lucru era sa i se permita sa stea langa masina pe tot parcursul manoperei. Lucru pe care-l caut si eu iar PBA accepta lucrul asta.

Link către comentariu

Puteti merge la alte service-uri care ofera revizii si reparatii pentru VW in perioada de garantie. Eu merg la Alto Syncro Pantelimon tocmai pentru ca mi se permite sa stau langa masina pe parcursul operatiunii.

Bogdane, bun consumul ala, mai ales ca sunt sigur ca ai alergat masina la dus ca sa ajungi in 2 ore din fata casei pana la Nurvil.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Pai asa trebuie cam ala e un ritm normal, google maps da un timp de 2h si 5min pt Buc - Rm Valcea dar se poate scoate dupa parerea mea si pe aproape de 1h 30min cu pedala la podea in a 5a pe autostrada si mers blana pe dealu negru, eu stiu drumul pe dinafara cu toate zonele de depasire posibile, legale sau nu. Hmm ar trebui sa incerc intr-o dimineata...

Sincer decat sa stai langa mecanic mai bine faci tu revizia, eu asa ma gandesc, eu mai fac o revizie la vw cat e in garantie si dupa ma ocup eu de ea ca sincer in mecanici nu prea am incredere, mai ales la mecanica chiar daca arunc banii pe scule.

Si daca ma duc la reprezentanta imi place sa fiu maxim de snob le las masina toata ziua si imi inchiriez una pt ziua aia. :P

Link către comentariu

Depinde si unde stai in Bucuresti, eu din fata blocului pana la intrarea pe autostrada fac o ora. Din cate stiu, Bogdan sta in Drumul Taberei, deci nu are mult de mers pana iese din Bucuresti. Oricum, masina lui e frumoasa, insa mai are de lucrat la suspensii, are probleme cu aderenta pe curbe si nu cred ca sunt din cauza cauciucurilor.

Link către comentariu

Toti cu polo (mai putin gti-ul) avem de lucrat la suspensii ca le-au ridicat, mai ales de cur, de parca e masina de carat..

Bogdan, vreau sa ne vedem intr-o zi sa vad si eu live modificarile :D

Link către comentariu

Principala problema este ca nu avem suspensie independenta pe spate. La cum am vazut eu masina pe la roti, este identica cu MK4 la articulatii, punti etc. Asta inseamna costuri mici de intretinere si un mare minus la comfort + stabilitate.

Link către comentariu

Mda ... nu stiu ce sa zic legat de timpul corect pe Bucuresti - Rm Valcea. Sunt portiuni de pe Dealul Negru unde ai voie cu 100, dar nu ai cum sa mergi nici cu 50. La fel cum sunt portiuni unde limita este 50 sau 70 si eu am dat in jur de 100.

Daca nu il prindeam pe ala cu statie nu as fi mers asa de tare. Nu avea nici un rost sa ma risc gratuit la o amenda plus trei luni pe bara. Oricum ... mi-a placut compania omului. A fost interactiv si provocator.

Cat priveste revizia ... PBA mi-a cerut 950 RON, PBV1 850 RON. Eu am facut-o cu 720 RON, bani in care am inclus si benzina. Si sunt doua aspecte care ma intereseaza: sa stau la masina si sa nu le dau bani astora din Bucuresti. Ei au flotele de masini din care traiesc, reparatiile pe CASCO sau RCA, service-ul facut bastanilor cu bani care platesc cu zambetul pe buze 3-4 mii de lei la o revizie, nu este nevoie sa le platesc si eu o lucrare la un suprapret nejustificat nici de interesul manifestat de ei la adresa mea si nici de seriozitatea lor. Abordarea lor nu imi place si plus ca am eu sechelele mele: nu vreau sa ma expun unor riscuri pe care le voi mentiona intr-un cadru nescris daca este cineva interesat. Sunt furat de stat zilnic si in privinta reviziei am posibilitatea sa scad putin costurile.

La anul poate am sa fac o incercare si in Bucuresti la un service autorizat care ma va lasa sa stau la masina si sa vin consumabilele mele.

Eu am sa fiu plecat din Bucuresti pentru doua saptamani. Cand ma intorc va fi montat eleronul de pe haion - acum masina este la vopsit. Am ales sa vopsesc acum partea superioara a haionului dimpreuna cu eleronul. Si la anul poate voi renunta la colant si voi vopsi si plafonul.

Sper apoi ca, foarte repede, sa imi vina si airbag-ul ca sa montez volanul. Vreau sa inchei anul cu aceste doua aspecte rezolvate. Si poate am sa montez si butoanele pentru actionarea geamurilor pentru care, din pacate, am inteles ca va trebui sa demontez fetele de usa.

De vazut ne vedem cu cea mai mare placere dupa ce ma intorc. Daca se poate ... gasiti-mi si mie un spoiler spate de GTI la un pret decent :icon_cheesygrin: .

Si ... mai am o chestie de facut: vreau sa inlocuiesc ornamentul din jurul displayului de la climatronic, al RCD-ului si gurile centrale de aerisire. Astea de pe HL au venit intr-o frumoasa culoare gri metalizat, care mie nu imi place. As prefera negrul mat care vine pe TL sau CL.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Arata foarte bine cu "aripioara". Stii ce mai trebuie acum nu? Sa o lasi mai jos nitel. :) Poate ne mai strangem la o cafea intr-un weekend sa mai povestim.

Link către comentariu

Eleronul este cel din catalog-ul VW. Are codul 6R0071646 GRU

Butoanele si volanul ... saptamana viitoare.

Link către comentariu

Bogdane ... daca urmareai ce am tot scris pe aici ai fi stiut.

Doar volanul a fost 2.100 RON. Daca te bate gandul sa iei si airbag in momentul asta costa 3.200.

La Bricarauto gasesti volan+airbag la 340 E. Dar nu stiu pe nimeni care sa fi comandat de la el.

Ca sa te scutesc de un stres ... nu merge sa muti airbag-ul actual pe acest tip de volan. Deci ai nevoie si de airbag.

Link către comentariu

Bogdane ... imi cer scuze.

Costurile pentru eleron au fost cam asa:

eleron 6R0071646 GRU achizitionat pe 29.06.2012 ................................... 816.93 (cu o reducere de 10% cumparat de la PBV1)

kit montaj (suruburi prindere pe bancul de vopsit, silicon pentru fixare)

.................................................................................................................... 120

vopsit eleron ............................................................................................... 280

vopsit partea superioara a haionului .......................................................... 280

montat eleron ............................................................................................. 150

Totalul ar fi de .......................................................................................... 1.647 RON

Pretul este, in mod evident, prohibitiv. Daca mi-as fi pastrat luciditatea as fi putut sa incerc vopsitul si montajul la cei la care si-a facut Fredy bara spate (http://vwforum.promo...40#entry1937628). Dar diferenta nu cred ca ar fi fost mare.

Pentru ca ma mananca pe spate si pentru ca aparent mi-a cazut o mega oferta in brate am sa va rog sa incercati sa imi dati un sfat. Variantele sunt

OZ Supertusimo LM 7.5Jx17" ET 35

post-4613-0-95839900-1351586753_thumb.jp post-4613-0-81192500-1351586443_thumb.jp post-4613-0-06102700-1351586485_thumb.jp post-4613-0-77178300-1351586514_thumb.jp

sau OZ Superturismo GT 7Jx17" ET 38

post-4613-0-81644400-1351586577_thumb.jp post-4613-0-63728500-1351586600_thumb.jp post-4613-0-93506000-1351586619_thumb.jp post-4613-0-77158000-1351586639_thumb.jp

Prima optiunea pentru mine ar fi LM-urile. In vara, cand m-am interesat, le-am gasit la o firma in Bucuresti cu 950 RON bucata. Si GT-urile erau cam tot pe acolo. Parca un picut mai scumpe. Intre timp m-am mai gandit si am ajuns la concluzia ca ar fi mult mai bine daca le-as gasi SH. Si tot cautand am constatat ca GT-uri se mai gasesc, dar LM-uri nu. Prin urmare ... daca vreau sa imi fac damblaua cu LM-urile ori astept pana la calendele Grecesti sa pice ceva, ori le iau de noi.

In momentul asta am luat legatura cu cineva care vinde niste GT-uri de 17" pe care le-a avut pe un Golf MKIV, dar astept sa imi spuna ce model sunt, pentru ca pe site la OZ apar doua variante 7J ET 38 si 8J ET 35. Pe mine m-ar interesa alea mai mici.

Asa ca mi se invart mai multe intrebari prin cap:

- sa renunt la LM-uri ?

- sa insist cu cautarile prin Germania in speranta ca le voi gasi SH?

- daca GT-urile astea sunt 8J sa le iau? Nu cumva ar fi prea mari pentru masina mea?

- are rost sa imi pun problema unei diferente de calitate intre LM si GT?

- dar de greutate? Stiu ca LM-urile la dimensiunea dorita de mine au 9.5 Kg.

- ca aspect ... parca LM-urile imi plac mai mult, oricum m-as uita la ele. Sunt mai late decat versiunea GT (7.5J in loc de 7) si au si ET-ul mai mic (35 in loc de 38). Diferentele astea ar fi vizibile? In bine in favoarea LM-urilor?

Modificat de Dun
Link către comentariu

pretul piesei nu e asa mare :) imi place eleronul.

stiam de superturismo ca nu se mai produc, doar se vinde ce e pe stoc. si daca e asa..mare grija, ca in caz ca spargi una...

nu stiu sigur insa, daca e reala informatia mea.

eu as recomada si team dynamics pro race. arata f bine, sunt f usoare si destul de ok la bani. la banii aia, as cauta niste BBSuri.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!