Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Pozele finale o sa vina dupa ce inchei lucrarea.

Maciulia asta de Golf este ceva ma scurta decat cea de pe Polo. As ca fi tentat sa tai vreo doi centimetri din tija schimbatorului. Are cineva ceva de obiectat?

 

post-4613-0-23303900-1368778006_thumb.jp  post-4613-0-27113900-1368777822_thumb.jp  post-4613-0-46235700-1368778006_thumb.jp  post-4613-0-81794300-1368778005_thumb.jp

 

La urmatoarea intalnire voi lua cu mine maciulia cu care a venit masina si ne vom uita la ea sa vedem cum s-ar fi putut scoate maciulia de acolo. Am preferat varianta asta pentru ca husa asta a venit cusuta cu atat gri spre alba si pentru ca mi s-a parut mai simplu asa decat sa scot maciuliile si sa le schimb intre ele. Am simtit ca etansarea pe fusta nu ar mai veni cum trebuie daca as scoate maciulia de acolo.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Dupa ce ca e mai scurta maciulia in sine vrei sa mai tai si din tija? :)

Vezi sa nu fie prea scurta sa nu devina deranjanta, in rest nu are nimeni nimic de comentat! Arata bine maciulia asta, hai cu ea pe masina!

Link către comentariu

Mai bine tai. Oricum maciulia de Polo mi se pare inalta si inestetica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa o simteam si eu. Ca era prea sus.

 

@Rave - tija metalica de pe masina, cea peste care vin fusta si maciulia, este cea din care vreau sa tai. Nu am facut poza si sistemului de fixare a maciuliei, dar din cauza ca este mai scurta, acel sistem nu ajunge suficient de jos pe tija metalica pentru a se fixa in zona rugoasa/zimtata.

Link către comentariu

Am inteles acum, atunci vrand-nevrand trebuie s-o tai! :)

Link către comentariu

Frumoasa masinuta si peisajele, la multi km peste 20mii ;)

 

PS: eu o sa postez in aria intalniri in afara tarii o invitatie pentru un drum Bucuresti-Budapesta si mai departe sper Berlin, in luna august, daca te bagi :)

Link către comentariu

Cu schimbatorul vechi ce faci ?:D il pui la conservat sau e liber de contract ?

P.S.: grila ai pus-o sau urmeaza ?

Link către comentariu

La momentul asta as zice ca il pun la pastrare. Dar stai sa ma vad cu celalalt pe masina si s-ar putea sa imi schimb parerea.

Link către comentariu

Nu cred ca va mai arata ok cel vechi pus pe tija scurtata. Modificarea asta e fara intoarcere la stock.

Link către comentariu

O sa pastrez bucata taiata si la revenirea la stock o sa bag prin tija shimbatorului (e goala pe dinauntru) un fier polizat la dimensiunea interiorului tijei, fier care va ramane cam 1 cm inafara, ii dau cu poxipol si pe el bag bucata taiata. In felul asta voi aduce tija schimbatorului la lumgimea initiala.

 

Alta problema, va rog, ca pe asta am rezolvat-o! Si hai mai repede, ca ma arde rau. Maine de dimineata vreau sa execut manevra.

Link către comentariu

Ce alta problema? In ordine ai asa:

- resoftare

- admisie

- evacuare

- sway bars

- frane

si astea doar pe parte de performance...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Nu. Ma refer la alta problema ce ar putea sa survina in urma lucrarii asteia cu schimbatorul.

 

Cat priveste performanta ... eu as lua-o in ordine un pic inversa.

Link către comentariu

Daca ai planuri serioase cu masina, atunci da, ar trebui in ordine inversa.

Dar pentru mers prin Bucuresti si odata-de doya ori pana la Cheia si inapoi atunci nu merita frane mai bune sau sway-uri. Zgomotul in plus al evacuarii cu atat mai putin.

Si orice ti-ar spune oricine, nu o sa franezi mai bine, a se citi mai scurt, cu frane mai mari, asta e problema cu ele - ca-si fac banii doar daca mergi destul de tare cat sa ai nevoie de racirea aia in plus. Ceea ce nu se prea intampla in Bucuresti....

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Se poate si o evacuare care sa se auda putin mai tare, dar fara sa fie deranjanta :D.

Acum depinde cat de mare e diferenta intre placutele folosite pe sistemul de 280 si cele de pe 288/312, dar e o investitie ampla si ar insemna sa schimbi si amortizoarele pe fata.


Ca sa beneficiezi de upgrade-urile la suspensie si frane intai sa te uiti la alte anvelope.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

si totusi, cele mai tari senzatii sunt cu o masina stock (+ telescoape relativ uzate, franele la fel si cauciucurile cu 2-3 mm carne) impinsa la limita limitei :D

 

P.S.: Cu schimbatorul, daca te razgandesti, sunt interesat..

Modificat de qwk
Link către comentariu

Eu nu am vazut softuri pt 1.2 tsi. Si in teorie sway bar pe puntea spate va accentua supra virarea, teoretic eu asa stiu :) . Iar franele le schimbi degeaba. Na, poftim, ziceai sa postez pe topicul tau sa ma injuri cum trebuie :P Go! :))

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Eu, la momentul ridicarii masinii: Pot sa pun schimbatorul de Golf pe masina mea?

Un nene consilier si apoi si cel de la piese, cu o abordare categorica: Nu! Nu se potriveste.

Eu, dezamagit, dar inca sperand: nici daca folosesc doar maciulia?

Aceeasi angajati PoRo: Nu se poate monta pe masina ta schimbatorul de la Golf.

Eu in sinea mea: Hai sictir, sa mori tu! Lasa ca vedem noi.

 

Tag pentru altii ca vor dori aceasta modificare: Polo 6R + manual leather gear knob Golf VI R32 5K0 711 113 G YMD.

http://vwforum.ro/topic/88691-maurul-lui-dun/?p=2124696 + ce urmeaza.

 

Dupa ce am masurat cat am de taiat din levierul schimbatorului - am bagat un bat relativ subtire in schimbatorul original si in cel nou si a rezultat diferenta de adancime - mi-am pregatit "suprafata de lucru". Am folosit un cearsaf vechi de la bunica pe care le-am gaurit si pe care apoi l-am legat in jurul levierului.

post-4613-0-65846400-1368903611_thumb.jp  post-4613-0-34231100-1368903612_thumb.jp

 

Apoi am pus mana frumusel pe dumneaiei panza de bomfaier si .. dai si transpira. Am taiat o bucata de 2 cm. Dupa care am luat usurel la pila capatul rezultat ca sa il aduc relativ la nivelul de finisare furnizat de fabrica.

post-4613-0-09587800-1368903613_thumb.jp

 

Apoi am introdus maciulia schimbatorului pe levier, am apasat-o cat am putut de tare, am tinut schimbatorul apasat cu o mana si cu cealalta i-am carat un pumn in cap pentru a fixa maciulia cat mai bine pe pozitie - ceea ce s-a si intamplat. Pentru strangere am folosit in colier cu surub, luat din piata, de la cei cu piese pentru instalatiile sanitare.

post-4613-0-77380200-1368903613_thumb.jp  post-4613-0-53071400-1368903614_thumb.jp

 

Rezultatul final este cam asa.

post-4613-0-31965600-1368903615_thumb.jp  post-4613-0-99470600-1368903615_thumb.jp  post-4613-0-70665100-1368903616_thumb.jp  post-4613-0-48796400-1368903617_thumb.jp  post-4613-0-17127100-1368903779_thumb.jp  post-4613-0-37144000-1368903780_thumb.jp

 

Maciulia primita avea mici defecte - pielea avea cateva locuri in care prezenta niste adancituri - dar pentru un cumparator normal era perfecta. Dupa montare am constatat ca s-a si murdarit un pic - ca nu eram chiar curat pe maini. Pielea este ceva mai poroasa decat cea de pe schimbatorul original si aduce a pile intoarsa. Consider ca finisajul schimbatorului original este mult mai bun pentru utilizarea indelungata, motiv pentru care m-am si hotarat sa nu il dau - imi pare rau Sorine ...

Fusta a iesit ceva mai scurta decat cea a schimbatorului original, dar as zice nu este chiar sesizabil aspectul asta. Rama de fixare a fustei originale a fost ceva mai mare decat cea a schimbatorului de Golf si a trebuit sa trag noua fusta destul de mult pe rama de pe masina si d-aia suprafata utila ramasa disponibila este un pic mai mica.

 

Una peste alta sunt multumit de rezultat, singurele mele retineri provenind din faptul ca mi-as fi dorit modelul 5K0 711 113 K YMD - care avea ornamentul negru din jurul celui argintiu in finisaj negru mat si nu negru lucios cum este cel pe care il am eu - din calitatea nu tocmai pe gustul meu a pielii de pe maciulie pe care am constatat-o la montaj si din faptul ca cusatura alba a fustei schimbatorului , desi imi place, nu se potriveste cu nimic altceva dupa masina.

post-4613-0-70806900-1368903336_thumb.jp


 

post-4613-0-65320100-1368903610_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Hai ca a iesit treaba buna,ca de obicei......,sa il manevrezi cu placere ! Poate il vedem maine live,daca ne intalnim !

Link către comentariu

Arata foarte bine ! Sa-l "pipai" cu placere :))

 

P.S.: Eu l-am avut in plan pe asta: http://www.ebay.de/itm/SCHALTKNAUF-VW-POLO-V-5-6R-LEDER-BELEUCHTET-LED-neu-/251034014538?pt=DE_Autoteile&hash=item3a72cb134a dar la vremea respectiva mi s-a parut scump..si inca mi se mai pare. Tu cat ai dat pe asta de golf ?

Modificat de qwk
Link către comentariu

Cum arată interiorul  :wub:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Nu se simte dubios colierul ala sub piele?

(Damn auto corect)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Uat? Care colet ?

 

Revenire: a ...colierul ala. L-am pus doar de scrupulos ce sunt. Teoretic nu era nevoie, ca s-a infipt foarte bine schimbatorul pe levierul ala.

Nu am remarcat sa tina husa intr-o pozitie fortata. Dar am sa verific maine. Daca este cazul am sa il scot.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Masina asta este absolut perfecta si schimbatorul ala e o bijuterie! :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ca sa raspund la respectiva intrebare, colierul ala nu se simte deloc, fiind suficient de jos pe levier incat fusta, in curgerea ei naturala, sa nu il atinga.

Nici cand folosesc schimbatorul nu simt prezenta respectivului colier.

 

Nici o alta noutate deocamdata, doar o mica lovitura pe muchia aripii spate. Am observat-o astazi si mi-a amarat sufletul.

 

Hai sa va pun niste poze de saptamana trecuta de la o spontana la Academia Militara.

 

post-4613-0-59786700-1369494342_thumb.jp  post-4613-0-85970000-1369494343_thumb.jp  post-4613-0-94705300-1369494344_thumb.jp  post-4613-0-72041800-1369494345_thumb.jp  post-4613-0-31980000-1369494346_thumb.jp  post-4613-0-36588200-1369494347_thumb.jp  post-4613-0-26851300-1369494348_thumb.jp  post-4613-0-66623100-1369494341_thumb.jp

 

PS: Scuze Rave, nu am fost pe faza ca ai scris la mine. Zic sa pastrezi complimentele si superlativele pentru o vreme si sa revi dupa ce o vei conduce.

Ma bucur ca ti-a placut schimbatorul. Poate te ajuta sa te hotarasti ce vei face pentru masinuta ta.

 

Facem o programare la un DYNO pentru luna viitoare ?

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!